Tuolla alempana käytiin aika kiivain sanoin NokiaMissionia arvostelevia vastaan. Tässä muutama ajatus, joka nousi asian tiimoilta mieleeni.
Jumala on antanut meille Sanansa. Hän toimii aina Sanansa mukaisesti. Sellaista "uutta" mikä ei ole sopusoinnussa Jumalan Sanan kanssa, ei pidä ottaa vastaan, ei henkilökohtaisella tasolla eikä toivottaa tervetulleeksi seurakuntaan.
Kaikille uskoa Jeesukseen tunnustaville lienee selvää, että elämme lopun ajoissa. Jumalan Sana ilmoittaa sekä itsensä Jeesuksen että apostolien suulla, että lopun aikaan kuuluvat väärät profeetat ja kristukset (voidellut), jotka eksyttävät monta.
Itse en ole löytänyt raamatusta profetioita, jotka ennustaisivat lopun aikaan suuria herätyksiä, mutta kylläkin useita kohtia, joissa varoitetaan suurista eksytyksistä. Tätä eksytystä ei lähetä Saatana, vaan sen lähettää Jumala, kun ihmiset ovat kääntyneet pois totuudesta ja Jumalan Sanasta, se on: hyljänneet Jeesuksen Kristuksen sisäisen tuntemisen ja Hänen seuraamisensa. He ovat kääntyneet pois totuudesta ja kumartavat ja palvovat luotua ihmistä (niin itseään kuin noita voideltujakin)enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, totisesti.
NokiaMission on ikävä kyllä suuri eksytys. Joku voi sanoa, että onhan siellä hyvääkin, mutta jos sen perustus on väärällä pohjalla, niin sen päälle rakennetussa ei voi olla mitään iäisyysarvoltaan hyvää ja vastaanottamisen arvoista.
Pitäkäämme siis mielissämme, että kaikki ympärillämme ilmenevä, hengellisen nimikkeen alla tapahtuva toiminta on tutkittava ja arvosteltava Jumalan Sanalla. Tähän Jumalan Sana meitä kehottaa ja siksi on, ei ainoastaan lupa vaan jopa velvollisuuskin arvostella kaikkea. Mutta koska monien valovoimaisten julistajien toiminta ja opetukset eivät kestä Jumalan Sanan valossa, niin he varoittelevat ja peloittelevat uskovia arvostelemasta heitä ja johtamiaan herätyksiä.
Meidän tulee kuitenkin tottella enemmän Jumalaa kuin ihmisiä, jotka ovat vain kourallinen savea ja joilla on henkäys sieraimissaan ja joista mahtavinkin on katoava ja kuihtuva, kuin ruoho auringon helteessä.
Meidän tulee siis totella ja kunnioittaa Jumalaa enemmän kuin luotua, etsiä Häntä Itseään enemmän kuin Hänen lahjojaan ja siunauksiaan, ja uskoa Hänen Poikaansa, ei herätyksiin.
Asia on vakava. Jumala olkoon meille kaikille armollinen tässä pimenevässä ajan illassa.
Aikamme missionit mietityttää !
18
703
Vastaukset
- tietousko
Tai paremminkin tietouskostani.
Mitäkö sanon Sinusta ja tietouskostasi? En osaa sanoa juuri mitään. Luin pikaisesti profiilissasi olevan tekstin ja sen lisäksi, että pää meni pyörälle niin menetin ainakin viimeisetkin rippeet omasta "tietouskostani". Siispä sanon: kiitos.
Hyvää päivän jatkoa Sinulle ja kaikille palstalaisille. Minun on aika poistua päätteeltä arkipäivän askareisiin. On vapaapäivä, mutta puuhaa kuitenkin yllin kyllin. Jos Jumala suo niin palaan palstan pariin ehtoolla.
- Raamatun
tutkimisen uudelta pohjalta, eli pyytäisit Jeesusta tyhjentämään entisen poissa, jotta tulisit vapaaksi ja saisit nähdä, mitä Sana meille kertoo viimeisestä päivästä.
Voit aloittaa vaikka näistä:
Ap. t. 2:17
'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
Ap. t. 2:18
Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
Tuossa kirjoitit oikein, että kaikki on arvosteltava Jumalan Sanalla ja mitään ei saa ottaa vastaan silmät ummessa ja siksi meidän on tunnettava Raamatun lupaukset ja koko Ilmoitus.
On alkanut syyssateen aika, eli JOKAINEN, JOKA HUUTAA AVUKSI HERRAA PELASTUU, miten valtava lupaus. Jumala antaa Pyhän Henkensä omiinsa ja tämä rakas Henki yhdessä Sanan, eli veden kanssa synnyttää uudeksi jokaisen, joka tahtoo tulla Jeesuksen armonpiiriin ja tämä aika on alkanut.
Apostolien teot 2
16 Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'tätä Joelin ennustusta, että turha sitä enää on odottaa, se on JO täällä.
Vuodatettiin ensimmäisen kerran 120 opetuslapsen ylle, yläsalissa Jerusalemissa.
Ja siitä lähtien on Joelin ennustus saanut täyttymyksensä.
Olen Jukan kanssa aivan samaa mieltä, lopunajalle ei Raamattu lupaa mitään erikoista "herätystä", se on jo täällä, tässä ja nyt, käy sisälle herätykseen vaan, eli, astu ulos ja mene ihmisten pariin, TODISTA Jeesuksesta,, ja jos sinulla ei vielä ole tuota Joelin lupaa Pyhää Henkeä, niin ANO sitä, Jmala on luvannut antaa sen jokaiselle, kenet Herramme Jeesus kutsuu,, lähellä ja kaukana oleville.
Sitten saat Jeesuksen lupaaman voiman tulla Hänen todistajakseen, ja ns. herätys lähtee juuri sinusta.
Älä siis odota sitä, joka jo on jokaisen uskovan saatavilla, muuta ehtoa PH saamiseksi ei ole, kuin että olet Jeesuksen verellä puhdistettu uudestisyntynyt.- TAHDOT
Mohikaani_27 kirjoitti:
tätä Joelin ennustusta, että turha sitä enää on odottaa, se on JO täällä.
Vuodatettiin ensimmäisen kerran 120 opetuslapsen ylle, yläsalissa Jerusalemissa.
Olen Jukan kanssa aivan samaa mieltä, lopunajalle ei Raamattu lupaa mitään erikoista "herätystä", se on jo täällä, tässä ja nyt, käy sisälle herätykseen vaan, eli, astu ulos ja mene ihmisten pariin, TODISTA Jeesuksesta,, ja jos sinulla ei vielä ole tuota Joelin lupaa Pyhää Henkeä, niin ANO sitä, Jmala on luvannut antaa sen jokaiselle, kenet Herramme Jeesus kutsuu,, lähellä ja kaukana oleville.
Sitten saat Jeesuksen lupaaman voiman tulla Hänen todistajakseen, ja ns. herätys lähtee juuri sinusta.
Älä siis odota sitä, joka jo on jokaisen uskovan saatavilla, muuta ehtoa PH saamiseksi ei ole, kuin että olet Jeesuksen verellä puhdistettu uudestisyntynyt.uskoa noin, niin se on oma valintasi, mutta me uudesti syntyneet tiedämme, että nyt eletään erikoisessa Hengen vuodatuksen päivässä ja taivaalle ilmaantuvat merkit lähenevät päivä päivältä.
- Mohikaani27 tämä
Mohikaani_27 kirjoitti:
tätä Joelin ennustusta, että turha sitä enää on odottaa, se on JO täällä.
Älä siis odota sitä, joka jo on jokaisen uskovan saatavilla, muuta ehtoa PH saamiseksi ei ole, kuin että olet Jeesuksen verellä puhdistettu uudestisyntynyt.luku ja pyydä Pyhää Henkeä kirkastamaan kertooko tämä Joel alkuseurakunnan ajasta, vai loppuseurakunnan ajasta.
Joel 2
1 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, toitottakaa torvia minun pyhällä vuorellani. Jokainen maan asukas on vapiseva, sillä Herran päivä tulee. Niin, se on lähellä:
2 pimeyden ja synkeyden päivä, pilvien ja pilkkopimeän päivä. Vuorille levinneenä niinkuin aamurusko on lukuisa ja väkevä kansa, jonka vertaista ei ole ollut ikiajoista asti eikä tämän jälkeen enää tule, tulevaisten polvien vuosiin saakka.
3 Sen edellä käy kuluttava tuli, sen jäljissä polttava liekki. Niinkuin Eedenin puutarha on maa sen edessä, sen jäljissä on autio erämaa, eikä jää ketään, joka olisi siltä pelastunut.
4 Ne ovat näöltänsä kuin hevoset, ja niinkuin ratsut ne juoksevat.
5 Ryskyen kuin sotavaunut ne hyppivät vuorten huipuilla, räiskyen kuin tulen liekki, joka kuluttaa oljet; ne ovat kuin väkevä kansa, sotarintaan asettunut.
6 Niitten edessä kansat vapisevat, kaikki kasvot kalpenevat.
7 Ne juoksevat kuin sankarit, kuin soturit ne nousevat muurille. Jokainen kulkee tietänsä suoraan, ei mutkittele polullansa.
8 Toinen ei sysi toistansa: jokainen kulkee omaa suuntaansa. Heittoaseitten välitse ne syöksyvät pysähtymättä.
9 Kaupunkiin ne hyökkäävät, ryntäävät muurille, nousevat taloihin, tulevat ikkunoista sisään kuin varas.
10 Niitten edessä maa vapisee, ja taivaat järkkyvät; aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa.
11 Ja Herra antaa äänensä jylistä sotajoukkonsa edellä, sillä ylen lukuisa on hänen väkensä, sillä väkevä on hänen käskynsä täyttäjä, sillä suuri on Herran päivä ja sangen peljättävä; kuka voi sitä kestää?
12 Mutta vielä nytkin, sanoo Herra, kääntykää minun tyköni kaikesta sydämestänne, paastoten, itkien ja valittaen.
13 Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.
14 Ehkä hän vielä katuu ja jättää jälkeensä siunauksen: ruokauhrin ja juomauhrin Herralle, teidän Jumalallenne.
15 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous.
16 Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
17 Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"
18 Niin Herra kiivaili maansa puolesta ja sääli kansaansa.
19 Ja Herra vastasi ja sanoi kansalleen: Katso, minä lähetän teille viljaa, viiniä ja öljyä, niin että te tulette niistä ravituiksi. Enkä minä anna enää häväistä teitä pakanain seassa.
20 Ja mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä suuria se on yrittänyt.
21 Älä pelkää, maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on tehnyt suuria.
22 Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan laitumet viheriöivät, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös antavat voimansa.
23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
24 Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.
25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
29 Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.
30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu. - merim.raimo
Mohikaani27 tämä kirjoitti:
luku ja pyydä Pyhää Henkeä kirkastamaan kertooko tämä Joel alkuseurakunnan ajasta, vai loppuseurakunnan ajasta.
Joel 2
1 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, toitottakaa torvia minun pyhällä vuorellani. Jokainen maan asukas on vapiseva, sillä Herran päivä tulee. Niin, se on lähellä:
2 pimeyden ja synkeyden päivä, pilvien ja pilkkopimeän päivä. Vuorille levinneenä niinkuin aamurusko on lukuisa ja väkevä kansa, jonka vertaista ei ole ollut ikiajoista asti eikä tämän jälkeen enää tule, tulevaisten polvien vuosiin saakka.
3 Sen edellä käy kuluttava tuli, sen jäljissä polttava liekki. Niinkuin Eedenin puutarha on maa sen edessä, sen jäljissä on autio erämaa, eikä jää ketään, joka olisi siltä pelastunut.
4 Ne ovat näöltänsä kuin hevoset, ja niinkuin ratsut ne juoksevat.
5 Ryskyen kuin sotavaunut ne hyppivät vuorten huipuilla, räiskyen kuin tulen liekki, joka kuluttaa oljet; ne ovat kuin väkevä kansa, sotarintaan asettunut.
6 Niitten edessä kansat vapisevat, kaikki kasvot kalpenevat.
7 Ne juoksevat kuin sankarit, kuin soturit ne nousevat muurille. Jokainen kulkee tietänsä suoraan, ei mutkittele polullansa.
8 Toinen ei sysi toistansa: jokainen kulkee omaa suuntaansa. Heittoaseitten välitse ne syöksyvät pysähtymättä.
9 Kaupunkiin ne hyökkäävät, ryntäävät muurille, nousevat taloihin, tulevat ikkunoista sisään kuin varas.
10 Niitten edessä maa vapisee, ja taivaat järkkyvät; aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa.
11 Ja Herra antaa äänensä jylistä sotajoukkonsa edellä, sillä ylen lukuisa on hänen väkensä, sillä väkevä on hänen käskynsä täyttäjä, sillä suuri on Herran päivä ja sangen peljättävä; kuka voi sitä kestää?
12 Mutta vielä nytkin, sanoo Herra, kääntykää minun tyköni kaikesta sydämestänne, paastoten, itkien ja valittaen.
13 Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.
14 Ehkä hän vielä katuu ja jättää jälkeensä siunauksen: ruokauhrin ja juomauhrin Herralle, teidän Jumalallenne.
15 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous.
16 Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
17 Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"
18 Niin Herra kiivaili maansa puolesta ja sääli kansaansa.
19 Ja Herra vastasi ja sanoi kansalleen: Katso, minä lähetän teille viljaa, viiniä ja öljyä, niin että te tulette niistä ravituiksi. Enkä minä anna enää häväistä teitä pakanain seassa.
20 Ja mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä suuria se on yrittänyt.
21 Älä pelkää, maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on tehnyt suuria.
22 Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan laitumet viheriöivät, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös antavat voimansa.
23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
24 Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.
25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
29 Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.
30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.että tulee olemaan erittäin selvät syyt,jotka saavat monet huutamaan avuksi Herran nimeä.Nyt,siis tällä hetkellä vaikuttavat suuret eksytykset ja huoleton meno ja leivänyltäkylläisyys.Jumalaa etsitään omalla tavalla ja omin ehdoin.
- poikalapsi
Mikä onkaan sinun missiosi? Mikä sa sinut luulemaan, että oma "tietosi" lopun ajoista ei ole vain huuhaata, jonka mielesi on luonut?
Meidän tulee varoa jukkia ja muita ihmisvihan evankelistoja. He polkevat ihmisoikeuksia valheellisilla jutuillaan, ajavat omaa omahyväisyyden etuaan. Se missio on ihan samaa kuin se nokialainen: ihmisyyttä vastaan ja pahan asialla. Jukalle ovat tavanneet KAIKKI keinot olla sallittuja: valhe, kieroilu jne.- sanoi vihaavansa
ihmisiä, älä vääristele hänen sanomisiaan. Hän toi selkeästi mistä oli kysymys, vääräoppisuudesta, opettele lukemaan. Itse väännät kieroon toisen kirjoitukset.
- poikalapsi
sanoi vihaavansa kirjoitti:
ihmisiä, älä vääristele hänen sanomisiaan. Hän toi selkeästi mistä oli kysymys, vääräoppisuudesta, opettele lukemaan. Itse väännät kieroon toisen kirjoitukset.
Kuulepas: olen seuraillut tämän itsetyytyväisen evankelista-Jukan kirjoittelua aika kauan. Ei hänen tarvitse sanasta sanaan sanoa, että hän vihaa ihmisiä: kyllä sen kuule osaa viesteistä lukea jokainen ihan muutenkin. Milloin propagandistit tai diktaattorit ovat suoraan tunnustaneet tavoitteensa ja aikeensa?
- Entäs sinä?
poikalapsi kirjoitti:
Kuulepas: olen seuraillut tämän itsetyytyväisen evankelista-Jukan kirjoittelua aika kauan. Ei hänen tarvitse sanasta sanaan sanoa, että hän vihaa ihmisiä: kyllä sen kuule osaa viesteistä lukea jokainen ihan muutenkin. Milloin propagandistit tai diktaattorit ovat suoraan tunnustaneet tavoitteensa ja aikeensa?
Sähän käytät yhtenään tätä palstaa oman "faktaprokantasi" levittämiseen ja sen yhden kieroutuneenn elämäntavan puolustelemiseen. Eroa teidän välillä kuitenkin löytyy, ainakin kielenkäytön suhteen, mutta sähän oletkin opettaja ja tämä toinen diktaattori vain taksikuski.
- tuntuu..
>> Kaikille uskoa Jeesukseen tunnustaville lienee selvää, että elämme lopun ajoissa. >>
... teille olevan.
Onneksi ei ole yhtä selvää ihmiskunnan enemmistölle.
Suurin osa on sitä mieltä, että maapallo kaikkine puutteineenkin on se paikka jossa me, lapsemme, lapsenlapsemme jne. jne tulevat elämään ja asumaan ainakin niinkauan kuin on mitään mieltä minkäänlaisia ennusteita asettaa.
OikeatUskovat pyrkivät varmistamaan omia eturivin taivaspaikkojaan pitämällä saarnamiehiään hyvässä lihassa ja riitelemällä muiden uskojen/lahkojen kanssa joistan mahdolliselle Kaikkitietävälle täysin yhdentekevistä rituaaleista sekä Raamatun, Koraanin tms tekstien sanamuodoista ja niiden tulkinnoista.
Onneksi on sentään paljon niitäkin jotka vähät välittävät taivaspaikoista, omassa elämässä ja yhteisessä yhteiskunnassa riittää parantelua ja kehittämistä vaikka ei energiaansa joutavuuksiin käyttäisikkään.
**Elä ihmisiksi, äläkä ole pienille paha** Kumoat kirjoituksessasi maallista lakia ja sanot Jumalan olevan tärkeämpi.
Sinähän tiedät että Jumala on raamatussa hyväksynyt ja määrännyt
-vapauden riiston
-naisten alistamisen
-lasten tappamisen
-raiskauksen
-verikoston
- ja myös pedofilian
Ilman maallisia lakeja tämä maa olisi rikollisten mesta josta pedofiilit ja muut sairaat pääsisi toteuttamaan fantasioitaan käytännössä ja vieläpä Jumalan määräääminä.- raamatun pohjalle
Pitäis sun se tietää?
- poiketen
raamatun pohjalle kirjoitti:
Pitäis sun se tietää?
raamattu ei hyväksy mitään syntiä, ei myöskään homoutta.
- lehdessä.
Haluatko tulla uskoon? Jumala, uskon, että sinä rakastat minua. Tiedän että olen poikennut tadostasi ja tarvitsen anteeksiantamustasi. Uskon, että kuolit puolestani, Jeesus. Tahdon kääntyä pois synneistäni. Kutsun nyt sinut sydämeeni ja elämääni. Tahdon ottaa sinut vastaan Herranani ja Vapahtajanani. Aamen. Kor.3:11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus. 12. Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, 13. niin kukin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päinä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kukin teko on. 14. Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan; 15. mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; Mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.
- Ei siitä, että
hän pyytää syntejään anteeksi vaan siitä, että hän ylistää Herraa, joka on antanut hänen syntinsä anteeksi. Tässä kai se hiuksenhieno ero, mistä jukka.finland puhuu.
- joka pätee
myös tämän palstan kirjoitusten arviointeihin ja tutkintaan onko ne Jumalasta vaiko pimeydestä lähtöisin! Kiitos Jukka raittiista kirjoituksestasi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731