todistus

sari73

Vielä 6 vuotta sitten kaikki oli elämässä toisin kuin nyt. Silloin jakelin avustuspaketteja köyhille ja kurjille todistin Herrasta kuinka Hän oli nostanut mut huumesuosta.
Ihmiset juoksivat perässäni milloin mitäkin apua tarviten...kerrankin eräs mies, jota en tuntenut pyysi kadulla esirukousta kaljakassinsa kanssa, että Jumala vapauttaisi hänet viinan kiroista.
Olin sillä seudulla aika tunnettu.
asustelin tiilitalossa ja sinne ilmestyi lehti. Mua oltiin haastateltu ja otsikkona oli:"Jeesus ei ole mielikuvituskaveri."
Mies suuttui, kun lehti ilmestyi myös hänen lapsuuskylässä jossa hänen kaverinsa asuivat- häneltä meni maine minun takiani.
Se jätti mut.
en kestänyt sitä ja nyt ei ole enää omaisuutta eikä ystäviäkään tarpeeksi.
Nyt on vain niin kuin laulussa sanotaan:"Vain yksin Jeesus hän mullle riittävi-vain hänen luonaan tyyntyy syömmeni."
Jeesus jäi ainoaksi ystäväksi. Hän ymmärtää mitä olen läpikäynyt vuoksensa.
Siksi Hän paransi mut.
Ylilääkäri totesi että em.huumehelvetista jäänyt jälki-C-hepatiitti oli kokonaan poissa.
Sisarteni rukouksiin oli tullut vastaus: en ole tartuttaja, en kantaja, en mitään niistä-ihan kokonaan poissa.
Todistan tästä ihmeestä siksi koska mua on kehoitettu todistamaan tästä kaikille että mahdollisimman monet voisivat tulla uskoon koska tämähän on väkevä todistus.
Olen kauhean kiitollinen että voin tehdä näin.
Enää en jakele "avustuspaketteja"vaan ihmiset haluavat kantaa niitä minulle, mutta on mulla sentään terveys!
YH:nä on rankkaa mutta kiitos Herralle Hän AUTTAA jatkuvasti.
Ei kyllä enempää voi saada.

17

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävyydessä:

olet helposti höynäytettävä.

Teit niin kuin Jeesus käskee: jätit miehesi taruolennon takia.

Ei kannata narista, kun on ratkaisunsa tehnyt.

Oletko ajatellut, mitä valintasi aiheuttaa lapsellesi/lapsillesi?
      Tai no: sinnulle jeesus on tärkein, tärkeämpi kuin lapsesi?

• sari73

Senhän täytyy olla Jeesus.

• hansutuulia

Mieshän hänet jätti. Miksi jättää toista jos tulee uskoon, sehän vasta kummallista on, kun ihmisen elämänlaatu paranee.

• siitä, kenen kannalta
        hansutuulia kirjoitti:

Mieshän hänet jätti. Miksi jättää toista jos tulee uskoon, sehän vasta kummallista on, kun ihmisen elämänlaatu paranee.

asiaa katsoo.

Avioliitossa katsos kun pitää ottaa molemmat puolet huomioon.

Liiallinen uskonnollisuus on paha asia yhteiselolle, jos toinen ei ole uskonnollinen.

• HatseHup

": auroraboreallis 3.12.2007 klo 17.22
      Ollaan puhuttu tästä asiasta ennenkin ja oon kertonut sulle että oon parantunut sairaudesta joka oli luokiteltu parantumattomaksi. Tosin jotkut olivat "selvinneet".
      Sain sen tosi nuorena, 17-vuotiaana ja halusin kuulua siihen joukkoon jolta se lähtisi pois.
      Oon tehny väärin kun oon puhunut siitä ihmeenä kun sitä se ei ollut. "

Ja tänään "sari" nikkinä Jumala teki ihmeen?
      "Herrasta kuinka Hän oli nostanut mut huumesuosta." "
      Nakerat uskovien luotettavuutta.

• sari73

se viirus.
        Välillä sitä vaan epäilee jumalaa.

• Sarilla on ollut monia vastoinkäymisiä ja paljon ahdistusta. Viittaamasi kirjoituksen ja tämän aloituksen välillä on sovittamaton ristiriita, mutta panisimmeko sen kirjoittajan "status acutum nervosa angores" tiliin (jos joku lukija ei ymmärtänyt latinaa niin äskeinen tarkoittaa "äkillistä tuskaneuroositilaa").

Annetaan Sarille aikaa ja rukoillaan hänen puolesta. Jumala voi muuttaa Sarin sydämen ja vallitsevat olosuhteet. Muistetaan rukouksissa vain, että kysymyksessä on kärsivä lähimmäisemme.

• sari73
        jukka.finland kirjoitti:

Sarilla on ollut monia vastoinkäymisiä ja paljon ahdistusta. Viittaamasi kirjoituksen ja tämän aloituksen välillä on sovittamaton ristiriita, mutta panisimmeko sen kirjoittajan "status acutum nervosa angores" tiliin (jos joku lukija ei ymmärtänyt latinaa niin äskeinen tarkoittaa "äkillistä tuskaneuroositilaa").

Annetaan Sarille aikaa ja rukoillaan hänen puolesta. Jumala voi muuttaa Sarin sydämen ja vallitsevat olosuhteet. Muistetaan rukouksissa vain, että kysymyksessä on kärsivä lähimmäisemme.

paljon mä oon sulle velkaa?

• sari73 kirjoitti:

paljon mä oon sulle velkaa?

>>paljon mä oon sulle velkaa?

• sari73
        jukka.finland kirjoitti:

>>paljon mä oon sulle velkaa?

mä lupasin että teen työtä yhes paikassa ja kun menin sinne ja siel olikin joku joka ois tarvinnu sädehoitoa ja oli nuori tai aika nuori.
        en halunnut enää tietää mitään.
        tietysti multa kysyttiin että jaksanko ja mulla ei ole enää sitäkään vähää olemassa toivoa että näkisin sairaanrukkaparan onnellisena viimeisistä elonpäivistä mitä mulla joskus on ollut.
        siis ollut sellainen tyydytys työstä, niin nyt ei ollut. joku tekisi hällä väliä. miksi kysyi...
        Näin vain itseni ikäänkuin siinä ja aavistelin että sen kaiken alla on kärsivä sydän, jonka toivo on rajan takana. Ei enää tässä ajassa.
        Saattaa olla toisin mutta minä tein väärin kun edes menin ensimmäistäkään päivää sinne ihmettelemään.
        Eli todellisuudessa asiani ovat hyvin huonosti.
        Mietin nyt että jäänkö kortistosta sairaslomalle vai eläke jopa? vai otanko vastaan toisen tarjotun työn jossa ei tarvitsisi miettiä mitään....vai karenssiko
        en tiedä mitä tehdä. oon tosi masentunut, väsynyt ja huomenna lääkäriin eivät tajua miksi tein näin kun en nyt vaan jaksanut.
        Tunnen pettäneeni jokaikisen joka muhun on vähänkin luottanut ja niin se on.

• mk81
        sari73 kirjoitti:

mä lupasin että teen työtä yhes paikassa ja kun menin sinne ja siel olikin joku joka ois tarvinnu sädehoitoa ja oli nuori tai aika nuori.
        en halunnut enää tietää mitään.
        tietysti multa kysyttiin että jaksanko ja mulla ei ole enää sitäkään vähää olemassa toivoa että näkisin sairaanrukkaparan onnellisena viimeisistä elonpäivistä mitä mulla joskus on ollut.
        siis ollut sellainen tyydytys työstä, niin nyt ei ollut. joku tekisi hällä väliä. miksi kysyi...
        Näin vain itseni ikäänkuin siinä ja aavistelin että sen kaiken alla on kärsivä sydän, jonka toivo on rajan takana. Ei enää tässä ajassa.
        Saattaa olla toisin mutta minä tein väärin kun edes menin ensimmäistäkään päivää sinne ihmettelemään.
        Eli todellisuudessa asiani ovat hyvin huonosti.
        Mietin nyt että jäänkö kortistosta sairaslomalle vai eläke jopa? vai otanko vastaan toisen tarjotun työn jossa ei tarvitsisi miettiä mitään....vai karenssiko
        en tiedä mitä tehdä. oon tosi masentunut, väsynyt ja huomenna lääkäriin eivät tajua miksi tein näin kun en nyt vaan jaksanut.
        Tunnen pettäneeni jokaikisen joka muhun on vähänkin luottanut ja niin se on.

"Tunnen pettäneeni jokaikisen joka muhun on vähänkin luottanut ja niin se on."

tuttu tunne, mutta tuskin totta. Itellä ilmeisesti vähän samanlainen tilanne menossa. Töissä kolmatta kuukautta onnellisesti, mut viime aikoina alkanu ahistuneisuus taas painamaa. aarrggh! Saa nähä mite äijän käy, taasko sitä joutuu sairaslomalle jne. Mut hei, sillon ku on oikeesti paha olla, ei kannata työtä pakolla tehä jos ei jaksa. Ei se niin tärkeetä oo....näköjään aloin puhumaan itelleni:)

voimia ja kaikkee hyvää! harvoin ne asiat on nii huonosti ku miltä masentunu mieli saa ne näyttämään.

• sari73
        mk81 kirjoitti:

"Tunnen pettäneeni jokaikisen joka muhun on vähänkin luottanut ja niin se on."

tuttu tunne, mutta tuskin totta. Itellä ilmeisesti vähän samanlainen tilanne menossa. Töissä kolmatta kuukautta onnellisesti, mut viime aikoina alkanu ahistuneisuus taas painamaa. aarrggh! Saa nähä mite äijän käy, taasko sitä joutuu sairaslomalle jne. Mut hei, sillon ku on oikeesti paha olla, ei kannata työtä pakolla tehä jos ei jaksa. Ei se niin tärkeetä oo....näköjään aloin puhumaan itelleni:)

voimia ja kaikkee hyvää! harvoin ne asiat on nii huonosti ku miltä masentunu mieli saa ne näyttämään.

jukka ei taida enää olla palstalla?

• -jukan kaveri-

Tallennan ketjun klo 19:52 edellisten aloitustesi ja kommenteittesi perään.

• on taas uhkaamassa.

Vähän ihmeelliseltä vaikuttaa kun naista lynkataan uskonnon nimissä ja "työnantajasi" jukkafinland uhkailee maallisella lailla sorrettua vaikka alla olevassa viestiketjussaan kumoaa maallista lakia Jumalan lain edessä.

• -jukan kaveri-
        Pe.ku kirjoitti:

on taas uhkaamassa.

Vähän ihmeelliseltä vaikuttaa kun naista lynkataan uskonnon nimissä ja "työnantajasi" jukkafinland uhkailee maallisella lailla sorrettua vaikka alla olevassa viestiketjussaan kumoaa maallista lakia Jumalan lain edessä.

En ole saanut kysymyksessä olevassa asiassa toimeksiantoa. Se tulisi j.f:lta, koska olisin jäävi ketään muuta tässä asiassa avustamaan.

Haluaisin kyllä puhdistaa pöydän. Tarkastelen kuitenkin asiaa useammaltakin kannalta ja mahdollisuuksista ryhtyä toimenpiteisiin, mutta näistä en tässä voi enkä tahdo enempää lausua.

Todettakoon kuitenkin, että nm jukka.finland ei uhkaile ketään eikä ole antanut ainakaan minulle tehtäväksi saattaa asiaa eteenpäin, neuvostani huolimatta.

• -jukan kaveri- kirjoitti:

En ole saanut kysymyksessä olevassa asiassa toimeksiantoa. Se tulisi j.f:lta, koska olisin jäävi ketään muuta tässä asiassa avustamaan.

Haluaisin kyllä puhdistaa pöydän. Tarkastelen kuitenkin asiaa useammaltakin kannalta ja mahdollisuuksista ryhtyä toimenpiteisiin, mutta näistä en tässä voi enkä tahdo enempää lausua.

Todettakoon kuitenkin, että nm jukka.finland ei uhkaile ketään eikä ole antanut ainakaan minulle tehtäväksi saattaa asiaa eteenpäin, neuvostani huolimatta.

niin kannattaa olla vihjailematta uhkauksia tuohon malliin.

• kysyväinen
        -jukan kaveri- kirjoitti:

Sinussa on tiettyä aamosmaisuutta vaikka et yhtä paljon kirjoitusvirheitä teekään. Aamoksella oli tapana uhkailla milloin mistäkin syystä ja tekosyystä kun sillä ei ollut oikeampaa asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe