haluaisin vain kertoa sinulle, että pidän kirjoitustyylistäsi ja pirullisesta nimmaristasi huolimatta ounastelen sinun olevan herkkäsieluinen matami.
"Odotan vastinettasi"
MarttyyriMallari-TTt
SupremeSatan.....
12
535
Vastaukset
- kuis skulaa?
Tänä yönä joku kunnian ihminen päästää limarassisi renkaista ilmat :D
En minä oo merkkari ja mitä tulee automme renkaisiin, niin ne pysyvät ehjinä.
"Älä sekaannu toisten ajatustenvaihtoon"
MarttyyriMallari-TTt- 6-vuotiselta linjalta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
En minä oo merkkari ja mitä tulee automme renkaisiin, niin ne pysyvät ehjinä.
"Älä sekaannu toisten ajatustenvaihtoon"
MarttyyriMallari-TTt"Vaikutat sellaiselta"
6-vuotiselta linjalta kirjoitti:
"Vaikutat sellaiselta"
korkeakoulun läpi kahlannut henkilö ja koulutustaan vastaavassa työssä. Ei millään pahalla, mutta tämä viesti on tarkoitettu vain ja ainoastaan sille SuperSaatanalle, ok?
"Kysy minulta jotain ja en vastaa, vastaa minulle vaikka en edes kysy"
MarttyyriMallari-TTt- noin..
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
korkeakoulun läpi kahlannut henkilö ja koulutustaan vastaavassa työssä. Ei millään pahalla, mutta tämä viesti on tarkoitettu vain ja ainoastaan sille SuperSaatanalle, ok?
"Kysy minulta jotain ja en vastaa, vastaa minulle vaikka en edes kysy"
MarttyyriMallari-TTtpuutteessa, niin mikset laita sille sähköpostia suoraan?
noin.. kirjoitti:
puutteessa, niin mikset laita sille sähköpostia suoraan?
ole kyse, hiukan kiusaan näitä tyttöjä vaan.
"Mahtaako ne punastella viestini luettuaan"
MarttyyriMallari-TTt- tyrkky
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ole kyse, hiukan kiusaan näitä tyttöjä vaan.
"Mahtaako ne punastella viestini luettuaan"
MarttyyriMallari-TTtja tykkää aina huomiosta.
Hyvähän se on että joku jaksaa tyttöjä imarrella. Viihtyvät palstalla sitten paremmin meitä muitakin huvittamassa. tyrkky kirjoitti:
ja tykkää aina huomiosta.
Hyvähän se on että joku jaksaa tyttöjä imarrella. Viihtyvät palstalla sitten paremmin meitä muitakin huvittamassa.on myös eka kerta kun joku nainen jättää noteeraamatta minun seireeninkutsuni.
"Taitaa olla aika kova misu kyseessä"
MarttyyriMallari-TTt- tuossa
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
on myös eka kerta kun joku nainen jättää noteeraamatta minun seireeninkutsuni.
"Taitaa olla aika kova misu kyseessä"
MarttyyriMallari-TTtDanskun hommassa käyny aivan samalla tavalla?
Sulla on kovia misuja tähtäimessä. Tai sitte ne vaan nukkuu, niinku kaikki järkevät ihmiset tähän aikaan. tuossa kirjoitti:
Danskun hommassa käyny aivan samalla tavalla?
Sulla on kovia misuja tähtäimessä. Tai sitte ne vaan nukkuu, niinku kaikki järkevät ihmiset tähän aikaan.mutta en malta olla välillä vilkaisematta kannettavaani.
"En tiedä mitä tästäkin kehkeytyy, tiedätkö sinä"
MarttyyriMallari-TTt- se..
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mutta en malta olla välillä vilkaisematta kannettavaani.
"En tiedä mitä tästäkin kehkeytyy, tiedätkö sinä"
MarttyyriMallari-TTtjuoppuhulluus ainakin jossain vaiheessa jos ei muuta.
Kyttäätkö niitä vulvan renkaita? Ettei se yks puukottaja pääse tekemään pahojaan?
- SupremeSatan
homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532
