haluaisin vain kertoa sinulle, että pidän kirjoitustyylistäsi ja pirullisesta nimmaristasi huolimatta ounastelen sinun olevan herkkäsieluinen matami.
"Odotan vastinettasi"
MarttyyriMallari-TTt
SupremeSatan.....
12
527
Vastaukset
- kuis skulaa?
Tänä yönä joku kunnian ihminen päästää limarassisi renkaista ilmat :D
En minä oo merkkari ja mitä tulee automme renkaisiin, niin ne pysyvät ehjinä.
"Älä sekaannu toisten ajatustenvaihtoon"
MarttyyriMallari-TTt- 6-vuotiselta linjalta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
En minä oo merkkari ja mitä tulee automme renkaisiin, niin ne pysyvät ehjinä.
"Älä sekaannu toisten ajatustenvaihtoon"
MarttyyriMallari-TTt"Vaikutat sellaiselta"
6-vuotiselta linjalta kirjoitti:
"Vaikutat sellaiselta"
korkeakoulun läpi kahlannut henkilö ja koulutustaan vastaavassa työssä. Ei millään pahalla, mutta tämä viesti on tarkoitettu vain ja ainoastaan sille SuperSaatanalle, ok?
"Kysy minulta jotain ja en vastaa, vastaa minulle vaikka en edes kysy"
MarttyyriMallari-TTt- noin..
korkeakoulun läpi kahlannut henkilö ja koulutustaan vastaavassa työssä. Ei millään pahalla, mutta tämä viesti on tarkoitettu vain ja ainoastaan sille SuperSaatanalle, ok?
"Kysy minulta jotain ja en vastaa, vastaa minulle vaikka en edes kysy"
MarttyyriMallari-TTtpuutteessa, niin mikset laita sille sähköpostia suoraan?
noin.. kirjoitti:
puutteessa, niin mikset laita sille sähköpostia suoraan?
ole kyse, hiukan kiusaan näitä tyttöjä vaan.
"Mahtaako ne punastella viestini luettuaan"
MarttyyriMallari-TTt- tyrkky
ole kyse, hiukan kiusaan näitä tyttöjä vaan.
"Mahtaako ne punastella viestini luettuaan"
MarttyyriMallari-TTtja tykkää aina huomiosta.
Hyvähän se on että joku jaksaa tyttöjä imarrella. Viihtyvät palstalla sitten paremmin meitä muitakin huvittamassa. tyrkky kirjoitti:
ja tykkää aina huomiosta.
Hyvähän se on että joku jaksaa tyttöjä imarrella. Viihtyvät palstalla sitten paremmin meitä muitakin huvittamassa.on myös eka kerta kun joku nainen jättää noteeraamatta minun seireeninkutsuni.
"Taitaa olla aika kova misu kyseessä"
MarttyyriMallari-TTt- tuossa
on myös eka kerta kun joku nainen jättää noteeraamatta minun seireeninkutsuni.
"Taitaa olla aika kova misu kyseessä"
MarttyyriMallari-TTtDanskun hommassa käyny aivan samalla tavalla?
Sulla on kovia misuja tähtäimessä. Tai sitte ne vaan nukkuu, niinku kaikki järkevät ihmiset tähän aikaan. tuossa kirjoitti:
Danskun hommassa käyny aivan samalla tavalla?
Sulla on kovia misuja tähtäimessä. Tai sitte ne vaan nukkuu, niinku kaikki järkevät ihmiset tähän aikaan.mutta en malta olla välillä vilkaisematta kannettavaani.
"En tiedä mitä tästäkin kehkeytyy, tiedätkö sinä"
MarttyyriMallari-TTt- se..
mutta en malta olla välillä vilkaisematta kannettavaani.
"En tiedä mitä tästäkin kehkeytyy, tiedätkö sinä"
MarttyyriMallari-TTtjuoppuhulluus ainakin jossain vaiheessa jos ei muuta.
Kyttäätkö niitä vulvan renkaita? Ettei se yks puukottaja pääse tekemään pahojaan?
- SupremeSatan
homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898284Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944497Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302737Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1902563Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171052153- 511696
- 581658
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191541Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3431303- 1681298