haluaisin vain kertoa sinulle, että pidän kirjoitustyylistäsi ja pirullisesta nimmaristasi huolimatta ounastelen sinun olevan herkkäsieluinen matami.
"Odotan vastinettasi"
MarttyyriMallari-TTt
SupremeSatan.....
12
502
Vastaukset
- kuis skulaa?
Tänä yönä joku kunnian ihminen päästää limarassisi renkaista ilmat :D
En minä oo merkkari ja mitä tulee automme renkaisiin, niin ne pysyvät ehjinä.
"Älä sekaannu toisten ajatustenvaihtoon"
MarttyyriMallari-TTt- 6-vuotiselta linjalta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
En minä oo merkkari ja mitä tulee automme renkaisiin, niin ne pysyvät ehjinä.
"Älä sekaannu toisten ajatustenvaihtoon"
MarttyyriMallari-TTt"Vaikutat sellaiselta"
6-vuotiselta linjalta kirjoitti:
"Vaikutat sellaiselta"
korkeakoulun läpi kahlannut henkilö ja koulutustaan vastaavassa työssä. Ei millään pahalla, mutta tämä viesti on tarkoitettu vain ja ainoastaan sille SuperSaatanalle, ok?
"Kysy minulta jotain ja en vastaa, vastaa minulle vaikka en edes kysy"
MarttyyriMallari-TTt- noin..
korkeakoulun läpi kahlannut henkilö ja koulutustaan vastaavassa työssä. Ei millään pahalla, mutta tämä viesti on tarkoitettu vain ja ainoastaan sille SuperSaatanalle, ok?
"Kysy minulta jotain ja en vastaa, vastaa minulle vaikka en edes kysy"
MarttyyriMallari-TTtpuutteessa, niin mikset laita sille sähköpostia suoraan?
noin.. kirjoitti:
puutteessa, niin mikset laita sille sähköpostia suoraan?
ole kyse, hiukan kiusaan näitä tyttöjä vaan.
"Mahtaako ne punastella viestini luettuaan"
MarttyyriMallari-TTt- tyrkky
ole kyse, hiukan kiusaan näitä tyttöjä vaan.
"Mahtaako ne punastella viestini luettuaan"
MarttyyriMallari-TTtja tykkää aina huomiosta.
Hyvähän se on että joku jaksaa tyttöjä imarrella. Viihtyvät palstalla sitten paremmin meitä muitakin huvittamassa. tyrkky kirjoitti:
ja tykkää aina huomiosta.
Hyvähän se on että joku jaksaa tyttöjä imarrella. Viihtyvät palstalla sitten paremmin meitä muitakin huvittamassa.on myös eka kerta kun joku nainen jättää noteeraamatta minun seireeninkutsuni.
"Taitaa olla aika kova misu kyseessä"
MarttyyriMallari-TTt- tuossa
on myös eka kerta kun joku nainen jättää noteeraamatta minun seireeninkutsuni.
"Taitaa olla aika kova misu kyseessä"
MarttyyriMallari-TTtDanskun hommassa käyny aivan samalla tavalla?
Sulla on kovia misuja tähtäimessä. Tai sitte ne vaan nukkuu, niinku kaikki järkevät ihmiset tähän aikaan. tuossa kirjoitti:
Danskun hommassa käyny aivan samalla tavalla?
Sulla on kovia misuja tähtäimessä. Tai sitte ne vaan nukkuu, niinku kaikki järkevät ihmiset tähän aikaan.mutta en malta olla välillä vilkaisematta kannettavaani.
"En tiedä mitä tästäkin kehkeytyy, tiedätkö sinä"
MarttyyriMallari-TTt- se..
mutta en malta olla välillä vilkaisematta kannettavaani.
"En tiedä mitä tästäkin kehkeytyy, tiedätkö sinä"
MarttyyriMallari-TTtjuoppuhulluus ainakin jossain vaiheessa jos ei muuta.
Kyttäätkö niitä vulvan renkaita? Ettei se yks puukottaja pääse tekemään pahojaan?
- SupremeSatan
homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011