Moikka,
outo kysymys varmasti monelle, mutta kutkuttaa silti tietää ihmisten, varsinkin naispuolisten ajatuksia. Ja lyhyestä virsi kaunis. Jostain syystä oma mieli on kiintynyt feminiinisiin hiustyyleishin/kampauksiin, ja esim. kadulla herättää heti oman huomion jos jollain on hiukset tyttömäisesti/naisellisesti esim. leteillä/krepattuna tms. Toisena asiana, ehkä vielä enemmän "weird" tykkään tosi paljon jos naispuoliset henkilöt tekisi jotain samantyylistä omille hiuksille (mieluiten omasta tahdostaan). Nyt onkin sitten pakko udella että onkohan samaa "ideologiaa" kannattavia naisia sitten olemassa, vai olenko neula heinäsuovassa? :)
ps. olen muutoin fiksu ja tietysti filmaattinen normaalitajuinen 24v. miehen alku, joten ei tarvitse pelätä vastaavansa murhaajaraiskaajalle =D
Feminiiniset hiukset pojille/miehille
26
939
Vastaukset
- että vaivaa..
Olen itse sitä mieltä, että onhan se kiva kun joku näkee vaivaa.. Paljon mukavampaa katsella esim. hoidettuja kasvoja miehellä, kuin täysin hoitamattomia ja finnisiä.
Samoin hiukset.. Niiden yleis-siisteys on aika harvassa nykypäivänä.. Varsinkin alle 20v. poikien :) Ihme rasvalettejä siellä täällä.. Hoitamattomat latvat kauhistuttavat :D
Tosin liika itsensä tuijottelu ajaa usein tyttöystävän kriisin partaalle :DD
Eli ole miehekäs mutta siisti! :)- The other kind of boy
Kiitti viestistä :) Ehkä ihan piirun verran ohi aiheen, mut no hätä. Hyvä että tuli jotain vastausta. Nyt tätä viestiä on katsastettu 47 kertaa, joten toivoa on että tulee vielä useampi vastaus :) Murukahvin keittoon....
- Anonyymi
Mites sitte ihmiset kuten minä joilla on akne? Sitä voi toki hoitaa mutta nuo finnit ei niin vain katoa jos akne.
- Eliana-87
Nyt en ole ihan satavarma, että ymmärsinkö oikein:)
Mielestäni miehellä pitää olla siistit lyhyet hiukset.. Itse en ainakaan tykkää jos miehellä on naiselliset, pitkähköt hiukset tai jotenkin naisellisesti laitettu.
Tosta sun otsikosta ja tekstistä päätellen haluat ilmeisesti että joku nainen laittaisi sun hiuksia tai jotain...? Voitko vähän selventää, niin että tyhmäkin tajuaa:)- The other kind of boy
Varmaankin noin lähemmäs sataa prosenttia naispuolisista tuntee juurikin että miehillä pitää olla lyhyemmät hiukset, mutta ymmärsit ihan oikein että omasta mielestä olisi aika funkya jos miesten maailmassa tulisi hieman naisellisimpiakin tukkia vastaan :) Linnan juhliin ainakin yksi mies näytti olevan varustaunut lettinutturalla, ehkä vaimon mieltymysten mukaan...(?) Ja nythän siis etsitään samankaltaisia "vaimoja" =)))
(toivottavasti tosta selityksestä sai jotain selvää) - Eleana-87
The other kind of boy kirjoitti:
Varmaankin noin lähemmäs sataa prosenttia naispuolisista tuntee juurikin että miehillä pitää olla lyhyemmät hiukset, mutta ymmärsit ihan oikein että omasta mielestä olisi aika funkya jos miesten maailmassa tulisi hieman naisellisimpiakin tukkia vastaan :) Linnan juhliin ainakin yksi mies näytti olevan varustaunut lettinutturalla, ehkä vaimon mieltymysten mukaan...(?) Ja nythän siis etsitään samankaltaisia "vaimoja" =)))
(toivottavasti tosta selityksestä sai jotain selvää)Aika villi idea.. Toi lettinuttura miehellä siis! :D
Onko sulla itsellä niin pitkät hiukset et sais väännettyä jonkun näkösen nutturan? :) Heh...
Eli jos kiharran hiukseni jonnekin juhliin niin samallahan voisi miehenkin kutrit kihartaa samaan tyyliin.. Joo, TODELLA Funkya - The other kind of boy
Eleana-87 kirjoitti:
Aika villi idea.. Toi lettinuttura miehellä siis! :D
Onko sulla itsellä niin pitkät hiukset et sais väännettyä jonkun näkösen nutturan? :) Heh...
Eli jos kiharran hiukseni jonnekin juhliin niin samallahan voisi miehenkin kutrit kihartaa samaan tyyliin.. Joo, TODELLA FunkyaOliskohan se ollu about tollainen http://us.a2.yahoofs.com/groups/g_14029215/f953/__sr_/6e4b.jpg?gr4TsWHBGcRe4TKW
Mun mielestä oli ihan hieno veto laittaa hiukset vähän "juhlavammin" noin koko kansan juhliin :)
Itellä ei nyt vielä ihan nuttura pituudessa oo tukka, but i'm getting there..lähinnä pitkä beatles :)
Mutta onhan noita kaikenlaisia kampauksia nähty jo miespuolisilla, esim.
http://us.a2.yahoofs.com/groups/g_14029215/b2d5/__sr_/abd4.jpg?gr4TsWHBdkkgMy48
tai vaikka
http://us.a2.yahoofs.com/groups/g_14029215/b2d5/__sr_/4751.jpg?gr4TsWHB5zpqwUt9
Itseki oon kerran uskaltautunu noissa viimeisissä leteissä yökerhoon :) - The other kind of boy
Ehkä vähän tyhmä kyssäri, mutta onko kaikki noi Eliana tyyppiset nimimerkit siis yhden ja saman kirjoittamat? :)
- Eliana1234
Nyt en ole ihan satavarma, että ymmärsinkö oikein:)
Mielestäni miehellä pitää olla siistit lyhyet hiukset.. Itse en ainakaan tykkää jos miehellä on naiselliset, pitkähköt hiukset tai jotenkin naisellisesti laitettu.
Tosta sun otsikosta ja tekstistä päätellen haluat ilmeisesti että joku nainen laittaisi sun hiuksia tai jotain...? Voitko vähän selventää, niin että tyhmäkin tajuaa:) - poikkeava (?)
Mulla on taas vähän toisinpäin, olen siis nuori tyttö, ja moni on sanonut minulle että olen poikamainen tai näytän hyvin paljon pojalta.Tänäänkin aion mennä kampaajalle ja olen suunnitellut leikkaavani takahiukset (ponihännän) melkein kokonaan pois, jätän sen verran mitä nyt lyhyt hiuksisilla pojillakin on :) Mibullakin on paljon miespuolisia kavereita, joilla on hiukset niin sanotusti leteillä tai on rastat päässä^^ Olen huomannut muuten etteivät nuoret miehet enää arastele värjätäkkään hiuksia rajummilla väreillä kuten maantienvärisestä mustaan esim.
- The other kind of boy
:) Toikin on kyllä kans aika mielenkiintoinen juttu mitä taas itse ei tuu kovin usein kelailtua, että jotkut tytöt haluaisivat miesten tyyliset hiukset. Ehkä sekin on kuitenkin aika yleistä loppupelissä että tukka lyhenee, mutta kuitenkin jotain pientä naisellisuutta niissä yleensä tunnutaan pitävän. Ajattelitko siis vetää ihan sellasen puoli siilin vai jotain muuta? :) Jänskättääkö leikkauttaa poikatukka?
- The other kind of boy
Löytyisiköhän vielä kenties uusia ajatuksia tai jatkoajatuksia edellisiin viesteihin? :)
- Eliana-87
Mites sitten ton värin kanssa.. Feminiininen leikkaus JA värjäys? Onko sulla jo visio unelmahiuksista? :)
- The other kind of boy
Eliana-87 kirjoitti:
Mites sitten ton värin kanssa.. Feminiininen leikkaus JA värjäys? Onko sulla jo visio unelmahiuksista? :)
Tässä nyt on koko päivä ollu aikaa miettiä ja salilla käynnin jälkeen tulin siihen tulokseen että ehkä paras yhdistelmä olis valkoisilla ja punaisilla huppuraidoilla värjätty about olkapäille ulottuva ehkä vähän rikottu tyyli, otsatukalla..suora mieluiten :) Itsellä on tällä hetkellä otsatukka & beatles pituus, ruskealla värillä ja vähän luonnollisen vaaleilla raidoilla.
Mutta ehdottomasti kyllä haluun painottaa että just se uusien tyylien ideointi on se paras suola, varsinkin jos niihin ei tarvitse käyttää saksia :)))
Mitäs mieltä olit niistä linkin tukkakuvista? :) - The other kind of boy
Eliana-87 kirjoitti:
Niin..ja pitää vielä tietysti näyttää yks linkki kaikkein parhaasta :) Letit on pop! ;)
http://www.flickr.com/photos/spicybraids/sets/ - Eliana-87
Tässä nyt on koko päivä ollu aikaa miettiä ja salilla käynnin jälkeen tulin siihen tulokseen että ehkä paras yhdistelmä olis valkoisilla ja punaisilla huppuraidoilla värjätty about olkapäille ulottuva ehkä vähän rikottu tyyli, otsatukalla..suora mieluiten :) Itsellä on tällä hetkellä otsatukka & beatles pituus, ruskealla värillä ja vähän luonnollisen vaaleilla raidoilla.
Mutta ehdottomasti kyllä haluun painottaa että just se uusien tyylien ideointi on se paras suola, varsinkin jos niihin ei tarvitse käyttää saksia :)))
Mitäs mieltä olit niistä linkin tukkakuvista? :)En pystyny avaa niitä linkkejä, mut noi letit oli aika siistejä:))
Mun suosikki on varmaanki ranskanletti. Se näyttää kivalta varsinki jos on raitoja.
Mitä mieltä olet elvis-tukasta? Mun mielestä aika jees.. mut ei tarvi ihan niin paksuja pulisonkeja olla. Musta tukka miehellä muutenki on aika hot:D - The other kind of boy
Eliana-87 kirjoitti:
En pystyny avaa niitä linkkejä, mut noi letit oli aika siistejä:))
Mun suosikki on varmaanki ranskanletti. Se näyttää kivalta varsinki jos on raitoja.
Mitä mieltä olet elvis-tukasta? Mun mielestä aika jees.. mut ei tarvi ihan niin paksuja pulisonkeja olla. Musta tukka miehellä muutenki on aika hot:DHuomasin ettei noi näköjään avaudu =/
Tuol oli kyl mageita lettejä ja omastaki mielestä ranskanletit on kyl parhaita. Tosin oli tuolla hienompiakin, mutta niitä on ehkä aika hankala tehdä. Ja itekki oon just kerran ollu 2 ranskanletissä radalla :)
Elvis tukasta..hmm...tarkotetaanko tässä nyt ihan suoraa kopiota vai enemmänki sellasta rockabilly tötteröä? :) Pulisongit on aika jees, tosin ei ehkä ihan niin leveet..tai...kyl sellasetki, mut onhan elvistukka aika maskuliininen :) Millaisen itse omaat sitten ja miten pidät omaa tukkaa? :) - Eliana-87
Huomasin ettei noi näköjään avaudu =/
Tuol oli kyl mageita lettejä ja omastaki mielestä ranskanletit on kyl parhaita. Tosin oli tuolla hienompiakin, mutta niitä on ehkä aika hankala tehdä. Ja itekki oon just kerran ollu 2 ranskanletissä radalla :)
Elvis tukasta..hmm...tarkotetaanko tässä nyt ihan suoraa kopiota vai enemmänki sellasta rockabilly tötteröä? :) Pulisongit on aika jees, tosin ei ehkä ihan niin leveet..tai...kyl sellasetki, mut onhan elvistukka aika maskuliininen :) Millaisen itse omaat sitten ja miten pidät omaa tukkaa? :)Tarkotin ihan suoraa kopiota Elviksen tukasta (uran alkuajoilta, kun Elvis oli vielä nuori). Mun mielestä ne on aika hienot:)
Mulla on pitkät selkään asti ulottuvat ruskeat hiukset. Öisin pidän hiuksia ranskanleteillä ni seuraavana päivänä on sitten kivat kiharat. Itse himoitsen kiharoita hiuksia. Olen tosi kade jos jollakin (yleensä just ulkomaalaisilla naisilla) on pitkät kiharat hiukset. Olispa mullakin sellaiset:D
Millaiset hiukset tykkäät että naisella pitäisi olla? :)) - The otherkind of boy
Eliana-87 kirjoitti:
Tarkotin ihan suoraa kopiota Elviksen tukasta (uran alkuajoilta, kun Elvis oli vielä nuori). Mun mielestä ne on aika hienot:)
Mulla on pitkät selkään asti ulottuvat ruskeat hiukset. Öisin pidän hiuksia ranskanleteillä ni seuraavana päivänä on sitten kivat kiharat. Itse himoitsen kiharoita hiuksia. Olen tosi kade jos jollakin (yleensä just ulkomaalaisilla naisilla) on pitkät kiharat hiukset. Olispa mullakin sellaiset:D
Millaiset hiukset tykkäät että naisella pitäisi olla? :))En kyllä osais itseä kuvitella elviksen hiuksissa, mutta kyllä ne sille sopi.tosin tietysti liian lyhyet :) ite pidän pitkistä hiuksista naisilla.värillä ehkä ei niin väliä :) sä oot varmaan sit aika etevä letittäjä jos nukut usein ranskanleteissä. Varmaan aika kivat:)siskolla on just luonnonkiharat pitkät hiukset,mutta se taas haluais aina välistä suorat:) mutta varsinkin tehdyt kiharat on tosi kivat.. parhaimpina tietysti spiraali/korkkiruuvi malliset ;) itellä ollu kerran sellaisetki kun naapuri väsäs :)
- Eliana-87
The otherkind of boy kirjoitti:
En kyllä osais itseä kuvitella elviksen hiuksissa, mutta kyllä ne sille sopi.tosin tietysti liian lyhyet :) ite pidän pitkistä hiuksista naisilla.värillä ehkä ei niin väliä :) sä oot varmaan sit aika etevä letittäjä jos nukut usein ranskanleteissä. Varmaan aika kivat:)siskolla on just luonnonkiharat pitkät hiukset,mutta se taas haluais aina välistä suorat:) mutta varsinkin tehdyt kiharat on tosi kivat.. parhaimpina tietysti spiraali/korkkiruuvi malliset ;) itellä ollu kerran sellaisetki kun naapuri väsäs :)
joo, ei se Elvis-tyyli kaikille sovi ja niinhän se on, että se oli muotia 60-luvulla. Nykyään harvemmalla on sellainen tukka:)
Olen hyvä tekemään ranskanlettejä. Tosin 2 ranskanlettiä on helpompi tehdä ittelle ku yks:)
Muillekin teen mielelläni.
Monet, joilla on luonnonkiharat haluis suorat ja sama myös päinvastoin. Aina pitää haluta sitä mitä ei itsellä ole:)
Mitäs seuraavaksi ajattelit tehdä hiuksillesi? - The other kind of boy
Eliana-87 kirjoitti:
joo, ei se Elvis-tyyli kaikille sovi ja niinhän se on, että se oli muotia 60-luvulla. Nykyään harvemmalla on sellainen tukka:)
Olen hyvä tekemään ranskanlettejä. Tosin 2 ranskanlettiä on helpompi tehdä ittelle ku yks:)
Muillekin teen mielelläni.
Monet, joilla on luonnonkiharat haluis suorat ja sama myös päinvastoin. Aina pitää haluta sitä mitä ei itsellä ole:)
Mitäs seuraavaksi ajattelit tehdä hiuksillesi?Toivoisitko et sit olis enemmän 60-lukua tukissa? :) Elvis-tyyli kutkuttaa mieltä? :)
Mä en ite vaan käsitä et miten ranskanlettejä tehdään...onkohan mun 3d mielenmallinnuksessa jotain vikaa? =D Sä osaat kuitenkin kaikki lettitemput? :) Sellai on ihan megahieno, missä letti lähtee niinku otsahiuksista ja jatkuu silleen korvan taakse...hmm...tosi monilla urheilunaistoimittajilla on ollu sellanen :)
Ootko sitten kihartamassa usein hiuksia eri tyyleil? :) Ehkä permis?:)
En kyl oo oikeen varma et mitä sitä seuraavaks. Koitan tässä nyt kasvatella, ja varmaan seuraavaks on kevyt lyhennys..mut ihan vaan sellanen siistiminen.. :) Nää on niin paksut et välil on pakko leikata ja edellisestä on jo 3kk :) Mut kyllä sun käsittelyyn voisin letitettäväks tulla =) hih... - Eliana-87
Toivoisitko et sit olis enemmän 60-lukua tukissa? :) Elvis-tyyli kutkuttaa mieltä? :)
Mä en ite vaan käsitä et miten ranskanlettejä tehdään...onkohan mun 3d mielenmallinnuksessa jotain vikaa? =D Sä osaat kuitenkin kaikki lettitemput? :) Sellai on ihan megahieno, missä letti lähtee niinku otsahiuksista ja jatkuu silleen korvan taakse...hmm...tosi monilla urheilunaistoimittajilla on ollu sellanen :)
Ootko sitten kihartamassa usein hiuksia eri tyyleil? :) Ehkä permis?:)
En kyl oo oikeen varma et mitä sitä seuraavaks. Koitan tässä nyt kasvatella, ja varmaan seuraavaks on kevyt lyhennys..mut ihan vaan sellanen siistiminen.. :) Nää on niin paksut et välil on pakko leikata ja edellisestä on jo 3kk :) Mut kyllä sun käsittelyyn voisin letitettäväks tulla =) hih...60-luvun hiusmallit on just hienoja:) Esim. Katoppas kuvia Priscilla Presleyn hiuksista 60-luvulla. Ilmeisesti kuitenkin käytettiin jotain lisäkkeitä, että hiuksista saatiin niin paksun näköiset:)
Joo.. Olen ihan master-letittäjä. Ranskanletti on vähän siitä hankala tehdä, että se helposti löystyy letittäessä ja lopputuloksesta voi tulla sellanen "löllö letti" :D
Pitää siis letittäessä vetää aika tiukkaan ne hiukset. Mut ei niin kireeksi että silmätkin menee vinoon:)
Voisin demonstroida sulle miten ranskanletti tehdään ;)
Permis on ihan jees jos on sellanen hiuslaatu, että se pysyy hyvännäkösenä. Mulla on joskus ollut permis ja ihan kivat ne oli, mutta jossakin vaiheessa kiharat alkoi mennä sotkusen näköseks. Harvalla pysyy permis hyvänä pitkään :)
Mun hiuksia on vähän vaikea kihartaa ku suoristuvat hetken päästä. Rullilla tulee kivat ja kestävvät kiharat:) - The other kind of boy
Eliana-87 kirjoitti:
60-luvun hiusmallit on just hienoja:) Esim. Katoppas kuvia Priscilla Presleyn hiuksista 60-luvulla. Ilmeisesti kuitenkin käytettiin jotain lisäkkeitä, että hiuksista saatiin niin paksun näköiset:)
Joo.. Olen ihan master-letittäjä. Ranskanletti on vähän siitä hankala tehdä, että se helposti löystyy letittäessä ja lopputuloksesta voi tulla sellanen "löllö letti" :D
Pitää siis letittäessä vetää aika tiukkaan ne hiukset. Mut ei niin kireeksi että silmätkin menee vinoon:)
Voisin demonstroida sulle miten ranskanletti tehdään ;)
Permis on ihan jees jos on sellanen hiuslaatu, että se pysyy hyvännäkösenä. Mulla on joskus ollut permis ja ihan kivat ne oli, mutta jossakin vaiheessa kiharat alkoi mennä sotkusen näköseks. Harvalla pysyy permis hyvänä pitkään :)
Mun hiuksia on vähän vaikea kihartaa ku suoristuvat hetken päästä. Rullilla tulee kivat ja kestävvät kiharat:)Nyt tulee lyhyt viesti kun kirjoitan kännykän kautta :) näin kerran dokumentin elviksen vaimosta ja Sillä usein oli just sellainen bouffant tyylinen kampaus.Ootko koskaan koittanu?:) millaisia tyylejä yleensä pidät? Mä voisin anytime tulla sun kampaus pääksi ;) ja siinä samalla voisin itsekin oppia :) mulla on just sellaiset hiukset taas jotka kihartuu tosi helposti ja se on kyllä välillä nähty eri henkilöiden käsittelyssä. Hmm..onpa junassa tylsää :)
- The other kind of boy
Niin..ja pitää vielä tietysti näyttää yks linkki kaikkein parhaasta :) Letit on pop! ;)
http://www.flickr.com/photos/spicybraids/sets/Ja vielä lisää lettejä =D
http://longhairbraids.blogspot.com/search/label/french braids
- The other kind of boy
Lisää ja vielä vähän enemmän lisää kommentteja kaivataan tytöt! :)
- The other kind of boy
Hyvää joulua kaikille ja muistakaa kauniit joulukampaukset! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699