Pahimmat treffikokemuksesi?

Jonex.

Tekisi siis mieli kuulla sekä mies- että naispuolisten kokemuksia pieleen menneistä treffeistä.

Mikä kokemus oli todella kamala treffeillä?
Mikä oikeastaan meni pieleen?
Minkälainen treffikumppani oli ihmisenä?
Miten käsittelit tilanteen?

Ihan vapaasti voi kertoa.

55

16020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus....

Kun minua pyydetään treffeille, odotan mieheltä tietynlaista käyttäytymistä ja käytöstapoja.

Oli talvi. Mies pyysi ravintolaan syömään. Hyvä kun olin päässyt autosta ulos niin mies harppoi jo kohti ravintelin ovea. Ja sitten lähes hermostui kun en lumisohjossa korkokengilläni ja puolihameessa päässytkään hänen tahtiaan etenemään.

Ei avannut ovia.
      Ei auttanut pitkää talvitakkiani pois päältäni.
      Hotki ruokansa, siis kirjaimellisesti hotki. Oma pihvini oli vasta puolessavälissä, kun herra pyyhki jo suupieliään että olipas hyvää ruokaa. Meni ruokahalu.

Sentään maksoi ateriat.

• oli kiire

syömään, oli selvästikin niin kova nälkä että kohteliaisuudet ja treffikumppanikin unohtuivat jo siinä nälässä ;)

• .......

pahimmat treffit: (kyseessä oli suomalainen mies) menin erään puolituttuni kanssa elokuviin ihan siis kavereina. mies halusi välttämättä valita elokuvan ja laittoi minut maksamaan oman lippuni. kun kohtuuttoman tylsä elokuva oli puolessa välissä hän tarrautui minuun ja tunki kielensä suuhuni. se ei ollut suutelua, se oli kuolausta. kauhusta kankeana lähdin kotiin enkä pitänyt mieheen enää yhteyttä. muutaman kuukauden jälkeen törmäsin häneen sattumalta junassa ja hän kertoi nähneensä minut taloni ikkunasta. en ollut kertonut missä asun, asun keskellä ei mitään metsän vieressä.

tokaksi pahimmat treffit: tapasin ulkomaalaisen miehen bussissa. hän oli tosi mukava, minua pari vuotta vanhempi ja puhui aika hyvää suomea. me juteltiin koko bussimatkan ajan ja vaihdettiin numeroita. tapasimme samalla viikolla. sanoin että tavattaisiin ystävinä. mies saapui paikalle 45 min myöhässä. hänellä oli päällään illallispuku ja kädessään ruusu. menimme puistoon istumaan. mies pelkäsi vettä ja muurahaisia ja sudenkorentoja ja koiria ja kisso ja kaikkea mahdollista. hän yritti suudella minua koko ajan ja puhui perheestään ja miten varmasti pitäisin heistä ja he minusta. hän pyysi ja pyysi yhteyttä.että näkisimme uudestaan. mies soitti minulle kokoajan ja halusi tietää missä olen ja kenen kanssa. sen viikon lauantaina hän soitti minulle vihaisesti keskellä päivää ja sanoi odottaneensa puhelinsoittoa koko päivän. siinä vaiheessa en enää pitänyt häneen yhteyttä.

nettitreffejäkin olen kokeillut. mies ei aivan vastannut kuvauksiaan. hän oli minua päätä lyhyempi, erittäin hontelo ja erittäin karvainen. hän oli ostanut minulle muovikukkia muovikukkaruukussa wtf??

• baarissa

minä ja kaverini ja he kaksi.

Treffikumppanini kaveri saattoi minut ja kaverini autolla kotiin. Kaahasi hullun lailla ja tää "elämäni rakkaus" nuoli mua koko matkan ja hänen luokseen päästyään hän "rakasteli" mua koko yön, vaikka olin puoli unessa ja viattomuuttani ainoastaan riisuin vaatteeni nukkumaan mennessäni.

T. Ei ne sit niiiin kauheet treffit kuitenkaan olleet, kun on asiaan saanut etäisyyttä jo.

• -Eräs Nainen-

Tapasin erästä miestä muutaman kerran, ja hänen käytöksensä muuttui huonommaksi aina asteittain.

Nähtävästi tyyppi etsi seksiseuraa ja kun en hänen aivottamaksi käyttöesineeksi suostunut, kosti sen minulle käyttäytymällä epäkunnioittavasti.

Niin, tyyppi tietysti valehteli tunteistaan, sanoi kullaksi, kauniiksi ja halusi muuttaa kanssani avoliittoon, mutta kaiken takana oli miehen seksinhimo.

Ei ollut kiva istua hänen kotisohvallaan (viidensillä treffeillä) kun hän oli ensin painostava ja kun en halunnut, ilkeä ja kostonhimoinen.

Todella inhottavasti käyttäytyi minua kohtaan.

Valehteli ja käytti minun ystävällisyyttäni hyväksi.

• ....
        -Eräs Nainen- kirjoitti:

Tapasin erästä miestä muutaman kerran, ja hänen käytöksensä muuttui huonommaksi aina asteittain.

Nähtävästi tyyppi etsi seksiseuraa ja kun en hänen aivottamaksi käyttöesineeksi suostunut, kosti sen minulle käyttäytymällä epäkunnioittavasti.

Niin, tyyppi tietysti valehteli tunteistaan, sanoi kullaksi, kauniiksi ja halusi muuttaa kanssani avoliittoon, mutta kaiken takana oli miehen seksinhimo.

Ei ollut kiva istua hänen kotisohvallaan (viidensillä treffeillä) kun hän oli ensin painostava ja kun en halunnut, ilkeä ja kostonhimoinen.

Todella inhottavasti käyttäytyi minua kohtaan.

Valehteli ja käytti minun ystävällisyyttäni hyväksi.

"Niin, tyyppi tietysti valehteli tunteistaan, sanoi kullaksi, kauniiksi ja halusi muuttaa kanssani avoliittoon, mutta kaiken takana oli miehen seksinhimo."

Alhaista käytöstä.
        Jos haluaa vain seksiä, niin siitä pitää vain olla suora ja rehellinen sitten, mutta yksi juttu kirjoituksessasi mättää...

"Valehteli ja käytti minun ystävällisyyttäni hyväksi."

Ystävällisyyttäsi?
        Olit siis vain ystävällinen miehelle..
        Ihan vain ystävällisyyttäsi olit hänen kanssaan treffeillä :D.

Et siis ollut kiinnostunut hänestä vaikka oli jo viidennet treffit? :D

• kamalista treffeistä
        .... kirjoitti:

"Niin, tyyppi tietysti valehteli tunteistaan, sanoi kullaksi, kauniiksi ja halusi muuttaa kanssani avoliittoon, mutta kaiken takana oli miehen seksinhimo."

Alhaista käytöstä.
        Jos haluaa vain seksiä, niin siitä pitää vain olla suora ja rehellinen sitten, mutta yksi juttu kirjoituksessasi mättää...

"Valehteli ja käytti minun ystävällisyyttäni hyväksi."

Ystävällisyyttäsi?
        Olit siis vain ystävällinen miehelle..
        Ihan vain ystävällisyyttäsi olit hänen kanssaan treffeillä :D.

Et siis ollut kiinnostunut hänestä vaikka oli jo viidennet treffit? :D

Viidellä lyheyllä tapaamiskerralla ei vielä ehdi tutustua toisen luonteeseen kovin hyvin.
        Olisin ollut kiinnostunut miehestä, mutta kun hän valehteli niin rajusti, suutuin tuollaisesta.
        Ihastuminen voi muuttua hetkessä vihastumiseksi. Kostoksi siitä, etten suostunut seksiin mies meni nettiin etsimään itselleen parempaa seuraa heti tapaamisemme jälkeen..osoitti jo omassa kodissaan rajusti mieltä siitä kun en suostunut tunteettomaan seksiin hänen kanssaan.

Ei pidä luvata yhteistä tulevaisuutta, jos haluaa vain seksiä. Kai se sika nautti saadessaan vedättää minua, mielestäni seksin haluaminen ilman tunteita on vastenmielinen ominaisuus miehessä ja kertoo miehen parisuhdekelvottomuudesta lähinnä.

Asiasta olisi tosiaankin pitänyt kertoa etukäteen (pelkkää seksiä siis), mutta siat eivät sitä koskaan tee. Kai se nautinto tulee siitä naisen vedättämisestä.

Sellainen on esimerkki huonoista treffeistä.

• Vai suhdetta halusit
        kamalista treffeistä kirjoitti:

Viidellä lyheyllä tapaamiskerralla ei vielä ehdi tutustua toisen luonteeseen kovin hyvin.
        Olisin ollut kiinnostunut miehestä, mutta kun hän valehteli niin rajusti, suutuin tuollaisesta.
        Ihastuminen voi muuttua hetkessä vihastumiseksi. Kostoksi siitä, etten suostunut seksiin mies meni nettiin etsimään itselleen parempaa seuraa heti tapaamisemme jälkeen..osoitti jo omassa kodissaan rajusti mieltä siitä kun en suostunut tunteettomaan seksiin hänen kanssaan.

Ei pidä luvata yhteistä tulevaisuutta, jos haluaa vain seksiä. Kai se sika nautti saadessaan vedättää minua, mielestäni seksin haluaminen ilman tunteita on vastenmielinen ominaisuus miehessä ja kertoo miehen parisuhdekelvottomuudesta lähinnä.

Asiasta olisi tosiaankin pitänyt kertoa etukäteen (pelkkää seksiä siis), mutta siat eivät sitä koskaan tee. Kai se nautinto tulee siitä naisen vedättämisestä.

Oletpa vaikea tapaus. Ilmeisesti frigidi tai sinne päin. Nuttura puristaa liikaa ainakin. Ulkomaalaistaustaisten kanssa olet ollut sängyssä, vaistoan sen susta. Siksi mies käyttäytyi sua kohtaan kuten halusi.

Lisäksi toisten köyhempien/tavallisten miesten kanssa sinä haluat pelkkää seksiä ja toisten varakkaiden miesten kanssa suhteen ja sitten vasta seksiä.

Mies tajusi sen sinusta. Voin kuvitella miten nihkeänä oletkaan miehen seurassa aikaasi viettänyt laskukoneen tehdessä toimituksiaan miehen taloudellisen tilanteen kartoituksessa, jalat ristissä kieromielisyyden henkinen siveysvyö reikääsi vartioiden.

Luuletko, ettei mies tajua sitä sinusta? Hän on teikäläisten kanssa ollut tekemisissä riittävästi tietääkseen pelkästään olemustasi vilkeisemalla millainen teeskentelijä olet ja taloudellista etua hakeva kuvottavuus.

• sivuääni
        Vai suhdetta halusit kirjoitti:

Oletpa vaikea tapaus. Ilmeisesti frigidi tai sinne päin. Nuttura puristaa liikaa ainakin. Ulkomaalaistaustaisten kanssa olet ollut sängyssä, vaistoan sen susta. Siksi mies käyttäytyi sua kohtaan kuten halusi.

Lisäksi toisten köyhempien/tavallisten miesten kanssa sinä haluat pelkkää seksiä ja toisten varakkaiden miesten kanssa suhteen ja sitten vasta seksiä.

Mies tajusi sen sinusta. Voin kuvitella miten nihkeänä oletkaan miehen seurassa aikaasi viettänyt laskukoneen tehdessä toimituksiaan miehen taloudellisen tilanteen kartoituksessa, jalat ristissä kieromielisyyden henkinen siveysvyö reikääsi vartioiden.

Luuletko, ettei mies tajua sitä sinusta? Hän on teikäläisten kanssa ollut tekemisissä riittävästi tietääkseen pelkästään olemustasi vilkeisemalla millainen teeskentelijä olet ja taloudellista etua hakeva kuvottavuus.

Vai on nainen frigidi, nuttura tiukalla,laskukone, kieromielisen henkisen siveysvyön omaava - jos ei ole valmis seksiin muutaman tapaamisen jälkeen, vaan nainen halua odottaa, että hänellä (ja miehellä) heräisi oikeanlaiset tunteet.

Vika tässä kohtaa ei ole naisessa, vaan sinun kaltaisissa tunneköyhässä miehessä, kuka ilmeisesti on saanut melkoisen määrän kokea torjuntaa naisilta.

Kirjoituksestasi puskee läpi todellinen halveksunta naisia kohtaan.

Ryömi sinne kiven alle mistä noustitkin olemattoman itsetuntosi kanssa!

• sääälin
        Vai suhdetta halusit kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä tuollaista naisvihaa puhkuvaa asennetta. Saisit olla kiitollinen, että joku nainen on tylsistyneisyyttään/paremman puutteessa/kiltteyttään vaivautunut kanssasi treffeille.

• Anonyymi
        kamalista treffeistä kirjoitti:

Mie oli joo urpo, mut se että sinä olet demiseksuaali ei tee miehestä sikaa vaikka haluaa seksiä ennen aviolittooa. Kannattaa vaikka mainita asiasta niin ei jää epäselväksi eträ ennen seurustelua sinua ei sänkyyn sää. Ja edelleen, mies oli urpo ja käyttäyi huonosti, mutta seksin haluaminen ilman tunteita on ihan normaalia. Sitä kutsutaan seksiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie oli joo urpo, mut se että sinä olet demiseksuaali ei tee miehestä sikaa vaikka haluaa seksiä ennen aviolittooa. Kannattaa vaikka mainita asiasta niin ei jää epäselväksi eträ ennen seurustelua sinua ei sänkyyn sää. Ja edelleen, mies oli urpo ja käyttäyi huonosti, mutta seksin haluaminen ilman tunteita on ihan normaalia. Sitä kutsutaan seksiksi.

Nainen ei välttämättä ole mikään demiseksuaali.
        Toiset haluavat tutustua mieheen ennen seksiä. Parisuhteessa 3-4 kertaa päivässä on ihanaa jos mies saa tehtyä minulle orgasmin, mutta tutustumisvaiheessa odotan että olen valmis seksiin treffikumppanin kanssa ja se saattaa viedä 6-12kk

Kukaan ei saa painostaa toista seksiin, pilaa vain ihanan asian. Jos on niin kiire niin menee sotten vessaan ja vetää käteen. Ns. Urpoja löytyy nykyään enemmän kuin ”Laki sallisi”

• kokemus,

Oletin tapaavani 25v miehen mutta paikalle tulikin yli 40v äijä hirveessä kännissä, vain seksi mielessä, join hänen kanssa kahvin ja sit sanoin et käyn tupakal ja lähdin menemään, kyseinen tyyppi soitteli perään pari viikkoa.

• HerätettyN26

Mies jonka piti olla 196cm pitkä ja tiukka ja lihaksikas oli vain 195cm pitkä ja sillä ei ollut tarpeeksi iso hauis. Lisäksi se ei maksanut minulle tyttöjen kesken suunnittelemaamme Thaimaan matkaa!! MIKÄ SIKA!!

• muutama vuosi

Olen muutaman vuoden kokeillut treffipalstaa. Kokemukseni eivät ole mitenkään ylevät. Useimmiten ei tiedä yhtään millanen naama sieltä tulee ja kauheehan se useimmiten on. Ja aina kysellään mistä asennosta sinä tykkäät ja kaikkee muuta sontaa ja saapko sun muuta. Mutta kun näkee miehen viimeisetkin halut karisevat. Puheista päätellen tulossa oikea suuri herras mies totuus on kyllä tarua kamalampaa., Voiskohan liki pitää hullujen kerhona koko palstaa, terveisin vaan yks joka tällai on tän kokenut

• iolllk

muutama vuosi sitten jännitin treffejä vieläkin enemmän kuin nykyään. menimme aika mluisaan paikkaan, jossa ihmisten hälinän lisäksi soi musiikki.
        Mies puhui hyvin hiljaa ja hyvin nopeasti, enkä saanut selvää muutakuin puolesta siitä mitä hän sanoi. saoin aina vain joo, niihinkin lauseisiin joita en kuullut. En tiedä mitä kävi jännitin jotekin ihan hirveesti ja emme olleet ehkä aivan samalla aaltopituudella...Hän sai minusta jotenkin kovan/kolkon ihmisen kuvan tms...se ei ollut mukavaa, koska en ole sellainen vaan todella herkkä ja kiltti tyttö.

• treffikokemuksia

Kaikki nettitreffikokemukseni ovat olleet karseita pettymyksiä. Aina sieltä tulee todella kauheapärstäinen mies, joka ei sytytä ei sitten niin yhtään. Ja omasta mielestään ovat ihan komeita??

Viimeisin kokemukseni: oltiin viesteilty muutama kuukausi, ja sitten tavattiin. Livenä mies oli ulkonäöltään pettymys, muuten ihan fiksu. Paitsi että niillä parilla treffeillä millä käytiin, oli aivan älyttömän vaivautunut tunnelma, kiusallisia hiljaisia hetkiä jne. Tätä edellinen treffikokemus livenä oli myös todella karsea pettymys. Mies alkoi lähes heti nuolemaan ja lääppimään ja oli helpotus päästä hänestä eroon.

Ilokseni huomasin, että live-elämässä kun menin baariin ja yöelämään ihan kokeilumielessä (pääsin vihdoin angstistani eroon ettei nainen voi noihin mennä karseisiin nettitreffikokemuksiin kyllästyneenä), siellä oli ihan oikeasti hyvännäköisiä, mukavia, fiksuja ja kiinnostavia miehiä. Ja he olivat myös meikäläisestä kiinnostuneita, ja kivaa seuraa löytyi nopeasti. Eli johtopäätökseni: siirryin ja pysyn ihan oikeassa reaalielämässä tästä lähtien :)

• nuori mies

Miks kaikki valittaa et nettitreffit on niin kauheet ku ei tiiä minkä näköinen toinen on..?
        Eiks se nyt oo kumminki aika helppoa kysyä että toinen näyttäisi kuvan?

• nainen444
        nuori mies kirjoitti:

Miks kaikki valittaa et nettitreffit on niin kauheet ku ei tiiä minkä näköinen toinen on..?
        Eiks se nyt oo kumminki aika helppoa kysyä että toinen näyttäisi kuvan?

niin kun oletkin mies :D

• fgrtetetete

ai että lähettäs joka akalle joka kysyy nin kuvan? ja sit asutaan samassa kaupungissa? jos ei ole sen verran kiinnostusta tulla katsomaan niin kuvia en ala lähettään keräiltäväksi ties vaikka mihin netti paöstoille laittavat niitä, akoista ei koskaan tiedä

• laastari?

Yks kamalin mikä tulee mieleen on se kun mies puhui joka lauseessa Ex-vaimostaan jonka kanssa oli ollut yhdessä yli 10 v. Ok, uskon että se on niin pitkä aika että väkisinkin vaimo saattaa vilahtaa keskusteluissa, mutta että joka asia piti juurta jaksaen kertoa kuinka heillä tehtiin mikäkin asia. Ja mies jopa esitteli mulle exänsä tekemiä käsitöitä. Taitaa etsiä vain laastaria haavoilleen. En ottanut ikinä enää yhteyttä.

• olen ruma ihminen

Menin yhen ylipainoisen naisen kanssa treffeille. itse olen sopusuhtainen ja
      urheilen paljon. No treffit meni miten meni. Kun treffit oli ohi, parin tunnin päästä tuli tekstari naiselta et olen mailman rumin ihminen ja hän ei ollut uskoa
      et joutui niin ruman ihmisen kanssa treffeille. nainen ei tosiaan ollut ite mikään prinsessa, ylipainoo ainakin 15kg , kamala sotkuinen tukka ja haisi tupakalle.
      Ei varmaan ollut suihkussa käynyt moneen päivään.

• Z

Sovin ensimmäiset treffit netissä kivalta kuulostavan miehen kanssa. Aluksi puheltiin ihan normaaleja kuulumisia, mitä on tullut tehtyä jne. kunnes mies alkoi kertomaan työpaikastaan ja palkastaan. Seuraavaksi alkoi kehuminen omistusasunnosta ja kyseli miten tykkäisin asua siellä hänen kanssaan. Join kahvini loppuun vauhdilla ja lähdin menemään, tuli vähän sellainen olo että mies yritti kompensoida jotakin kamalaa ominaisuutta varakkuudellaan.

Mmm, yksillä kahvila pieni kävely-treffeillä tuli kaikenlaisia kopelointiyrityksiä torjuttua, jäi tapaamiset ekaan kertaan myös.

Ja sitten on aina niitä kertoja kun on itse kamala treffikumppani...
      Olin käynyt jo useamman kerran ulkona miehen kanssa, hän oli ihastunut mutta minä en. Pidin kuitenkin hänestä ja kysyin josko voitaisiin olla vain kavereita, kun ei oikein ota tulta alleen tämä juttu. Treffit päättyivät kun toinen lähti itkien pois.

• Biux

Olin viime ksänä ulkona miehen kanssa, jonka olin tulkinnut aivan toisella tapaa ja yllätys olikin suuri... Mies sylki toistuvasti maahan kun kävelimme kaupungilla. Yritin väistellä ja pelkäsin, että pian saan osuman. Kysyinkin, että onko hän varma, ettei minun kengilleni loiskahda kohta limaklöntti, mutta ei silti edes vähentänyt...

Katu oli mukulakiveä ja minulla oli vaikea pysyä miehen vauhdissa. Jättäydyin tahalleen taakse ja kävelin rauhallista, korkokengille sopivaa vauhtia. Miehellä kesti vaikka kuinka kauan tajuta, että jäin jälkeen. Olisin laittanut tietysti lenkkarit, jos olisin ymmärtänyt olevamme kaupunkimaratoonilla. Selvästi ärsyyntyneenä jäi seisoskelemaan ja syljeksimään katuun odottaen, että saavutan hänet.

Ovea ravintolaan ei pitänyt minulle auki vaan syöksyi ensin sisään. Tuuppasi itsensä ensimmäiseen vapaaseen pöytää, ja vaikka ehdotin ikkunapaikkaa ei suostunut enää siirtymään.

Ravintolassa tilasi hätäisesti ennen minua, ahmi ruokansa ja röyhtäili kuuluvasti. Aterian jälkeen; minä vielä söin, alkoi hampaiden kaivelu hammastikuilla. Ei kiittänyt tarjoilijaa, ei oikein edes puhellut paljoa ja kun puhui, kertoi ihmisistä joita en tunne. Yritin siinä pitää mielenkiintoa yllä...

Olipa treffit. Itseasiassa, en odota treffikumppaniltani mitään muuta kuin peruskäytöstavat, ei tarvitse osata maistella viinejä tai tuntea etikettiä erityisesti. Ilman yhteistä perustapa-koodistoa on vaikea nauttia olosta kun saa olla varuillaan toisen takia. Onneksi ei sentään pierenyt pöydässä.

Nyt joskus tyttöjen kanssa nauretaan, mutta silloin oli nauru kaukana...

• hyiii s**tana

Täytyy myöntää et yleensä sääliä ei tipu,
        mutta nyt voin sielunisilmin nähdä kastelulaitteen kanssa sut treffeillä..

Voin kertoo et tokan klimppuksen kohdalla oisin jättänyt siihen
        ja lähtenyt menemään =D

Olis ollut kuinka upee mimosa tahansa =)

• Kauheita kokemuksia

Huonoja treffejä täältä deittipalstoilta on tullut kokeiltua vaikka kuinka paljon. Niistä saisi romaanin aikaiseksi...

Yleisin ongelma, jonka olen kohdannut on se, että mies hakee tosiasiassa seksiseuraa tai ilmeisesti puutetta on kestänyt niin pitkään, että mies lähtee liian nopeasti änkeämään iholle.

Toinen ongelma (joka yleensä liittyy tuohon seksin vonkaamiseen) on se, että miestä ei kiinnosta tutustua naiseen, vaan hän puhuu itsestään eikä yhtään kysele kysymyksiä, joka osoittaisi, että hän aidosti haluaa tutustua minuun.

Kolmas ongelma: valokuvat tarkoituksella epäselviä tai peittelevät virheitä. Esim. selkeä ylipaino peitellään siten, että ei sanota, että ollaan ylipainoisia, vaan ainoastaan "pyöreitä" ja valokuva otettu niin, ettei kaksoisleukaa ja kaljamahaa näy. Pitäisi olla pakollisena valokuva, jossa kroppa näkyy reisistä ylöspäin!!!

Neljäs ongelma: miehet ovat pihejä. Yli puolet eivät halua tarjota kahvia/ruokaa. Pahimmat tapaukset yrittävät saada naisen maksamaan ensitreffien tarjoamiset ja kuitenkin sänkyyn pitäisi heti päästä!!!

Ylipäätään kauhea kiire ja heti pitäisi siirtyä suhteessa eteenpäin. Rasittavaa.

• Anonyymi

Samalla logiikalla suurin osa naisista on pahi pia tapauksia kun olettavat miehen maksavan kaiken ja loukkaantuvat jos ehdottaa puoliksi maksamista. Yksi asia mikä kaikkien pitäisi tajuta, että jos nainen vaatiimieheltä vanhan hyvä ajan käytöstapoja, oven avausta, laskun maksua ja mitä lie, niin siinä pitäisi samalla hyväksyä myls muut naisiin kohdistuvat sen ajan asenteet kuten että naisella ei ole oauutta mihinkään päätkösiin, naisen tehtävä on aiivota ja kasvattaa lapaia, nainen ei voi mennä mihinkään ilman miespuolista esiliunaa ja äänioikeuskin on korkeintaan lapsenkengissä. Kannattaisi ajatella vähän ennen kuin alkaa vaatimaan ikivanhoja asioita, koska niiden mukana tulee myös epämiellyttäviä asioita. Kaikki "hyvät käytöstavat" ovat lähteneet aisen omistamisesta ja miesten ylemmästä asemasta kaikessa.. Vaatikaa vain naiset vanhentuneita tapoja, alkakoon miehet vaatimaan ehsotonta tottelaisuutta siinä samalla sitten ni7n pysyy ajankauden mukainen totaalinen tasa-arvon puute..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla logiikalla suurin osa naisista on pahi pia tapauksia kun olettavat miehen maksavan kaiken ja loukkaantuvat jos ehdottaa puoliksi maksamista. Yksi asia mikä kaikkien pitäisi tajuta, että jos nainen vaatiimieheltä vanhan hyvä ajan käytöstapoja, oven avausta, laskun maksua ja mitä lie, niin siinä pitäisi samalla hyväksyä myls muut naisiin kohdistuvat sen ajan asenteet kuten että naisella ei ole oauutta mihinkään päätkösiin, naisen tehtävä on aiivota ja kasvattaa lapaia, nainen ei voi mennä mihinkään ilman miespuolista esiliunaa ja äänioikeuskin on korkeintaan lapsenkengissä. Kannattaisi ajatella vähän ennen kuin alkaa vaatimaan ikivanhoja asioita, koska niiden mukana tulee myös epämiellyttäviä asioita. Kaikki "hyvät käytöstavat" ovat lähteneet aisen omistamisesta ja miesten ylemmästä asemasta kaikessa.. Vaatikaa vain naiset vanhentuneita tapoja, alkakoon miehet vaatimaan ehsotonta tottelaisuutta siinä samalla sitten ni7n pysyy ajankauden mukainen totaalinen tasa-arvon puute..

No ulkomaalainen mies antaa naisen päättää ja silti huolehtii naisesta herrasmiesmäisesti joten ei ihme jos naiset ei ota suomipoikaa rinnalle.

• mies.

Olin opiskeluaikoina yhden projektin tiimoilta tutustunut yhteen sihteeriin. Projekti loppui ja porukalla oli semmoiset "päättäjäiset". Tavallaan meillä synkkas ja päätettiin nähdä toistekin noin niinkun epävirallisesti.

Sovittiin treffit, oli taiteiden yö. Hain tytön kotoaan, mentiin leffaan ja sieltä pyörimään eri tapahtumiin. Minä maksoin, kaikki sujui just, sää oli mainio, fiilis korkealla - jee.

Sitten jonkun savipaja / nukketeatteri / mikälie happeningin keskellä vastaan tulee yrmeän näköinen jätkä joka ikään kuin tahtoisi tehdä tuttavuutta, luulin ensin että se tahtoo pääsymaksun siihen jutskaan. Jätkä ei puhu mitään. Käy ilmi että tyttö tuntee jäpikän ja he siirtyvät yleisessä väen paljoudessa muutaman metrin juttelemaan jostain asiasta. Minä siinä sitten ihmettelen jotain muumipatsaita ja harkitsen grillimakkaran ostamista kun niitä siinä myytiin. Tyttö tulee takas ja sanoo et sori mut toi on hänen exänsä ja heillä olsi vähän juteltavaa että käviskö jos hän siirtyis sen seuraan, oli kivaa ja silleen mutta soitellaan.

En viitti mitään kohtausta järjestää siinä ihmisten ja muumipatsaisen (tai mitä lie) keskellä, olen vaan että "häh?"

Sinne se sit läks, se tyttö. Kyllä vitutti.

En muuten soitellu takasinpäin. Muutama kuukaus myöhemmin se tuli kaupungilla vastaan ja ihmetteli kun ei musta ollu mitään kuulunu - eikä kyllä kuulunu siitä eteenpäinkään. Sen verta kyrsi että sai pitää exänsä.

• .............

Ei sentään noin v-maisesti ole tehty, mutta eka treffeillä on näytetty valokuvia hänestä ja eksästä. Otin vinkistä vaarin.

• exän paras kaveri

joo jos taluttelee jotakin akanretkaletta kylillä sietäs aika nopeaan lähteä taksilla kotiin jonkun tekosyyn varjolla, juottaa hieman ja panna pois kuleksimasta voihan se sitten aamusta mennä sinne exän luo

• yksi nainen vn

Pahimpia ne, kun tulee heti iholle, vaikkei olisi aiemmin tavattu.
      Jos tahdon mahdollisimman pian livenä tavata, se ei tarkoita sitä, että hypättäis heti tutustumisvaiheen yli! Jos toiset mesettää puoli vuotta, ihastuu ja tapaa, niin okei... mutta jos on pari viestiä lähetetty, ja tavataan, niin oletan että se tapailu alkaa siitä.

Inhottavaa on myös, jos on oikein kysytty ja sovittu, että voi pukeutua vaikkapa rennosti, ja sitten mies tulee tällättynä että hei, nyt lähetään hienostoraflaan! Tai päin vastoin, tälläydyt oikein kunnolla ja sitten mennäänkin jonnekin pururadalle... Ei näin! Nainen ei kysy treffien pukeutumiskoodia turhamaisuudestaan, vaan ihan käytännön syistä...

Itse taasen olen ollut "huono" kun olen nukahtanut leffateatteriin kun mies raahasi katsomaan odottamaansa suurelokuvaa... josta en itse keksinyt mitään hyvää sanottavaa paitsi zZz

• "Ihana nainen"..jag?

Viimeisimmät treffit...mennessäni hänen eteensä treffipaikalla..mies nappasi syliinsä ja rutisti "ihanan" naisen "hellästi" syliinsä..käytti noita sanoja siinä haliessa.:D olis pitänyt suukottaakin kuulemma heti..:D
      Puolen tunnin treffien aikana kuulin kuinka tykkää suuseksistä ja haluaa että naisensa nauttii.
      Että silleen....pari viestiä oltiin lähetetty ainoastaan ennen tätä kiimaista kohtaamista.
      Olen sanaton.Samalla surullinen.

• ..................

Yritä ottaa positiivisesti ja nauraa toisen typeryydelle. Pahempaahan se olisi ollut, jos hän olisi kyennyt peittämään itsensä normaalin käytöksen alle.

• Viimeiset treffit

No ei nyt siis missään nimessä "pahinta maailmassa", mutta totaalinen turn off. Mies ehdottaa illallista ja varaa itse pöydän superkalliista ravintolasta. Ehdottaa että otetaan pullo viiniä ja valitsee viinin. Laskun tullessa olettaa että maksan puolet.

Tietty maksan, muttei kyllä tee kovin suurta vaikutusta näin opiskelijaan.. Oltaisiin mun puolesta voitu mennä vaikka johonkin halpaan ja rentoon ketjuravintolaan, jos olisin tiennyt että menee viikon budjetti uusiks. Mies siis hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä. Joo ja en OLETA miehen aina tarjoavan, mutta miksi kutsua tollaiseen, jos ei halua tarjota.

• ei saitureille

Näitähän tapauksia riittää jotka haluaa esitellä ja vakuuttaa kuinka pätäkkää löytyy, mutta kummasti sama piheys vaivaa kuin oikeesti köyhiäkin.

• täysin samaa mieltä

Yksillä tollasilla treffeillä ollut, ja ne oli ihan taatusti viimeiset sitä lajia. Maksukykyä löytyi minultakin samalla mitalla kuin mieheltä, mutta oli ihan totaalinen turn off.

• NaDaNa

Vuosia sitten tuli muutamilla nettitrffeillä käytyä, kaikki olivat erittäin mieleenpainuvia, siksipä lopetin tuon "harrastuksen" siihen paikkaan.

Jokainen mies etsi vakavaa suhdetta ja tuli inhottava olo kun nämä miekkoset tuntuivat olettavan, että heti ensimmäisen näkemisen myötä astun alttarille heidän kanssaan, Todella ahdistavaa.

Mukaan mahtui vässyköitä, äitin poikia sekä itseään täynnä olevia Suomen urhoja.

Paras oli ehkä se, kun mies ehdotti, että mentäisiin ravintolaan syömään. Näin tapahtuikin. Ravintolassa mies surkutteli omaa elämäänsä kun kaikki menee huonosti ja Suomen valtio potkii hänntä päähän, ei siis mitään kovin hilpeää seuraa. Tuli laskun aika ja kas kummaa mies ilmoitti, ettei hänellä ollut varaa maksaakaan ruokaansa. Tilanne oli itselleni erittäin kiusallinen ja ärsyttävä. Maksoin kuitenkin laskun, koska jonkunhan se oli maksettava.

Laskun jälkeen mies vielä kehtasi ehdottaa, että josko yhteinen yökin tähän jälkiruoaksi vietettäisiin. Tällöin nousin pöydästä ja kiitin surkeasta seurasta ja poistuin. Että otti vihaksi tämä tyyppi, miten jollakulla on edes pokkaa moiseen käyttäytymiseen.

• n 19

No ei minusta tuo ole mitenkään ihmeellistä ettei mies ensitreffeillä tarjoa ruokaa? Sehän maksaa aika paljon, mä ainakin maksan ite aina safkani. Ihan kiva jos jonkun kahvin tai jotai pientä tarjoo,eikä sitäkää joka kerta tarvitse todellakaa.
      Mut nettitreffeillä oon kans käyny ja ihan kivoja oli molemmat miehet,vaikka eivät kyllä niin komeita kun kuvissa antoivat ymmärtää. Ja toinen oli hirveän ujo,eikä paljoa jutellu livenä mut sitte pommitti pitkään kuitenki tekstareilla. Se kävi ärsyttäväks joten sanoin et voisiko lopettaa sen ja eipä onneks oo kuulunu sen jälkeen mitään.
      Siirryin kans noiden kaksien nettideittien jälkeen iha reaalimaailmaan.Poistin kokonaan profiilin tuolta. Paljon kivempi tavata livenä uusia ihmisiä!

• Ei treffeille!

Elämäni ensimmäiset ja viimeiset treffit: Sovittiin treffit paikalliseen kuppilaan matkalla kävin miettimään onko paikka oikea? Eihän se ollut! Paikkakunnalle oli avattu saman niminen paikka vähän tasokkaampi. No matkalla sain vielä 120 euron ylinopeus sakot ja myöhästyin treffeiltä. Tyttö sanoi treffien jälkeen oli mukavaa käydään uudestaa. Myöhemmin soitin ei vastannut enään puhelimeen.

Ei haittaa ettei tavattu uudestaan vaan se ettei voinut sanoa suoraan ettei halua nähdä mikä siinä on niin vaikeata sanoa asiat suoraan. No treffeistä vielä että en osannut oikein olla luontevasti. Treffit on kuin työhaastattelu pitää esittää että on ulkoisesti ja sisäisesti maailman paras ihminen tunnissa, kahdessa.

• kaikkien etu

Tuosta ensitapaamisen ehdottamisesta olen sitä mieltä, kun olet herättänyt oman ja vastapuolen kiinnostuksen, niin olisi kaikkien etu järjestää treffit pian julkisella paikalla. Tietokoneella / puhelimessa voi esittää ja olla ihan mitä vaan, mutta ensimmäinen mielikuva ihmisen näkemisestä ja käyttäytymisestä kertoo paljon enemmän, kuin virtuaalimaailma. Jos ei nappaa niin ilmoittaa toiselle siitä, että tää oli tässä. Tällainen käytäntö on kaikkien etu. Olen mies ja havainnut tämän toimivan.

• jag heter

On muutamia huono treffejä.
      Kerran nuorempana menin erään miehen kanssa elokuviin, viisi minuuttia elokuvaa oli ehtinyt mennä kun mies alkoi juttelemaan siellä minulle ihan kuin ei tietäisi missä olemme, kun pyysin kiltisti olemaan hiljaa alkoi hipelöimään ja tunki kielensä kurkkuuni. Treffien jälkeen kerroin etten halua tavata enään, hän soitteli ystävilleni yritti lahjoa heitä että suostuttelisivat minut tapaamaan häntä, kun tämäkään ei auttanut hän tuli oveni taakse ja kosi minua, sitten istutin hänet pöytään ja latasin rehellisesti kaikki piirteet mistä en hänessä pitänyt, jätti lopulta rauhaan.

Toiset huonot treffit olivat kun mies otti ensiteffeille äitinsä mukaan :DD
      ne olivat oudoimmat treffini

• Hyi_olkoon.

"alkoi hipelöimään ja tunki kielensä kurkkuuni."

En tajua, miten joku voi väkisin tunkea kielen toisen kurkkuun, eikö sitä nyt saa pysäytettyä jo siinä vaiheessa kun alkaa iholle tulla? Itse en moista päästäisi edes suulle, saati sitten kurkulle asti.

"hän soitteli ystävilleni yritti lahjoa heitä että suostuttelisivat minut tapaamaan häntä"

Mistä tämä tyyppi sai ystäviesi nimet ja yhteystiedot?

"Toiset huonot treffit olivat kun mies otti ensiteffeille äitinsä mukaan :DD"

Järkyttävää. Enough said.

• he-he-heppu

"Toiset huonot treffit olivat kun mies otti ensiteffeille äitinsä mukaan :DD"

Ei tuosta tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
      Kaveri meni varmaan äitin kanssa kotia ja mietti että mikäköhän meni pieleen kun ei neiti syttynyt >D

• 19991

hahha :DDD

• hiuhiuh
    • ei nettitreffejä

Menin tanssiraflaan erään miehen kanssa ja netissä hän kehui olevansa normaalipituinen komea mies..no mies oli noin puolipäätä lyhyempi ja ei nyt niin erityisen komea..ja siinä kun tanssittiin jo hitaita alkoi todella kuumeta..ja sanoi että pahimman mokan: Mä käyn kuumana ja olet niin sexy plaa..ja että jättäisin heti vaimoni ja perheeni jos saisin sinut...no joo ei saanut...

• mies kommentoi

Helppo vastata.

Nainen näytti suohirviöltä, oli ympärikännissä keskipäivällä ja nettiosoitteen perusteella oli area 51:stä. Se on siis oikeasti tampereella, yliopistoalueella.

Tarjosin kahvit ja kerroin hieman valikoituja totuuksia itsestäni, tämän jälkeen nainen lähti raivostuneena pois.

Paljon helpompaa kun antaa naiselle aiheen antaa pakit sen sijaan että antaisi ne itse, ei kuule asiasta jälkeenpäin.

• en vaan ymmärrä?

Yhdillä treffeillä mies sanoi laskun tullen, että "voin kai minä nyt tämän kerran maksaa, vaikka olenkin aivan p.a..." sanoin, että "ei todella tarvitse, että kyllä voin ihan itse maksaa". Mies totesi siihen että "ei kun kyllä minä nyt tämän kerran voin maksaa, että kai sitä voi sitten ensiviikolla syödä pelkkää makaronia ketsupilla". Kun tarjoilija tuli, sanoin tarjoilijalle, että maksan oman osuuteni. Mies totesi tarjoilijalle että "ei kun kyllä minun täytyy maksaa kun tuo tyttö on niin köyhä opiskelija" :D SIIS MIKSI IHMEESSÄ MAKSAT JOS SIITÄ TÄYTYY TEHDÄ NOIN ISO NUMERO??? Jos maksat, maksa siksi että haluat, josset halua maksaa, älä maksa. Enpä vastannut tämän herran soittoihin enää.

• viisastunut täti

Ajoin eräille treffeille 80km ( suunta ).Menimme kahvilaan ja otimme kahvit.Kysyin mieheltä :"otetaanko jotkut pullat? "
        Mies vastasi :"ei ole varaa"
        No otin meille pullat ja maksoin.

Eipä siinä mitään, jos ei ole varaa, mutta olisin kuitenkin odottanut, että mies olisi vastannut, että hän tarjoaa kun ajoit tänne saakka.
        Oli kuitenkin varaa mennä kantakahvilaansa , niinkuin hän erotessamme ilmoitti.

Laittoi illalla vielä viestn: "mikä vaikutelma jäi?"
        Arvaatte varmaan.

Kaipa olen liian vaativa...

• gregdf
        viisastunut täti kirjoitti:

Ajoin eräille treffeille 80km ( suunta ).Menimme kahvilaan ja otimme kahvit.Kysyin mieheltä :"otetaanko jotkut pullat? "
        Mies vastasi :"ei ole varaa"
        No otin meille pullat ja maksoin.

Eipä siinä mitään, jos ei ole varaa, mutta olisin kuitenkin odottanut, että mies olisi vastannut, että hän tarjoaa kun ajoit tänne saakka.
        Oli kuitenkin varaa mennä kantakahvilaansa , niinkuin hän erotessamme ilmoitti.

Laittoi illalla vielä viestn: "mikä vaikutelma jäi?"
        Arvaatte varmaan.

Kaipa olen liian vaativa...

Molemmat kyllä aika hauskoja, vaikka tuskin itse tilanteessa kauheasti naurattaa. Mitättömistä asioista voi saa aikaan valtavan numeron.

• jofa38

Treffille tullut "pehmeä" nainen osoittautui yli 100 kiloiseksi monsteriksi...

• dsjisdisidj

Pahimmat treffit olivat erään pari vuotta vanhemman pojan kanssa. Olin tuolloin 14 vuotias. Olin ensinnäkin myöhässä ja unohdin rahanikin kotiin kiiressä lähtiessäni. Tämän pojan olin tavannut netissä ja sitten kun näin hänet livenä, oli hän kyllä komea, mutta meillä ei oikein juttu luistanut. Yritti saada minut ravintolaan ja elokuviin, mutta kun ei sattunut minulla olemaan rahoja mukana niin en viitsinyt sitten mennä, kun ei sitä tiedä jos ei olisikaan tarjonnut.

Treffeillä ei kumpikaan meistä jutellut sanaakaan ja poika laukoi ärsyttäviä sarkastisia vitsejä. Hän jopa kertoi, että aikoi mennä juomaan treffiemme jälkeen!!

Pelästyin sen verran, etten ole moista enää tehnyt!

• Anonyymi

Olin muutamia vuosia sitten eräillä treffeillä. Nainen oli liikkeellä epärealistisin odotuksin. Luuli saavansa ns. täydellisen elämän, johon kuului mm. erittäin arvokkaan asunnon ostamisen.

Ei nauttinut realismista, eli haavemaailmoissa. Nyt kun on kulunut aikaa, tämä nainen ei ole saanut unelmaelämää, asuu vuokraluukussa, on ylivelkaantunut ja ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia omistusasuntoon. Joka ikinen kuukausi vetää nollat tauluun, tili nollilla ennen seuraavan palkan tuloa.

Miksi ihmiset eivät voi olla tyytyväisiä siihen, mitä on. Miksi pitää laittaa liian suuret odotukset...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      107
      2785
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      21
      2310
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1906
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1620
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      168
      1335
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      282
      1167
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1024
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1024
    10. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      961
    Aihe