Puhelinnumeroiden vaihtaminen

Ihmettelijä

Niin kuin kaikki tietää, nykyään helpoin tapa jatkaa tai päästä eroon on puhelinnumeroiden vaihtaminen. Antaako se teille jonkinlaisen kuvan siitä miten tämä numeroiden vaihtaminen tapahtuu?
-tarjoaako poika vain numeron
-tarjoaako tyttö vain numeron
-pyytääkö poika numeron mutta ei anna omaa
-pyytääkö tyttö numeron mutta ei anna omaa
-molemmat antaa/pyytää numeron

10

6358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piru

poika pyytää ja tyttö käskee pojan antaa omansa. Näin äijästä pääsee eroon ja voi soittaa jos sattuu panettamaan.

poika pyytää ja ei saa numeroa/ei saa tytön omaa numeroa

• Mika

Paras on tapahtunut minulle. Pyysin naisen puhelinnumeroa, jota hän ei antanut ja käski silti soittaa. :)

Tulkitsin tämän pakeiksi. ;)

• Oho

olla, että tulkitsit väärin. Ehkä se ajatteli että osaat ihan itse nimen perusteella etsiä numeron puhelinluettelosta tai numeropalvelusta.

nim. Samalla tavalla toiminut nainen, joka ihmetteli miksi soittoa ei koskaan kuulunut

• Mika
        Oho kirjoitti:

olla, että tulkitsit väärin. Ehkä se ajatteli että osaat ihan itse nimen perusteella etsiä numeron puhelinluettelosta tai numeropalvelusta.

nim. Samalla tavalla toiminut nainen, joka ihmetteli miksi soittoa ei koskaan kuulunut

Kyseisen henkilön puhelin ei ollut omalla nimellä, yritin kyllä etsiä sitä. Oli kyllä sen verta huppelissa, ettei olisi mikään ihmekkään jos ei olisi tajunnut mitä teki.

• ikuinen ystävä

Niin, mutta mitäs se sitten merkkaa että mies antaa oman puhelinnumeron ja sanoo että soittele!
      Soitan ja tavataan! soitan myöhemmin uudelleen ja sen jälkeen vielä kerran ja sovitaan että soittelen seuraavana päivänä niin ei äijä vastaa!Kuluu aikaa hieman enemmän ja äijä on kuin ei mitään olis tapahtunu, selittelee vaan omiaan miksi ei oo sitä näkyny! Vaikka yritin tavoittaa myös tekstiviestillä!!!Niin eipä kuulunu vastausta!Nyt huomattavasti myöhemmin ei mainitse koko asiaa, en myös minä koska luovutin!Mutta se kummallinen käytös!Sillä kun tuntuis olevan asiaa, mutta kun tilanne etenee keskustelussa pdemmälle, niin äijä häipyy!!? Voi noita miesten ajatuksia, kumpa joku kertois miten niitä tulkitaan!

• joopa joo

joko ei ole erityisen kiinnostunu tai sit on toinen

• tyttö

Mä oon kokenut/kokeillut varmaan kaikki noi eri tavat antaa/pyytää numero, eikä niiden perusteella voi päätellä yhtään mitään. Yks mies sai vain mun numeron ja otti pian yhteyttä. Joku toinen sai numeron muttei käyttänyt sitä. Yhden kanssa vaihdettiin numeroita ja hän otti yhteyttä; toinen samanlainen tapaus, vaihdettiin numeroita mutta tyypistä ei kuulunut mitään. Ja niin edelleen... Joskus käynyt niinkin että mies pyytää soittamaan itselleen numeron saadakseen (puhelin narikassa). Tyyppien iät vaihdellut välillä 21-30.

Ehkä siitä voisi ainoastaan päätellä jotain, missä vaiheessa numeroita annetaan tai pyydetään. Jos numeronvaihto jää ihan viimeiseksi juuri kun sanotaan moimoi, miehestä tuskin kuulee mitään. Kiinnostunut tyyppi ottaa asian esille jo paljon varhaisemmassa vaiheessa ja yleensä itse pyytää sitä numeroa ja ehdottaa samalla uudelleen näkemistä.

• Me too

Juu, jokaista tekniikkaa on tullut kokeiltua ja ei niiden perusteella voi päätellä mitään. Toinen soittaa jos soittaa ja siinä se. Aina ei voi voittaa.
        Nykyään jos puhelinnumeroita pyydetään baari-illan päätteeksi, totean että "aiotko muka oikeasti soittaa vai keräiletkö sä näitä vaan?"

Ei ole tarvinnut turhaan soittoja odotella, ovat soittaneet, jokaikinen :-)

• tyttö
        Me too kirjoitti:

Juu, jokaista tekniikkaa on tullut kokeiltua ja ei niiden perusteella voi päätellä mitään. Toinen soittaa jos soittaa ja siinä se. Aina ei voi voittaa.
        Nykyään jos puhelinnumeroita pyydetään baari-illan päätteeksi, totean että "aiotko muka oikeasti soittaa vai keräiletkö sä näitä vaan?"

Ei ole tarvinnut turhaan soittoja odotella, ovat soittaneet, jokaikinen :-)

Ahaa... aika hyvä, tuota loppukysymystä pitääkin kokeilla!

• -F.

Jos poika haluaa palata asiaan, hän ei tyrkytä numeroaan, vaan pyytää tytön puhelinnumeron, ja tyttö antaa sen jos haluaa. Jos taas tyttö haluaa jatkaa keskustelua myöhemmin, hän ei ruinaa pojalta numeroa, vaan antaa omansa. Tämä on muodollinen käyttäytymissääntö, jonka noudattamatta jättämistä ei välttämättä pidä tulkita moukkamaisuudeksi. Poikkeuksiahan voivat sanella esimerkiksi käytännön olosuhteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33