rahahuijari

naiNenX Lpr

Treffipalstalta löytyi kiva mies, ihan normi näköinenkin. Tulimme juttuun, kirjoteltiin muutama päivä, sitten tekstareiltiin ja sitten tavattiin kahvilla.
Tapaamisia ehti tulla kaksi kappaletta kun kaveri alkoi painostaa talonostoon, koska palkallani saisimme maksetuksi kohtalaista talolainaakin =DDD
Kun tämän perusteella kehotin jatkamaan matkaa kohti seuraavaa rahapussin näköistä naista, sain syyt niskoilleni, miten lyhytkatseinen olen kun hän sentään oli Mies Kenellä On Pesänrakennusvietti!
Voi että nauratti.... miten ääliöinä miehet sit todellakin voivat naisia pitää...

4

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlaista kokenut..

      Aikoinaan treffasin minäkin muutaman kerran miestä ,joka ei käynyt töissä, mutta eleli "omassa" (pankin) talossaan. Kolmannen treffikerran jälkeen hän alkoi tinkaamaan, milloin muutan hänen taloonsa.

      Kun kerroin, etten muuta vuokralle mihinkään, koska itselläni on oma omistusasunto, niin hän alkoi syyttää minua siitä, että olen liian kevein perustein hänen kanssaan suhteessa, koska hän on tositarkoituksella. Ei helv. jos tositarkoitus tarkoittaa sitä, että olisin mennyt hänelle vuokralle, niin johan on markkinat. :)

      Kehotin ottamaan vuokralaisen, en mä halua kenenkään kanssa asumaan ilman vuokralaisen oikeuksia. Koskapa silloin olisimme olleet avoliitossa ja mitään vuokrapapereita ei luonnollisestikaan oltaisi tehty..olisin mennyt vaan rahoittajaksi.
      Hän ei siis halunnut esim. myydä mulle osuutta talosta. Sielläpä olisin ollut altavastaajan asemassa ja kun olis halunnut niin ei muuta kuin ovea olis näyttänyt, enkä olis voinut muuta kuin mennä ovesta.

      Siispä sinkkuna edelleen..! Olen tullut jo liiankin varovaiseksi näiden onnenonkijoiden kanssa. Jos joskus löydän jonkun, niin silloin laitetaan yhteinen omatalo, se on tasaveroista.

      • toisinpäin

        Se on vissi totuus etten enää koskaan omaisuuttani miehen kanssa yhteen laita. Oma on omaa. Jos se ei miehelle käy. niin voi voi.

        se on tasavertaisuutta.


    • Minä tutustuin aasialaiseen naiseen, tyhmänä luulin että tykkäsi minusta, halusi minut vaan lompakon takia. Olihan kiva tunne kun tajusin että oli huijattu ja kunnolla.

    • omituinenjuttu

      En löytänyt yhtään huijausta noista naisten tarinoista? Ei ahneus ja suorapuheisuus ole huijausta, vaan suorapuheisuutta ja ahneutta.

      Mutta ehkä juuri sentähden ns. naisten naurattajat onnistuvat huijauksissaan, koska osaavat valehdella ja peitellä todelliset tarkoitusperänsä paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe