rahahuijari

naiNenX Lpr

Treffipalstalta löytyi kiva mies, ihan normi näköinenkin. Tulimme juttuun, kirjoteltiin muutama päivä, sitten tekstareiltiin ja sitten tavattiin kahvilla.
Tapaamisia ehti tulla kaksi kappaletta kun kaveri alkoi painostaa talonostoon, koska palkallani saisimme maksetuksi kohtalaista talolainaakin =DDD
Kun tämän perusteella kehotin jatkamaan matkaa kohti seuraavaa rahapussin näköistä naista, sain syyt niskoilleni, miten lyhytkatseinen olen kun hän sentään oli Mies Kenellä On Pesänrakennusvietti!
Voi että nauratti.... miten ääliöinä miehet sit todellakin voivat naisia pitää...

4

1207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlaista kokenut..

Aikoinaan treffasin minäkin muutaman kerran miestä ,joka ei käynyt töissä, mutta eleli "omassa" (pankin) talossaan. Kolmannen treffikerran jälkeen hän alkoi tinkaamaan, milloin muutan hänen taloonsa.

Kun kerroin, etten muuta vuokralle mihinkään, koska itselläni on oma omistusasunto, niin hän alkoi syyttää minua siitä, että olen liian kevein perustein hänen kanssaan suhteessa, koska hän on tositarkoituksella. Ei helv. jos tositarkoitus tarkoittaa sitä, että olisin mennyt hänelle vuokralle, niin johan on markkinat. :)

Kehotin ottamaan vuokralaisen, en mä halua kenenkään kanssa asumaan ilman vuokralaisen oikeuksia. Koskapa silloin olisimme olleet avoliitossa ja mitään vuokrapapereita ei luonnollisestikaan oltaisi tehty..olisin mennyt vaan rahoittajaksi.
      Hän ei siis halunnut esim. myydä mulle osuutta talosta. Sielläpä olisin ollut altavastaajan asemassa ja kun olis halunnut niin ei muuta kuin ovea olis näyttänyt, enkä olis voinut muuta kuin mennä ovesta.

Siispä sinkkuna edelleen..! Olen tullut jo liiankin varovaiseksi näiden onnenonkijoiden kanssa. Jos joskus löydän jonkun, niin silloin laitetaan yhteinen omatalo, se on tasaveroista.

• toisinpäin

Se on vissi totuus etten enää koskaan omaisuuttani miehen kanssa yhteen laita. Oma on omaa. Jos se ei miehelle käy. niin voi voi.

se on tasavertaisuutta.

• Minä tutustuin aasialaiseen naiseen, tyhmänä luulin että tykkäsi minusta, halusi minut vaan lompakon takia. Olihan kiva tunne kun tajusin että oli huijattu ja kunnolla.

• omituinenjuttu

En löytänyt yhtään huijausta noista naisten tarinoista? Ei ahneus ja suorapuheisuus ole huijausta, vaan suorapuheisuutta ja ahneutta.

Mutta ehkä juuri sentähden ns. naisten naurattajat onnistuvat huijauksissaan, koska osaavat valehdella ja peitellä todelliset tarkoitusperänsä paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1506
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1126
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      218
      1108
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      239
      930
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      929
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      910
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      893
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      14
      780
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      747
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      31
      703
    Aihe