rahahuijari

naiNenX Lpr

Treffipalstalta löytyi kiva mies, ihan normi näköinenkin. Tulimme juttuun, kirjoteltiin muutama päivä, sitten tekstareiltiin ja sitten tavattiin kahvilla.
Tapaamisia ehti tulla kaksi kappaletta kun kaveri alkoi painostaa talonostoon, koska palkallani saisimme maksetuksi kohtalaista talolainaakin =DDD
Kun tämän perusteella kehotin jatkamaan matkaa kohti seuraavaa rahapussin näköistä naista, sain syyt niskoilleni, miten lyhytkatseinen olen kun hän sentään oli Mies Kenellä On Pesänrakennusvietti!
Voi että nauratti.... miten ääliöinä miehet sit todellakin voivat naisia pitää...

4

1217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlaista kokenut..

Aikoinaan treffasin minäkin muutaman kerran miestä ,joka ei käynyt töissä, mutta eleli "omassa" (pankin) talossaan. Kolmannen treffikerran jälkeen hän alkoi tinkaamaan, milloin muutan hänen taloonsa.

Kun kerroin, etten muuta vuokralle mihinkään, koska itselläni on oma omistusasunto, niin hän alkoi syyttää minua siitä, että olen liian kevein perustein hänen kanssaan suhteessa, koska hän on tositarkoituksella. Ei helv. jos tositarkoitus tarkoittaa sitä, että olisin mennyt hänelle vuokralle, niin johan on markkinat. :)

Kehotin ottamaan vuokralaisen, en mä halua kenenkään kanssa asumaan ilman vuokralaisen oikeuksia. Koskapa silloin olisimme olleet avoliitossa ja mitään vuokrapapereita ei luonnollisestikaan oltaisi tehty..olisin mennyt vaan rahoittajaksi.
      Hän ei siis halunnut esim. myydä mulle osuutta talosta. Sielläpä olisin ollut altavastaajan asemassa ja kun olis halunnut niin ei muuta kuin ovea olis näyttänyt, enkä olis voinut muuta kuin mennä ovesta.

Siispä sinkkuna edelleen..! Olen tullut jo liiankin varovaiseksi näiden onnenonkijoiden kanssa. Jos joskus löydän jonkun, niin silloin laitetaan yhteinen omatalo, se on tasaveroista.

• toisinpäin

Se on vissi totuus etten enää koskaan omaisuuttani miehen kanssa yhteen laita. Oma on omaa. Jos se ei miehelle käy. niin voi voi.

se on tasavertaisuutta.

• Minä tutustuin aasialaiseen naiseen, tyhmänä luulin että tykkäsi minusta, halusi minut vaan lompakon takia. Olihan kiva tunne kun tajusin että oli huijattu ja kunnolla.

• omituinenjuttu

En löytänyt yhtään huijausta noista naisten tarinoista? Ei ahneus ja suorapuheisuus ole huijausta, vaan suorapuheisuutta ja ahneutta.

Mutta ehkä juuri sentähden ns. naisten naurattajat onnistuvat huijauksissaan, koska osaavat valehdella ja peitellä todelliset tarkoitusperänsä paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      239
      4419
    2. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      17
      4239
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      39
      4061
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      34
      3945
    5. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      166
      3851
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      3842
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      125
      3582
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      2984
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      20
      2926
    10. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      263
      2659
    Aihe