Mitkä on Suomen parhaat cover biletys bändit ???
Parhaat ROCK coverbändit ????
9
726
Vastaukset
- HairyGlam
Dirty Deeds Indeed: http://www.sci.fi/~juho/ddi/
On AC/DC coverbändi ja soittaa vain Bon Scottin aikaista AC/DC:tä.
Mutta silti, taitaa ruotsissa olla vielä parempi AC/DC-coverbändi nimeltä AB/CD.- Jufo hard rocker
Mieletön live bändi. 3 keikkaa koettu ja aina vain paranee !
- Jufo hard rocker
Jufo hard rocker kirjoitti:
Onhan niillä kotisivut
www.sunpoint.net/~bpblues
On the rocksissa nähdään. - jep
myös EI SIIS ON SIIS on hyvä acdc cover bändi.live levynki on tehneet joskus.letut ja rokka....
- Mtt
Jufo hard rocker kirjoitti:
Kiva, että on muitakin, jotka pitää ko. bändistä! Kertaalleen olen bändin nähnyt ja nyt ois tulossa eteen toinen kerta. Olet täysin oikeassa, että on loistava livenä.
- Iiro
Stormbringer/A tribute to Deep Purple on paras coverbändi mitä minä olen nähnyt.Näin heidät Bluesstock:issa Turussa ja täytyy sanoa että kyllä jätkät osasivat soittaa!
- Mtt
Suosittelen: Black Passat Blues Band! Jos sattuu kohdalle niin kannattaa käydä kattoo ja kuuntelee!
- Mie täält
No sehän on tietenkin Osmo's Cosmos! Heittää Sweetit, Peitsamot, Boney M:t, Juicet, Bowiet, Christiet, Black Sabbathit...60-luvulta 80-luvulle. Mont kertaa o hiki virrannu, ku meijä pojat o viskannu keikkaa. Suosittelen. Sekä levyltä että livenä. Tekevät aika paljon yrityskeikkoja.
- Peggy
aika paljo Hurriganesii soittava Madison.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 475318
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise913248- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834