Kenelläkään oikeaa tietoa ko alan palkoista? Tes "vähän" sekava, kun ei ole suoraa taulukkoa, eikä itsellä kokemusta alan termistöstä.
Avo / muu louhostyö?
Nuorempi panostaja/panostaja
4
5748
Vastaukset
- Mitza
Olin tossa pari vuotta sitten alalla 1½v. Tein toiminimellä juurikin mainitsemiasia hommia. En teidä apurin palkkaa, mutta käsittääkseni panostajan palkka on jotain 17e luokkaa. Vai olikohan tuo ylipanostajan. Vaikea muistaa. Jos saat omasi sovittua 10-12e niin olisin aluksi tyytyväinen. Kyseisellä alalla kehittyy nopeasti ja sanoisin että jo vuoden päästä saatat olla panostaja (6vk panostajan kurssi täytyy suorittaa)
- Mitza
Niin eli mainitsemani summat olivat normaalisti verokortilla tehtynä tietenkin.
- tiedonhaluinenkinko
Mitza kirjoitti:
Niin eli mainitsemani summat olivat normaalisti verokortilla tehtynä tietenkin.
Onkin käydä tuo panostajan pätevyyskirjaan oikeuttava koulutus ensin ja sitten pyrkiä esim Talvivaaraan töihin.
- pohja panos
tiedonhaluinenkinko kirjoitti:
Onkin käydä tuo panostajan pätevyyskirjaan oikeuttava koulutus ensin ja sitten pyrkiä esim Talvivaaraan töihin.
mä teen panostajan töitä,keikka hommana 47€/h..ammattitaio on ja kaikenlaiset käy..rakkennusten purku ja tarkkuus louhintaa,myös suuret irrotukset.
jos aikoo panostajaksi täytyy omata hyvät hermot ja hyvä painensieto kyky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295504Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144104Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512860Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2871362Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601219
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2171126