Kenelläkään oikeaa tietoa ko alan palkoista? Tes "vähän" sekava, kun ei ole suoraa taulukkoa, eikä itsellä kokemusta alan termistöstä.
Avo / muu louhostyö?
Nuorempi panostaja/panostaja
4
5779
Vastaukset
- Mitza
Olin tossa pari vuotta sitten alalla 1½v. Tein toiminimellä juurikin mainitsemiasia hommia. En teidä apurin palkkaa, mutta käsittääkseni panostajan palkka on jotain 17e luokkaa. Vai olikohan tuo ylipanostajan. Vaikea muistaa. Jos saat omasi sovittua 10-12e niin olisin aluksi tyytyväinen. Kyseisellä alalla kehittyy nopeasti ja sanoisin että jo vuoden päästä saatat olla panostaja (6vk panostajan kurssi täytyy suorittaa)
- Mitza
Niin eli mainitsemani summat olivat normaalisti verokortilla tehtynä tietenkin.
- tiedonhaluinenkinko
Mitza kirjoitti:
Niin eli mainitsemani summat olivat normaalisti verokortilla tehtynä tietenkin.
Onkin käydä tuo panostajan pätevyyskirjaan oikeuttava koulutus ensin ja sitten pyrkiä esim Talvivaaraan töihin.
- pohja panos
tiedonhaluinenkinko kirjoitti:
Onkin käydä tuo panostajan pätevyyskirjaan oikeuttava koulutus ensin ja sitten pyrkiä esim Talvivaaraan töihin.
mä teen panostajan töitä,keikka hommana 47€/h..ammattitaio on ja kaikenlaiset käy..rakkennusten purku ja tarkkuus louhintaa,myös suuret irrotukset.
jos aikoo panostajaksi täytyy omata hyvät hermot ja hyvä painensieto kyky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305