Kuinka tehdä kick- ja heelflip!?

AnZuu!!

Olen aloittanut skeittaamisen kesän alusta.. Osaan pyörittää heelflipin, mutta lauta jää aina jalkojen taakse, eli heelflip pyörähtää jalkojeni takana.. Sitten kickflip!! Kickflip on hel..tin vaikea temppu eikä sitä saa ikinä päälle!! Kuka vois neuvoo miten se tehdään oikein..?

15

2058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roger

      Heelis sul on varmaan se ongelma et hyppäät vaistomaisesti vähän eteenpäin, korjaantuu reenin kautta. Ota tarkkailuun.
      Kickin pitäis olla oikeastaan helpompi;
      tärkeintä on et teet sen potkun nilkalla (rento), et koko jalalla. (ifuknowwhatimean). Lauta nousee ollatessa riittävästi, joten potku, tai oikeammin sutaisu, täytyy suunnata eteenpäin, ei alas. Ota aluks temppu vaikka päkiällä aivan puhtaasti, kantapää reilusti pois laudalta. Rumaa se on mut opit idean. Ja siitä se sitten..

    • Deivi

      treeniä vaan ja kickflip menee joskus sitten, voisin sen verran sanoa kuitenkin että hyppää ite tarpeeksi korkealle/koukista jalkojasi että lauta pyörii jalkojesi alla eikä välissä.
      Ja flipauttava jalka varmaan kannattaa potkaista enemmän sivulle kuin eteen, ei alaspäin kuitenkaan.
      Kyllä se siitä vielä.

    • rotta

      joo se sun heelflip hommas sun ongelmas on se kun sun pitää vetää eka ollie ja sen jälkeen vetää se heelflip siel hypyn aikana ja sekin voi olla ongelmas kun et varmaan viel hyppää kun jotain 2 dekkii joten jos pääsee kolmen dekin yli niin se sun heelflip menis aika helposti päälle. ei sit mitään muuta ja muuten kannattaa sit mennä parkkeihin skeittaa kun sielä on aina parempi flatti

    • heelflip

      mäkään en saa heelflipissä mentyä lauvan päälle siks heelflip on niin vaikee

      • jupepöööööööö

        No saa sen kickflipin pyöräytettyä päällekkin vaikka "potkaset"/ painat jalalla vaan alaspäin mutta helpompi se on tehä luisuttamalla jalkaa ja aattele etummainen jalka kuin se ois taaempi jalka eli ku pyörität kickflipin, niin nopea pyyhkäsy ja pidät jalat laudan yläpuolella äläkä laske maahan ja kiinnitä huomio kokonaan etummaiseen jalkaan taaemman jalan "työ" tulee automaattisesti.

        Sama homma heelflipissä, koittakaa tehdä nopeaa työtä jaloilla siinä vaiheesa ku ootte ilmassa.

        Toivottavasti oli edes vähän apua.


    • Lerpp4

      Mäkään en osaa kickflippiä enkä heelflippiä. Saan toki laudan pyöriin silleen ympyrää kun kuuluukin mutta lauta pyörii joko liikaa en saa ländää sitä tai lauta lähtee alta (eteenpäin) mutta mä jään paikalleni.

      APUA

    • opi se kicflip

      heelflipissä lauta ei pyörähdä jalkojen takana vaan hyppäät eteen päin ja kicflipissä kannattaa kokella hypätä eka taakse päin sitten koittaa hypätä suoraan paitsi yleensä hyppää melkein aina vähän taakdse päin

    • MIKA0029

      mulla on semmone ongelma kickflipissä että ku mä flippaan mä en nosta mun takajalkaa paljo yhtään mikä johtaa sihen että ländin etujalalle ja takajalka jää perseeseen! HELP PLEASE!!!!!!

    • aika hyvä skedetaaja

      mulla onnistuu heelflip jotain 3/10. Hypätä osaan aina.ois kiva tietää muita temppuja ja niitten ohjeita.

    • hyvin

      nyt osaan kaikki täysin ;)

    • 4 vuotta rullannu

      flipit vaattii paljon harjoitteluu ite osaan jo treen , sataset ,bs flipin bs hiilin , bigspinin .jnejne,,...,,,,...,,,

    • loud'n proud

      mie opin heelin sillain,että näin yöllä unta että tein sen. sitte vaa menin seuraavana päivänä parkille ja nakkasin ekat hiilit

    • PERSEMUMMO6969696969

      Sun täytyy työntää nakki pyllyy ja nuolla jonku kiveksii muista että ne kivekset pitää olla hieman kakkaset ei liian mutta kuitenkin sitten seuraavana päivänä ne temput pitäs mennä ja sitte saat laminan ja unionfive:n sponssin ja sit voit metää meat spinnii sun mumminkaa ikkunasta ja kaikki tulee siihe teijän ikkunan eteen ihmettelemään mutta se vaatii vain treenii

    • superlassi

      Kickflipissä poppaat ja potkaset viistoon ja heelissä poppaat ja potkaset kantapäällä toiseen viistoon. :P Ei sitä oikeesti opi kuin hinkkaamalla oikeaa tekniikkaa! ;-) Käykää muuten kattomassa aika eteviä jätkiä! https://www.youtube.com/user/Turkusk8

    • Anonyymi

      Mulle heelflip on helpompi kuin kickflip

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe