Skeitti temppuja..

Control

Olen skeitannu kaks kesää.. Saan kickflipin, heelflipin, varial kickflipin, bäkki 180, frontti 180, boneless, pop-shove it ja nollie heelflip.. Saan viis dekkii ollieta vauhdista ja nollieta n. kaks dekkii.. Mitä helppoja temppuja kannattaisi vielä opetella? ja miten ne tehdään..?

59

10525

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PROskate

      Vedä noi kaikki svitsillä

    • element

      no mun mielestä kanttis opetellä vä'hän grindejä esim fiftarii ja boardi. ja tempuista ehkä varial heelflip

      • Control

        Kyl mulla menee switchiltä heelflip ja pop-shove it..:) Kyl mä saan boardsliden, fs smithin, 50-50 grindin ja crookedia..


      • uiu
        Control kirjoitti:

        Kyl mulla menee switchiltä heelflip ja pop-shove it..:) Kyl mä saan boardsliden, fs smithin, 50-50 grindin ja crookedia..

        asukko lähellä vimpeliä?


      • ronn123
        Control kirjoitti:

        Kyl mulla menee switchiltä heelflip ja pop-shove it..:) Kyl mä saan boardsliden, fs smithin, 50-50 grindin ja crookedia..

        voisitko neuvoa mua vähä...mull oli 3päivää skeitti( halppis tuote) 10e maksava, aina ku menin skeitin päälle se niiku väänty alaspäin, oppisin 2pv ollien tein ollieta 6kertaa onnistunneesti ja lauta katkes rikki reunasta, johtuuko et oli huono skeittilauta.... ajattelin ostaa 100e maksava skeitti, meneekö se helposti rikki???


      • super jee
        ronn123 kirjoitti:

        voisitko neuvoa mua vähä...mull oli 3päivää skeitti( halppis tuote) 10e maksava, aina ku menin skeitin päälle se niiku väänty alaspäin, oppisin 2pv ollien tein ollieta 6kertaa onnistunneesti ja lauta katkes rikki reunasta, johtuuko et oli huono skeittilauta.... ajattelin ostaa 100e maksava skeitti, meneekö se helposti rikki???

        osta 150e lauta real dealista


    • blaado

      opettelepa bs ja fs flip ja haardflip

    • joku

      hardflip,indy,nosegrab.tailgrab,podyflip,inwarrd kickflip,savet,darkslide,tailslide,saladgrind,handstand50-50,the900,ollie north,ollie airwalk,russian boneles boardslide,540 flip,fronflip900,hurricane,smitsgrind,humandart,imbosible,axlestall,ollie 900,nollie 360,cartwheel,bäkcflip,nose manual,manual,airwalk,

      • bond007

        indy, heelflip, kickflip, melon,impossible, nataspin,nosegrab,manual,noseslide,hurricane


    • erik01

      no esim kickflippi vauhis

      • 12wskedaaja

        360 flip tai bullflip tai daydream flip vai olikohan se pelkkä dream flip, itte osaan noi kaikki.


      • samul
        12wskedaaja kirjoitti:

        360 flip tai bullflip tai daydream flip vai olikohan se pelkkä dream flip, itte osaan noi kaikki.

        Tuuppa näyttään parkille, tiiän kuka oot!


      • sssaaaa
        samul kirjoitti:

        Tuuppa näyttään parkille, tiiän kuka oot!

        hei ootko samuli miettinen meinaa mä oon karoliina vesanen


      • uiuiyui
        12wskedaaja kirjoitti:

        360 flip tai bullflip tai daydream flip vai olikohan se pelkkä dream flip, itte osaan noi kaikki.

        no joha oot leija


      • Voi lol!

        Kuka vetää paikaltaan kickfilppejä!?!?! Ei mitään temppuja tehä paikallaa, ei mitää järkeä!


      • mmkki
        Voi lol! kirjoitti:

        Kuka vetää paikaltaan kickfilppejä!?!?! Ei mitään temppuja tehä paikallaa, ei mitää järkeä!

        osaako joku 360ollie:n vauhdista osaan


    • bee....

      Oon varma et te kaikki ootte poikia mut ei siitä enenpää.. oon skeittannu puol vuotta ja oon tyttö. En osaa vielä kun vaa ollien,mitä voisin seuraavaksi kokeilla?ja jos tiedätte jonkin hyvän nettissä olevan ohjeen kertokaa heti; D

      • skeitti ope

        kanttis kokeilla pop shuvittia tai kikflippiä mä saan soven ja melkein heelflipin mut en vaan pääse päälle ja saan pop shuvitin se on helppo ja saan ollien ja frontti 180 sen ja powersliden


    • jukemppainen

      No jos multa kysytään nii helpoimpia trikkejä ja siistejä ois kaikki Shove it :it. siis ainakin Shove it, Pop-shove it, Shove it 180 ja 360, Flatgound shove it, ja Fakie shove it. nämä mä tiiän ja kaikki on siistejä, kannattaa opetella

      • JjggdgggGGGGggghhjjd

        Opettele feikistä nuo heelit, popparit ja flipit, en usko että nollie heeliä saat, jos et feikiltäkään osaa!


      • scootti poika
        JjggdgggGGGGggghhjjd kirjoitti:

        Opettele feikistä nuo heelit, popparit ja flipit, en usko että nollie heeliä saat, jos et feikiltäkään osaa!

        muute scoottaako joku osaan tailwhipn 180 ja 360 heelwhipin ja doudle tailwhipin rampista


    • Grandiman

      Mullon ollu skeitti 6pv ja melkee joka päivänä oon skeittaillu ees 2h mut ku koitan ollieta nii ei onnistu, tiiän mite se tehää et painaa alas ja sitte sitä toista jalkaa nostaa lautaa pitkin. osaan kasperinki jo ja muutaki mut ollieta en vaa saa nousemaa. missä vika?

      • answer to grandi

        sun pitää painaa molemmil jaloil kovaa skedee! mut mik lauta sul o mist ostettu?


      • proskede

        nostat molempia jalkoja ylös ku hyppäät. pystyt ite määrittämää kuinka korkeelle haluat ollien ku nostat jalkoja.


      • skedeeeeeeeeeeeeeeee
        proskede kirjoitti:

        nostat molempia jalkoja ylös ku hyppäät. pystyt ite määrittämää kuinka korkeelle haluat ollien ku nostat jalkoja.

        mä osaan kans ollien (aika) hyvin oon 10w


      • vika
        answer to grandi kirjoitti:

        sun pitää painaa molemmil jaloil kovaa skedee! mut mik lauta sul o mist ostettu?

        mä oon harjotellu kickflipii mut se ei oikeen onnistu missä vika


      • vesanen
        skedeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        mä osaan kans ollien (aika) hyvin oon 10w

        ♥♥♥♥ mä oon harjotellu kans skeittausta ja oon aika hyvä mä osaan ollien,pop shovetin,nollien ja enkä muuta oon 10 vuotias tyttö ja oon käyny harjavallan skeittirampeilla ja oon tehny ollieita ja oon (yrittäny)
        mennä reilistä ja oon kans koittanu mennä rampist silleen että taka teili on rampis kiinni ja etu on irti


      • ulba boy
        vesanen kirjoitti:

        ♥♥♥♥ mä oon harjotellu kans skeittausta ja oon aika hyvä mä osaan ollien,pop shovetin,nollien ja enkä muuta oon 10 vuotias tyttö ja oon käyny harjavallan skeittirampeilla ja oon tehny ollieita ja oon (yrittäny)
        mennä reilistä ja oon kans koittanu mennä rampist silleen että taka teili on rampis kiinni ja etu on irti

        nii oon skeitannu poul kesää ollie menee hyvin saan fake shuvitin fake popparin norm popparin ja norm shuvitin harjottelen kickflippiä mut tiiän etttä se menee pian mut oon silti huonoin skeittaaja omassa paikka kunnassa


      • ulba boy
        ulba boy kirjoitti:

        nii oon skeitannu poul kesää ollie menee hyvin saan fake shuvitin fake popparin norm popparin ja norm shuvitin harjottelen kickflippiä mut tiiän etttä se menee pian mut oon silti huonoin skeittaaja omassa paikka kunnassa

        11v


      • Ööö...
        vesanen kirjoitti:

        ♥♥♥♥ mä oon harjotellu kans skeittausta ja oon aika hyvä mä osaan ollien,pop shovetin,nollien ja enkä muuta oon 10 vuotias tyttö ja oon käyny harjavallan skeittirampeilla ja oon tehny ollieita ja oon (yrittäny)
        mennä reilistä ja oon kans koittanu mennä rampist silleen että taka teili on rampis kiinni ja etu on irti

        kerro toki myös mikä on ''etu teili'' ku on kerra olemassa ''taka teili''

        Näin btw takana on Tail ja edessä on nose -.-'

        hu0h tääl on näit skede nörttejä...


      • scootti poika

        tee lujempaa se mitä teet


    • Tre 4 ever!

      opettele tre (360 flip) se on mun mielest tosihyvä ja helppo (loppujen lopuks) se on siisti ku dropista (30cm) heittää treen alas :P

      • heelflip

        jos joku harjottele heelflippiä kanttis lopettaa oon yrittäny heelflippiä 4 kuukautta enkä pääse edes yhellä jalalla päälle koska hyppään vaisto maisesti eteen päin mis vika


    • niemi255

      Kokeile vaikka fakie/nollie bigspinejä, fronttina tai bäkkinä

    • skateboarder4eva

      wtf, joku tääl sano et ''oon aika varma et kaikki teist on poikia''. harhaluulo, anteeks vaa. itel menee ollie, kickflippi, ja ööh. pitää myöntää et en muista temppujen nimiä ,mulla on maailman paskin nimimuisti. :c joo. kävin just ostaa kampista uuden dekin:d

    • tsssssssss bullshit

      vedäppä nolliehiili tupliii nii oot kavereides mielestä kove skedeeeee

    • matokeke

      ite pääsen ollien just ja just mut en oo skedenny ennenku talvel koiti pari hyppyä semmosel laudal mis ei oo grippii nyt saan täsä synttärilahjaks semmosen 50e complete topsportist kyl se mun käytös kestää ja mul riittä pop shove it ja ollie ja kikkari

    • viltsuuuuuu

      Kannattais vähä ramppeihin tehä jotain iisii vaik joku rokkari nose stall pitkä fiftari

    • ei marketti kamaa:D

      elkää ostako halpoja lautoja elleine oo jostain oikeasta skeitti kaupasta koska nehajoo ja lakerit ei pyöriyhtään .teidän kiinostus saata mennä kun skeitaatte surkealla laudalla kun luulettte että kaikki laudat on ihan surkeita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUOM

      • jonttr

        juurikin näin ei saa ostaa huonoja lautoja.


    • Skeittarityttö

      Kannattaa harjotella boneless.
      Helppo on, ja sitten kun sen osaa, niin se on tosi hieno..

    • häh?

      miten se tehää

    • trikkipedia

      kanttis opetella kopteri (360 pop shuvit) se on siisti ja helppo ja sen oppii kuukadessa

    • errrrrreeeeeeerrrrrr

      jou oon äijä ja haluun oppii nit vähä enemmä! voitteko kertoo miten ne tehää jou

    • skede99

      mä oon skedenny kaks pvä ja menee flippi , feikki flippi , podyflippi , poppari , feikki poppari ja ollie 3 dekin yli ja oon kakstoista :D onko hyvi ?

    • haittaakse234

      Haittaako jos pyörähtää itekki pop shoves ja senokaa jotain muitaki helppoi temppui

      • -

        Ei toi mitään haittaa, päinvastoin. Jos teet 360 popparin ja pyörähdät ite 180 samaan suuntaan niin se on bigspin.


    • onko hyvi?

      alotin viime vuonna ja nyt menee fs flippi, hardi, hiili, flippi menee 1,5metrisestä dropista, treeki menee jotenki ja kaikkia muuta settiä ja ollie 5 dekkiä oon muute12v

    • almost a pro

      alotin skeittauksen viime syksynä ja osaan nykyää tre flip,fakie tre,bs flip,fs flip,varial kickflip,fakie varial kickflip,switch flip,nollie flip,nollie fs,nollie bs,halfcab flip,fs halfcap flip,full cab,big spin,fakie bigspin ja bigger flipin, reileis 50-50,5-0,nosegrind ,feeble,willy,bs crooked,fs crooked ja nose ja tail slide, tos ei oo läheskää kaikkee mitä osaan mut SKATE EVERY DAMN DAY

      • skate 4 ever

        Oon poika 12 w tykkään enemmä streetistä ku rampeista Nonni ja nyt asiaan. Oon siis skeitannu kesän välil pariki viikkoo skeittaamatta mut oon ainaki melkee joka viikko 2 kertaa viikos skeitannu ahkerasti osaan popparin bs 180 fs 90 flipin mut en saa päälle sit ollien iha hyvi välil fiftarii ja melkee aina boardii.ja sit reverttii powerslidee


      • skedaripedari

        ite en jaksa ees luetela mitä osaan.. oon skeitannu 3 vuotta.


    • JS

      Switch ollie, fakie ollie, half-cab (fakie 180), switch 180, nollie 180, no comply... reileistä ainakin fiftari, boardslide, viisnolla, noseslide ja ehkä tailslide ja lipslide.

    • jiphi

      mää oon skeitannu tä kesä ja osaan ollie mitä muit helppoi temppui tiiätte?

    • K2132

      TEEEE 346 POTKU PYÖRÄYTYZ

    • rgvrsbb

      Opettele nyt herranjestas 360 flip vielä ko oot nuin taitava.

    • Anonyymi

      Oon miettiny alottavani skeittaamaa nii oisko jotai vinkkejä esim jotain helppoi temppuja tai jotain?

    • Anonyymi

      Backside

    • Anonyymi

      Tääki pirun ketju ollu netis koht 20 vuotta mitä ihmettä

    • Anonyymi

      tää on oikeestaan tapa jarruttaa eikä temppu mut powerslide yheltä nimeltään on yks

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe