"ONKO JOULU TODELLA RAUHAN JA RAKKAUDEN AIKAA?"

Tämä kysymys oli tänään Suomi24:sen etusivulla ja minä vastaan siihen, että joulu ei välttämättä ole rauhan ja rakkauden aikaa.
Akka ei tykkääkkään saamastaan korusta, lapset eivät osaa pelata saamillaan tietokonepeleillä, anoppi ja muut vierailevat sukulaiset voivat tukkia vessan paskoillaan (jouluna syödään ihan liikaa) ja me miehet joudutaan kustantamaan koko tämä homma.

"Hyvää joulua ja rauhallista uutta vuotta"

MarttyyriMallari-TTt

7

333

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertainen,

kun lystin yksin maksat?

Pistä se akkas töihin.

• ronjashka

Meidän perheessä joulu on kamalaa. Etenkin kun on sinkku,eikä ole paljonkaan joulunviettomahiksia muualla: meidän äitee on kännissä, vittuilee ja varasti joululahjat viime jouluna. Faija raataa ja äksyilee ja paimentaa hullua mammaa.

Huono omatunto pakottaa sinne joka vuosi, paitsi TÄNÄ VUONNA pelaan siskon luona singstaria ja vedän kalsonkikännit ja HYVÄLLÄ OMALLATUNNOLLA!!!

• musta lammas

Ihana joulu edessä kun ei tarvii osallistua mukamasihanaan yhdessäoloon. Työ pelastaa minut. Saavat ihan rauhassa puhua minusta huolestuneeseen sävyyn kun en ole kuulemassa.

Hyvää Joulua sinullekin ja parempaa uutta vuotta!

• -eräsmies-

parempaa uutta vuotta?

Kuinka monta vuotta putkeen se vuosi voi edellisestä parantua? Ikuisesti vai?

Joskus saa myös sellaisen mielikuvan, että tervehdyksen lähettäjän mielestä vuoteni on ollut ihan paska, vaikka omasta mielestä ihan normivuosi.

• musta lammas
        -eräsmies- kirjoitti:

parempaa uutta vuotta?

Kuinka monta vuotta putkeen se vuosi voi edellisestä parantua? Ikuisesti vai?

Joskus saa myös sellaisen mielikuvan, että tervehdyksen lähettäjän mielestä vuoteni on ollut ihan paska, vaikka omasta mielestä ihan normivuosi.

Tämä oli ensimmäinen kerta kun toivotan parempaa uutta vuotta. Mieti sitä.

• -eräsmies-
        musta lammas kirjoitti:

Tämä oli ensimmäinen kerta kun toivotan parempaa uutta vuotta. Mieti sitä.

ilmeisesti minun elämä on sitten jo useamman vuoden ollut muutaman tervehdyksen lähettäjän mielestä ihan paska. Ei kait siinä sen enempää miettimistä ole.

• musta lammas
        -eräsmies- kirjoitti:

ilmeisesti minun elämä on sitten jo useamman vuoden ollut muutaman tervehdyksen lähettäjän mielestä ihan paska. Ei kait siinä sen enempää miettimistä ole.

Tai sitten sulla on kummallisia kavereita/sukulaisia...

Joku vois ottaa kettuiluna senkin että toivottaa rauhallista joulua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe