Onko sinulla tummat silmänaluset?

jessssica

luonnostaan? ovatko ne aina tummat? ovatko välillä tummemmat kuin välillä? onko sinulla kalpea iho?

itselleni on periytynyt tummat silmänaluset. se oli outoa kun ennen tummuus silmien alla vaihteli päivän mittaan. välillä silmien aluset oli tummemmat kuin joinain hetkinä. joinain hetkinä tunsi olevansa kaunis, ja joinain hetkinä ruma. koska silloin kun silmänaluseni eivät ole tummat (ainakaan pahasti) olen nätti, mutta heti kun ne ovat tummat, olen helvetin ruma. kalpeata ihoa vasten näyttää karsealta.

noh, nyt onneki löysin toimivan tuotteen, joka on vaalentanut silmänalusiani huomattavasti! on ihanaa kun voi tuntea koko päivän olevansa nätti. ja tämä tuote on gernetic-sarjan silmänympärysgeeli. gerneticin tuotteita saa ainoastaan kosmetologeilta. helsingissä sijaitsee sellainen liike kuin topkat, siellä myydän gerneticiä. geeli maksaa noin 40euroa.

tämän lisäksi olen alkanut käyttämään päivettävää voidetta kasvoilla, että iho ei olisi niin kalpea. samoin myös joe blascon peitevoidetta tekemään silmänalusista täysin vaaleat.

ihanaa kun on löytänyt vihdoin ratkaisun :) ihmiset jotka eivät kärsi tummista silmänalusista, eivät tajua kuinka ne oikeasti rumentavat todella paljon. kamala kiusa!

8

1159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PANDAAA

Mulla on myös luonnostaan erittäin tummat silmänaluset. Käsäsin ei sitä niin hyvin huomaa, kun ruskea. Talvisin asia on tietysti täysin toisin.

Miten tuo gernetic-geeli toimii? Mitä se sisältää?

• semipanda

mä oon huomannu sen, että mulla tulee tummat silmänaluset jos unirytmi on sekasin.. eli jos valvon myöhään ja nukun pitkälle päivään.. sit jos meen ihmisten aikoihin nukkumaan ja herään ennen 9 nii ei oo tummia silmänalusia.. mistä lie sit johtuu..

• jee

mitä mainosta! Ihanaa kun voi tuntea olevansa koko päivän nätti! Ja jokainenhan yhtään mainonasta mitään tietävä tietää että yleisin mainoskikka on kayttää kysymystä otsikossa. Heh!

• tiia*

Syötkö paljon karkkia tai yleensä sokeria? Sokeri nimittäin tekee silmänalusista tummat.

• ---------

Millä perusteella ;) kerroppa mihin tuo perustuu? T: lääkäri-tutkija

• tiia*
        --------- kirjoitti:

Millä perusteella ;) kerroppa mihin tuo perustuu? T: lääkäri-tutkija

omakohtaisia kokeiluja! Ei siinä muuta tarvita kuin pari päivää ilman karkkia ja muuta makeaa niin johan ovat tummat silmänaluset hävinneet!!

• et taida tietää
        tiia* kirjoitti:

omakohtaisia kokeiluja! Ei siinä muuta tarvita kuin pari päivää ilman karkkia ja muuta makeaa niin johan ovat tummat silmänaluset hävinneet!!

Tiedätkö mistä tummat silmänaluset edes johtuvat? Se johtuu hemoglobiinin hapettumisesta/hajoamisesta silmänalusten hiussuoniverkoston alueella. Sokerilla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Itse en syö lainkaan makeaa ja silti on tosi tummat silmänaluset!

• ggggggaaafdadad
        et taida tietää kirjoitti:

Tiedätkö mistä tummat silmänaluset edes johtuvat? Se johtuu hemoglobiinin hapettumisesta/hajoamisesta silmänalusten hiussuoniverkoston alueella. Sokerilla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Itse en syö lainkaan makeaa ja silti on tosi tummat silmänaluset!

Tummat silmänaluset saattaa johtua monista eri asioista.
        Vitamiinin puutteesta, liian vähänstä nukkumisesta, ulkoilun puutteesta, vääristä meikeistä, tv:n tai tietsikan liiasta toljottelusta yms...
        On totta että ne on myös perinnölliset, mutta jos et syö terveellistä ruokaa, ulkoilet ja nukut vähän, käytät paljon meikkejä ja katselet koko päivän tietokoneen ruutua, kannattaa miettiä mistä ne tummat silmänaluset edes oikeasti tulee :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      65
      3442
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2990
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2366
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      12
      1424
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1098
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      822
    Aihe