työnnättekö

syvällekkin

Työnnättekö koko kyrvän aina kokopituudelta
anukseen vai sellaisia lyhyitä työntöjä missä
sulkialihakset joutuvat avautumaan ja vastus
tunkeutumiselle on voimakkain? Kumpiko tyyli
kiihottaa eniten ja minkälainen on oltava naisen
asento että tunkeutuminen tuntuu kireältä onko
takkaapäin kun nainen pyllistää pää polvissa
sopiva. Vai perinteinen L:saarnamiehen juttu.
Kundifrendi vonkaa joskus niin ajattelin
valmentautua hieman siksi utelen , enää jää
liukkarin valinta mut jokin putkilo lienee
kivoin puristaa pyllyyn .

7

11072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 224433TT

      IHAN TAVALLISETI PANNAAN.
      KUNNOLLA SISÄÄN VAAN.
      MULLA VAIMO TYKKÄÄ KUN NUOLEN SEN PYLLYREIKÄÄ ENNEN KUIN RYHDYTÄÄN LAITTAMAAN KULLIA SISÄÄN.
      VÄLILLÄ OTAN POIS JA KATSELEN MUIJAN AVOINTA PERÄAUKKOA... SE KIIHOTTAA IHAN SIKANA.

    • käyvät

      Peppu on tosiaan tiukin ihan suulla ja terskan liikuttelu siinä puristuksessa tekee todella hyvää.

      Toisaalta peppuseksissä on sama asia kuin naista takaapäin naidessa, oleellinen osa sitä on jumpsahtelu pyöreää naisen pyllyä vasten.

      Voihan sitä vetää koko pituudelta, käyttää aina terskaa aukolla ja painaa takaisin syvälle. Itse laukean aina kulli kokonaan sisällä. Poikkeuksena ovat olleet pari naista, joilla syvemmälle meno teki kipeää - ei tietoa miksi - ja oli tyydyttävä 4-5 cm:n nytkytykseen.

      Varsinkin aloitellessa paras asento naiselle on ehkä kyljellään, jalat koukussa. Mies tulee takaapäin, myös kyljellään. Varmaankin useimmat naiset jännittävät eka kerralla ja se voi tuottaa kipua. Kun homman oppii, niin jännittäminen loppuu. Peppuseksi onnistuu mainiosti myös edestä päin, kunhan nainen nostaa jalat ylös, mutta jotenkin taka-asennot ikään kuin kuuluvat tähän juttuun.

      Itse pidän eniten doggistyle-asennosta, nainen polvillaan, pää patjassa. Samoin muutkin taka-asennot ovat hyviä. Esimerkiksi seisaallaan, naisen ylävartalo vaikkapa pöydällä.

      On muuten naisia, joilla tekee p

    • näin, että

      välillä kokonaan, välillä lyhyempää "nykytystä", ihan tunnelman mukaan.
      Pyllistää pitää ehkä vähän enemmän jos takaapäin panee pyllyyn. Lähetyssaarnaajassa tyyny mun pyllyn alla helpottaa. Ja silmien pääsä pyörimisestä (miesystävällä) päätellen hyvälle tuntuu hänestä:)

    • Mä tykkään että ekaksi painetaan hitaasti pohjaan asti. Sitten rynkytetään etes takaisin välttäen ulospäin vetoa. Tärkeätä on myös pakaroihin tuleva paukutus. Asentona mieluiten tyynyjä masun alla mahallaan.

    • Santtu

      Mun poikakaveri sanoo et sattuu jos työnnän liian syvään, tekee kuulemma eturauhasen tienoille kipeetä. Kivuttominta on painaa poikakaveria suoraan takaapäin, ja semmoinen alle 10 senttiä maksimissaan. Ja kunnon liukastus voiteella on must.

      • mscmö

        Eturauhastulehdusta tutkitaan lääkärissä niin, että lääkäri työntää sormen anukseen ja tunnustelee eturauhasta sitä kautta. Tulehduksen merkki on mm.se, jos tuntuu kipua...

        nojoo, minä mitään tiedä, mutta jostain tällaista muistan...


    • tiukan reiän ystävä

      Yleensä niin paljon kun sitä vaan menee sisään. Akka ei tykkää siitä yhtään, mutta antaa tehdä kun se tietää miten hyvältä se tuntuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      138
      2164
    2. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      109
      1564
    3. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      56
      1371
    4. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1137
    5. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

      Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      58
      968
    6. Mitä sä haluaisit

      Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      76
      906
    7. Kauanko vielä aiot

      odottaa ja haaveilla kaivattuasi?
      Ikävä
      45
      784
    8. Kylmätotuus takiainen

      "Siirrän tänne Kylmiksen uudet hajatelmat. "Anonyymi 2024-10-27 14:42:53 60 plus palstalla en nähnyt nimimerkkiä Lesk
      80 plus
      98
      773
    9. Olisin vain halunnut

      Sinun kanssa mennä naimisiin. Rakastan sinua jo nyt. Olet ihaninta maailmassa. Ja bonuksena päälle saisin sinun upean su
      Ikävä
      28
      764
    10. En oikein tiedä

      onko sinua olemassakaan mies…
      Ikävä
      59
      753
    Aihe