Työnnättekö koko kyrvän aina kokopituudelta
anukseen vai sellaisia lyhyitä työntöjä missä
sulkialihakset joutuvat avautumaan ja vastus
tunkeutumiselle on voimakkain? Kumpiko tyyli
kiihottaa eniten ja minkälainen on oltava naisen
asento että tunkeutuminen tuntuu kireältä onko
takkaapäin kun nainen pyllistää pää polvissa
sopiva. Vai perinteinen L:saarnamiehen juttu.
Kundifrendi vonkaa joskus niin ajattelin
valmentautua hieman siksi utelen , enää jää
liukkarin valinta mut jokin putkilo lienee
kivoin puristaa pyllyyn .
työnnättekö
7
11075
Vastaukset
- 224433TT
IHAN TAVALLISETI PANNAAN.
KUNNOLLA SISÄÄN VAAN.
MULLA VAIMO TYKKÄÄ KUN NUOLEN SEN PYLLYREIKÄÄ ENNEN KUIN RYHDYTÄÄN LAITTAMAAN KULLIA SISÄÄN.
VÄLILLÄ OTAN POIS JA KATSELEN MUIJAN AVOINTA PERÄAUKKOA... SE KIIHOTTAA IHAN SIKANA. - käyvät
Peppu on tosiaan tiukin ihan suulla ja terskan liikuttelu siinä puristuksessa tekee todella hyvää.
Toisaalta peppuseksissä on sama asia kuin naista takaapäin naidessa, oleellinen osa sitä on jumpsahtelu pyöreää naisen pyllyä vasten.
Voihan sitä vetää koko pituudelta, käyttää aina terskaa aukolla ja painaa takaisin syvälle. Itse laukean aina kulli kokonaan sisällä. Poikkeuksena ovat olleet pari naista, joilla syvemmälle meno teki kipeää - ei tietoa miksi - ja oli tyydyttävä 4-5 cm:n nytkytykseen.
Varsinkin aloitellessa paras asento naiselle on ehkä kyljellään, jalat koukussa. Mies tulee takaapäin, myös kyljellään. Varmaankin useimmat naiset jännittävät eka kerralla ja se voi tuottaa kipua. Kun homman oppii, niin jännittäminen loppuu. Peppuseksi onnistuu mainiosti myös edestä päin, kunhan nainen nostaa jalat ylös, mutta jotenkin taka-asennot ikään kuin kuuluvat tähän juttuun.
Itse pidän eniten doggistyle-asennosta, nainen polvillaan, pää patjassa. Samoin muutkin taka-asennot ovat hyviä. Esimerkiksi seisaallaan, naisen ylävartalo vaikkapa pöydällä.
On muuten naisia, joilla tekee p - näin, että
välillä kokonaan, välillä lyhyempää "nykytystä", ihan tunnelman mukaan.
Pyllistää pitää ehkä vähän enemmän jos takaapäin panee pyllyyn. Lähetyssaarnaajassa tyyny mun pyllyn alla helpottaa. Ja silmien pääsä pyörimisestä (miesystävällä) päätellen hyvälle tuntuu hänestä:) Mä tykkään että ekaksi painetaan hitaasti pohjaan asti. Sitten rynkytetään etes takaisin välttäen ulospäin vetoa. Tärkeätä on myös pakaroihin tuleva paukutus. Asentona mieluiten tyynyjä masun alla mahallaan.
- Santtu
Mun poikakaveri sanoo et sattuu jos työnnän liian syvään, tekee kuulemma eturauhasen tienoille kipeetä. Kivuttominta on painaa poikakaveria suoraan takaapäin, ja semmoinen alle 10 senttiä maksimissaan. Ja kunnon liukastus voiteella on must.
- mscmö
Eturauhastulehdusta tutkitaan lääkärissä niin, että lääkäri työntää sormen anukseen ja tunnustelee eturauhasta sitä kautta. Tulehduksen merkki on mm.se, jos tuntuu kipua...
nojoo, minä mitään tiedä, mutta jostain tällaista muistan...
- tiukan reiän ystävä
Yleensä niin paljon kun sitä vaan menee sisään. Akka ei tykkää siitä yhtään, mutta antaa tehdä kun se tietää miten hyvältä se tuntuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850