vähän näyttää siltä että ne ovat homoja. miten ne voisi eheyttää takaisin heteroiksi? pitääkö minun lukea niille raamattua vaiko veisata virsiä vaiko molempia? vai onko parempi että vetäisen ne kumpikin alas vessanpöntöstä? loppuu tuo jumalaton elämä minun silmieni edessä. hallelujaa!!!
minulla on kaksi kultakalaa
5
157
Vastaukset
Entäs jos vaikka hankkisit sinne akvaarioon kolmanneksi pyöräksi vastakkaisen sukupuolen edustajan, niin saat aikaan vanhan kunnon perinteisen mustasukkaisuusdraaman...
:oO- mk81
meil on tuolla nurkassa lillumassa jotain tuliliskoja, ja vaikuttas siltä että homppeleita ovat(ei hajuukaa mitä sukupuolta). Jotainha ne välillä puuhailee, mutta ei näy uusia matoja akvaarioon tulevan:) Noh, kesällä ongelle...
mk81 kirjoitti:
meil on tuolla nurkassa lillumassa jotain tuliliskoja, ja vaikuttas siltä että homppeleita ovat(ei hajuukaa mitä sukupuolta). Jotainha ne välillä puuhailee, mutta ei näy uusia matoja akvaarioon tulevan:) Noh, kesällä ongelle...
Eikös madot oo kaksineuvoisia eli vihree palaa ympäri vuorokauden...
:oO
- todé
virren nro 484. Tekis hyvää sullekin.
- henkisestisairas
Kirjoituksestasi huomaa, että olet sairas henkisesti ja homokammosi johtunee omasta homotaipumukisistasi joita yrität tukahduttaa.
Olet saastainenhomo. hakeudu helluntaiseurakuntaan ja eheydyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240