Ei ehdi juuri kissaa sanoa kun jo vittupääksi haukutaan.
Mikähän lienee asian ydin, vai lapsetko tänne kirjottelee nykyisin.
Osasto on Karavaanarit. Hauskaa asiantuntija sakkia. Huumoria pitäisi löytyä jutuista tai asiantuntija ohjeita pulassa oleville, tyyliin: virheistä kannattaa ottaa oppia.
Tai keskustelua tieteestä, taiteesta tai ihan mistä vaan, mikä karavaanaria kiinnostaa.
Autossa tai vaunussa on mukava silittää esimerkiksi kissaakin tai "kissaakin".
Avoimet osastot
40
2413
Vastaukset
- Sinulla 40 tonnin auto
jossa 30 tonnin vaunu perässä! Tai 100 tonnin asuntoauto!
Kyllä se pistää kateelliseksi!- tiensä päässä
Vaikka jokaisella on vapaus hankkia ihan mieleisensä vermeet.
- uteliasko olet?
Ihan itse tulit näitä juttuja tänne lukemaan. Miksi?
Jos tämän palstan jutut ovat saastaa, miksi luet niitä?
Hae parempi palsta!- Ollut
parempi mennä aikoinaan nikkumaan, ettei olis noin äreäksi tullut???????
- mene pois saatana
Älä tule! Katoa maan alle!
- Joulurauhaa ajatellen
Olisin halunnut vängätä ajatuksia Karvaanarillisempaan suuntaan. Vähän näitä olen lukenut, mutta nyt avasin sivun pitkästä aikaa ja jouduinkin keskelle suur-sotaa.
Kyllä sivistyneella vinoilulla sekä huumorilla ja henkiläkohtaisuuksiin menevällä vittuilulla ja haukkumisella on ero.
Voi olla, että tällaisellekin taistelukentälle ja "henkireijälle" on tilauksensa.
Hyvää Joulua kuitenkin kaikille! Joulurauhaa ajatellen kirjoitti:
Olisin halunnut vängätä ajatuksia Karvaanarillisempaan suuntaan. Vähän näitä olen lukenut, mutta nyt avasin sivun pitkästä aikaa ja jouduinkin keskelle suur-sotaa.
Kyllä sivistyneella vinoilulla sekä huumorilla ja henkiläkohtaisuuksiin menevällä vittuilulla ja haukkumisella on ero.
Voi olla, että tällaisellekin taistelukentälle ja "henkireijälle" on tilauksensa.
Hyvää Joulua kuitenkin kaikille!Olen yrittänyt jo pari kuukautta saada asioita hieman ihmisläheisempään muotoon tällä pastalla mutta aina nuo hörhöt tunkevat joka väliin, niillä tuntuu olevan sellainen tauti. Jos tämä kuitenkin auttaa siihen, ettei niistä tule mummonpotkijoita niin antakaamme se niille anteeksi.
Joulurauhaa itse kullekin.- tulee kiistaa
karva.naamari kirjoitti:
Olen yrittänyt jo pari kuukautta saada asioita hieman ihmisläheisempään muotoon tällä pastalla mutta aina nuo hörhöt tunkevat joka väliin, niillä tuntuu olevan sellainen tauti. Jos tämä kuitenkin auttaa siihen, ettei niistä tule mummonpotkijoita niin antakaamme se niille anteeksi.
Joulurauhaa itse kullekin.Tiedämme miten hyvä ihminen olet. Pelkäämme että olet enemmän hyvä, kuin jeesus ja tulee kiistaa jumalan kanssa.
Pakana pimeyttä! - itse..
karva.naamari kirjoitti:
Olen yrittänyt jo pari kuukautta saada asioita hieman ihmisläheisempään muotoon tällä pastalla mutta aina nuo hörhöt tunkevat joka väliin, niillä tuntuu olevan sellainen tauti. Jos tämä kuitenkin auttaa siihen, ettei niistä tule mummonpotkijoita niin antakaamme se niille anteeksi.
Joulurauhaa itse kullekin.hoksaa, mutta JUURI SINUN tapasi kirjoittaa, aiheuttaa paljon pahaa mieltä ja hämmästelyä. Ota opiksesi ja muuta tyyliä, tai lopeta kirjoittelu kokonaan. Koeta edes rauhoittaa joulunaika. Ei liene paljon pyydetty???
- tiensä päässä
tulee kiistaa kirjoitti:
Tiedämme miten hyvä ihminen olet. Pelkäämme että olet enemmän hyvä, kuin jeesus ja tulee kiistaa jumalan kanssa.
Pakana pimeyttä!Heti alkuunsa. Aiemmin kun en ole mitään tänne kirjoittanut. Nyt minut kuitenkin tunnetaan jo noin tuiki tarkkaan.
Saako vihamielisyydesta paremman mielen kuin ystävällisyydestä ja leikkimielisyydestä?
Kaikkien kaveriksi en pyri, koska sellaista ei ole olemassakaan. - käsitysten..
tiensä päässä kirjoitti:
Heti alkuunsa. Aiemmin kun en ole mitään tänne kirjoittanut. Nyt minut kuitenkin tunnetaan jo noin tuiki tarkkaan.
Saako vihamielisyydesta paremman mielen kuin ystävällisyydestä ja leikkimielisyydestä?
Kaikkien kaveriksi en pyri, koska sellaista ei ole olemassakaan.vuoksi, vastasiko nyt "karva-naamari", vai "tiensä päässä"???
käsitysten.. kirjoitti:
vuoksi, vastasiko nyt "karva-naamari", vai "tiensä päässä"???
Minun kirjoitukseni ja vastaukseni erotat aina tuosta nimimerkistä.
On turhaa kuvitella minun kirjoittavan kommentteja itselleni muiden laskuun. Sitä oliko kyseessä "tiensä päässä" vai joku muu ei voi kukaan sanoa, juuri tästä olen jo jonkin aikaa koettanut porukkaa sivistää.
Keskustelu on hieman omituista kun ei tiedä kenelle vastaa ja kuka on kommentoinut. Pysyykö keskustelukumppani samana vai vaihtuuko joka kerran? Mölöä touhua eikä näytä paranevan ihminen näyttää vuosituhansien kehityksestä huolimatta pysyvän lähes samana kakkiaisena. "O tempora, o mores" sanoi Cicerokin aikoinaan ihmetellessään aikalaistensa typeryyksiä ja siitä on ainakin 2000 vuotta.- itsellesi päivät pitkät?
karva.naamari kirjoitti:
Minun kirjoitukseni ja vastaukseni erotat aina tuosta nimimerkistä.
On turhaa kuvitella minun kirjoittavan kommentteja itselleni muiden laskuun. Sitä oliko kyseessä "tiensä päässä" vai joku muu ei voi kukaan sanoa, juuri tästä olen jo jonkin aikaa koettanut porukkaa sivistää.
Keskustelu on hieman omituista kun ei tiedä kenelle vastaa ja kuka on kommentoinut. Pysyykö keskustelukumppani samana vai vaihtuuko joka kerran? Mölöä touhua eikä näytä paranevan ihminen näyttää vuosituhansien kehityksestä huolimatta pysyvän lähes samana kakkiaisena. "O tempora, o mores" sanoi Cicerokin aikoinaan ihmetellessään aikalaistensa typeryyksiä ja siitä on ainakin 2000 vuotta.Meneehän se aika siinäkin kun vastaa omaan kirjoitukseen ja aloitta taas uuden.
itse.. kirjoitti:
hoksaa, mutta JUURI SINUN tapasi kirjoittaa, aiheuttaa paljon pahaa mieltä ja hämmästelyä. Ota opiksesi ja muuta tyyliä, tai lopeta kirjoittelu kokonaan. Koeta edes rauhoittaa joulunaika. Ei liene paljon pyydetty???
Noin yleisesti ottaen vastaan samaan sävyyn mitä edellinen kommentaattori on käyttänyt. Pahimmat törkeydet eivät varmasti ole minun aikaansaannoksiani. Turhaa alkaa minua moittimaan, katselepa aikaa ennen minun aloitustani niin ei taida sieltäkään puuttua hämmästelyn aiheet.
Minä sentään kirjoitan aina omalla merkilläni joten voit jättää lukematta jos et kestä lukea. Toivoisin saman ylellisyyden lankeavan myös minun osalleni vaan eipä lankea, sinäkään et uskaltanut käyttää tunnistettavaa nimimerkkiä joten tätä vastausta lukuun ottamatta jätän kirjoitelmasi omaan arvoonsa.itsellesi päivät pitkät? kirjoitti:
Meneehän se aika siinäkin kun vastaa omaan kirjoitukseen ja aloitta taas uuden.
Kannattaa lukea huolellisesti ennen kuin alkaa vastaamaan. Lukutaidottoman ja ymmärtämättömän ei pidä alkaa edes yrittämään.
- Alfred-Brandy
tulee kiistaa kirjoitti:
Tiedämme miten hyvä ihminen olet. Pelkäämme että olet enemmän hyvä, kuin jeesus ja tulee kiistaa jumalan kanssa.
Pakana pimeyttä!Nimimerkki "tulee kiistaa" on nyt todellakin löytänyt itsensä ja lähtenyt ristiretkelle Joulun aatteen ja rauhan airueena. Kohta on hän jokaiseen kirjoitusketjuun käynyt lisäämässä tämän vakiokommenttinsa pakanallisine pimeyksineen.
No suokaamme se hänelle. Orgasmin saavat eri ihmiset eri tavoin. Hänelle se onnistuu parhaiten näin. Ja monta kertaa peräkkäin.
Jaksamista. - tänne vaan
Alfred-Brandy kirjoitti:
Nimimerkki "tulee kiistaa" on nyt todellakin löytänyt itsensä ja lähtenyt ristiretkelle Joulun aatteen ja rauhan airueena. Kohta on hän jokaiseen kirjoitusketjuun käynyt lisäämässä tämän vakiokommenttinsa pakanallisine pimeyksineen.
No suokaamme se hänelle. Orgasmin saavat eri ihmiset eri tavoin. Hänelle se onnistuu parhaiten näin. Ja monta kertaa peräkkäin.
Jaksamista.Sinäkin halusit sohaista kusipäisen juttusi?
- Alfred-Brandy
tänne vaan kirjoitti:
Sinäkin halusit sohaista kusipäisen juttusi?
Joillekin on näköjään täysin merkityksetöntä mikä on milloinkin keskustelun aiheena. Nautinto saadaan siitä, että voidaan ivata ja pilkata toisia kirjoittajia.
Minulle on aivan sama. Löytyy parempaakin tekemistä.
Toivon silti, että edes sinä, vaihtuvanimimerkkinen luojan luoma, löydät täältä tyydytyksen itsellesi.
Siispä iloisin mielin valmistautumaan Joulun viettoon... - Sinä kyttäät.
Alfred-Brandy kirjoitti:
Joillekin on näköjään täysin merkityksetöntä mikä on milloinkin keskustelun aiheena. Nautinto saadaan siitä, että voidaan ivata ja pilkata toisia kirjoittajia.
Minulle on aivan sama. Löytyy parempaakin tekemistä.
Toivon silti, että edes sinä, vaihtuvanimimerkkinen luojan luoma, löydät täältä tyydytyksen itsellesi.
Siispä iloisin mielin valmistautumaan Joulun viettoon...Et sinä minnekään mene! Sinä kyttäät.
- ???
Valitettavasti en saa selvää.
Sinä kyttäät. kirjoitti:
Et sinä minnekään mene! Sinä kyttäät.
ennen kuin vastaat. Eivät sinun kommenttisi mitenkään liity siihen mihin vastinetta kirjoitat. Osaatko edes lukea, onko sinulla joku automaatti joka suoltaa typeryyksiä?
Sinuna ottaisin parin viikon opiskelu tauon ja lukisin vaikka Kalevalaa, siellä on paljon parempia loruja kuin nykyisessä ohjekirjassasi.
Turhaa sinun on Alfredia yrittää ivata, se on mukavan tuntuinen karavaanari ja sillä on paljon viksumpia ajatuksia kuin sinulla. Yksi suuri ero taitaa olla siinä, että Alfred kirjoittelee selvinpäin.- ajatuksessa
karva.naamari kirjoitti:
ennen kuin vastaat. Eivät sinun kommenttisi mitenkään liity siihen mihin vastinetta kirjoitat. Osaatko edes lukea, onko sinulla joku automaatti joka suoltaa typeryyksiä?
Sinuna ottaisin parin viikon opiskelu tauon ja lukisin vaikka Kalevalaa, siellä on paljon parempia loruja kuin nykyisessä ohjekirjassasi.
Turhaa sinun on Alfredia yrittää ivata, se on mukavan tuntuinen karavaanari ja sillä on paljon viksumpia ajatuksia kuin sinulla. Yksi suuri ero taitaa olla siinä, että Alfred kirjoittelee selvinpäin.Teillä karva.naamari oli sentään yksi järkevä ajatus, mutta muuten se oli sitä samaa mitä olet koko ajan kirjoittanut.Voisit aivan oikeasti opetella pari uutta lausetta.Ja jos se kieli-oppi pelottaa, niin onhan noita oikein kirjoituksen tarkastus ohjelmia netti pullollaan.Olisi ihan kiva lukea joskus, jos kirjoittaisit jotain muuutakin.p.s. minua ei kieli-oppi virheet peloita, ainoastaa jos kävisi yhtä huonosti kuin sinulle.Toistaa kuukausi kaupalla muutamaa lausetta
- ei kannata
ajatuksessa kirjoitti:
Teillä karva.naamari oli sentään yksi järkevä ajatus, mutta muuten se oli sitä samaa mitä olet koko ajan kirjoittanut.Voisit aivan oikeasti opetella pari uutta lausetta.Ja jos se kieli-oppi pelottaa, niin onhan noita oikein kirjoituksen tarkastus ohjelmia netti pullollaan.Olisi ihan kiva lukea joskus, jos kirjoittaisit jotain muuutakin.p.s. minua ei kieli-oppi virheet peloita, ainoastaa jos kävisi yhtä huonosti kuin sinulle.Toistaa kuukausi kaupalla muutamaa lausetta
lähteä verbaliikan myrskyävälle merelle, pohjaan painuu, edes puupää ei pelasta, laho ja vettynyt kun on.
Karvapiste on eräs harvoja järkeviä ja maltillisia kirjoittelijoita tässä ympäristössä, yrittäkää ottaa oppia viisaammaltanne, jos edes siihen kykenisitte. - hallooo!!!
ei kannata kirjoitti:
lähteä verbaliikan myrskyävälle merelle, pohjaan painuu, edes puupää ei pelasta, laho ja vettynyt kun on.
Karvapiste on eräs harvoja järkeviä ja maltillisia kirjoittelijoita tässä ympäristössä, yrittäkää ottaa oppia viisaammaltanne, jos edes siihen kykenisitte.Kaiki toiset ovat jo menneet levolle, joten voit lopettaa tälle päivälle tuon itsesi kanssa keskustelun. Taputtelehan nyt vain itseäsi olalle ja todistele: "hyvä karvapää! sait taas sydäntäsi keventää, kun sait toisia nimitellä rumasti."
hallooo!!! kirjoitti:
Kaiki toiset ovat jo menneet levolle, joten voit lopettaa tälle päivälle tuon itsesi kanssa keskustelun. Taputtelehan nyt vain itseäsi olalle ja todistele: "hyvä karvapää! sait taas sydäntäsi keventää, kun sait toisia nimitellä rumasti."
Eiköhän ne muut ole sen rumanimityksen alkaneet.
Jos tekstini tuntuu tautologialta niin se johtuu ainoastaan siitä, että kommentoin teidän kirjoituksianne. Kun keksitte jotain uutta niin saat nähdä, että muuttuvat ne kommentitkin.- jotain sentään ymmärtävä
itse.. kirjoitti:
hoksaa, mutta JUURI SINUN tapasi kirjoittaa, aiheuttaa paljon pahaa mieltä ja hämmästelyä. Ota opiksesi ja muuta tyyliä, tai lopeta kirjoittelu kokonaan. Koeta edes rauhoittaa joulunaika. Ei liene paljon pyydetty???
Höpö höpö
- kellään?
Onko kellään USEAMPAA rekisteröityä nimimerkkiä? On se sitten eri kivaa vastailla itselleen useammalla nimerkillä ja välillä vaikka kinata itsensä kanssa.
- pöyrii
vajaa kymmenen rekisteröityä nimimerkkiä ja kun seuraa vanhempien keskustelujen kulkua, huomaa kuinka aina nämä sama nimimerkit aloittavat joko provosoivasti tai vastaavat kesken asiallisen keskustelun provoillen ja kertoen olevansa jo ikiaikaisia karavanisteja.Yleisin ajatus tällä porukalla on, ettei muut kuin he tiedä asioista mitää.Vaikka aika usein tuon porukan tiedot kaipaisivat päivitystä.
- pyörii
vajaa kymmenen rekisteröityä nimimerkkiä ja kun seuraa vanhempien keskustelujen kulkua, huomaa kuinka aina nämä sama nimimerkit aloittavat joko provosoivasti tai vastaavat kesken asiallisen keskustelun provoillen ja kertoen olevansa jo ikiaikaisia karavanisteja.Yleisin ajatus tällä porukalla on, ettei muut kuin he tiedä asioista mitää.Vaikka aika usein tuon porukan tiedot kaipaisivat päivitystä.
- odotan
Taas väite: "Yleisin ajatus tällä porukalla on, ettei muut kuin he tiedä asioista mitää.Vaikka aika usein tuon porukan tiedot kaipaisivat päivitystä."
Todista väitteesi. Anna edes joku esimerkki. - wikistä
odotan kirjoitti:
Taas väite: "Yleisin ajatus tällä porukalla on, ettei muut kuin he tiedä asioista mitää.Vaikka aika usein tuon porukan tiedot kaipaisivat päivitystä."
Todista väitteesi. Anna edes joku esimerkki.no wikistä
odotan kirjoitti:
Todista väitteesi. Anna edes joku esimerkki.Hukkaan menee aikaa jos odotat täällä jonkun olevan sanojensa takana, tarkoitan tällä noita vaihtuvanimimerkkisiä äksyilijöitä. He kirjoittavat mitä mieleen juolahtaa ilman mitään kontrollia. Jos pyydät heidät perustelemaan niin milläs perusteetonta perustelee muulla kuin perusteettomalla.
Osa on noin ei ammattilaisen mielestä selvästi terapian tarpeessa. Jos tämä täällä kiukuttelu käy heille terapiasta niin hyvä on ja sallikaamme se niille. Ei ehkä sitten tarvitse kaataa bussipysäkkejä eikä käydä vielä avuttomampien kimppuun fyysisesti.- tällä
karva.naamari kirjoitti:
Hukkaan menee aikaa jos odotat täällä jonkun olevan sanojensa takana, tarkoitan tällä noita vaihtuvanimimerkkisiä äksyilijöitä. He kirjoittavat mitä mieleen juolahtaa ilman mitään kontrollia. Jos pyydät heidät perustelemaan niin milläs perusteetonta perustelee muulla kuin perusteettomalla.
Osa on noin ei ammattilaisen mielestä selvästi terapian tarpeessa. Jos tämä täällä kiukuttelu käy heille terapiasta niin hyvä on ja sallikaamme se niille. Ei ehkä sitten tarvitse kaataa bussipysäkkejä eikä käydä vielä avuttomampien kimppuun fyysisesti.karavaanari elämään tai vaunuihin/asuntoautoihin liittyvää paljon käsitellä. Kysymys karvanaamarille: Olisko mitään aloittelevalle karavaanarille järkevämpää keskustelupalstaa olemassa? Tai voishan sitä googlettaakin. Tämän palstan anti on täysin hukassa. Onko sinulla tosiaan noin paljon vihamiehieä? Tai ovatko suomalaiset nuoret miehet tosiaan noin provosoituneita? Enpä tiedä...
tällä kirjoitti:
karavaanari elämään tai vaunuihin/asuntoautoihin liittyvää paljon käsitellä. Kysymys karvanaamarille: Olisko mitään aloittelevalle karavaanarille järkevämpää keskustelupalstaa olemassa? Tai voishan sitä googlettaakin. Tämän palstan anti on täysin hukassa. Onko sinulla tosiaan noin paljon vihamiehieä? Tai ovatko suomalaiset nuoret miehet tosiaan noin provosoituneita? Enpä tiedä...
Onhan niitä muitakin sivustoja kuten SFC:n virallinen sivusta:
http://www.karavaanarit.fi/
ja siellä etuteltta. Sitten löytyy:
http://karavaanari.info/
jossa myös käydään erilaisia keskusteluja. Myös autokaravaanareiden sivut:
http://www.autocaravanfinland.fi/index.htm
ovat käytettävissäsi. Myös muutamat yksityiset karavaanarit pitävät omia sivujaan joilla on varsin mukavia matkakertomuksia kuvin varustettuna, yksityisten sivujen osoitteita en kuitenkaan tähän lisää mutta esim. hakusanalla kääkkäkööri löytynee ainakin yksi. Kääkkäkööri ei täällä olevasta maineestaan huolimatta ole kannibaalien yhdistys, vaan on mainettaan parempi joukkio seniorikaravaanareita. Selvyyden vuoksi mainittakoon etten kuulu ryhmään, ainakaan vielä.
Ainoa ongelma lienee siinä, että samat kaiffarit kuin täälläkin ovat osittain läsnä muillakin sivustoilla. Siksi neuvoni kuuluukin, älä välitä kaikista provosoijista. Näitä nettikaravaanareita on arviolta 0,2% kaikista karavaanareista joten otos ei ole kovin edustava. Pahimmat "hörhöt" kuitenkin pysyvät tällä sivustolla koska täällä voi esiintyä vaihtuvalla nimimerkillä ja purkaa turhautumiaan asiasta puhumisen asemasta.
Anonyymiys on tämän palstan etu sekä haitta, se antaa mahdollisuuden kysyä asioita joita ei viitsisi nimellään kysyä mutta myös mahdollisuuden antaa vastaus asian vierestä. Uskon kuitenkin täälläkin saatavan asiallisia kommentteja sekalaisten joukossa joten rohkeasti vaan mukaan jos löytyy karavaanariasiaa, äläkä lannistu öykkäreiden typeryyksistä.- Joo mä meen heti takaisin h...
karva.naamari kirjoitti:
Onhan niitä muitakin sivustoja kuten SFC:n virallinen sivusta:
http://www.karavaanarit.fi/
ja siellä etuteltta. Sitten löytyy:
http://karavaanari.info/
jossa myös käydään erilaisia keskusteluja. Myös autokaravaanareiden sivut:
http://www.autocaravanfinland.fi/index.htm
ovat käytettävissäsi. Myös muutamat yksityiset karavaanarit pitävät omia sivujaan joilla on varsin mukavia matkakertomuksia kuvin varustettuna, yksityisten sivujen osoitteita en kuitenkaan tähän lisää mutta esim. hakusanalla kääkkäkööri löytynee ainakin yksi. Kääkkäkööri ei täällä olevasta maineestaan huolimatta ole kannibaalien yhdistys, vaan on mainettaan parempi joukkio seniorikaravaanareita. Selvyyden vuoksi mainittakoon etten kuulu ryhmään, ainakaan vielä.
Ainoa ongelma lienee siinä, että samat kaiffarit kuin täälläkin ovat osittain läsnä muillakin sivustoilla. Siksi neuvoni kuuluukin, älä välitä kaikista provosoijista. Näitä nettikaravaanareita on arviolta 0,2% kaikista karavaanareista joten otos ei ole kovin edustava. Pahimmat "hörhöt" kuitenkin pysyvät tällä sivustolla koska täällä voi esiintyä vaihtuvalla nimimerkillä ja purkaa turhautumiaan asiasta puhumisen asemasta.
Anonyymiys on tämän palstan etu sekä haitta, se antaa mahdollisuuden kysyä asioita joita ei viitsisi nimellään kysyä mutta myös mahdollisuuden antaa vastaus asian vierestä. Uskon kuitenkin täälläkin saatavan asiallisia kommentteja sekalaisten joukossa joten rohkeasti vaan mukaan jos löytyy karavaanariasiaa, äläkä lannistu öykkäreiden typeryyksistä.Taas on hyvä vanhurskas kirjoittanut
Joo mä meen heti takaisin h... kirjoitti:
Taas on hyvä vanhurskas kirjoittanut
Olen oikeastaan hyvin mielissäni tästä arvonimestä, vanhurskas. Tyylistäsi päätellen et tiedä mitä se oikeastaan merkitsee mutta voin valistaa. Näin maallisessa yhteydessä se tarkoittaa oikeamielistä.
Jos mennään kristillisempiin merkityksiin voitaneen sanoa sen tarkoittavan Jumalalle kelvollinen.
Et olisi paremmin osata minua kuvata, kiitos siitä.
Näin ystävällisten sanojen vuoksi on aivan turhaa mennä takaisin hoitoon, hoito näyttää alkavan purra vaikka oletkin ollut vain menossa sinne.- Se on vielä niin huumorinta...
karva.naamari kirjoitti:
Olen oikeastaan hyvin mielissäni tästä arvonimestä, vanhurskas. Tyylistäsi päätellen et tiedä mitä se oikeastaan merkitsee mutta voin valistaa. Näin maallisessa yhteydessä se tarkoittaa oikeamielistä.
Jos mennään kristillisempiin merkityksiin voitaneen sanoa sen tarkoittavan Jumalalle kelvollinen.
Et olisi paremmin osata minua kuvata, kiitos siitä.
Näin ystävällisten sanojen vuoksi on aivan turhaa mennä takaisin hoitoon, hoito näyttää alkavan purra vaikka oletkin ollut vain menossa sinne.Kyllä se on niin tietoviisas ja hyvä ihminen!!!
Se on vielä niin huumorintajuinenkin!
Aina sillä on tuo savokarjalainen liukas ja vittumainen asenne!
Kyllä ihmiskunta menettää sen kuolemassa toisen jeesuksen! - ihmettelen aina vain
Se on vielä niin huumorinta... kirjoitti:
Kyllä se on niin tietoviisas ja hyvä ihminen!!!
Se on vielä niin huumorintajuinenkin!
Aina sillä on tuo savokarjalainen liukas ja vittumainen asenne!
Kyllä ihmiskunta menettää sen kuolemassa toisen jeesuksen!Oletko sinä todella noin kateellinen toisen paremmuudesta?
- myös vilpillisyyden
ihmettelen aina vain kirjoitti:
Oletko sinä todella noin kateellinen toisen paremmuudesta?
Kaikkihan me olemme!
- niitä nyt
odotan kirjoitti:
Todista väitteesi. Anna edes joku esimerkki.on ilmestynyt monta, tosin kaikki samalta nimimerkiltä.Ei niitä tarvitse kenenkään todistella, sillä yleensä nämä määrätyt nimimerkit ilmestyy ja suunsoitto alkaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095