Silmärypyt pois??

kohta 40

Vuoden sisällä ilmestyneet silmärypyt. Millä keinoin saan ne pois vain täytyykö vain tyytyä vanhenemiseen : ( ?

16

7520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet hieman

myöhässä tässä asiassa, koska silmäympärysvoiteen ja muiden ihonhoitotuotteiden käyttö olisi tullut aloittaa jo ainkin 10 vuotta sitten. Mutta nyt vaan kosmetologille ja iholle sopivat aineet käyttöön. Tietysti putsaat kasvosi aamuin illoin sopivalla hoitotuotteellaa, käytät sopivia päivä ja yörasvoja. Kuorit varoen ja käytät ihotyypisi vaatimuksia mukaisia naamioita. Kometologilla käyt n. 2 kertaa vuodessa? Juot riittävästi, syöt terveellisesti etkä tupakoi?

• kohta 40

käyttänyt silmänympärysvoiteita kyllä yli 10 vuotta. Laidasta laitaan. Mikä olisi paras tuote? Toisaalta en ihan noihin kaikkiin rasvoihinkaan luota : ) täytyyhän ihon saada levätäkin välillä. Terveellisillä elämäntavoilla taitaa olla eniten merkitystä.

• pitää
        kohta 40 kirjoitti:

käyttänyt silmänympärysvoiteita kyllä yli 10 vuotta. Laidasta laitaan. Mikä olisi paras tuote? Toisaalta en ihan noihin kaikkiin rasvoihinkaan luota : ) täytyyhän ihon saada levätäkin välillä. Terveellisillä elämäntavoilla taitaa olla eniten merkitystä.

aloittaa silmänympärysvoiteen käyttö aloittaa jo 20-25 vuotiaana ja satsata laatuun.Ja muistaa muutenkin käsitellä silmien aluetta hellästi:meikit aina pois silmämeikinpoistoaineella venyttämättä ja hankaamatta.Välttää liiallista aurinkoa, käyttää aurinkolaseja silloin kun on auringossa jottei tule siristelyryppyjä, tupakointi ehdottomasti kielletty jne. Viiskymppisenä viimeistään huomaa onko toiminut oikein ja myöhäistä on silloin tehdä mitään.
        Itse olen 43v eikä ole ryppyjä.

• kohta 40
        pitää kirjoitti:

aloittaa silmänympärysvoiteen käyttö aloittaa jo 20-25 vuotiaana ja satsata laatuun.Ja muistaa muutenkin käsitellä silmien aluetta hellästi:meikit aina pois silmämeikinpoistoaineella venyttämättä ja hankaamatta.Välttää liiallista aurinkoa, käyttää aurinkolaseja silloin kun on auringossa jottei tule siristelyryppyjä, tupakointi ehdottomasti kielletty jne. Viiskymppisenä viimeistään huomaa onko toiminut oikein ja myöhäistä on silloin tehdä mitään.

mitä silmänympärysvoidetta käytät?

• on mittarissa jo
        kohta 40 kirjoitti:

mitä silmänympärysvoidetta käytät?

51 mutta kaikki luulevat minua kolmekymppiseksi.
        Sisley on paras.

• minäkinhihi
        pitää kirjoitti:

Kaikki rasvat aiheuttavat pitkään käytettynä allergian- ja sillonhan vasta rupeekin silmänaluset roikkumaan eikä minkäänlaista rasvaa
        voi naamaansa pistää.Kokemusta on - joten älkää
        menkö toisia ihmisiä neuvomaan. Jokaisen iho on
        yksilöllinen! Itse olen 56 eikä rypyn ryppyä, pari viikkoa sitten tulin leikkauksesta.

• haluan ainakin
        pitää kirjoitti:

nauttia elämästä. Otan aurinkoa, siristelen silmiäni upean miehen nähtyäni, vetäisen parit savut jos pinna meinaa palaa ja pidän hauskaa parin drinksun ääressä.
        Silmänympärysvoiteet jätän kauppaan. Ennemmin ostan vaikka sillä rahalla tyylikkäitä vaatteita. Voi olla jotta pienet naururypyt ovat jo kasvoillani! Iloinen mieli on paras ihovoide. Ja kukaan ei voi vältyyä ikääntymiseltä, näin se luonnonlaki vain menee. Kosmetiikkateollisuus haluaa vain rahasi. Niin ja olen 40 v.

• mielestäni
        kohta 40 kirjoitti:

kaikki yhteensä: riittävä uni, ulkoilu ja terveellinen ruoka hyvät silmänymärysvoiteet auttavat!

Itse olen käyttänyt kolmekymppisestä lähtien sy-voidetta ja eräs minua nuorempi ystäväni aina siitä vinoili. Hän kun ei tarvitse ja käyttää vain silloin tällöin ja on puppua ja ties mitä. Ok, sehän on makuasia,vastasin aina. Nyt näimme reilun 5 v tauon jälkeen, olen 52 ja hän 47 ja mitkä ryppykasapussit hänen silmiensä alla!! Luulin pyörtyväni kauhusta! Taisin koko ajan tuijotella niitä ryppykasoja mutta eiköhän se näytä samalta kun tuijottaa silmiin.? Mutta teki mieli kysyä, ei tainneet geenit ja terveellinen elämäntapa riittää. (miehenikin sanoi, että nyt kun vertaa sinua muihin naisiin niin eihän sinulla ole ryppyjä tullut lainkaan) No, onhan niitä mutta ohuita ja niin vähän näihin muihin verrattuna että ihanaa, kun olen jaksanut hoitaa itseäni. Jos joskus olen unohtanut laittaa sy-voidetta, ovat silmänaluset entitä kurtusemmat ja kuivemmat, joten minulle ei ainakaan sovi tuo "ihon hengittäminen".

Käytän Estee Lauderia, Avonia tai Sisleyta, ainoat joista olen huomannut olevan apua.

• ihanaa..
        mielestäni kirjoitti:

kaikki yhteensä: riittävä uni, ulkoilu ja terveellinen ruoka hyvät silmänymärysvoiteet auttavat!

Itse olen käyttänyt kolmekymppisestä lähtien sy-voidetta ja eräs minua nuorempi ystäväni aina siitä vinoili. Hän kun ei tarvitse ja käyttää vain silloin tällöin ja on puppua ja ties mitä. Ok, sehän on makuasia,vastasin aina. Nyt näimme reilun 5 v tauon jälkeen, olen 52 ja hän 47 ja mitkä ryppykasapussit hänen silmiensä alla!! Luulin pyörtyväni kauhusta! Taisin koko ajan tuijotella niitä ryppykasoja mutta eiköhän se näytä samalta kun tuijottaa silmiin.? Mutta teki mieli kysyä, ei tainneet geenit ja terveellinen elämäntapa riittää. (miehenikin sanoi, että nyt kun vertaa sinua muihin naisiin niin eihän sinulla ole ryppyjä tullut lainkaan) No, onhan niitä mutta ohuita ja niin vähän näihin muihin verrattuna että ihanaa, kun olen jaksanut hoitaa itseäni. Jos joskus olen unohtanut laittaa sy-voidetta, ovat silmänaluset entitä kurtusemmat ja kuivemmat, joten minulle ei ainakaan sovi tuo "ihon hengittäminen".

Käytän Estee Lauderia, Avonia tai Sisleyta, ainoat joista olen huomannut olevan apua.

jotta voit oikein miehesi tuella kertoa olevasi rypyttömämpi kuin hyvä ystäväsi. Sehän on sitä tosi ystävyyttä!

Kauneus/kauheus on katsojan silmässä.

• tosi ystävyyttä
        ihanaa.. kirjoitti:

jotta voit oikein miehesi tuella kertoa olevasi rypyttömämpi kuin hyvä ystäväsi. Sehän on sitä tosi ystävyyttä!

Kauneus/kauheus on katsojan silmässä.

kun nauraa ja vähättelee toisen tapaa hoitaa itseään, eikö? Ja en kyllä sanonut että kyseessä on "hyvä ystävä" vaan vain ystävä/tuttu, jonka näin. Ja 5 v näkemättömyyskin kertoo, ettei ystävyys ole ollut syvää... Ja samainen 'ystävä' aina piti itsestään kovaa esitelmää miten urheilee ja kuntoilee ja ja ja, ja miten tyhmää on laittaa rahojaan voiteisiin. Ihanaa oli, kun miehenikin huomasi eron, se oli se paras juttu!

Eikä niitä ryppyisiä pusseja silmän alla voi kukaan sanoa kauniiksi, ei vaikka kuinka pitäisi olla kohtelias.

• ymmärrän...
        tosi ystävyyttä kirjoitti:

kun nauraa ja vähättelee toisen tapaa hoitaa itseään, eikö? Ja en kyllä sanonut että kyseessä on "hyvä ystävä" vaan vain ystävä/tuttu, jonka näin. Ja 5 v näkemättömyyskin kertoo, ettei ystävyys ole ollut syvää... Ja samainen 'ystävä' aina piti itsestään kovaa esitelmää miten urheilee ja kuntoilee ja ja ja, ja miten tyhmää on laittaa rahojaan voiteisiin. Ihanaa oli, kun miehenikin huomasi eron, se oli se paras juttu!

Eikä niitä ryppyisiä pusseja silmän alla voi kukaan sanoa kauniiksi, ei vaikka kuinka pitäisi olla kohtelias.

miksi naisille on myös rauhoitavia päivävoiteita...
        Silmänympärysvoiteilla tulee kiukuiseksi. ;)

Hyvää uutta vuotta!

• ymmärrän
        tosi ystävyyttä kirjoitti:

miksi naisille on myös "rauhoittavia päivävoiteita"...
        Silmänympärysvoiteilla taitaa tulla kiukuiseksi. ;)

Hyvää uutta vuotta!

• ei ryppyjä
        haluan ainakin kirjoitti:

nauttia elämästä. Otan aurinkoa, siristelen silmiäni upean miehen nähtyäni, vetäisen parit savut jos pinna meinaa palaa ja pidän hauskaa parin drinksun ääressä.
        Silmänympärysvoiteet jätän kauppaan. Ennemmin ostan vaikka sillä rahalla tyylikkäitä vaatteita. Voi olla jotta pienet naururypyt ovat jo kasvoillani! Iloinen mieli on paras ihovoide. Ja kukaan ei voi vältyyä ikääntymiseltä, näin se luonnonlaki vain menee. Kosmetiikkateollisuus haluaa vain rahasi. Niin ja olen 40 v.

Kumma kun minulla ei tuo pinna pala, vaikken poltakaan. Tai ehkäpä juuri sen takia ei pinnakaan ole kireällä. Olen usein huomannut, että tupakoivat ihmiset ovat kireämpiä, tai ainakin pitää käydä niillä hermosavuilla sitten.

• Heh heh hee

Kaikki tuntemani ystäväni ovat niiiiin ryppyisiä ja minulla ei ole rypyn ryppyä :))))))) niin ja olen muuten 85v ;)

Naurattaa nämä tyypit jotka kirjoittelevat olevansa rypyttömiä, mutta totuus on se, että kyllä se maan vetovoima tekee tehtävänsa vaikka jotkut eivät sitä tunnu hyväksyvän.. ;)

• harakanvarpaat3

Olen 43v ja menen ottamaan ensi viikolla botoxia silmäkulmien ryppyihin, kokemuksia kenelläkään ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3245
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1187
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1042
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      49
      928
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      874
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe