Paljon maksaa?

nii.varmaa

Aion liittyy salibandyseuraan, mutta en tiiä mitä/mistä pitää maksaa ja kuinka paljon.. Onko joku kausimaksu ja kenelle se maksetaa? Kertooko valmentaja sit vai pitääkö asia ottaa ite esille? Kiitti vastaajille ;D

5

2255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikee ylänurkka

nii eli meillä ainakin vaan lisenssi (50 e) kenttävuokrat riippuu siitä kuinka paljon on tämmöisiä reenejä joissa käytetään maksullisia kenttiä?? itsellämme on vain 1 maksullisessa ja 3 reenit eri kouluissa joista ei joudu kustantamaan. Mutta sanoisin että tuo yhden kerran viikossa maksullinen paikka sanottaisiinko 20 e/kk... riippuu tietenkin paikasta.

• Nimetön

...ja siitä mitäö sarjaa haluaa pelata. Junioreissa yksityistä salia (kuten Salibandy Center...) käyttävä seura...vuodessa pahimmillaan 400-600€. Jossain voi päästä alle 300€.

Jos paikka on pieni missä vaikutat...saatat päästä jopa 100€ kustannuksilla...SISÄLTÄEN lisenssin. Haarukka siis aikamoinen. Ja kannattaa muistaa...nimekäs seura maksaa aina enemmän.

-ark-

• 2

olen rumulkka

• Joku223

Tietääkö kukaan paljon 02 joukkueessa maksaa

• Tampereeltanääs

Joku223: sehän riippuu täysin paikkakunnasta ja siitä onko iso vai pikku seura, ja haluatko tavoitella millaista sarjaa. Höntsysäbää pääsee pelaan aika halvalla ns kerhosäbäporukoissa. Mutta esim. Tampereen isoissa seuroissa kausimaksu voi olla 1000e tai jopa yli, naapurikuntien pikkuseuroissa voi riittää 500. Turnaukset maksaa aina päälle. Meillä poika vaihtoi pari vuotta sitten isoon seuraan koska pikkuseura ei enää pystynyt tarjooamaan kunnollista valmennusta, kausimaksu tuplaantui mutta on se ollut sen arvoista silti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2043
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1380
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1241
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    8. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      967
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      956
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe