tarvitaan rumpali ja kitaristi

Wentz

Eli tarvitaan soolokitaristi ja rumpali vantaalle!! me ollaan 15v. jätkiä ja soitetaan rock- tyyllistä musiikkia. ota yhteyttä [email protected]

7

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ELEPHANTSFUCKFACE

Moi, sori kun olen laiska enkä jaksa laittaa s-postia, mutta kun en varmaan ole yhtään sitä mitä haette..

Mutta ihan vaan asuinpaikkanne takia jäi kiinnostamaan, että osaatteko yhtään tarkemmin määritellä musiikkianne kuin "rock?" Että kallistuuko johonki alalajiin? Ja minkähän tasoisia soittajia olette / mitä haette? Itse kun olen sieltä huonommasta päästä tod. näk.

• Wentz

Nii et ei mekään mitään kovin taitavia soittajia olla joten ollaan samas suunnas :S ja musiikin tyylitajua ei olla vielä sen kummemmin päätetty mutta, tarkoitus ois soittaa pop-rock(ehkä vähän rankempaa)jos oot kiinnostunu nii voitais ottaa soitto tuokio .

• jdkssd
        Wentz kirjoitti:

Nii et ei mekään mitään kovin taitavia soittajia olla joten ollaan samas suunnas :S ja musiikin tyylitajua ei olla vielä sen kummemmin päätetty mutta, tarkoitus ois soittaa pop-rock(ehkä vähän rankempaa)jos oot kiinnostunu nii voitais ottaa soitto tuokio .

vai vähän niinkun joku the who tai fall out boy?

• Wentz
        jdkssd kirjoitti:

vai vähän niinkun joku the who tai fall out boy?

osittain sitäkin ^^

• Dekkis
        Wentz kirjoitti:

osittain sitäkin ^^

Moro. oon 15v, soittanut rumpuja 11vuotta. kiinnostaisko? ota yhteyttä jos kiinnostaa, msn on [email protected]

• Tommi

Joo moi tota... Minäkin etsin bändiä... ja soitan rumpuja... Olen muuten 14 vuotias... ja olen soittanut rumpuja 2 vuotta.

• migo_15

omg.........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7171
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1126
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1061
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe