Eli tarvitaan soolokitaristi ja rumpali vantaalle!! me ollaan 15v. jätkiä ja soitetaan rock- tyyllistä musiikkia. ota yhteyttä [email protected]
tarvitaan rumpali ja kitaristi
7
554
Vastaukset
- ELEPHANTSFUCKFACE
Moi, sori kun olen laiska enkä jaksa laittaa s-postia, mutta kun en varmaan ole yhtään sitä mitä haette..
Mutta ihan vaan asuinpaikkanne takia jäi kiinnostamaan, että osaatteko yhtään tarkemmin määritellä musiikkianne kuin "rock?" Että kallistuuko johonki alalajiin? Ja minkähän tasoisia soittajia olette / mitä haette? Itse kun olen sieltä huonommasta päästä tod. näk.- Wentz
Nii et ei mekään mitään kovin taitavia soittajia olla joten ollaan samas suunnas :S ja musiikin tyylitajua ei olla vielä sen kummemmin päätetty mutta, tarkoitus ois soittaa pop-rock(ehkä vähän rankempaa)jos oot kiinnostunu nii voitais ottaa soitto tuokio .
- jdkssd
Wentz kirjoitti:
Nii et ei mekään mitään kovin taitavia soittajia olla joten ollaan samas suunnas :S ja musiikin tyylitajua ei olla vielä sen kummemmin päätetty mutta, tarkoitus ois soittaa pop-rock(ehkä vähän rankempaa)jos oot kiinnostunu nii voitais ottaa soitto tuokio .
vai vähän niinkun joku the who tai fall out boy?
- Wentz
jdkssd kirjoitti:
vai vähän niinkun joku the who tai fall out boy?
osittain sitäkin ^^
- Dekkis
Wentz kirjoitti:
osittain sitäkin ^^
Moro. oon 15v, soittanut rumpuja 11vuotta. kiinnostaisko? ota yhteyttä jos kiinnostaa, msn on [email protected]
- Tommi
Joo moi tota... Minäkin etsin bändiä... ja soitan rumpuja... Olen muuten 14 vuotias... ja olen soittanut rumpuja 2 vuotta.
- migo_15
omg.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237