Olisin kysynyt että onko kellään kokemuksia uudesta niken neliö draiverista. ajattelin hankkia joko callawayn tai niken mailan.
callaway pärjännyt testeissä paremmin. nikessä haukuttu mm. ääntä mikä lähtee. Onkohan vuoden 2008 mallissa samanlainen ääni. Tietääkö kukaan tai jos muuta kommnentoitavaa kyseisistä mailoista niin kiitoksella otetaan vastaan.
neliödraiveri
4
1591
Vastaukset
- Nimetön
Itselläni on kobran speed LD "kolmio" draiveri. Kokeilin myös näitä neliödraivereita, mutta kobra tuntui paremmalta. Äänet on rumia näissä kaikissa kolmessa, mutta pääasiahan on, että pallo lentää.
- Speed LD M
Moro
...huomasin että täällä onnellinen cobran omistaja. Itse ostamassa cobran draiveria.
Harkinnassa Speed LD M malli reg varrella 10.5
kulmalla. Onko tämä mahd. juuri sun staga. Onsks hyvä?....tai onko muilla tätä artikkelia lukevalla
cobra. Miten vertaisitte muihin merkkeishin?
Miksi pitäisi ostaa juuri Cobra?
-Kiitos jo etukäteen-
- tossikka
Draiveria on syytä testata. Älä osta sikaa säkissä.
Minä kokeilin Callwayta ja Nikeä mutta molemmilla pallot lensivät minne sattuu. Cobra on hyvä jos lyö palloa matalalle. - On nike
Kokeilin yhden lyönnin pelikaverin Niken neliötä vikalla reiällä. No kauhee ääni ja sattumalta suoraan ja 20 m pitemmälle kuin aina omallani.
Siis odotin viime syksyn alennusmyyntejä. Sain omani.
Kohdallani vinkurat ja slaissit hävis. Pituutta suunnilleen kuin ennen. Saa osua tosi paskasti ennenkuin tulee huono lyönti. No sitten tulee tosi känkyrä.
Eli minulle sopii. Muita en kokeillut hintasyistä.
Ja se ääni - se on tosi MAHTAVA!!! Ei mitään vikaa.
No yllätys tulee tässä - vaimoni alkoi lyödä Nikelläni oman Lady (kallis) draiverin sijaan - ja kas 10,5 Regu Sumo pelitti hänen kohdallaan oikein tosi hyvin. Suoria hiukan matalia kaaria ja 20 - 50 metriä pidemmälle.
Ostimme nyt hänelle oikeakka jäykyydellä ja nostolla Niken neliön edullisesti.
Eli emme ole pro tasoa, vaan pikemminkin välillä 27 ja 36. Voihan olla että edelliset draiverimme oli huonoja, mutta ainakin niihin verrattuna avausongelmat ovat tiessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818