neliödraiveri

neliö

Olisin kysynyt että onko kellään kokemuksia uudesta niken neliö draiverista. ajattelin hankkia joko callawayn tai niken mailan.
callaway pärjännyt testeissä paremmin. nikessä haukuttu mm. ääntä mikä lähtee. Onkohan vuoden 2008 mallissa samanlainen ääni. Tietääkö kukaan tai jos muuta kommnentoitavaa kyseisistä mailoista niin kiitoksella otetaan vastaan.

4

1555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Itselläni on kobran speed LD "kolmio" draiveri. Kokeilin myös näitä neliödraivereita, mutta kobra tuntui paremmalta. Äänet on rumia näissä kaikissa kolmessa, mutta pääasiahan on, että pallo lentää.

      • Speed LD M

        Moro
        ...huomasin että täällä onnellinen cobran omistaja. Itse ostamassa cobran draiveria.
        Harkinnassa Speed LD M malli reg varrella 10.5
        kulmalla. Onko tämä mahd. juuri sun staga. Onsks hyvä?....tai onko muilla tätä artikkelia lukevalla
        cobra. Miten vertaisitte muihin merkkeishin?
        Miksi pitäisi ostaa juuri Cobra?
        -Kiitos jo etukäteen-


    • tossikka

      Draiveria on syytä testata. Älä osta sikaa säkissä.

      Minä kokeilin Callwayta ja Nikeä mutta molemmilla pallot lensivät minne sattuu. Cobra on hyvä jos lyö palloa matalalle.

    • On nike

      Kokeilin yhden lyönnin pelikaverin Niken neliötä vikalla reiällä. No kauhee ääni ja sattumalta suoraan ja 20 m pitemmälle kuin aina omallani.
      Siis odotin viime syksyn alennusmyyntejä. Sain omani.

      Kohdallani vinkurat ja slaissit hävis. Pituutta suunnilleen kuin ennen. Saa osua tosi paskasti ennenkuin tulee huono lyönti. No sitten tulee tosi känkyrä.
      Eli minulle sopii. Muita en kokeillut hintasyistä.
      Ja se ääni - se on tosi MAHTAVA!!! Ei mitään vikaa.

      No yllätys tulee tässä - vaimoni alkoi lyödä Nikelläni oman Lady (kallis) draiverin sijaan - ja kas 10,5 Regu Sumo pelitti hänen kohdallaan oikein tosi hyvin. Suoria hiukan matalia kaaria ja 20 - 50 metriä pidemmälle.
      Ostimme nyt hänelle oikeakka jäykyydellä ja nostolla Niken neliön edullisesti.

      Eli emme ole pro tasoa, vaan pikemminkin välillä 27 ja 36. Voihan olla että edelliset draiverimme oli huonoja, mutta ainakin niihin verrattuna avausongelmat ovat tiessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe