Narsisti anoppi

(paha saa palkkansa)

Minun tarinani on tällainen. Olen saanut osaksekseni anopin suunnalta jo monen monta vuotta hyvin ristiriitaista käytöstä ja piilovihaa, joka on nyt viime aikoina pahentunut ja saanut minut voimaan todella pahoin. Olen nyt irtirepimisvaiheessa koska en jaksa enää sitä kaksnaamaisuutta, valehtelua, syylistämistä, muka anteeksiantoa.

Aluksi en tiennyt mikä tuota anoppia edes vaivaa ja nyt kun luin yhden kirjan niin sain suuren ahaa-elämyksen, joka vieritti hieman epätietoisuutta harteiltani pois.
Kirja on Naamiona terve mieli. Se kertoo persoonallisuushäiriöstä ja narsismista. Ja siitä miten narsisti kohtelee ihmisiä ympärillään.
Huomasin monta kohtaa miin todeksi omalta kohdaltani.
Muutamia tuttuja piirteitä oli:

- syylistäminen
- näennäinen anteeksianto ja sitä kautta jatkaa alistamista.
- haluaa tuhota elämäsi ja ihmissuhteesi levittämällä erilaisia juttuja tai yrittämällä saada sinulle tärkeät ihmiset vihaamaan sinua.

- vihaa sinua
- esittää ja imartelee että saa mitä haluaa mutta jos ei tottele on kauhein ihminen maailmassa.

- mollaa ja arvostelee ja nolaa sut muiden nähden.

- ei tunne syylisyyttä teoistaan eikä kadu ja kaikkeen on syynä juuri sinä.

- sinun pitäisi pyytää anteeksi hänen omia tekoja joilla hän on sua loukannut.

- anteeksianto ja selvittely ei auta vaan uusi riita on taas käynnissä nopeesti ja näennäinen anteeksipyyntö on vain keino saada alistettu takaisin ruotuun. Eli narsistin palvelukseen. oikeasti narsisti muistaa jokaisen vääryyden. Ja jaksaa valittaa niistä.

- kokoaa itselleen "hovin" jotka kehuvat häntä. Jos ei kehu niin joudut maanpäälisen helvettiin ja vihgamieheksi kuolemaaan saakka.

Pitäisikö tälläisesta ihmisestä olla kiitollinen?
Hän sai ainakin minun elämän uskoni hyvyyteen loppumaan ja samalla tuhosi monia asioita elämässäni mutta nyt aion laittaa elämäni takaisin
raiteille ja lopetan puolisoni kanssa kaikki yhteydet häneen ja hänen hoviinsa.

11

4658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla on....

tuollainen miniä, mutta toistaiseksi yritän vielä hiljaa sietää ja hyväksyä ihan jo lastenkin takia.

• OMA pääsi!

Kehtaat tulla tänne haukkumaan vierasta ihmistä!
      Toi on taatusti vain sinun mielipiteesi, olisikin mielenkiintoista kuulla anoppisi mielipide sinusta! Taitais kehua taivaisiin?

• tuo

on alkuperäisen kirjoittajan oma mielipide - hänhän sen on kirjoittanut. Se oli varmaan kaikille muille sanomattakin selvä paitsi sinulle.

Enkä tiedä, kuinka paljon sinulla on tuttuja ihmisiä täällä, mutta kuvittelisin suurimman osan täällä olevan sinulle vieraita. Tekstin kirjoittaneelle miniälle anoppi ei sen sijaan ole vieras ihminen! Eli kirjoittaja ei hauku vierasta ihmistä, kuten väität!

Taisi kalikka kolahtaa itseesi pahemman kerran, kun noin turha ja epäloogisen viestin pistit tulemaan!

• vierasta

ihmistä? Ap taitaa tuntea anoppinsa liiankin hyvin.

• tiedän mistä kirjotat

Eipä semmoset ymmärrä mitään,jotka eivät tunne ketään narsistia. Kuitenkin juuri nämä asiasta mitään tietämättömät esittävät kiivaita mielipiteitään. Toivottavasti alkuperäinen saa tukea mieheltään. Narsistin tietää siitä,että hän kohtelee monia läheisiään kaltoin,mutta ei kaikkia siis. Ei niitä,jotka jaksavat hänbtä palvoa.

• tietenki

oma pääsi henkilöä.

• Nimetön

TUOMMOINEN MINIÄ !! LIsäksi juoppo ja pillersiti ja pahoinpitelijä - turpaani oplen saanut !Ajaa autoa kännissä ! Varastaa lääkereseptejä ja rahaa työstä ! Varastaa rahaa muilta ja ym. Oli oikeudessa ja sai TUOMION PETOKSESTA ! Oli syytelistalla mm. kkunnianloukkaus, herjaus, petos asiakirjan väärennös 2 x, luottoorttirikos ! Akka puhui monista syytteistä itsensä puhtaaksi (KAIKKI TODISTETUSTI TOTTA), oli parkunut ja näytellyt ja OLLUT KÄNNISSÄ oik.salissa! Oli odotettavissa !!!! Lapsenlasta en saa nähdä - emme jaksaneet enää rahoittaa ja palvella Narskua - olen siis hullu ja vallan vaikka mitä !!!

• paha saa.. (ap)

Mikä saa laittamaan osan vastaajista niin tyhmiä viestejä? Miksi pitää vastata jos asiasta ei mitään tiedä? Tai ole kokemuksia omalta kohdalta. Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla kun on henkisesti jyrätty. Nyt se on loppu. Meinaan tuo narsistin kohteena oleminen.

• myös minulla

Tiedän todella mistä puhut. Itse olen aina pyrkinyt kohtelemaan kaikkia läheisiäni hyvin ja anoppin käyttäytymistä ihmettelin kaiken kestäen vuosia. Nyt ovat kuitenkin voimavarat tämän ihmisen suhteen aivan lopussa. Todella toivoin saavani edes jotenkin normaalin mukavan anopin, jonka kanssa voisin jakaa elämän iloja ja suruja - niin vain ei käynyt. Toivotan sinulle kaikkea hyvää.. Onneksi elämässä on muutakin kuin anoppi!

Lisäksi terveiseni kaikille oikeasti mukaville anopeille: voi kun joku teistä olisi sattunut olemaan minun mieheni äiti!!

• paha saa palkkansa

Miten sinun anoppisi on sinua kohdellut?
        Onko hän pitänyt sinua lal-arvoisena verrattuna muihin tai saanu tuntemaan olosi yksinäseksisuvun juhlissa jos sinua edes kutsutaan. Olenko oikeassa?
        Miten siitä pääsee eroon? Tuosta mielipahasta?

• Anonyymi

Samoin tunnen sun kaa. Mut n. 4 v jälkeen neuvon anna olla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe