mikä on mieluisanne j-rock bändi??

Miu-chan

Ite fanitan Dir en Grey, Moi dix Mois, Gact...
yllätyin ku näin kaupassa vielä jonku japanipop lehden ja ostin oikopäätä.. siinä puhutaan sit j-rock musasta ja sellasista mistä saattaisitte kiinnostua ;D

17

1886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raimoooooo

      Tiesitkö että J-rock on yksi suurimmista vitseistä ikinä?

      • Miu-chan

        oletko nähnyt j-rockilaisia? Entäpä kuunnellut?
        Jos et ole on parempi, että ensin kuuntelisit ja sitten vasta arvostelisit, sillä Suomessa on tuhansia nuoria, jotka kuuntelevat j-rockia ja ovat tämän musiikin puolella...


      • Kuka puhuu?

        Kenelle on kenelle ei, tämäkin vitsi. Mitä luultavimmin en kuuntelisi kyseisen musiikkilajin artisteja ja bändejä jos se mielestäni olisi vitsi. ;P


      • whahahahahalol

        mitähän musiikkia ite kuuntelet,kerroppa^^
        ei tänne kannata tulla arvostelemaan..kun ei tiedä paskaakaan mitään japanista tai japanin musiikista..joten alapa laputtaa=) hiton fruittari,kuuntelet varmaan dariniaIHQUUU


    • jäbä91.

      en kyllä hirveesti tunne j-rock bändejä :D mut sellanen ku UVERworld on hyvä

    • Ruder

      Itse fanitan bändeistä The GazettE:a, Malice Mizeria, Phantasmagoria....
      Musiikkia löytyy sieltä täältä.
      Artisteja on Gackt ja Miyavi.

      JapanPop-lehden sain pari-kolme päivää sitten.

      Kivaa, kun löytyy musiikkia ja lehtiä nyt ihan tavan kaupoista.
      Kiinnostuin lehdestä erityisesti, koska siellä oli The GazettE:n haastattelu keikalta ja olin itse paikan päällä, joten alkoi kiinnostamaan.

    • Hdsodmsiof

      Kaikki Muccista Dir En Greyhin on silkkaa perseennuolenta runkkumusaa millä kenenkään ei tulisi pilata korviaan.

      Japani lähtee lapsesta vain hakkaamalla!

      • nyappy-kun

        Mikä sulla on Japania vastaan?!


      • BakaDesu

        Kuinka vaikeaa on ihmisten ymmärtää että JRock on musiikkia siinä missä Metallica, Iron Maiden, Bon Jovi... Miksi Amerikkalainen musiikki ei oo sitä "outoa" musiikkia. Yhdysvallat ja muut on maita siinä missä Japanikin on. Amerikkalaista musiikkia ylistetään, miksi siis Japanilaista sanotaan huonoksi?

        Ei kenenkään oo pakko kuunnella mitään jos ei halua, mutta ehkä on parempi ettei tyypit lue mitään mistä eivät tykkää elleivät osaa olla kommentoimatta negatiivisesti.


      • Ailemayu

        Haluaisin kyllä nähdä sut hakkaamassa sitä Japania pois jostakusta. Sanoista tekoihin, ja silleen. =)

        Soita mulle, kun japaniesitys tulee, odotan innolla. x)


      • Miu-chan
        BakaDesu kirjoitti:

        Kuinka vaikeaa on ihmisten ymmärtää että JRock on musiikkia siinä missä Metallica, Iron Maiden, Bon Jovi... Miksi Amerikkalainen musiikki ei oo sitä "outoa" musiikkia. Yhdysvallat ja muut on maita siinä missä Japanikin on. Amerikkalaista musiikkia ylistetään, miksi siis Japanilaista sanotaan huonoksi?

        Ei kenenkään oo pakko kuunnella mitään jos ei halua, mutta ehkä on parempi ettei tyypit lue mitään mistä eivät tykkää elleivät osaa olla kommentoimatta negatiivisesti.

        Asiaa :D Kerranki jollaki on munaa sanoa noin ^-^


    • miscast

      parhaat japanilaiset bändit on Dir en grey, X Japan, Malice Mizer, Kuroyume ja La:Sadies, artisteista sitten hide ja Miyavi. Tota JapanPop lehteä selailin hiukan kaupassa mutta ei kyllä oikeen vaikuttanut ostamisen arvoselta..Ehkä jotain purple SKY:n tapasta lehteä kaipailisin tänne Suomeenkin..

      Ja oon kyllä ihan samaa mieltä BakaDesun kanssa tästä japanilaisen musiikin haukkumisesta.. Voisivat nämä ihmiset ensin kuunnella jrockia ja sitten vasta kertoa mielipiteensä siitä..etteivät haukkuisi vain sen takia että musiikki on japanilaista. Eikä myöskään niin että jos yksi japanilainen bändi on huono niin kaikki muutkin ovat..tätäkin kun kuulee ärsyttävän usein..
      Jossain määrin kyllä ymmärrän näitä haukkujia, koska aika monet suomalaiset jrock fanit antaa itestään aika huonon kuvan ja samalla myös siitä musiikista..tarkotan siis näitä talvellakin kolme päivää keikoille jonottavia raitasukkaernuja..
      (anteeksi yleistys raitasukkia koskien, en vaan tykkää niistä XD)

    • jeeeesf

      Eihän tollasta paskaa voi kukaan kuunella.

      • oikeassa

        jeeeesf ystäväiseni. Olen 110% samaa mieltä kanssasi.


    • yuniko

      Ne ketkä eivät pidä japanilaisesta musiikista, onko teidän pakko tulla sitä tänne haukkumaan jos kerta ette pidä siitä? Tämä keskustelu oli niille jotka PITÄVÄT kyseisestä musiikista.

      Omat lempibändini ovat An café, Ayabie, Miyavi, MOON kana, The GazettE, LM.C jne.

      Kanan keikalla olin ja An cafén olen menossa :)

    • Sayonara

      Mun mielest parhait J-Rock bändei on The GazettE ja An Cafe...

    • g

      Olet itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe