Parasta suomalaista musiikkia

vuonna 2007?

Ketkä ovat olleet mielestänne tämän vuoden kovimmat kotimaiset artistit ja bändit?

Ari Koivunen ei minuun oikein iske, mutta Abreu on ihan hyvä. Myös Nightwish on tänä vuonna ollut iskussa.

Lauri Tähkä & Elonkerjuu on loistanut ja Jenni Vartiaisen comeback on ollut onnistunut.

101

13182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merja Tuulikki

EHDOTTOMASTI

• rkan

Vuoden turhin julkkis.

• Mileikki

• Nimetön

No kyllähän tarja turunen on hyvä mut ei sillä ole oikein ku yks hyvä biisi i walging alone

• Samaa mieltä
        rkan kirjoitti:

Vuoden turhin julkkis.

Kyllä, misulla selvä laskusuhdanne.....

• ype
        Nimetön kirjoitti:

No kyllähän tarja turunen on hyvä mut ei sillä ole oikein ku yks hyvä biisi i walging alone

Eikä ole sekään biisi kaksinen!

• Nimetön
        ype kirjoitti:

Eikä ole sekään biisi kaksinen!

no eihän se nyt kovin hyvä ole mut onhan sitä paskempaakin kuuneltu eli sanotaan että keskin kertanen mut hyvä nukutus biisi

• keltainen makkara

• neitoperhoxl
        Mileikki kirjoitti:

Tää on sun mielestä kova juttu?:

http://www.youtube.com/watch?v=axyAhj40H9g

kauniimmin sillon,kun naapurin ukko on kännissä kissaa kattilakaapista metsästämssä rouvansa ohjeiden mukaan:=o

• perttispedepasanen.

On keskinkertainen oopperalaulaja. Ei mikään amaatööri, mutta maailmassa on 7247 lahjakkaampaa. ja suomessakin yli viisikymmentä. Ja tosiasiassa ooppera on kuitenkin se laji jossa Tarja on parhaimmillaan.

Se että neiti keikisteli tunnetun mettallibandi keulakuvana, ei muuta tätä faktaa mihinkään, Vaikka se toki levymyyntiä parantaakin. Se mikä näkyy mediassa, sen ääliöt ostavat, oli se sitten mitä soopaa tahansa.

• Syyläperse

No ei ainakaan yksikään Idols laulaja eikä myöskään Tarja Turunen. Kyllä ne jotka tekevät musansa ihan itse niin ovat.. Ja onhan noita hyvä bändejä Suomessa. Onneksi.. ettei pelkkää liukuhihnasontaa..

• ketään?
        Syyläperse kirjoitti:

No ei ainakaan yksikään Idols laulaja eikä myöskään Tarja Turunen. Kyllä ne jotka tekevät musansa ihan itse niin ovat.. Ja onhan noita hyvä bändejä Suomessa. Onneksi.. ettei pelkkää liukuhihnasontaa..

Oisit nyt kertonut oman suosikkisi, eikä pelkästään inhokkeja...

• Anette alas

Anette Olzon pilaa Nightwishin,koska se ei osaa laulaa ja se on kaamee lissu ja lehmä joka painaa ainakin 10000000 kiloo

• en tiedä

En tiedä kuka on kovin, mutta kaunein on Jenni Vartiainen

• formaatista

tulleet "artistit" iske, mutta jos joku on tuosta kategoriasta mainittava, se on tietenkin Ari Koivunen.

Naispuolisista artisteista Tarja Turunen ja Jenni Vartiainen.

Bändeistä Happiness ja The Giant Leap.

• popstars ohjelmasta..

luodusta yhtyeestä gimmel,joka vuoden jälkeen hajosi ja Jenni lähti sooloilemaan. se siitä idioits formaatista!

• Huhhahhei

musiikkimaku. Koivunen on tämän idioottimaisen heviaallon mauttomin päästö, Abreusta kukaan ei ole radio Novan kuuntelijakunnan ulkopuolella kukaan kuullutkaan ja kuka helvetti yleensä on Jenni Vartiainen? Miten voi tehdä "comebackin", jos ei ole ikinä tehnyt mitään comebackin arvoista? Tähkä on Suomen tämän hetken virallinen keski-ikäisten kotiäitien märkä uni. Nightwish nyt on siinä ja siinä plussan puolella.

Swallow the Sun, Callisto. Löytäkää nuo ja lopettakaa paskan tukeminen. Nyt heti.

• heviaalto???????

Olen kohta keski-ikäinen (43v.) kotiäiti itse ja hevimusiikki on minuun iskenyt yli 25 vuotta ja näin on edelleen.

Ainutta parasta ja oikeaa musiikkia on hevi. Se ei ole eikä tule koskaan olemaan mikään ns. "tyyli", joita tulee ja menee mennentullen. Näistä mainittakoon ensin rap, siitä kehittyi hiphop, jne. jne.

Paras tulokas EHDOTTOMASTI iso A. Tarja Turunen myös.

• Huhahhhei
        heviaalto??????? kirjoitti:

Olen kohta keski-ikäinen (43v.) kotiäiti itse ja hevimusiikki on minuun iskenyt yli 25 vuotta ja näin on edelleen.

Ainutta parasta ja oikeaa musiikkia on hevi. Se ei ole eikä tule koskaan olemaan mikään ns. "tyyli", joita tulee ja menee mennentullen. Näistä mainittakoon ensin rap, siitä kehittyi hiphop, jne. jne.

Paras tulokas EHDOTTOMASTI iso A. Tarja Turunen myös.

tajunnut. Idioottimaisuudella tarkoitan mm. sitä, että koko sana "hevi" kärsi uskottavuusromahduksen siinä vaiheessa, kun Matti Vanhanen oli sormimerkkeilemässä julkisuudessa sen meikatun pellen euroviisuvoiton jälkeen. Ja kun Katri-Helena nolasi itsensä, lehden ja puoli suomea esiintymällä "hevi"-vetimissä lehden kannessa.

Raskaaseen musiikkiin (jota sivumennen sanoen kuuntelen itsekin. Ja olen yli 40) EI kuulu tuollaiset latteudet.

Ja jos sanot Tarja Turusta "heviksi", meillä on ehkä pikkuisen eri käsitys siitä, mikä on raskasta musiikkia. Tarja Turunen sitä ei ole, eikä varsinkaan Idols-klovnit.

Hevi musiikkina menetti uskottavuutensa siinä vaiheessa, kun siitä tehtiin mainosmiesten toimesta koko kansan harmitonta viihdettä.

PS. Mikä on iso A? Koivunenko? Hah.

• ymmärtämisen vaikeus
        Huhahhhei kirjoitti:

tajunnut. Idioottimaisuudella tarkoitan mm. sitä, että koko sana "hevi" kärsi uskottavuusromahduksen siinä vaiheessa, kun Matti Vanhanen oli sormimerkkeilemässä julkisuudessa sen meikatun pellen euroviisuvoiton jälkeen. Ja kun Katri-Helena nolasi itsensä, lehden ja puoli suomea esiintymällä "hevi"-vetimissä lehden kannessa.

Raskaaseen musiikkiin (jota sivumennen sanoen kuuntelen itsekin. Ja olen yli 40) EI kuulu tuollaiset latteudet.

Ja jos sanot Tarja Turusta "heviksi", meillä on ehkä pikkuisen eri käsitys siitä, mikä on raskasta musiikkia. Tarja Turunen sitä ei ole, eikä varsinkaan Idols-klovnit.

Hevi musiikkina menetti uskottavuutensa siinä vaiheessa, kun siitä tehtiin mainosmiesten toimesta koko kansan harmitonta viihdettä.

PS. Mikä on iso A? Koivunenko? Hah.

Olenko väittänyt Tarja Turusta "hevi"-laulajattareksi....EN.

Viimeinen lause oli vastaus aloittajan kysymykseen.
        Jospa nyt opettelisit ymmärtämään luettua ennen kuin alat "hillumaan" ;)

Hyvää Joulun aikaa ja parempaa luetun ymmärtämistä ensi vuodeksi.

• Korroosiosuoja

Joel Hallikainen on ollut viime aikoina nousukiidossa.

• se elää

???

• radiomies ++

Ylivoimainen voittaja on Kari Tapio!

• tietty on

Vanha musiikin raiskaaja Vesku Loiri.

• mielestä ...

Tarja Turunen ja Mokoma!

Nightwist menetti Tarjan myötä paljon.Nightwistin musiikki on mahtipontista, vahvaa, jota solistin äänen pitäisi tukea. Nykyinen solisti on hentoääninen onneton piipittäjä (live-esiintymisessä sen vasta huomaa).

• väärässä

"Nightwist menetti Tarjan myötä paljon"
        Päinvastoin. Ei oopperaulvontaa yksinkertaisesti jaksa kauaa kuunnella. Joka väittää toisin valehtelee.

• Exit, The Rain, Habakuk, Joel Hallikainen, Samuli Edelmann. . . Vaikea valita vain yksi ku kaikki on niin loistavia. :)

• nousi tuhkasta

kuin Fenix-lintu. Monet oli jo kuoppaamassa Tarjaa mutta tuli näytti tällä pullamössöIdolsperuna-kansalle mistä on tehty!!

• -----------
        nousi tuhkasta kirjoitti:

kuin Fenix-lintu. Monet oli jo kuoppaamassa Tarjaa mutta tuli näytti tällä pullamössöIdolsperuna-kansalle mistä on tehty!!

vai?

• pam pam pauli

POPEDA!

• sattu3

on ehdottomasti kovin! pojat on luonnonlahjakkuuksia.

• nelli-67

Ehdottomasti vuoden nousija!!

• Nimetön

No tottakai nihgtwish sit ari koivunen siinä 2 mun suosikkia anna abreu on ihan paska samoin jenni vartiainen jotain helvetin lesbo musaa hyi helvetti kyllä hevi on parasta

• Learning to Rock

Vihdoinkin oikeesti lahjakkaita nuoria tulee näiden formaattimössöjen tilalle! Hyvä!

• Nimetön
        Learning to Rock kirjoitti:

Vihdoinkin oikeesti lahjakkaita nuoria tulee näiden formaattimössöjen tilalle! Hyvä!

olen samaa mieltä

• ahdasmielinen

Kyllä noista "formaattimössöistäkin" silloin tällöin löytyy todellisia lahjakkuuksia. Näin kävi tänä vuonna kun saimme Ari Koivusen :)

SuD on ihan jees, mutta heidän tulevaisuuttaan on helvetin vaikea mennä ennustamaan kun ovat todella nuoria. Lahjakkaita varmasti, mutta väkisinkin miettii kuinkahan iso osa hypestä on vahvojen taustajoukkojen aikaansaamaa. Seuraava levy ja sen menestys kertoo jo paljon enemmän. Sama tietty pätee Ariinkin. Toivon molemmille menestystä!

• Fan

Olen EHDOTTOMASTI samaa mieltä!

• ollut ehdottomasti

Ari Koivunen. Jätkän keikat olleet mulle henkireikä, kun muuten tämä vuosi ollut perseestä.

• suomimusiikin kuuntelija

Ovat suosikkejani ja heidän uudet levyt ovat soineet soittimessani tiuhaan!

Nightwishin instumentaalilevy on hyvä. Anette Olzon on ihan hyvä laulamaan, muttei sovi mielestäni Nightwishiin kovin hyvin.

Laura Voutilaisen uusin levy on myös sairaan hyvä!

• mmm

oon muuten iha samaa mieltä että lauri tähkä&elonkerjuu on ollut loistanut ja jenni vartiainen on kans onnistunu...

• näinonon

Sonata Arctica on tänävuonna noussut melko hyvin.
      Suomessa ja ulkomailla.

• ...

elastinen

• hän on se
        ... kirjoitti:

elastinen

paras ehdottomasti

• on taas
        hän on se kirjoitti:

paras ehdottomasti

kerran tehnyt kovaa jälkeäää!!!!!!

• Make

Ehdottomasti Leverage. Tulee myös olemaan ensi vuoden kovin...

• ehdottomasti

Ari Koivunen. Siis on raikas tuulahdus musiikki taivaalle. Niin karismaattinen ja mikä ÄÄNI! Harvoin löytyy suomen maasta!

• best!!!

children of bodom

• tähkäfani

Lauri Tähkä ja Elonkerjuu on kyllä näyttänyt mistä kana pissii. Ehdottomasti tän hetken kuumin nimi nousijoissa.

• tehoaa

Uuden solistinkin kera Nightwish on edelleen se mikä iskee.

• superking

Kyllä se nightwish on !!!

• Narritar

Nightwish minnekään ole koskaan laskenutkaan :D Mutta juu.

• noista varmaan paras on ollut lauri tähkä & elonkerjuu. nightwish:stä on huonontunut, tarjan lähdettyä. ari koivusesta en ole juuri ikinä pitänyt, enkä myöskään abreusta.

• Nimetön

Tietenkin Anna Abreu.. Myi heti levyn ilmestyessä kultaa, ja viikon päästä platiinaa.. Hyvin siis menee.. Anna is Best!!

• ARI KOIVUNEN

Tyyppi olis tosi rock mutta kun kuivan kesä oravakin on katu-uskottavamman näköinen.
      Heppu painaa 40kg ja on täynnä näppylöitä.
      Ääntä lähtisi varmaan vieläkin enemmän jos olisi hieman raameja.
      Laulele vaan mutta älä pliis enää laula alushousuisillasi koska ulkomaalaiset luulee että meitä pidetään täällä nälässä.

• kattelen

kuin jotain kaljamahasia äijiä. Ari on just passeli sellasenaan ja musiikkihan kuitenkin ratkaisee eikös? Arilla on yksi helvetin iso plussa ja se on sen ÄÄNI.

Mä en tiennytkään, että Arilla on finnejä. Sä varmaan ystävällisesti etsit mulle kuvan jossa ne näkyy? ;)

• hoikka ja

hottis, kuin 70-luvun rock-jumala Robert Plant, kaunis kuin kuva ja ääni suoraana taivaasta, aahhh ja mmmm....

• ykkönen kyllä
        hoikka ja kirjoitti:

hottis, kuin 70-luvun rock-jumala Robert Plant, kaunis kuin kuva ja ääni suoraana taivaasta, aahhh ja mmmm....

ehdottomasti! On ääntä, näköä ja luonnetta!

• joita on paljon..
        kattelen kirjoitti:

kuin jotain kaljamahasia äijiä. Ari on just passeli sellasenaan ja musiikkihan kuitenkin ratkaisee eikös? Arilla on yksi helvetin iso plussa ja se on sen ÄÄNI.

Mä en tiennytkään, että Arilla on finnejä. Sä varmaan ystävällisesti etsit mulle kuvan jossa ne näkyy? ;)

Ok.. näppylät eivät ole pointti vaan se että tyypiltä jolla on sellainen ääni niin olisi kiva jos hänessä olisi ns. äijäenergiaa kuten monien kovien bändien keulakuvilla on.
        Ei oikein herätä respectiä moinen habitus.

• laiha poika
        ykkönen kyllä kirjoitti:

ehdottomasti! On ääntä, näköä ja luonnetta!

pitkällä tukalla ja... näpyillä?

• on sinut
        joita on paljon.. kirjoitti:

Ok.. näppylät eivät ole pointti vaan se että tyypiltä jolla on sellainen ääni niin olisi kiva jos hänessä olisi ns. äijäenergiaa kuten monien kovien bändien keulakuvilla on.
        Ei oikein herätä respectiä moinen habitus.

itsensä kanssa. Se osaa itse ironian ja omistautuu työlleen sataprosenttisesti. Se on äijää jos mikä. Ennekaikkee Ari on THE ÄÄNI!!!

Ari tuskin sinun respectiäs kaipaa.

• sinä sitä
        laiha poika kirjoitti:

pitkällä tukalla ja... näpyillä?

toivoa...täällä Suomi24:ssä pitäisi olla sivut myös teille poikiin päin kallellaan oleville poitsuille.

• Mutta....
        on sinut kirjoitti:

itsensä kanssa. Se osaa itse ironian ja omistautuu työlleen sataprosenttisesti. Se on äijää jos mikä. Ennekaikkee Ari on THE ÄÄNI!!!

Ari tuskin sinun respectiäs kaipaa.

On se vaan kamalan laiha.

• niin en
        sinä sitä kirjoitti:

toivoa...täällä Suomi24:ssä pitäisi olla sivut myös teille poikiin päin kallellaan oleville poitsuille.

ainakaan niin laihaa poikaa ottaisi..

• go on keeper

Eihän nuo antamasi vaihtoehdot ole musiikkia nähnytkään. Jotain sekavaa joikaamista kaikki. Tämän vuoden paras yhtye on joku oikeasti rokkaava bändi, eikä mikään pilipali -kaupallinen nightwish tai maailman typerimmän epäammattimaisimman ja turhimman ohjelman, eli Idolsin tuote. Sweatmaster tai Stalingrad cowgirls vois olla esimerkiks varteenotettavia vaihtoehtoja. Siis oikeaa meininkiä cmoon

• aivan liian

kaupallisia, koska ne myyvät levyjä. Oikeasti hyvää musiikkia ei osta kukaan eikä sitä kuuntele kukaan muu kuin itse esittäjä. Nih.

• Abzjarru

albumeilta löytyy parasta suomalaista musiikkia vuodelta 2007.

• 1991-

Tämän vuoden, viime vuoden, ens vuoden...

• on paska

todellakin... ei nightwish oo enää mitää muutaku paskaa... kotiteollisuus rulaa

• tua on

TÄHKÄN LATE JA ELONKERJUU? NOVAN SEPPÄLÄKÄÄN EI TIÄNNY MIÄHESTÄ PALIJON MITÄÄN VIELÄ 2KK:TA.SITTEN MUTTA.KYLLÄ ALAKOO PIISIT SOIRA KUN PYÄRITTI KERRAN PARI HETKEKSI EN SULLE RUPIA?

• "rockia"

navetan takaa

• Tuudeluu

Ehdottomasti Sturm und drang!

• kunnon musaa

Ainut oikea valinta.

• jauZo

kyllä se on ehdottomasti Children of Bodom. Sen verran hyvä bändi

• Markku79

Metsäväiset on ehdottomasti vuoden kuumin uutuus! jos ette ole kuulleet hävetkää.

• lyyli

tämän hetken kovimmat tähdet.

• ^^lappee

Suomen paras artisti ja bändi on: Antti Tuisku ja Sunrise avenue Ehottomasti noi ja on muutaki esim: anna abreu ja muit hyvii ei ainakaaa tarja turune,lauri tähkä & elonkerjuu ja strum und drang

• :).

klamydia se hyvä on...

• ykkös Ari-fani!!

ARI KOIVUNEN ON EHDOTTOMASTI MAAILMAN PARAS LAULAJA!!! En tykkää Annasta ja iskelmä on kauheeta!!! :)Mulla on monia Arin fani juttujakin...Nyt Joulun tulossa saan varmaan Arin fani-kamoja joululahjaks lisää!!! :D

• paras ...

Kaverit löivät todella hyvällä asenteella itsensä tänä vuonna läpi ja keikat hyviä.

• ja Elonkerjuu

ehdottomasti. Kultaa, platinaa, tuplaplatinaa...

Myöskin erityispisteet Sallalaiselle tyttöbändille Leningrad Cowgirls.

• LUKEKAA TÄÄ!!!

JOS TEILLÄ ON YHTÄÄN HYVÄÄ MUSAMAKUA NI KUUNTELETTE CHILDREN OF BODOMIA. että sillee

• pixu72

Ari koivunen on ehottomasti tämän vuoden nousija!!!Pojalla on ääntä vaikka muille jakaa eli idols voitto meni kyllä oikeaan osoitteeseen!!!!Nightwhis myös parani kun laulaja vaihtui!!Nyt sitä jaksaa kuunnella vaikka kuinka pitkään!!!

• HULLUNA ARIIN

ARI KOIVUNEN ON IHAN PARAS!!!! ON NÄKÖÖ,LAULUÄÄNTÄ,HAUSKUUTTA,IHANUUTTA JA SÖPÖNYYTTÄ!!!! :D PS. ANNA ABREU ON HUONO!!

• luibowitz

Kaarle Viikatteen sanoitukset on Suomen huipputasoa ja bändissä on sen tason kovat soittajat että jää koivuset sun muut kauas räpeltään.
        Viikatteen rumpali Simo on super tarkka ja basisti loihtii persoonalliseen tyyliin kunnon progevaikutteiset pohjat tälle huippumusalle.

Marraskuun Lauluja 2 on minulle VUODEN LEVY vaikka tuo Ykkös-osa menestyi ainakin listoilla paremmin

• elvis putoaa

potomak järveen ensi yönä kanadassa ja laittaa hyrskyn myrskyn!!!

• on.
        luibowitz kirjoitti:

Kaarle Viikatteen sanoitukset on Suomen huipputasoa ja bändissä on sen tason kovat soittajat että jää koivuset sun muut kauas räpeltään.
        Viikatteen rumpali Simo on super tarkka ja basisti loihtii persoonalliseen tyyliin kunnon progevaikutteiset pohjat tälle huippumusalle.

Marraskuun Lauluja 2 on minulle VUODEN LEVY vaikka tuo Ykkös-osa menestyi ainakin listoilla paremmin

Olen harvinaisen samaa mieltä.

• PARAS IKINÄ

kristiina tottakai, tekee omanlaista musiikkia, joka eroaa tän päivisistä europoppibiiseistä, oot paras ja tuut olemaan vielä suuri tähti:)

• sukii partaansa

jossa roikkuu imelää kuolaa... grhhhh....

• Arin fanittaja!!!!

Ehdottomasti mielestäni Ari Koivunen. Ihana ääni, hyvin menestynyt. Pidän Arista muutenkin. Ari on paras!

• sturm und drang

Tekevät itse menestyksensä ja ansaitsevat tunnustuksen. Paras uuden bändin levy pitkään aikaan. Mihin vielä ehtivätkään: fiksuja, kielitaitoisia ja taitavia muusikon alkuja.

• Linman
        sturm und drang kirjoitti:

Tekevät itse menestyksensä ja ansaitsevat tunnustuksen. Paras uuden bändin levy pitkään aikaan. Mihin vielä ehtivätkään: fiksuja, kielitaitoisia ja taitavia muusikon alkuja.

sen menestyksen tekee ja käärii rahat taskuunsa. Kenelläkään muulla bändinpojista on tuskin sanomista mitä levylle tulee, kun Andreella(Vai mikä lie sen poitsun nimi) Se poppoo ei kauan pystyssä oo!!!

• itse??
        sturm und drang kirjoitti:

niinkös se menikin...

• Grynka-2

KARI TAPIO on paras.

• paras!!

Saa kaikki kateellisiksi teoillaan.

• Paras!!!

et sellaista

• on tämän vuoden

Ari Koivunen on tämänvuoden ehdoton ykkönen. Tätä perustelen sillä, että vain harvoin mistään tosi tv fomaatista tulee mitään muuta kuin jotain turhia julkkiksia tai pikkutyttöjen päiväunien kohteita tai kakarojen haaveiden kohteita.

Ari on iskenyt oikeen kunnolla lähes 30 v ja ylikin naisiin. Lisäksi sillä on oikeasti lahjoja ihan ulkomaille saakka.

Anna parka on se pikkutyttöjen fanituksen kohde, joka vaihtelee muutaman kuukauden sykkeellä.

• yli 40 v.

Täytyy myöntää että olen yllättynyt Arin biisejä
        kuunnellessa kuinka mahtava ääni sillä on vaikkei ole kauan esiintynyt, mitä kehittyykään
        jos pysyy pinnalla vuosia!!!!!!!!!!!!

• Mielibidee

Nightwishin Dark Passion Play
      Sonata Arctican Unia
      Thunderstonen Evolution 4.0
      Apocalyptican Worlds Collide
      Amorphiksen Silent Waters

Pieni sivuhuomautus, ei ole vain parasta suomalaista musiikkia vaan maailman parasta musiikkia.

Mainitsen vielä Ari Koivusen, koska on ehdoton helmi tänä vuonna. Musiikki vaan kun ei ole oman bändin, jätän listasta pois, vaikka FFTF on myös helmi levyjen joukossa.

• Arin fanittaja!!!

Niin, Ari ei ole pelkästään Suomen paras, vaan maailman paras!

• Irwin!

Parasta musiikkiahan on Irwin Goodman, Leevi And The Leavings, Kirka sekä Kari Tapio.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 349
      5049
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2276
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2129
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1496
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1427
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1012
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      997
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      959
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      864
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      786
    Aihe