Kalju mies?

Kohta kalju:(

Olen hiukan yli parikymppinen mies ja minua kuten montaa muutakin miestä vaivaa hiusten lähtö.
Mitäs mieltä naiset oikeasti olette, että vaikuttaako hiusten lähtö kumppanin vetovoiman vähenemiseen tai jos olette menossa jossain, niin kuinka suhtaudutte kaljuihin miehiin?

Surettaa hiukan tuo hiusten lähtö, mutta hiuslääkkeetkin vaikuttavat aika kalliilta näin opiskelijan kukkarolle.

Eli mitä mieltä siis yleensäkin olette kaljuista miehistä??????

113

19332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N661

      olisit hankkinu naisen ennen ku tukka lähti, nyt se on mahdotonta.

      • Piru

        on naisia, jotka ei halua seurustella pelkän tukan kanssa...


      • Cue Ball
        Piru kirjoitti:

        on naisia, jotka ei halua seurustella pelkän tukan kanssa...

        Kyllä se sinun mahdollisuuksiasi rajoittaa, turha sitä on kierrellä. Toki löytyy niitäkin naisia, joille asialla ei ole niin väliä.
        Tosin jos olisi valintatilanne, jossa valittaisiin sama jätkä joko tuuhealla tukalla tai hiusrajoitteisen "vessanpönttö" -lookilla, niin luulenpa että suurin osa naisista valitsisi ensimmäisen.
        Joten kannattaa todellakin hankkia kumppani ennen täystuhoa. :-)


      • nainen
        Piru kirjoitti:

        on naisia, jotka ei halua seurustella pelkän tukan kanssa...

        kalju on sexyä!!! nammm..


      • Piru
        Cue Ball kirjoitti:

        Kyllä se sinun mahdollisuuksiasi rajoittaa, turha sitä on kierrellä. Toki löytyy niitäkin naisia, joille asialla ei ole niin väliä.
        Tosin jos olisi valintatilanne, jossa valittaisiin sama jätkä joko tuuhealla tukalla tai hiusrajoitteisen "vessanpönttö" -lookilla, niin luulenpa että suurin osa naisista valitsisi ensimmäisen.
        Joten kannattaa todellakin hankkia kumppani ennen täystuhoa. :-)

        alkaa vaan tuntua, että se vaikuttaa lähinnä positiivisesti. Mitä tekee naisella, joka ei hyväksy sinua vikoinesi? Todennäköisesti luulee itse olevansa täydellinen...


      • Cue Ball
        Piru kirjoitti:

        alkaa vaan tuntua, että se vaikuttaa lähinnä positiivisesti. Mitä tekee naisella, joka ei hyväksy sinua vikoinesi? Todennäköisesti luulee itse olevansa täydellinen...

        Ei se sitten varmaan niin paljon vaikutakaan, kun on päässyt todistamaan, että siellä sisällä jotain liikkuu/hölskyy. Mutta harmi jos siitä jää kiinni, että ei tutustuta niin herkästi moisten puutteen takia. Jokuhan voisi sitten muuttaa mielipidettänsä, jos siihen vaikuttamisen tarjoituisi mahdollisuus.
        Teetättää taas lisää työtä tuo rumuus. :-)

        ps. hiuksissa on sekin hyvä puoli että ne voi ajaa pois jos joku ei diggaa. pitääkin ruveta soittelemaan nordströmin roffelle, eikun hiustupot valmiiksi vapisemaan, prkl! ;-)


      • fdfdfd
        Piru kirjoitti:

        alkaa vaan tuntua, että se vaikuttaa lähinnä positiivisesti. Mitä tekee naisella, joka ei hyväksy sinua vikoinesi? Todennäköisesti luulee itse olevansa täydellinen...

        sama lähtöpeli kun valitsisitko itse sen kaljuuntuvan naisen vai sen naisen jolla on vielä hiukset päässä tuuheana.


      • kupolipää
        nainen kirjoitti:

        kalju on sexyä!!! nammm..

        Eli Pelle Hermannikin käy?


      • kalju on sexy
        Cue Ball kirjoitti:

        Kyllä se sinun mahdollisuuksiasi rajoittaa, turha sitä on kierrellä. Toki löytyy niitäkin naisia, joille asialla ei ole niin väliä.
        Tosin jos olisi valintatilanne, jossa valittaisiin sama jätkä joko tuuhealla tukalla tai hiusrajoitteisen "vessanpönttö" -lookilla, niin luulenpa että suurin osa naisista valitsisi ensimmäisen.
        Joten kannattaa todellakin hankkia kumppani ennen täystuhoa. :-)

        Pah. Kalju mies (jos on ajanut kaiken pois eikä jotain niskatukkaa päälakikaljua) on todella seksikäs. Korvis vielä korvaan niin oo la laa.


      • Anonyymi
        nainen kirjoitti:

        kalju on sexyä!!! nammm..

        No ei ole kyllä mitään sexyä nähnytkään. Heikkoitsetuntoiset pelästyvät, kun tukka
        vähän päälaelta harvenee. Ajavat raukat
        päänsä kiiltokaljuksi. Huvittavan näköisiä
        Puutarhatonttuja.


      • Anonyymi
        kalju on sexy kirjoitti:

        Pah. Kalju mies (jos on ajanut kaiken pois eikä jotain niskatukkaa päälakikaljua) on todella seksikäs. Korvis vielä korvaan niin oo la laa.

        Pitäisi vähän miettiä miltä näyttää ulospäin.
        Tietoisesti ajettu kalju on yhtäkuin; skinhead
        eli uusnatsit, Liivijengit, Mussolini. Ylivallan-
        tunnus. Breivik, Ano Turtiainen.


      • Anonyymi
        kalju on sexy kirjoitti:

        Pah. Kalju mies (jos on ajanut kaiken pois eikä jotain niskatukkaa päälakikaljua) on todella seksikäs. Korvis vielä korvaan niin oo la laa.

        Korvishan on homon merkki?

        t. Macronymous


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi vähän miettiä miltä näyttää ulospäin.
        Tietoisesti ajettu kalju on yhtäkuin; skinhead
        eli uusnatsit, Liivijengit, Mussolini. Ylivallan-
        tunnus. Breivik, Ano Turtiainen.

        Nämä ”Jännämiehet” ovat niitä naistenmiehiä.

        Toivottavast ketjun aloittaja on vetänyt silloin kailki pois ja liittynyt alffojen joukkoon.


    • nainen

      vain omasta puolestani kertoa mielipiteeni, mutta minusta kaljut miehet ovat äärettömän puoleensavetäviä! Voithan vetäistä hiukset pois kokonaan jo nyt, jos osittainen kaljuuntuminen vaivaa. Ja sitä paitsi muista aina: sinun sisimpäsi on tärkein, ei ulkoinen olemus. Vaikka ulkonäköön ensiksi huomion kiinnittääkin, niin eihän se pidemmän päälle auta jos pää tyhjyyttä humisee! Eli älä huoli vaan kaljuunnu rauhassa!

      • Mielipiteeni tässä o

        Paitsi "ajoin kaljuksi kun en kestänyt kaljuuntumistani" -kaljut on surkean näköisiä. Eri juttu, jos kalju SOPII kyseisellä henkilölle, se on ok. Ja naturel-kaljuuntuminen on aina ok, en minä ainakaan etsi Ken-nukkea muovihiuksineen. Mutta sitten on tämä luokka, joille täyskalju ei sovi, mutta jotka eivät ole kestäneet kaljuuntumistaa ikäkriisin kourissa ja ovat ajaneet kaikki pois... ei hyvä.


      • pöh....
        Mielipiteeni tässä o kirjoitti:

        Paitsi "ajoin kaljuksi kun en kestänyt kaljuuntumistani" -kaljut on surkean näköisiä. Eri juttu, jos kalju SOPII kyseisellä henkilölle, se on ok. Ja naturel-kaljuuntuminen on aina ok, en minä ainakaan etsi Ken-nukkea muovihiuksineen. Mutta sitten on tämä luokka, joille täyskalju ei sovi, mutta jotka eivät ole kestäneet kaljuuntumistaa ikäkriisin kourissa ja ovat ajaneet kaikki pois... ei hyvä.

        Minä sitten taas en ymmärrä miten ihmeessä sitten epätoivoisesti viimeisistä hiuksista kiinni pitävä olisi parempi vaihtoehto. Tuppaa näyttämään hitusen vanhemmalta jos esim. hiuksia on enää vain sivuilla ja ikää vaikka vajaa kolmekymmentä, kuin se että ne olisi ajanut kokonaan pois. Ei siinä välttämättä ole mistään ikäkriisistä kyse, tuskin kukaan haluaa näyttää keski-ikäiseltä etenkin jos on vielä nuori, mielestäni siinä ei ole mitään pahaa tai pinnallista. Olen siis itse täysin päinvastaista mieltä. En minä ainakaan kovinkaan montaa miestä nyt keksi, joille ei kalju sopisi. Kuka sen määrittelee sopiiko vai ei? Sinä voit olla jostain miehestä sitä mieltä ettei kalju sovi ja hän on surkean näköinen ja joku toinen pitää hänen juuri hänen kaljuaan seksikkäänä :) Ei siinä sen kummempaa.


      • Anonyymi

        Ei kalju haittaa, mut jos ei ole ripsiä, eikä kulmakarvoja nii.....


      • Anonyymi
        Mielipiteeni tässä o kirjoitti:

        Paitsi "ajoin kaljuksi kun en kestänyt kaljuuntumistani" -kaljut on surkean näköisiä. Eri juttu, jos kalju SOPII kyseisellä henkilölle, se on ok. Ja naturel-kaljuuntuminen on aina ok, en minä ainakaan etsi Ken-nukkea muovihiuksineen. Mutta sitten on tämä luokka, joille täyskalju ei sovi, mutta jotka eivät ole kestäneet kaljuuntumistaa ikäkriisin kourissa ja ovat ajaneet kaikki pois... ei hyvä.

        Joo, tämä kalju-intoilu liittyy jotenkin vallan-
        ellei jopa ylivallan tunteeseen. Eräskin kaljupää
        sai nakkikiska-jonossa tilaa, kun luulivat häntä
        venäläiseksi palkkatappajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tämä kalju-intoilu liittyy jotenkin vallan-
        ellei jopa ylivallan tunteeseen. Eräskin kaljupää
        sai nakkikiska-jonossa tilaa, kun luulivat häntä
        venäläiseksi palkkatappajaksi.

        Kyllä on tuo totta. Eduskunnassakin on noin
        kymmenkunta kaljupäätä, vastaavat kuitenkin
        sataa edustajaa, mitä tulee törky- ja vihapuheisiin.
        Eniten on äänessä: Ano Turtiainen, Mauri Peltokangas
        ja Mikko Kärnä. On niitä muitakin, mutta tossa noi
        pahimmat. -Kaikki kaljuja.


      • Anonyymi
        Mielipiteeni tässä o kirjoitti:

        Paitsi "ajoin kaljuksi kun en kestänyt kaljuuntumistani" -kaljut on surkean näköisiä. Eri juttu, jos kalju SOPII kyseisellä henkilölle, se on ok. Ja naturel-kaljuuntuminen on aina ok, en minä ainakaan etsi Ken-nukkea muovihiuksineen. Mutta sitten on tämä luokka, joille täyskalju ei sovi, mutta jotka eivät ole kestäneet kaljuuntumistaa ikäkriisin kourissa ja ovat ajaneet kaikki pois... ei hyvä.

        Justiinsa niin. Ollaan vaan reilusti kaljuja. Toi
        kiiltokalju-muoti on hirveän näköistä ja mieleen tulee lähinnä uusnatsit ja liivijengit.


    • NeitiX

      tykkään klaniks ajetuist päist.. Aja säki kaik vaan pois ni ei tartte miettii turhii.. ;)

    • Mariia

      Ei hiusten lähtö ketään fiksua naista haittaa, korkeintaan parikymppisiä trendipellejä. Kalju mies voi olla todella seksikäs ja vetovoimainen. Itsekin seurustelen miehen kanssa jolla otsaraja on jo jonkin verran paennut ja muutenkin hiukset harventuneet (mies 34v, minä 30). Upea mies joka tapauksessa ja olenkin luvannut suukotella tulevaa kaljuansa, paljon.

    • hipsula

      Itse olen juuri aloittanut seurustelun miehen kanssa joka ihan selkeästi yrittää peitellä kaljuuntuvaa päälakeaan minulta. Juttumme on niin alkuvaiheessa, että en tiedä miten arka paikka tuo hänelle on (luulisin että todella "paha paikka"), siksi en voi asiasta mainita. Minua ei nimittäin moinen haittaa pätkääkään, päinvastoin.

    • Banshee

      En yritä minäkään kaunistella tilannetta - ikäluokkasi naiset (tytöt) tuskin villiintyvät harvenevista haivenista. Vanhemmiten sitä viisastuu (?) ja ymmärtää että pelkkään karvankasvuun tuijottaminen on ah niin turhaa.

      Täysin kalju mies on niin seksikäs kuin olla saattaa, joten ajele reilusti kaikki pois vaan. Yllätyt miten monta silittelijää kupolisi ympärille kerääntyykään. :-) Toinen vaihtoehto on olla tekemättä asiasta ongelmaa: sinulla on taipumusta varhaiseen kaljuuntumiseen, so what. Jos et itse tee kaljuuntumisestasi numeroa, ei ympäristösikään siihen takerru. Äläkä missään nimessä sorru Immo Kuutsa -tyyppisiin sivuliukuihin, epätoivoiset peittely-yritykset lähinnä vain korostavat pälviä. :-)

    • muipsi

      Itse seurustelin miehen kanssa, joka on nyt katkolla(mä 27 ja mies 39).Hänellä hiukset oli jo pakoillu kauas ihan jo "puoleen väliin" asti päätä, mutta ei se minua haitannut. Miehellä oli niin ihanat silmät ja kaunis hymy..sexy suorastaan. Joten minä en ainakaan kiinnittäny kaljuuteen huomiota vaikka mies usein sanoi olevansa ruma ja kuinka minä voin tämmöistä miestä rakastaa. No ero meille nyt tuli mutta ihan toisista asioista jotka eivät riippuneet minusta vaan yksinomaan hänen omasta elämäntilanteestaan.

      • Pullopois

        Toivottavasto korkki pysyy kiinni kun hän pääsee sieltä katkolta. Voitte vaikka lähentyä uudelleen.


    • nainen

      Kaljuuntuminen johtuu usein miehillä liiallisesta mieshormoonista. Olen usein huomannut, että kaljut tai kaljuuntuvat ovat miehekkäitä. Jostain kumman syystä niissä on sitä jotain.

      • Mies29

        Naiseni kommentoi usein kavereilleen, että kaljuilla/kaljuuntuvilla miehillä on kova seksuaalivietti. Balsamia päälaelleni, ja sitä paitsi totta!

        Eli relaa! Vaikka kyllä sitä itsekin joskus antaisi ainakin satasen tuuheasta päälaesta ;)


      • ilonpillaaja
        Mies29 kirjoitti:

        Naiseni kommentoi usein kavereilleen, että kaljuilla/kaljuuntuvilla miehillä on kova seksuaalivietti. Balsamia päälaelleni, ja sitä paitsi totta!

        Eli relaa! Vaikka kyllä sitä itsekin joskus antaisi ainakin satasen tuuheasta päälaesta ;)

        Tässä kohtaa ei varmaan pitäisi paljastaa, että hiustenlähdöstä vastaava hormooni ei vaikuta mihinkään muuhun toimintoon millään tavalla. Mutta emme kerro sitä kellekään, eihän?


      • Ei kalju

        Taas kaljut miehet täällä itseään ovat kehumassa, kuten kaikilla muillakin foorumeilla. Onko hiusten lähdön mukana mennyt myös itsetunto. Vaikuttaa siltä.


      • Otappas selvää
        ilonpillaaja kirjoitti:

        Tässä kohtaa ei varmaan pitäisi paljastaa, että hiustenlähdöstä vastaava hormooni ei vaikuta mihinkään muuhun toimintoon millään tavalla. Mutta emme kerro sitä kellekään, eihän?

        Oikeasti runsas testosteronin tuotanto edesauttaa kaljuuntumista. kaljuuntua voi toko muutenkin.


      • Anonyymi
        Ei kalju kirjoitti:

        Taas kaljut miehet täällä itseään ovat kehumassa, kuten kaikilla muillakin foorumeilla. Onko hiusten lähdön mukana mennyt myös itsetunto. Vaikuttaa siltä.

        No olipas osuva kommentti.


      • Anonyymi
        Ei kalju kirjoitti:

        Taas kaljut miehet täällä itseään ovat kehumassa, kuten kaikilla muillakin foorumeilla. Onko hiusten lähdön mukana mennyt myös itsetunto. Vaikuttaa siltä.

        Heikkoitsetuntoiset ajaa päänsä kiiltokaljuksi.
        Liekö joku ihme vallantunne sitten syynä?
        Siinähän voi tulla nakkikioskilla hyvinkin tilaa.


      • Anonyymi
        Ei kalju kirjoitti:

        Taas kaljut miehet täällä itseään ovat kehumassa, kuten kaikilla muillakin foorumeilla. Onko hiusten lähdön mukana mennyt myös itsetunto. Vaikuttaa siltä.

        Pekon ovaa tulikateellisesi. Onko tukkahyvin näkyykökello ovat menneet muodista kuten käteinen ja takatukka.


    • ButaFly

      ....myötätuntoa,naiset kun ovat niiiin empaattisia ja ymmärtäväisiä.
      Ikinä en huolisi kaljuuntuvaa miestä ja jos ukoltani alkaa joskus tukka irrota niin monoa vaan perseeseen.
      Kyllä miehellä sentään karvat pitää päässä olla.
      Ei kuulapäät ole "nam-nameja ja södejä"...voi v***ulan väki.
      Sitäpaitsi kalju vanhentaa ainakin kymmenen vuotta.

      • NeitiX

        jotka tykkää heavytukist? Hyi saat*na taas sanon mä moisist liimaleteist.. Makunsa kullakin.. ;D


      • Sharon
        NeitiX kirjoitti:

        jotka tykkää heavytukist? Hyi saat*na taas sanon mä moisist liimaleteist.. Makunsa kullakin.. ;D

        Eipäs kiihdytä, vaikka aihe onkin vakava..

        Itse pidän heavytukista ja kaljuista (ja kaikesta siltä väliltä). Pään sisältö ratkaisee, onko mies puoleensavetävä. Makunsa siis kullakin, mutta minulla on monipuolisin.


      • ButaFly
        NeitiX kirjoitti:

        jotka tykkää heavytukist? Hyi saat*na taas sanon mä moisist liimaleteist.. Makunsa kullakin.. ;D

        että pidän pitkäleteistä? Koska?


      • Siivooja (m)

        Heh heh heeheheheee hoh HOOHHOOOOOO :DD

        Toi oli paha. Otaakoot vakavasti ken haluaa, minua ainakin nauratti ihan kiitettävästi.


      • ei-edes-trendypelleN

        Kaljuus on yhtä vastemielistä miehillä tai naisilla ja hiuksettomuutta voi verrata hampaattomuuteen. En ikinä huolisi kuulalaakeria miehekseni.


      • Anonyymi
        ei-edes-trendypelleN kirjoitti:

        Kaljuus on yhtä vastemielistä miehillä tai naisilla ja hiuksettomuutta voi verrata hampaattomuuteen. En ikinä huolisi kuulalaakeria miehekseni.

        Se on justiinsa niin. Kaljut on ällöjä. HYI.
        Kohtahan nuo kulkee munasiltaan.


    • KKK

      Jättänyt sen testokuurin väliin ja reenannu puhtaasti, kuten minäkin =D

      Toisaalta sehän on monelle ihan perinnöllistä toi hiusten lähtö ja toivottavasti muut avut siivittää sinua sitten jatkossa haluamaasi päämäärään.

    • Siivooja (m)

      Mikä on syy kaljuuntumiseesi? Mienaan että olen jo jonkin aikaa yrittänyt saada hiukset ihan pysyvästi pois, mutten ole keksinyt sille vielä keinoa.

    • Tellervo

      kaljuuden miellyttävyys riippuu täysin tyypin päänmuodosta! Joillakin on sellainen kuuppa ettei siihen todellakaan sovi mikään nahkatukka, ja toiset taas ovat helvetin komeita paljaan päänahkansa kanssa.

      (Ihan sama juttu kuin naisilla rintojen kanssa, ei voi automaattisesti sanoa että pienet tai isot olisivat hyvät, vaan se riippuu miten roikkuu!)

    • Lellu

      Tukka ei ole pääasia, vaan se mitä pään sisällä on. Loppupeleissä ei ole väliä sillä, millainen karva kasvaa vai kasvaako ollenkaan. Mutta älä missään nimessä ala peitellä kaljua! Se on paha juttu se...Leikkaa muu tukka aivan lyhyeksi ja muista mitä kaljujen miesten hormoneista sanotaan:)

    • Sissi

      Heh, mikä sattuma. :D

      Minun 22v. mieheni tuskailee samanlaisen "ongelman" kanssa, kuin sinäkin. Hän väittää minulle kiven kovaa, että hänen hiusrajansa on karkaamassa. Minä olen sanonut tyynesti, etten voi tietää, onko näin, koska en ole häntä niin kauaa tuntenut, että olisin hänen hiusrajansa toisenlaisena nähnyt. :D

      Miehelleni alkava kaljuuntuminen on todellinen stressipaukku ja ilmeisesti jollain tavalla nolo juttu, minua se taas ei haittaa. Hän on minulle maailman ihanin ja seksikkäin mies. Entä sitten, jos hän kaljuuntuu? Jos se häntä haittaa, ajakoot hiukset pois! Ovat kaljutkin miehet kivoja ;) Toisaalta se on todella sääli - hänellä on tällä hetkellä melko pitkät, ihanan paksut hiukset, joihin on hyvä tarrata...

    • Larde

      Hänellä on myös perinnöllinen kaljuus. Hiusraja oli jo paennut hieman kun tapasimme,hän käytti paljon lippistä,näin hänet myös ilman lippistä, en ollut järkyttynyt.Hänelle itselleen asia ei ole arka eikä ongelma, hän haluaisi että olisi hiukset, mutta kun eivät kasva niin eipä siinä sitten mitään.Minua ei kaljuus haittaa sillä hän on maailman ihanin ja älykkäin mies, ulkonäkö pikku seikka tuon rinnalla. Jos et halua ajella ihan kaljuksi niin tee niin kuin minä tein kullalleni, ajele lyhyt siili ja värjää blondiksi.

    • Riina

      Minun mielestäni puolikalju mies ei ole erityisen viehättävä, mutta kokonaan kalju sen sijaan on ihan jees. Eli sinun sijassasi ajaisin ne loputkin hiukset pois, tai ainakin hyvin, hyvin lyhyiksi. Hiuslisäkettä en missään nimessä suosittele, enkä myöskään kaljun peittelyä pään yli vedetyillä haivenilla =)

      (Ja ennen kuin joku ehtii haukkua pinnalliseksi, niin kerron, että ei tuo hiusten määrä kuitenkaan ole minulle mikään maailman tärkein juttu. Mutta kun sitä kysyttiin niin siihen otan kantaa.)

      • Anonyymi

        Lyhyt sänki vielä menee. KIILTOKALJU = YÖK.


    • ButaFly

      ilmestyksiä on nää takatukka-jätkät joilla edestä hiukset lähtee ja vastapainoksi annetaan takatukan kasvaa....wuuaaaah kuolen nauruun....

    • Wiiwi77

      Minun miehelläni hiukset ovat vähentyneet päälaelta, eikä se minua haittaa. Mun mielestä se on söpön seksikäs=) Sille kun se sopii.Ja sitä on kiva pusutella päälaelle.
      Jos kaljuuntuminen häiritsee, tärkeintä siinä on pitää loput hiuksista siistinä=) ja hiusmalli mahdollisesti semmoisena joka häivyttää kaljua kohtaa... eli mahdollisimman lyhyenä, ei mitään pitkiä hiuksia ylivedettynä kaljuun kohtaan :P

    • minä

      Monet kaljut miehet on huippuseksikkäitä ;-)

      • minna-liisa800

        Kaljut on vaan niin seksikkäitä ja jos on ees vähä jotain lihastakin ettei ihan ruipelo niin ne on syötävän hyviiii ihania!


      • mvanilli
        minna-liisa800 kirjoitti:

        Kaljut on vaan niin seksikkäitä ja jos on ees vähä jotain lihastakin ettei ihan ruipelo niin ne on syötävän hyviiii ihania!

        jotkut kaljut urokset
        aaah.
        ottasin vaik heti ;) siis tukka pois vaa ja varmaan on jo lähtenyki ko näin viiveellä vastailen


    • rikukhe

      Olen kalju mies. Omien havaintojeni pohjalta: kukaan ei voi miellyttää jokaista naista, eikä edes tarvitse. Se, joka kiinnostuu sinusta olit kalju eli et, ja jota sinä pidät kiinnostava, on aina arvoisesi.

    • neuvosta vaari!

      Neuvon sinua, että osta ja käytä kaikkia mahdollisia kaljuuntumislääkkeitä nyt kun sinulla on vielä mahdllisuus vaikuttaa hiustenlähtöön! Nosta vaikka lainaa sitä varten. Kun hiukset ovat lähteneet et saa niitä koskaan takaisin.

      Uskoisin että useimmille naisille - ei kaikille, mutta useimmille - kalju on turn off. Varsinkin mitä nuoremmasta miehestä on kyse. Itse olen 30 ja kaljut miehet eivät yksinkertaisesti herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Kuten joku tuolla aikaisemmin vertasi, olisitko itse kiinnostunut kaljusta naisesta? Se tutuu minusta yhtä luotaantyöntävältä. Kyse ei ole siitä ettenkö voisi pitää ihmisestä, joka on kalju, enkä tarkoita, että tuomitsisin kaljut ihmiset kokonaisuudessaan! Mutta miehen ja naisen väliseen suhteeseen tarvitaan myö seksuaalista vetovoimaa, ja sitä en tunne kaljuja miehiä kohtaan.

      • Anonyymi

        No samaa mieltä olen. Pitäkää kiinni niistä viimeisestäkin
        haivenista. KALJU ON TOSI ÄLLÖ. Mieleen tulee lähinnä uusnatsit ja liivijengit.


    • KaljuUros

      Ole huoleti!
      Kaljut on komeita ja komiat pärjää aina !

    • sunny day

      Ilmeisesti minä ja osa ystävistäni olemme sitten makumieltymyksiltämme poikkeavia, mutta itse pidän kaljua miestä kuumana. Paljonkin riippuu siitä, miten olemuksensa kantaa (oli sitten millainen karvoitus tahansa tai millainen ihminen tahansa). Kunhan et pyydä anteeksi olemassaoloasi, se on pahin virhe. Kanna pääsi kunnialla:) Eivät ne hiukset ihmistä tee. Tämän voisi yleistää myös niille, jotka täällä palstalla jatkuvasti vaativat naisilta pitkää, naisellista tukkaa tms.

    • Nainen etelästä

      Pään sisältö vaikuttaa enemmän!

      Hyvin käyttäytyvä ja kohtelee minua hyvin, sekä tanssitaito ovat plussaa...

      Itse en pidä ollenkaan pitkähiuksisista miehistä, mielummin kalju/kaljuuntuva.

      • Bruce Willis

        Täytyy sanoa näin reilusti yli kolmikymppisenä miehenä, että kaljuna flaksi saada baarista naista on heikentynyt 90 %. Aikoinaan tuuheatukkaisena (hyvännäköiseksikin kehuttu) ei tarvinnut kuin mennä pöytään istumaan, niin johan naisia alkoi lappamaan pöydässä vaikka vain istuin ja keskustelin kavereiden kanssa. Parhaimmillaan 10 min. ennen sulkemisaikaa kävi 4 typyä suoraan ehdottamassa niitä hommia, eikä olleet mitään seinäruusuja. No nykyään täytyy sanoa, että hiljasta on. Olen ajellut pääni kokonaan kaljuksi, kasvattanut sexyn parran, tatuointejakin on ilmestynyt pitkin kehoa elämän varrelta ja kroppa on kuin kymmenottelijalla (Ei liian bodattu), silti hiljasta on. Arvon naiset kertokaapa syy moiseen??


      • Anonyymi
        Bruce Willis kirjoitti:

        Täytyy sanoa näin reilusti yli kolmikymppisenä miehenä, että kaljuna flaksi saada baarista naista on heikentynyt 90 %. Aikoinaan tuuheatukkaisena (hyvännäköiseksikin kehuttu) ei tarvinnut kuin mennä pöytään istumaan, niin johan naisia alkoi lappamaan pöydässä vaikka vain istuin ja keskustelin kavereiden kanssa. Parhaimmillaan 10 min. ennen sulkemisaikaa kävi 4 typyä suoraan ehdottamassa niitä hommia, eikä olleet mitään seinäruusuja. No nykyään täytyy sanoa, että hiljasta on. Olen ajellut pääni kokonaan kaljuksi, kasvattanut sexyn parran, tatuointejakin on ilmestynyt pitkin kehoa elämän varrelta ja kroppa on kuin kymmenottelijalla (Ei liian bodattu), silti hiljasta on. Arvon naiset kertokaapa syy moiseen??

        Ehdotan peruukkia. On nykyään tosi aidon
        näköisiä.


    • joopa joo

      Okei en ole nainen mutta tämä seuraava on täysin universaali fakta:

      'Ei mitä, vaan miten.'

      Vaateet hiukset ja kaikki ulospäin suuntautuva viestintä tottelee samaa periaatetta. Olen huomannu että kalju tyyli sopii ainakin hauskalle pirulaiselle, kovalle jätkälle ja semmoselle vähä synkälle mysteeri tyypille. Kaljun ihmisen olemuksessa pitää olla asennetta. Kalju spagetti jätkä on lähinnä säälittävä.

      Kalju sitte taas vetää puoleensä rohkeita, tuhmia ja ihan sekopäitä naisia. Se on empiirisesti kokeiltu juttu. 2 metrinen kova kuntonen kaverini yhes vaihees vaihteli 10 senttisen ja kaljun tukan välillä. Pitkä tukkana se herätti naisten mielenkiinnon semmosena söpönä kilttinäpoikana mutta kun tukka lähti niin naiset joihin uppoo pahapoika niin osoittii puolestaan kiinnostusta.

      Muttä älä hiuslisäkettä tai siis peruukkia hanki, semmosen tipahtaminen tai lentoon lähtö on jo vanhoista slapstick komedioista tuttu vitsi, ethä halua olla sillain huvittava.

    • nbjnj

      Omasta mielestäni kokonaan kalju on tosi ok. Se on hirveän näköistä että päälaki on kalju ja sivuilla kasvaa tukkaa, eli kaikki pois vaan! Itse olen seurustellut kaljun miehen kanssa ja ei se haittanut yhtään. Hän oli silti todella hyvännäköinen!

    • 1717

      Avaus on niin vanha, että sen tekijä tuskin enää seuraa tätä keskustelua mutta annan silti kommenttini:

      Olen saanut tarpeekseni siitä kuinka paljon suomalaiset miehet suomalaisia naisia haukkuvat, vihaavat ja inhoavat, joten olen ryhtynyt antamaan takaisin. Eli nauran paskaista naurua jos joku kaljuuntuva tyyppi lähestyy ja kuvittelee olevansa haluttava.

      • huoh ja voi

        eli paskaiset naurut... voi kun olisin saanut pitää hiukseni, mutta ei siinä auttanut mikään. olen kai sitten tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen, en kyllä uskalla lähestyä naisia. tuntuu kyllä pahalta, sydänparka särkyy. ajattelin, että jos olen reipas, ahkera, iloinen ja hauskaa seuraa niin kuin ennenkin, että ehkä minulle löytyisi joku. olen ajatellut, että eräs tyttö joka mulle aina hymyilee ja moikkaa usein voisi olla kiinnostunut, mutten mä enää uskalla häntä lähestyä. koska ei kai mua kukaan voi haluta... kyllä tuli tosi paha mieli tästä...


      • 1717
        huoh ja voi kirjoitti:

        eli paskaiset naurut... voi kun olisin saanut pitää hiukseni, mutta ei siinä auttanut mikään. olen kai sitten tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen, en kyllä uskalla lähestyä naisia. tuntuu kyllä pahalta, sydänparka särkyy. ajattelin, että jos olen reipas, ahkera, iloinen ja hauskaa seuraa niin kuin ennenkin, että ehkä minulle löytyisi joku. olen ajatellut, että eräs tyttö joka mulle aina hymyilee ja moikkaa usein voisi olla kiinnostunut, mutten mä enää uskalla häntä lähestyä. koska ei kai mua kukaan voi haluta... kyllä tuli tosi paha mieli tästä...

        Niin ajattelin minäkin, että kun olen reipas, iloinen, luotettava, maanläheinen ja elämänhallinta kunnossa (ei alko-ongelmia, savuton, vakituinen työpaikka, kiva asunto) niin ehkä seuraa löytyisi, mutta miesten silmissä olenkin vain ruma suomalainen rillipää. Venäläiset naiset ovat paljon kauniimpia, thaimaalaiset kuulemma vaatimattomampia.

        Elän mieluummin yksin kuin altistan enempää itseäni jatkuvalle haukkumiselle.


      • HuiHaiThai
        1717 kirjoitti:

        Niin ajattelin minäkin, että kun olen reipas, iloinen, luotettava, maanläheinen ja elämänhallinta kunnossa (ei alko-ongelmia, savuton, vakituinen työpaikka, kiva asunto) niin ehkä seuraa löytyisi, mutta miesten silmissä olenkin vain ruma suomalainen rillipää. Venäläiset naiset ovat paljon kauniimpia, thaimaalaiset kuulemma vaatimattomampia.

        Elän mieluummin yksin kuin altistan enempää itseäni jatkuvalle haukkumiselle.

        Vaatimattomuus kaunistaa, erityisesti milloin vaatimaton on muutenkin kaunis
        :)))


      • Anonyymi
        1717 kirjoitti:

        Niin ajattelin minäkin, että kun olen reipas, iloinen, luotettava, maanläheinen ja elämänhallinta kunnossa (ei alko-ongelmia, savuton, vakituinen työpaikka, kiva asunto) niin ehkä seuraa löytyisi, mutta miesten silmissä olenkin vain ruma suomalainen rillipää. Venäläiset naiset ovat paljon kauniimpia, thaimaalaiset kuulemma vaatimattomampia.

        Elän mieluummin yksin kuin altistan enempää itseäni jatkuvalle haukkumiselle.

        Minä tykkään suomalaisista rillipäisistä naisista. =)

        t. Macronymous


    • mielipide.

      Olen aina tykännyt kaljuista miehistä, mutta pitää ajaa sitten koko hiukset pois. Sen lisäksi kannattaa laittaa korvakoru ja hiukka rock-tyyliä. Kts Joe Satriani. Silloin kalju voi olla hyvinkin puoleensavetävä.

    • rakastan kaljuja!

      Älä huolestu, aja hiukset kokonaan pois, niin näyttää paremmalta ;)

    • Hiuksekas mies

      Jason Statham on tyttöjen märkien unien kohde. Vin Diesel on tyttöjen märkien unien kohde. Bruce Willis oli nuorempana tyttöjen märkien unien kohde.

      Tytöt eivät välttämättä halua kaunista miestä. Ennemminkin ehkä miehekästä miestä, sellaista erektiivisenmulkun näköistä kaljua.

      Älä rupea pelleilemään siirrännäisillä. Jos sinulla on irtohapsuja, aja kokonaan kaljuksi, jätä vähän sänkeä leukaan ja mimmit käyvät kuumana.

      Mulla on hiuksia, olen pitkä, mutta ei mimmit musta kiinnostuneita ole. Mulla on kalju kaveri, joka pyörittää montaa naista samaan aikaan - ja kaikki ne on ihan kuumana siihen.

      • sama syntymäpäivä

        Korjaus:

        Bruce Willis on edelleen tyttöjen märkien unien kohde.


    • ihan hyvä

      Kalju ei haittaa. Mies on yhtä hyvä hiuksilla tai kaljuna, ja parin valinta tapahtuu muilla perusteilla. Monet miehet ajelevat tarkoituksella päänsä kaljuksi, koska se tuntuu sopivan heille. Älä ainakaan tuhlaa rahojasi turhiin ihmeaineisiin, ja jos hiusraja vetäytyy huonon malliseksi niin ajele loputkin pois, kalju on tyylikkäämpi.

    • ei naarata

      Otan osaa. Olen naimisissa ja eukko sanoo että näyttäisin kaljuna kamalalta. Joten stressaan ja tukka tippuu.

    • pa71

      Itselläni oli aikaisemmin pitkä ponnari ja kysyntää naisten parissa ritti. Totaalisen kyllästyin pitkien hiuksien hoitamiseen, joten olen nyt useamman vuoden hoitanut kampaamisen partahöylällä. Ihan samalla tavalla edelleen kysyntää riittää. Kyllähän naisissa on osa niitä, jotka heikkona pitkiin hiuksiin, jotkut puolestaan nahkatukkiin. Suurinta osaa kuitenkin kiinnostaa se muu olemus.

    • tätyli

      Ei se tukka miestä tee, vaan kokonaisuus ratkaisee. Kalju voi olla seksikäskin. Ex-mieheni oli puolikalju jo 25-vuotiaasta lähtien, eikä se vähentänyt hänen viehätysvoimaansa tippaakaan.
      Miehekkyys on kiinni aivan muusta, kuin tukasta.
      En oikein usko noiden kalliiden troppien tehoon. Miehenikin niitä kokeili, mutta huonolla menestyksellä.
      Olet varmasti aivan hurmaava mies kaljunakin.
      Onnea kullan etsintään:)

    • KaljuOnKomistus

      Toisille kalju sopii paremmin kuin hiukset.

      Jos tukkaa on vähän, kannattaa ajaa kokonaan klaniksi, kivemman näköinen kuin että olisi tupsuja siellä täällä.

      Ihminen se ratkaisee, ei tukan pituus.

    • Jos on kaunis pään muoto, kalju on ihan yes.

      Kannattaa ajaa kaikki tukka pois, parempi kuin jos on tupsuja siellä täällä.

      Ihminen se tärkeä on, eikä hiukset.

    • Krisu___

      Minä rakastuin aikoinaan mieheni ihanan tuuheaan tukkaan. Parin kympin paremmalla puolella miehen tukka alkoi ikävästi ohentua, jonka myötä ajeli sitten kokonaan kaljuksi. Kalju ollut nyt jo tosi pitkään

      Ollaan oltu pitkään yhdessä. Meitä aina huvittaa, kun muistellaan mihin toisessa ensimmäiseksi rakastuttiin. Mulla tulee mieleen aina se tukka. Mies sitten tuumaa, että enää ei ole sitäkään jäljellä, heh..

      Kaljut miehet on tosi hyvännäköisiä. Parempi kalju, kuin pakeneva hiusraja. Tai vielä pahempaa on, jos yrittää peitellä alkavaa kaljuaan jäljellä olevilla hiustupsuilla. Ajele vaan rohkeasti tukka pois.

      Tsemppiä!

      • Jeeapaa

        Pyyh kaljut ihmiset ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja mielestäni ei ole mitään syytä pitää kaljuja ihmisiä huonona . Pidä kroppasi hyvässä kunnossa äläkä anna auringon polttaa päätäsi liikaa niin ei huolta. Itse fanitan erityisesti pitbullia ja hänkin pitää hiusvärkkiään kaljuna/erityisen lyhyenä ja hän on komea kuin mikä.


    • niki32

      Miehen vetovoimaan vaikuttaa moni muukin asia kuin hiukset. Tarkastele tilannetta siten, kuin kiinnittäisit itse huomiosi naisiin. Naisissa varmaan hiukset ovat yksi hyvä juttu, mutta ei läheskään ainoa. Eikö vain? Jos mies osaa pukeutua, käyttäytyä ja on ajattelultaan muuten fiksu, niin tukka on aika sivuseikka. Tietenkin "iskemismielessä", jolloin miestä ei vielä tunne, voi kaljuuntuva mies jäädä kakkoseksi jollekin toiselle. Toisaalta moni kalju mies on ihan komea. Mutta...on naisellakin tarve silittää miehen pehmeitä hiuksia (ei tietenkään kaikilla, mutta itselläni on). Tuo kaljuuntuminen on hieman kaksipiippuinen juttu. Kaikki taitaa riippua siitä, millainen henkilö muuten ulkoiselta olemukseltaan on. Joillekin miehille kalju sopii jopa hiuksia paremmin. Sinun ikäisilläsi naisilla nuo kysymykset ovat vielä niin tärkeitä, mutta muutamia vuosia vanhemmilla naisilla miehen pään sisällöllä ja muilla ulkoisilla seikoilla on suurempi painoarvo.

    • 20 vuotta kaljuna

      Itse ajoin hiukset pois kokonaan kun hiukset alkoivat harventua. Eihän partaakaan kannata kasvattaa jos se ei oikein kasva.
      Se, onko kalju mies hyvännäköinen on aivan yhtä tyhmä kysymys kuin se, että onko hiuksipäinen mies hyvännäköinen. Riippuu miehestä ja katsojasta.
      Joillekin päänmuodoille kalju ei ikävä kyllä sovi. Kalju vaatii myös jonkun verran urheilullista vartaloa. Läski kertyy myös niskaan ja näkyy kaljuilla aika ikävästi.
      Omasta kokemuksestani voin sanoa, että toiset naiset ovat hulluna kaljuihin ja toiset taas eivät ole ollenkaan kiinnostuneita kuulapäistä.
      Kaljupää saa kuunnella jatkuvasti vitsailua, mutta jos on sinut itsensä kanssa se ei haittaa.

    • jippikaijee

      Minulle miehen hiukset ja parta eivät ole pääasia. Tunnustan kuitenkin, että kalju takatukka tai kaljun peittely-yritykset jättävät vähän kylmäksi.

      Olen kerran alkanut seurustella kaljuuntuvan miehen kanssa, eikä päälaki haitannut - eikä ollut eron syynä. Nyt olen naimisissa miehen kanssa, joka on kaljuuntunut suhteemme aikana. Minun tissini alkavat roikkua varmaan kymmenen vuoden sisään ja hän ehkä hyväksyy sen minussa ihan samalla tavalla kuin minä olen sinut hänen kaljuutensa kanssa.

      Naiset, joille miehen kaljuuntuminen tai kaljuus on ykkösjuttu, eivät ole edes parisuhteen arvoisia. Tässä elämässä kuitenkin pääsee parhaiten pidemmälle kun valitsee kumppaninsa tämän henkisten ominaisuuksien perusteella. Seurustelun aloitukseen toki vaikuttaa ulkonäkö, joten jos vaan intoa riittää, niin kompensoi: Hyväkroppainen kaljuksi ajeltu mies on miljardi kertaa haluttavampi kuin kukkakeppi, jolla on kunnon pöheikkö päässä. Mutta se on vain minun makuni ja toiset pitäköön omansa.

    • Nahka kuula

      Moi! Olin sun ikänen kun sisuskumi alkoi paistaa, se oli kova juttu nyt oon 41v kokonaan nahka kuula ja hyvin menee aja sääkin kaikki vex .Must tuntuu et naiset tykää nahka kuulista!

      • Anonyymi

        No must tuntuu et täysin oudot naiset nahkakuulasta
        tykkää. No tuon teorian mukaan kai Kekkonenkin
        oli niin suosittu. Oli myös Mussolini.


    • Annukka 44 v

      Naisena en oikein tykkää kaljuuntuvasta. Valitettavasti. Jos kaljuuntuu, on todella parempi ajaa kaikki pois kuin yrittää piilotella kaljuuntumista. Itsevarma kokokalju mies on kyllä joskus hyvinkin vetovoimainen, esim Veeti-laulaja...

    • valitan mutta

      Hiusten puuttuminen on sama kuin hampaiden puuttuminen. Täydellinen turn off.

      • Anonyymi

        Joo, niin on. Eipä kyllä nahkakuulissa silmä juurikaan
        lepää. Kallonmuoto yleensä karsea. -Siihen päälle vielä
        arvet,finnit, ajokset ynnä muut mausteet. Pää on kuin
        verkkokassissa.


    • Pidän.

      Kalju mies on Hottis, se on miehekästä. Hiukset ei siis vaikuta tunteisiin.

    • kuumaaaaa

      Kalju on tosi seksikäs!!! :-)

      Tykkään myös tosi pitkistä, hyvin hoidetuista paksuista hiuksista miehellä.
      Ohut rasvaletti on kauhee. Ja se kun äijä yrittää peittää alkavaa kaljua jollain rasvalla vai millä liimalla käsiteltyjä hius"lankoja" peitoksi! :-D Todella säälittävää, rumaa ja epäseksikästä.

      Siis kaljuunnu rauhassa jos se on sun "kohtalo", mutta älä hyvä poika vaan yritä peitellä sitä jollain tollasilla poppakonsteilla!!!!!
      Meitä kaljusta syttyviä on tosi paljon, enemmän kuin miehet luulee!!!!

    • iske

      joku rätti tai hattu päähän. Ketään ei sen koommin kiinnosta.

    • kaljut on söpöi :)

      Kaljut miehet on kuumia! ;) Siis kokopää kaljut ja lyhyt siili on myös tosi siisti! :)
      vielä jos lihakset löytyvät niin namnam..
      tämä on minun mielipiteeni ja olen 18v nuorinainen, että kyllä jotkut nuoretkin viehättyy kaljusta..

    • Lootuksen kukka

      Aja pois kaikki hiukset, kalju on hot!
      Mutta se vaatii kyllä sen hyvän itsetunnon. Oli sitten hiukset tai ei.

    • kalju <3

      Tapasin taannoin mukavan ja hauskan miehen, joka ei ulkonäöllään hurmannut mitenkään. (kalju keskeltä päätä, joten ajelee koko pään kaljuksi) Koska hänellä oli mukava pilke silmässä, ajauduimme samaan petiin. Luonne ja kaikki muu voitti ulkonäön. Ja rakkaus sai hänet komeaksi. Sama peti ollaan 6 vuotta jaettu ja rakastamme toisiamme edelleen.

    • so what

      Olen kalju kolmekymppinen mies. Kun karvapeite rupeaa harvenemaan päälaelta niin kannattaa leikata lyhyeksi. Itse koitin käyttää aineita joilla hiustenlähtö olisi loppunut ja uusiakin kasvanut, no eivät toimineet. Joillain toimii ja joillain ei. Eli sopeuduin kaljuuteni ja ei se ole naisrintamalla mitenkään haitannut. Elämässä on oikeitakin ongelmia ja kaljuus ei ole yksi niistä.

    • Anonyymi

      Kalju on nimenomaan miehisyyttä, kaljua naista ei kukaan halua, joten miehinen juttu.

      • Anonyymi

        KALJU sopii vain vauvoille. Miettikääpä sitä kuvaa kun
        raavas mies ajelee päätään elikkäs sheivailee. -On
        kyllä kaukana seksikkäästä. Siihen vielä tuuhea parta päälle niin on puutarhatonttu valmis.


      • Anonyymi

        Siinä vaiheessa kun Breivik oikeudessa, pää kaljuksi
        ajettuna, nostaa kätensä natsitervehdykseen ,on kyllä
        vaikea ajatella kaljun viehätysvoimaa tai seksuaalista
        vetovoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KALJU sopii vain vauvoille. Miettikääpä sitä kuvaa kun
        raavas mies ajelee päätään elikkäs sheivailee. -On
        kyllä kaukana seksikkäästä. Siihen vielä tuuhea parta päälle niin on puutarhatonttu valmis.

        Höpö höpö. Saatanakin kuvataan usein kaljuna.

        t. Macronymous


    • Anonyymi

      Kannattaa yrittää pitää ne vähätkin haivenet. Kaljut
      on tosi ällöjä. - Mieleen tulee lähinnä uusnatsit ja liivijengit.

    • Anonyymi

      Ei sitä kannata surra, kun ei geeneilleen mitään mahda. Sanoisin, että katsokaa mallia Jason Stathamista. Eli ei kaikkea pois, vaan lyhyt siili. Mielestäni se on paras. Ja varsinkin, jos ei hiukset kunnolla kasva, niin ei kannata kasvoja ajaa karvattomiksi. Parransänki vähän kompensoi puuttuvia hiuksia. Pahinta on mielestä ajaa ihan kaikki sileäksi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        niin tuon tyypin kuvittelu, jollain muulla lookilla on jopa vaikeaa


    • Anonyymi

      Eihän sille mitään mahda. Sanontoja on kahdenlaisia: Tukka ja järki ei samassa päässä pysy. Sitten on, eihän tyhjä lato kattoa kaipaa.

    • Anonyymi

      Mulla oli ajatus ajella hiukset pois ja olla kalju KUN PÄÄN PÄÄLLE ALKOI ILMESTYY UHÄ SUURENEVA KALJU, heti tuli muijalta kylmä ET VARMASTI RUPEA KALJUKSI, no hiukset jäi ja sillä selvä.

      • Anonyymi

        Hyvä muija.


      • Anonyymi

        Jätä vaan ne vähätkin hiukset päähän. Rouva on
        täysin oikeassa. KALJU ON HIRVEÄN NÄKÖINEN.


      • Anonyymi

        Olen teini-ikäisestä asti pitänyt kivempana, että miehellä on hiuksia päässä.
        Jos on pälvikaljua tai hiuksia vain sivuilla, niin ei haittaa yhtään. Moni ajaa kaikki pois, että olisi nuorekkaamman näköinen, mutta omiin silmiin ne on yhtä kelvot kuin muutkin hiukset, eivätkä tee miehestä huonomman näköistä.
        Jos kaljuuntuminen kuitenkin häiritsee miestä itseään, voisi hän harkita myös hiuslisäkettä.


    • Anonyymi

      vika on siinä että vaivaat päätäsi sillä että mietit naisten mielipiteitä

    • Anonyymi

      Omalla miehelläni oli upeat hiukset nuorena, mutta nykyään kaljuuntuu eikä se hirveästi minua haittaa (enemmän häntä itseään). On ihmisiä joille kalju sopii (esim. Juha Tapio). Jos kaljuuntuminen on pitkälle edennyt ajelisin loput hiukset pois ja käyttäisin lippistä, niin kalju ei hyppää silmille. Pahinta on sellainen munkkikampaus, se vanhentaa eli silloin mielummin kokokalju. Mutta siis tunnen monia kaljuja/sänkitunkkaisia miehiä, joita voisin hyvin kutsua seksikkäiksi eli ei se ole karvoista kiinni. Parta muuten toimii hyvin kaljun kanssa.

    • Anonyymi

      Itse kaljuunnuin n. 25-vuotiaana ja se on ollut "aina" luonnollinen osa minua. Hyvänä pidän sitä, ettei hiukset valu koskaan silmille niin kuin oli tapana, kun niitä vielä oli.

      Viehätyksen suhteen naisrintamalla en ole havainnut mitään eroa. Näin keski-iässä ei tule edes kiinnitettyä samalla tavalla ulkonäköön huomiota kuin nuorempana, jolloin piti peilistä katsella, onko kampaus suorassa (?).

      Jotkut naisita tykkää, toiset ei. Mutta niinhän sen on silmien värinkin kanssa.

    • Anonyymi

      Ottaka mallia Jason Stathamista, eli ei kaikkea kokonaan pois, vaan ajellaan vaan tosi lyhyeksi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe