Sanokaapas koripalloilijat mistä ostatte vaatteenne? Itse olen n. 2m pitkä, ja ihan tavallistenkin vaatteiden etsiminen on tuskaa. Jos kertoisitte jotain merkkejä/ liikkeitä niin olisin kiitollinen.
vaatteita
3
657
Vastaukset
- dA peipE :]
tää nyt ei kyllä auta sua varmaa yhtään mut oon -89 tyttönen, 170cm pitkä ja pelailen korista..
ihan tavallisista urheilu kaupoista (sportia, top sport, rintamäki...ym) mä ainaki ihan hyvin löydän koris kamppeet... eiku shoppaileen!!!
varmasti löytyy! (luulisin)- NumbeR ninE!!
Mäkin oon -89 syntynyt tyttö ja ostelen korisvaatteet tavallisista kaupoista (sportia..ym) Missä sä dA peipE :] pelaat?? ois kiva vaa tietää...:P
- dA peiPe :]
NumbeR ninE!! kirjoitti:
Mäkin oon -89 syntynyt tyttö ja ostelen korisvaatteet tavallisista kaupoista (sportia..ym) Missä sä dA peipE :] pelaat?? ois kiva vaa tietää...:P
moi!! KuuBassahan mä pelailen! :)
missäs sä? ollaanko me kenties pelattu joskus vastakkain..?! jos siis vaan oot pohjois-suomesta!!!
vastaa pikapikaa!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020