Mitä onko legendaarinen roippari oikeasti palannut?
Onko sisustus muutettu samaan vanhaan kuosiin, vai vieläkö on ilahu varsutus.
Toivottavasti palaamme vanhaan hyvään tunnelmaan.
Eläköön roippari. Perjantaina sinne ryyppäämään :) !
Roipparin Paluu
7
3599
Vastaukset
- vanha kantis myös
Toivomus henkilökunnalle ja heille jotka vastaavat paikan ilmeen ja tunnelman muutoksista...
Roipparin kulta-aikahan sijoittui tuonne vuosituhannen vaihteeseen/alkuun. Miettikää hyvät ihmiset mikä siitä paikasta teki silloin niin suositun! Itse sanoisin että rento fiillis, tiivis kantisporukka, ja se, että henkilökunnallakin näytti olevan hauskaa yhdessä asiakkaiden kanssa. Paikkaa olen monen kuullut kuvaavan sanomalla "toinen koti". Fiilis oli sellainen, mitä megasuuressa yökerhossa ei koskaan voi olla.
Se niistä muisteloista... vanhoille kantiksille voisi järkätä silloin tällöin vanhojen asiakkaiden illan, jolloin ikäraja olisi normia korkeampi, musiikki vanhaa ja jos vielä kulta-aikojen klubi-isännän ja silloisen dj:n saisi levyjä pyörittämään sinne niin wautsi! Veikkaanpa että olisi tupa täysi.
Paljon tsemppiä uudestisyntyneelle roipparille, rohkeasti Rollolaiselle pikku yökerholle.- roy club man
On totta, että royclub on nimensä mukaisesti tyypillinen Rovaniemeläinen baari.
Vaikka nykypäivän pintaliitäjät sanoisivat mitä, ei roipparin veroista paikkaa ole toista.
Roipparin menestys perustuu vain ja ainoastaan lämminhenkiseen seurusteluun.
Roippari on "aitojen" Rovaniemeläisten paikka!
Jupit menkää näihin pintaliitobaareihin.
joita kyllä tässä kylässä piisaa. ällöttää oikeasti nuo pintapaikat, jossa pikkunousukkaat esittävät itseään parempaa.
Roipparissa otetaan ihminen ihmisenä! - kumpi se on kumpi
roy club man kirjoitti:
On totta, että royclub on nimensä mukaisesti tyypillinen Rovaniemeläinen baari.
Vaikka nykypäivän pintaliitäjät sanoisivat mitä, ei roipparin veroista paikkaa ole toista.
Roipparin menestys perustuu vain ja ainoastaan lämminhenkiseen seurusteluun.
Roippari on "aitojen" Rovaniemeläisten paikka!
Jupit menkää näihin pintaliitobaareihin.
joita kyllä tässä kylässä piisaa. ällöttää oikeasti nuo pintapaikat, jossa pikkunousukkaat esittävät itseään parempaa.
Roipparissa otetaan ihminen ihmisenä!Roy Club vai Roy Pub? Alakerta vai yläkerta? Disko vai pubi?
Mikä on palannut? - vanhaan hyvään aikaan
Ihana Jiipee tiskin taakse drinksuja tekemään ja meitä tyttöjä naurattamaan!
Mitä Jiipeelle muuten kuuluu nykyisin? Tietääkö kukaan? - Roipparin
kulta-aika ulottuu jo PALJON kauemmas, mun ikäisille se oli -90 luvun alku
- Huhuijaa
Roipparin kirjoitti:
kulta-aika ulottuu jo PALJON kauemmas, mun ikäisille se oli -90 luvun alku
Oli se hurjaa aikaa! Rankkaa opikelijaelämää, 3krt viikossa vähintään roipparissa!
- Ascona85
Jee,
Vanhat ajat tullu takas!!!
Pitäskö ottaa tänä iltana kello 23.00 Roipparissa suomi24 porukan miitinki?
Ois mahtava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263