Pettäjien leikkikenttä

varatut vauhdissa

Tää koko treffisivusto on enimmäkseen luotu juuri sellasille epärehellisille ja puolisoaan pettäville ihmisille. Sivustolle voi luoda vaikka kuinka monta profiilia jos haluaa. Profiilia voi pitää esillä ja tarpeen tullen taas piilottaa vaikka se silti olisikin aktiivisessa käytössä. Ainoa tapa saada selville mitä toinen oikein touhuaa on mennä itse leikkiin mukaan. Aika yllättävää on todeta millainen peli sivustoilla on käynnissä. Onhan siellä ihan oikeita sinkkujakin, mutta hävyttömän moni on varattu mies. Milloin etsivät seksiseuraa, milloin salasuhdetta ja milloin "ystävää". Monet puolisot sinisilmäisesti uskovat selittelyä, että vain juttuseuraa haetaan. Se on ihan törkeetä valehtelua. Menkää itse katsomaan ja todetkaa asia. On varmaan aika yllätys löytää oman puolison treffi-ilmoitus sivustolta kun kuvittelee kaiken olevan kunnossa.

11

3291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • been there

      Oma avopuolisoni on kärynnyt jo 3 kertaa noista deittijutuista.. Ikää hänellä 21 vuotta ja kuulema harrastanut deittitsättejä ja ties mitä treffinhakupalveluita jo murrosikäisestä. Eikä asiaa helpottanut se, että hän oli vielä vuoden alussa menossa naimisiin erään naisen kanssa. Ero tuli miehen puolelta ja me satuimme kohtaamaan.

      Viestejä tuli joskus yölläkin ja häläreitä aamulla. Joskus mies meni vessaan tekstailemaan ja kovasti kielsi kaiken kun sanoin kuulleeni naputtelun ääniä. Ei siinä sitten auttanut muu kuin seikkailla vähän netissä ja sieltähän löytyi kaikenlaista SeOikea, 4date, Firstdate, FriendsForAdults jne. joissa hänellä oli profiilit. Arvatkaa, mikä huuto siitä syntyi kun sanoin löytäneeni niitä. Huudettiin, mikä keuhkoista lähti, että "minä en ole niitä tehnyt" "minä en ole koskaan mitään viestejä saanut"
      Ei siinä sit muuta kun laitan hänen deittinumeroonsa viestin ja kappas.. Miehen kännykkä piippaa. Ja hänhän ei ole mitään muita viestejä koskaan saanukaan. Profiilin sivuilta kyllä paljastui muuta. Lopulta mies tunnusti kaiken ja sanoi katuvansa tekojaan ja, että olin hänelle kaikki kaikessa, eikä hän tiennyt, mitä hän niistä deiteistä haki.

      2,5 kuukautta myöhemmin sain selville hänen käyttäneen Wap-deittia. Niitä tietoja on turha netistä kalastella. Ovela poika. Hainpa minäkin Wamli.net'istä meidän paikkakunnaltamme hänen ikäisiään miehiä ja sieltähän se taas löytyi. Luotu syyskuussa. Eli ennen sitä, kun edellisen kerran narahti. Aluksi sekin taas kiellettiin jyrkästi (luonnollisesti)..
      Minulla on todisteita, että hän käytti ko. palvelua 14.12. Teki hakuja ja mahd. lähetti viestejä muille 3,20€'n edestä. Seuraavan viikon aikana tulikin sitten muka jotain "mainosviestejä".

      Kysyn itseltäni, mitä teen tämän miehen kanssa. Vastaus on, en yhtään mitään. Kovasti koitan itselleni vakuutella, että hän osaisi muuttua. Seuraavasta kerrasta se on ohi. Kaikkea munkaan ei tarvitse katella..

      • nyt_jo

        muille maille. ei se tuosta muutu...krooninen


      • NainenkinHoitoon

        Turha miestä on syyttää jos noin surkean miehen oot valinnut. Sitten täällä foorumeilla ne uskolliset "kunnon miehet" valittaa kun ei löydy naisia. No naiset on suhteissa edelleen tälläisten vänkäsäärten kanssa suhteessa.


      • Anonyymi

        Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen
        Jos sä toisien kanssa vain meet
        Muuten sauhuta saat, suo mä kieltele en
        Mutta muista jos virheen sä teet
        Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen
        Sua mä toisien kanssa en jaa


    • Floora

      Minun mies kärähti että on tekstaillut jo monta kuukautta päivin ja öin wamli.netissä jne. naisten kanssa. Hän kärysi tästä ja myönsi tehneensä näin ja että lopettaa. Kertoi olevansa siihen riippuvainen. Miten voin luottaa, että hän on lopettanut? Kyllä on ollut nolattu olo tuon jälkeen. Itse olen kuvitellut kaiken olevan ok, ja sitäpäitsi itselläni olisi vientiä muuten. Mutta mitään pahaa en ole ukolle tehnyt. Asia on nyt sovittu, pari viikkoa sitten. Nyt näen unta asiasta ja se vaivaa minua jatkuvasti. v
      Voinkohan koskaan kokonaan unohtaa? Ja kysyessäni viestien sisällöstä hän kertoo että niitä näitä kirjoitelleet. Ei kuulema todellakaan seksiin liittyviä viestejä. En tiedä mitä teen :( Tämä vaikuttaa minun jokapäiväiseen elämään, itsetunto aivan maassa.

    • click_vain

      Laittakaa nyt ihmeessä tälläiset urpot käveleen... koukussa mitkä koukussa.

    • LilliSuomalaanen

      Urpot kävelemään ja sitten alatte harrastaa itse ihan samaa.

    • click_vain

      No mutta Lilli, aiotko tosiaan jäädä tällaisen otuksen lapsenvahdiksi. Onhan sinulla omakin elämä! Ja mitä meihin muihin urpoihin palstalla tulee, me todellakin haemme elämäämme "elämän naista", treffipalsta on välivaihe. Ja olemme miehinä vapaita ja toivottavasti vapaita pian kaikista palstoista!

    • eronnut nainen

      Laittaakaa vaihtoon vaan jos eivät kykene sitoutumaan. Omaa kokemusta on ja avioero siitä tuli eikä exä vieläkään näe mitä menetti.

      • Taru-681

        Niin se on .. Mun ukko selas muka vene-sivuja joka helevetin yö 2kk:n ajan. Kerran hiippailin kattoon ja siellähän se match comissa. Ero tuli saman tien ja 2 päivää lähtöni jälkeen oli jo uus muija tupaa katsastamas. Että tämmösiä nämä palstat edesauttavat. Kaippa se liitto olis joka tapaukses kariutunu, mutta tämä vauhditti asiaa.


    • sepe64sr

      Jännä havainto,että juuri nämä varatut miehet naisia kiinnostaa.Poistin profiilin,kun tähän peliin kyllästyin.Yhdelle,jolta viestejä oli tullut,annoin e-mail osoitteen.
      Mutta en taida pitkään tuotakaan jaksaa,kun koko ajan tuntuu uutta ja parempaa omalla profiilillaan hakevan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe