Terve!
Onko kenelläkään kokemuksia tai muuta tietoa Hemingwayn sähköpianoista?
Itse olen miettinyt Hemingway dp501 -mallisen pianon hankintaa..
Olisin tosi kiitollinen, jos kertoisitte jotain kokemuksianne! :)
Hemingway-digitaalipiano
4
2930
Vastaukset 4
- ääni..................
oli ensikuulemalta yllättävän hyvä. Luonnollisesti jos otat viereen jonkun hintavan digipianon voi hemingway ääni jäädä kakkoseksi. Digipianoa valmistetaan Kiinassa.
- Pianisti
Laite on aivan surkea - edes "halpa" hinta ei kompensoi sitä tosiasiaa, että kosketus ja soundit ovat aivan hirveät.
Kannattaa sijoittaa hieman enemmän ja unohtaa kyseinen "piano".
Olen itse töissä musiikkiliikkeessä ja meillekin pieni erä noita vehkeitä eksyi - mutta ei koskaan enää. Menee muuten maine... - niin..........
Pianisti kirjoitti:
Laite on aivan surkea - edes "halpa" hinta ei kompensoi sitä tosiasiaa, että kosketus ja soundit ovat aivan hirveät.
Kannattaa sijoittaa hieman enemmän ja unohtaa kyseinen "piano".
Olen itse töissä musiikkiliikkeessä ja meillekin pieni erä noita vehkeitä eksyi - mutta ei koskaan enää. Menee muuten maine...Ladalla ajelu on sitten jo pelkkää itsemurhaa. Joopa joo....
- koppa
Ei mikään konsertti laite mut hinta laatu kohdallaan. Harraste käytossä mulla ollut ja oon tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411927Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101322- 1021076
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66771
- 33662
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13538Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.71537- 78511