heh tän kerto yks mun kaveri kun oltiin kerran vähän relaamassa kun on kesä ja kaikkee. en tiiä muistanko kokonaan mut heh nyt tää tulee. joten ottakaa isisti kun on kesä ja kaikkee ja kaikil on hauskaa! hymyä kehiin ja pilkettä silmäkulmaan allright? ;) okei.
kerran ritari ässä oli tekemässä vaarallista tehtävää kun vastaan tuli kaunis nainen joka näytti kivalta ja oli ehkä kiinnostunut miehistä. se oli kuitenkin hädässä ja ritari ässän piti pelastaa se. niin ritari ässä sit pelasti sen roistoilta ja lopussa oli sen kanssa kittissä ja se nainen sano että sillä on komee auto. siihen ritäri ässä sano että on mulla muutakin komeeta ;) hehe tajuutteks? heh. no okei ehkä toi oli vähän törkee mut kesällä pitääkin olla vähän pilkettä silmäkulmassa ;) mut hei pidetään kaikki hauskaa ja ollaan ilosia kun on kesä ja nauretaa ja vitseillään ;) ja leikki leikki ja vitsit vitseinä. en oo homo.
kesävitsi
iloinen poika
5
4203
Vastaukset
- iloinen poika
nyt kun yli 150 on lukenut hauskan juttuni kiinnostaisi tietää oliko se teistä yhtä hauska kuin minusta. no, oliko?
- noh
ei oikeestaan.. ku tollanen on ihan arkipäiväsät täällä.. siis kylillä kuulee joka päivä sanottavan, esim, jos puhutaan isosta tai jostai, nii joku sanoo et mullaki on jotai isoo... tai sit mä en ymmärtäny vitsii, ellei se oikeesti ollu noin tylsä..
- Liipaisin
on ollu nastaa vuonna 2003. toivottavasti tänäpäivänä taso on hieman parempi:/
- laappeen ranta
kuka putosi jokeen?
virta sen jo vei.=) - Anonyymi
Kyrp*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1197585Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2467503K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1455183Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1464877PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *504603Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko904292Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1194113- 1641861
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91639Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2741510