oon kokillu s-kävelyä ja tiedän et se on hyvälaji. näyttääkö se tyhmältä 36 vuotiaan miehen kanssa. laji on hyvä ja tehokas.
sauvakävely kiinnostaa
4
1589
Vastaukset
- sauvoja-akka
Näyttää se ja on trendikästä.
Mutta vauhdikkaasti ja rennosti eteenpäin, sauvat hieman takana eikä saa puristaa sauvoja vaan rannelenkit pitää ne mukana, kiinni tietysti pidetään.
Senkus meette...voi jos oma miehenikin ennättäisi rinnalle :)) - en ymmärtäny kysymystä mutt...
mä sauvailen 37-vuotiaan miehen kans...?
- näyttää omanlaiseltaan
Kuka tykkää mistäkin. Sauvakävely on kävelyä sauvojen kanssa. Ei se sen kummempaa. Tärkeintä on se kunnon ja hyvän mielen hoito raittiissa ulkoilmassa. Ei hyvä kunto kysy, miltä se näyttää!
- sauvomaan aikoo
Eli täytin juuri 26 vuotta ja sain lahjaksi nuo kävelysauvat, koska olin niitä toivonut kun haluan vähän lisäpontta reippaaseen lenkkeilyyn :)
Tänään ajattelin ekaa kertaa sitten lähteä..mutta tuli semmoinen ajatus että onko sauvakävely enemmänkin vanhempien ihmisten harrastus...esim. n.50-70 vuotiaiden? oletteko nähneet ketään nuorta sauvomassa kaduilla...?? ja toinen kysymykseni on että onko sauvan mitta hyvä kun olen 173cm pitkä ja sauva on 120cm....katselin juuri videon sauvakävelystä ja nyt pitäisi alkaa harjoittelemaan miten se oikeaoppisesti menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666051- 1315373
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513282Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1071678Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311097
- 671041
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109904Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879