C Darvinin Lajien synty teoksen ilmestymisestä tuli äskettäin kuluneeksi 148 vuotta.
Teoksen pääsanomasta lajien kehittymisestä luonnonvalinnan kautta yhä kiistellään.
Mielestäni tätä tutkimukseen perustuvaa teoksen sanomaa ei voida koskaan kumota.
Kiistely on tietenkin turhaa, myös toisarvoista.
Maailmankaikkeuden syntyteoria on se alkuperäinen lähtökohta.
Se kiinnostaa, millaisesta tähtienvälisestä pölystä kehittyi aurinkokuntamme?
Alan asiantuntijat voinevat laskea, millaisessa ajassa "aines" voi tiivistyä tähdeksi?.
"Havukka-aholainenkin" voi arvella tähän kuluvan monia, monia miljoonia vuosia.
Evoluutiosta!
8
996
Vastaukset
- kapteeni pumppernikkeli
http://www.theapologiaproject.org/media/the_privileged_planet.ram
- Captain Crunch
Kreationistien propagandapalsta on uskonto-osastossa.
- capt.cöpenic ekj
tollattinen pätkän vertaa.
- kiinnosta...
capt.cöpenic ekj kirjoitti:
tollattinen pätkän vertaa.
no, niitä on monta, varsinkin täällä...
- capt.cöpenic ekj
kiinnosta... kirjoitti:
no, niitä on monta, varsinkin täällä...
Vietän tätä viikonvaihdetta.
Tarkoitushakuiselle galileanmiesmyytille lällätän!
- Oletko looginen?
Mitä logiikkaa, köpernikkeli itse näyttäisi juttujensa mukaan olevan meditoiva reikihihhuli!
Tarkennusta - kosmisesta energiasta.
Tunnustimmepa sitä tai emme.
Harrastan reikimeditoimista päivittäin.
Kosmisen energian tiedostaminen meissä,
biologisissa eläimissä
on tavoiteltavinta, etuoikeutetuinta elämää.
- ulkomaalainen
... jenkit ovat 50%-sesti siinä uskossa, ettei sellainen evoluutio ole olemassakaan ja että jumala vain temposi kaiken elollisen maailmassa jossain vaiheessa hihastaan. toiset jopa tietävät ajankohdankin. Sehän ei heitä haitaa, että jo muutama tuhatta vuotta ennen tätä pyhää ajankohta oli maapalolla korkeakultuureitä.
Naurattava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201