En ole eläessäni ollut näin oudoilla treffeillä kuin eilen. Niin hurmaava kavaljeeri vei minut päivälliselle hienoon ravintolaan ja siitä kaikki karmeus alkoi. Aluksi mies oli niin kohteas ja huomaavainen kuin olla vain voi. Juttelimme kaikkea mukavaa, kunnes yhtäkkiä 30v. seuralaiseni kysyy "haiseeko sun perse paskalta?"
Olin aivan ymmälläni enkä voinut kuvitella tuo´n lauseen tulevan hänen suustaan. Mies sanoi, että sitä ei tarvitse ottaa vakavasti.
Hetken päästä mies sanoi minulle "Mä tahdon vedellä tota sun pyykkilautaa kikkelillä edestakas,jotta tietäisin mitä ääntä se pitää" .. Siinä vaiheessa sanoin, että minua alkaa ahdistaa ja mies sanoi "kyllä sä siihen totut, me nussitaan tänään, läskiperse!" Sen jälkeen juoksin lähimmälle taksitolpalle ja pääsin turvallisesti kotiin. Aamulla kännyssäni oli viesti "saanko hieroa pilluasi?" Nyt olen peloissani kotona enkä tiedä koska tuo hullu yllättää!!
Kaameat treffi mulla
14
5812
Vastaukset
- Jos mies tulee vaikka raisk...
Nainen ei yksinkertaisesti osaa kirjoittaa noin hauskaa tarinaa. Täytyy olla miehen humoristinen mielikuvitus takana.
Nainen on huumorintajuton ja sitä tuo tarinasikin viestitti. Naisille kun käyttäytyy hyvin ja sitten sanoo jotain sellaista mistä nainen ei pidä niin nainen pakenee miestä ja pelkää häntä. Alleviivaa lisäksi naisten tyhmyyttä ja pelkuruuttakin. Fikusti kirjoitettu, aukeaa vain fiksummille lukijoille, nyt suurimmalle osalle.
Tarinan opetuksia on muutamiakin tuossa, valitaan yksi. Nainen on pokattavissa lällypuheilla kunhan mies on komea. Mutta jos kokeilee ronskimpaa huumoria, jota nainen ei kykene mieltämään huumoriksi niin nainen pitää miestä hulluna vaikka itsehän nainen tulee siinä käyttäytymään pelkuruutensa sanelemana =)
Olen itsekin mies, ei nainen oivaltaisi näin paljon.- selvänäkin
Kyllä on törkimys mies. Kannattaa vältellä. Ei kukaan täyspäinen edes testaa naisen huumorintajua moisella tekstillä. Ja jos tuon aloituksen on kirjoittanut mies vaivihkaa tiedustellakseen uutta iskemistekniikkaa niin kyllä on köyhät eväät, sairaaksi voi hankkiutua helpomminkin..
Jos taas naisen kirjoittama teksti niin voi hyvänen aika....unohda koko tyyppi ja jatka elämääsi. Toivottavasti puhelinnumerosi on salainen ja jos ei niin käypä vaihtamassa... - sama juttu
selvänäkin kirjoitti:
Kyllä on törkimys mies. Kannattaa vältellä. Ei kukaan täyspäinen edes testaa naisen huumorintajua moisella tekstillä. Ja jos tuon aloituksen on kirjoittanut mies vaivihkaa tiedustellakseen uutta iskemistekniikkaa niin kyllä on köyhät eväät, sairaaksi voi hankkiutua helpomminkin..
Jos taas naisen kirjoittama teksti niin voi hyvänen aika....unohda koko tyyppi ja jatka elämääsi. Toivottavasti puhelinnumerosi on salainen ja jos ei niin käypä vaihtamassa...olen kai ollut itsekin liian kauan täällä, mutta tämä sama juttu ilmestyy aina silloin tällöin tänne. taisi viimeksi olla puolisen vuotta sitten.
eli kopioitu - mutta mistä? - ...
sama juttu kirjoitti:
olen kai ollut itsekin liian kauan täällä, mutta tämä sama juttu ilmestyy aina silloin tällöin tänne. taisi viimeksi olla puolisen vuotta sitten.
eli kopioitu - mutta mistä?sama provo se jaksaa aina vaan kopioida tätä typerää juttuaan tänne.
- Mies minäkin
90-VARMAA, ETTÄ OLIT ITSE AVAAJA.
tÄMÄ NYT ON SELVÄ.
Koska sait ne pakit, kun noin sapettaa.
Turha naisille on törkeyksiä latoa.
Huumori ja rivoudet on eri asia.
- miju raassina
mä heitän naiselle treffeillä seuraavan kerran ton "haiseeko persees paskalle?" replan. vitun hyvä juttu.!
- ccda
peelo olit itsekin. olisit vaan vastaillut tyynenä totuuden mukaisesti. -Haiseeko? -En tiedä, en ole haistellut, ym. niinkuin asiat olisivat olleet maailman luonnollisimpia 1. treffijutustelun aiheita. Mies olisi ollut ihmeissään. Kun sitten illan päätteeksi hankkiutuisit miehestä eroon, olisit voinut kotosalla naureskella miehen tyhmyydelle ja unohtaa surkimuksen.
- srsrss
Aah... taas näitä s24:n vapaasti lähetettyjä viestejä anonyymi pennuilta. Keksi parempia tarinoita seuraavaksi kerraksi. Varmasti kaikki uskoo tuon todeksi. Käytännössä edes hullu ei käyttäydy noin.
- saman kokenut
Mulla on ollut aivan vastaava tilanne, mutta siitä on 15 vuotta aikaa.
Siis ravintolassa saimme päivällisen eteemme ja siinä se karmeus alkoi. Mihinkään ei päässyt pakoon, kun ruoka oli siinä edessä ja sitä ei ollut vielä maksettu.
Oliko mies sellainen lyhyt pituudeltaan, mutta korkeasti koulutettu?- syystä
ei päässyt pakoon? Koita keksiä parempia juttuja kuin tämä :D
- saman kokenut
syystä kirjoitti:
ei päässyt pakoon? Koita keksiä parempia juttuja kuin tämä :D
Ruoka edessämme ja tarjoilija keskittynyt toisen seurueen tilaukseen.
Maksamatta ei voi poistua ja olimme sopineet maksavamme kumpikin erikseen omat ateriamme.
Jälkikäteen ajateltuna olisi kyllä kannattanut tehdä niin, että olisin vaan laittanut tuon miehen maksaa tuo minunkin ruokani. Siis olisin vain heittänyt lautasliinan pöydälle ja marssinut ulos.
Tuolloin menin jotenkin lukkoon tuosta pöyristyttävästä käytöksestä ja tavallaan olin myös utelias mitä kaikkea hän ulos suustaan päästääkään. Tämän myönnän.
Vaihdettiin vielä toiseenkin ravintolaan illan aikana ja kieli oli hänen osaltaan jo siivompaa. - oli sitten
saman kokenut kirjoitti:
Ruoka edessämme ja tarjoilija keskittynyt toisen seurueen tilaukseen.
Maksamatta ei voi poistua ja olimme sopineet maksavamme kumpikin erikseen omat ateriamme.
Jälkikäteen ajateltuna olisi kyllä kannattanut tehdä niin, että olisin vaan laittanut tuon miehen maksaa tuo minunkin ruokani. Siis olisin vain heittänyt lautasliinan pöydälle ja marssinut ulos.
Tuolloin menin jotenkin lukkoon tuosta pöyristyttävästä käytöksestä ja tavallaan olin myös utelias mitä kaikkea hän ulos suustaan päästääkään. Tämän myönnän.
Vaihdettiin vielä toiseenkin ravintolaan illan aikana ja kieli oli hänen osaltaan jo siivompaa.ne "pöyristyttävät" sanat :)kukaan ei lähde vielä jatkoillekin sellaisen kanssa joka latelee suustaan kauheuksia. Taitaa muisti pettää hieman siinä että oliko ne sanat nyt niin pöyristyttäviä, 15 vuoden jälkeen.
Ei kai tarjoilija tiedä miten olitte sopineet maksavanne, aivan hyvin olisit voinut lähteä heti pois pöydästä, jos olisit oikeasti halunnut..
"Vaihdettiin vielä toiseenkin ravintolaan illan aikana ja kieli oli hänen osaltaan jo siivompaa." - saman kokenut
oli sitten kirjoitti:
ne "pöyristyttävät" sanat :)kukaan ei lähde vielä jatkoillekin sellaisen kanssa joka latelee suustaan kauheuksia. Taitaa muisti pettää hieman siinä että oliko ne sanat nyt niin pöyristyttäviä, 15 vuoden jälkeen.
Ei kai tarjoilija tiedä miten olitte sopineet maksavanne, aivan hyvin olisit voinut lähteä heti pois pöydästä, jos olisit oikeasti halunnut..
"Vaihdettiin vielä toiseenkin ravintolaan illan aikana ja kieli oli hänen osaltaan jo siivompaa."Minä katsoin tilannetta uteliaisuuttani. Muistini ei petä ja mutta ne lauseet eivät tietenkään olleet aivan samoja.
Asetelma oli aivan kuin itsensä paljastaja olisi istunut vastapäätäni. Hän halusi mielestäni ainoastaan pöyristyttää ja säikäytellä.
Kun se ei tehonnut, hän muuttui normaaliksi. Näin minä näin tilanteen.
Ravintolassa tilattaessa tilaaja on vastuussa maksusta. Me kaksi tilasimme erikseen ja sanoimme sen heti tilauksen yhteydessä, että ne tulevat eri laskuun.
Ja vaikka emme olisikaan sanoneet niiden tulevan eri laskuun, olisin oman tilaukseni tehtyäni ollut siitä vastuussa.
Mies ei siis tehnyt tilausta puolestani.
- siis oikeestikko?
tosi törkimys koko mies! Unohda!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1283789Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3252703Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02190Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k442018Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll111768No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....91354Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1341261- 931202
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu871016- 52972