Onko siis kellään tietoa/mielipidettä Elixian omista trainereista?? Olen lukenut/kuullut, etteivät salien omat trainerit olisi niin motivoituneita, pitäisikö paikkaansa?
Itse parhaillaan harkitsen jonkinlaiset PT-paketin hankintaa, mutta mietityttää, menevätkö rahat hukkaan. Reilussa vuodessa olen jo osittain tavoitteisiini päässyt, mutta nyt iski motivaatiopuutos, johon PT ehkä voisi auttaa. Vai voisiko?
Elixia Personal trainer??
9
4797
Vastaukset
- "pt"
voivat olla hyvinkin motivoituneita, mutta he ovat usein nuoria, aloittelijoita joilta puuttuu kokemus ja tietotaito eli he ovat ns.harjoittelijoita jotka opastavat laitteiden käytössä....eli rahat saattavat mennä hukkaan!!
Toki sieltä voi löytyä joku osaajakin, mutta siihen tarvitaan jo onnea!!
t.rahka - ttippa
Ota huomioon, jotta näissä liikuntakeskuksissa työskentelevien trainereiden työ tosiaan rajoittuu vain siihen liikuntakeskukseen eli toisin sanoen kuntosaliin ja/tai niihin palveluihin mitä liikuntakeskus tarjoaa.
Personal trainer kun voi tulla kanssasi harrastamaan vaikka mitä, voi ohjata sinua vaikka hiihtämään jos niin tahdot. Pisteenä iin päälle ruokakaupassakaan käynti (ja ravintoneuvonta) ei ole ongelma :)
Mieti minkälainen pt käy sinun tarkoituksiisi ja tekemisiisi parhaiten ja päätä sen mukaan :)))- Personal Trainer
Elixian Personal Trainerit eivät rajoitu vain kuntosalille. He voivat oikein hyvin tulla mukaan uimaan, hiihtämään ja ruokakauppaan. Personal Trainerit ovat kaikki ammattilaisia, kaikilla on liikunta alan koulutus.
- sakura
Personal Trainer kirjoitti:
Elixian Personal Trainerit eivät rajoitu vain kuntosalille. He voivat oikein hyvin tulla mukaan uimaan, hiihtämään ja ruokakauppaan. Personal Trainerit ovat kaikki ammattilaisia, kaikilla on liikunta alan koulutus.
No eipä ole mun kanssa kauppaan tullut kertaakaan!!! Kuitenkin 15kertaa no takana elixian pt tunteja! :(
- Bimu
Sain liittyessäni kolme pt tuntia ja toivomukseni oli, että saisin itselleni sopivan kuntosaliohjelman jota voisin jumppien välissä vetää itsekseni.
En tiedä, mutta minusta tuntui siltä että tuo parikymppinen(?) langanlaiha likka ei tajunnut ollenkaan mitä hain ja mihinkä minun niveleni pystyy.
Hän väänsi minulle niin kumman ohjelman jossa ei ollut varsinaisia laitteita kuin yksi ja yksi muu jota itse pyysin. Muuten tuo minun ohjelmani oli 5kg kahvakuulalla kyykkyyn ylös kyykkyyn yläs puolipallon päällä sekä punnerruksia lattialla yms.
Valitin seuraavalla kerralla, että tuo kuulan kanssa kyykkyyn ylös ei sattumatta onnistu ja polviniveleni tulee siitä tosi kipeäksi. Samoin sanoin punnerruksista, että solisluihin sattuu ja ehkä painonin on liikaa tuohon liikkeeseen.
Hän käski vaan jättään ne liikkeen harvemmiksi tai pois kokonaan.
Kolmatta kertaa en enää häntä häirinnyt.
Olen edelleen ilman hyvää kuntosaiohjelmaa. Teen laitteilla sen mitä osaan ja siinä se on.
Elixiassa on niin nuoria nuo ohjaajat ja vielä niin nuoruutensa kunnossa, ettei heillä riitä kiinnostusta eikä taitoa ikääntyvien tai ylipainoisten ohjaamiseen.- 20+14
sinulle on Bimu varmasti sattunut huono tuuri personal trainerin kanssa, niinkuin itsellenikin kerran, mutta siitä viisastuneena tajusin kysyä personal trainer päälliköltä oikeaa tyyppiä auttamaan. Sitä varten heillä on myös "esittely" taulu seinillä ja päälliköt osaavat näissä tilanteissa auttaa. Itselläni on todella hyvä pt elixiassa, enkä voi muutakuin kehua koska tuloksia olen saanut hänen avulla enemmänkuin odotin. Toivottavasti löydät vielä hyvän itsellesi!
- Katri85*
En suosittele ainakaan kovin nuorta PT.tä kuntosalilta.. katso vähän taustoja mitä henkilö kertoo itsestään, kuinka paljon on kokemusta eri jutuista. Itsellä oli pks yheltä pikku salilta PT, oli kokenut, vanhempi mies. Sai todellakin potkittua mua, piti " kovaakin kuria ".. ´sanoin siis itse alussa et mulle tarvii olla jämäkkä ja saa huutaakkin tarpeen tullen :D Tässä sitä ollaan 36 kg hoikempana, vuodessa se tapahtui.. Takapakkia ei oo tullu.. Välillä kyseleekin kuulumisia multa miten menee, ota heti yhteyttä ku alkaa tuntuu siltä että alkais alamäki, mutta ei oo alkanut, hyvin on tässä painossa jo 5 kk menty :)
- Elyon
Myydään Elixia jäsenyys Tampereen Kalevaan hintaan 58e/kk. Maksan siirtomaksut. Ota yhteyttä [email protected]
- Miltä
paikkakunnalta personal traineria haet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205004
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741615Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21561Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351227Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691131