Joogaa Helsingissä

Niinuska82

Heips! Tammikuu koittaa, ja uuden elämän alkajaisiksi olen ajatellut aloittaa joogaamisen, nimenomaan astangajoogan. Tiedustelisinkin, missäpäin Helsinkiä tämä olisi suht edullisesti mahdollista? Googlettamalla olen jotain löytänyt, vaikuttaa vaan kovin kalliilta opiskelijalle...Etsin alkeiskurssimaista toimintaa. Asun läntisessä Helsingissä ja opiskelen itäisessä, joten jostain tältä väliltä olisi kiva joku paikka löytää.=)

Tattis!

7

2390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kopsattu

"Missä?

Ruotsinkielisessä työväenopistossa, Arbiksessa, on pari astangajoogatuntia viikossa. Hinta on hyvin halpa, mutta: "Ylisuuret ryhmät, hillitöntä hosumista ja fiilis puuttuu", käyneet kertovat.

Suurin osa astangajoogan harrastajista käy Helsingin ainoassa varsinaisessa astangajoogakoulussa nimeltä Astanga Jooga Helsinki. Salit sijaitsevat Kampissa, (Eerikinkatu 43 D), Kalliossa (Kolmas Linja 21 C) ja Espoon Matinkylässä. Alkeiskurssi, joka sisältää kuukauden harjoittelujakson, maksaa 500 markkaa ja kuukausikortti 350 markkaa."

• asiasta itsekin kiinnostunut

vilkaisin noiden sivuja ja alkeiskurssin hinta näytti syksyllä 2007 olevan 100€ sisältäen 5h johdannon ja 6 x 60min ohjattua alkeisharjoitusta.

• nimenomaan

tuo helsingin astangajoogakoulu on se "aito ja alkuperäinen". :)Sen perustajat Petri Räisänen ja Juha Javanainen ovat Suomen kokeneimpia astangeja ja vetävät kursseja myös ulkomailla. Räisänen on (ainakin) saanut gurun Sri. K. Pattabhi Joisin luvan astangan opettamiseen, joten osaamista löytyy. :D Koululla on lisäksi italialaisen Lino Mielen tuki, joka on erittäin arostettu astangajooga opettaja.

Kyllähän tuo melko kallista on, mutta itse olen opiskelijana tinkinyt muusta voidakseni käydä joogaamassa. Työväenopistot/kansalaisopistot järjestävät kuitenkin myös joogaa ja huomattavasti halvemmalla.

Onnea uuden harrastuksen pariin! :D

• melkein notkea
      • notkea2

• ? ? ?
        notkea2 kirjoitti:

Bulevardilla http://www.astangajooga.com/
        tänään olisi taas tunti klo 19.30
        Tervetuloa, terveisin: yksi tunnilla kävijä

Minkälaisen astanga-sarjan ehtii tehdä yhdessä tunnissa?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3878
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1859
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1115
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe