Miksi et käy baarissa?

asdadaddasdas

Aika monessa viestissä on tullut ilmi etteivät monetkaan sinkut viihdy baareissa. Miksi ette? Onko syynä ettei sopivaa baaria ole lähiseudulla, ilmapiiri vai kaverien puute?

Itse en vain jaksa katsella känniääliöitä.

48

8482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en käy

baarissa koska aina löytyy joku viehättävä mies joka tulee ja kysyy "mitä sä täällä sit teet jos et tanssi" tai "miks sä oot noin vakava, täällä pidetään hauskaa" - ja kun ole kana joka typeränä kikattaa joka käänteessä, tunnen vain itseni aivan ulkopuoliseksi "hauskanpitäjien" keskellä. Siksi.

• jä pois

kun EN ole kana

• 4+10
        jä pois kirjoitti:

kun EN ole kana

Taidat käydä vähän typerissä baareissa...

• ...

sellaisia kavereita joiden kanssa kävisin baareissa. Kaverini eivät hirveästi käy. Yhteen aikaan kävin joka viikonloppu, samoin viime kesänä kävin usein baareissa. Nyt talvella ei kyllä huvittaisikaan kun pitäisi kävellä sieltä kylmässä kotiin tai mennä kaverin luokse keskustaan yöksi. En usko että muutenkaan jaksaisin enää joka viikonloppu käydä.

• .......

Kylmyys, bussin odottelu, ei rahaa taksiin, ei sopivia vaatteita varaa ostaa (opiskelen), ihmiset humalassa ei innosta tai melu ja ruuhka, sopivien siistien baarien puuttuminen jossa kiva valaistus ja hyvä musiikki -sekä koko saisi olla ...ei liian pieni eikä liian iso, alkoholittomien juomien puuttuminen, komeita miehiä ei näy oikein missään, suurin osa baareista on suunnattu nuoremmille. Lisäksi usein ei ole hyviä lehtiä mitä lukea tai muuta tekemistä, eikä viitsi istua yksin pyörittelemässä peukaloita. Ikävä olo tulee myös kun näkee pareja ja itse on ollut kauan sinkku. Kadulla kohtaa myös humalaisia ja baarissa voi olla kaapinkokoisia pokeja jotka taltuttavat jotakin humalaista raaoin ottein -joskus. Se ei herätä turvallisuuden tunnetta. Varmaan on asiallisempiakin jotka osaa hommansa. Mielummin menisin aikaisemmin, mutta osa ihmisiä tulee vasta yöllä.

Tuossa oli muutama syy.

• .......

Jos joskus menen vielä baariin tylsistymään, niin klo 20-24 välillä olen ehkä 1-2 tuntia muutamassa paikassa, lämpimämpään vuoden aikaan. En jaksa roikkua yöllä kuten joskus nuorempana yritti. Eikä sinkkuna jaksa niitä taksijonoja katsella kun baarista lähtijät pariutuvat. Nyt ikää sen verran että baarissa tanssiminen näyttäisi koomiselta nuorempien seurassa... Ehkä pääkaupungissa on paikkoja, mutta täällä muualla...

• .......
        ....... kirjoitti:

Jos joskus menen vielä baariin tylsistymään, niin klo 20-24 välillä olen ehkä 1-2 tuntia muutamassa paikassa, lämpimämpään vuoden aikaan. En jaksa roikkua yöllä kuten joskus nuorempana yritti. Eikä sinkkuna jaksa niitä taksijonoja katsella kun baarista lähtijät pariutuvat. Nyt ikää sen verran että baarissa tanssiminen näyttäisi koomiselta nuorempien seurassa... Ehkä pääkaupungissa on paikkoja, mutta täällä muualla...

Ja olen hieman alle kolmekymppinen.

• no thnx

Ilmapiiri siellä etoo: jätkät haastavat riitaa nyrkit tanassa ja muijat nakkelevat juomia päälle syystä tai syyttä, miten sattuu kulloinkin huvittamaan.

Musiikki on kovaa ja meteli tolkuton: ei kiinnosta herätä aamulla siihen että korvissa inisee ja vinkuu iltapäivään saakka edellisen illan jäljiltä.

Ajankohta: minä olen yöllä nukkumassa.

Onhan se hienoa että on edes yksi paikka maailmassa missä on mahdollista pariutua, mutta kun ihmiset käyttäytyvät siihen päälle kuin pahaiset elukat ja alkukantaiset villit, niin jätän kyllä mieluummin väliin.

• 25vmies

Onhan niitä sellaisia rauhallisempiakin paikkoja. Tarvitse aina niihin bilehelvetteihin änkeä. Itse tykkään ainakin enemmän krouvimaisesta paikasta jossa vaikka jotain livemusiikkia. Ei juuri koskaan kukaan liian humalassa ja erittäin ystävällisiä ja mukavia ihmisiä.

Pystyy jopa keskustelemaan kun se diskopaska ei jumputa täysillä korviin.

• 25vmies

Onhan niitä sellaisia rauhallisempiakin paikkoja. Tarvitse aina niihin bilehelvetteihin änkeä. Itse tykkään ainakin enemmän krouvimaisesta paikasta jossa vaikka jotain livemusiikkia. Ei juuri koskaan kukaan liian humalassa ja erittäin ystävällisiä ja mukavia ihmisiä.

• mutta kun
        25vmies kirjoitti:

Eipä täällä susirajan takana ole paljoa vaihtoehtoja; oluträkälä tai teinihelvetti. Ei vain jaksa ajella ympäri yötä yksin autolla.

• autokuski vaan

ennen kävin yhtenään baareissa. Olen melko söpö kundi, muttei irronnut koskaan paljon mitään kun heilui lähinnä tanssilattialla. Treffit jos sai järkätty niin usein peruivat myöhemmin. Ilmeisesti eivät selvinpäin enää niin varmoja olleetkaan.

nykyään en alkoholistina käy. En siksi että olisi mitenkään vaikeaa olla juomisympäristössä, naiset eivät vaan tunne oloaan turvalliseksi jos ovat itse kännissä ja mies ei.
      surullista itselle mutta totta.
      Käyn baareissa vaan kavereiden seurana ja kuskina.

• Bubba-Ville

"muttei irronnut koskaan paljon mitään"

Siinäpä se pähkinänkuoressa.

• Nicole*

Käytän nekin rahat mieluummin johonkin muuhun.
      Olen mieluummin vaikka koirani kanssa kun kattelen kännisiä ihmisiä.
      Talvella matka on myös este, lähin bussipysäkki puolen kilometrin päässä enkä halua yöllä yksin kävellä edes sieltä kotia.
      Mieluummin nukun yöni hyvin:).

• syytä

Ei ole kavereita, kaikki muut näyttävät teini-ikäisiltä & katsovat joskus päästä varpaisiin kuteitani.

• Pallas Athene

silloin kun on jokin sovittu tapaaminen jonkun porukan kanssa (verkostoitumisilta, jatkot jonkun tilaisuuden jälkeen tms) mutta muulloin en viitsi aikaani niissä kuluttaa. Olen liian vanha discoihin ja liian nuori tanssiravintoloihin, ja kaljakuppiloissa on aika tylsää sellaisella, joka ei käytä alkoholia.

• Mutta yleensä ihan muuten vain, nollaamassa ajatuksia tai rentoutumassa (esim. rankan työviikon jälkeen, mutta siis kyllä ihan muutenkin) tai moikkaamassa tuttuja, jos niitä näkee. En siis niinkään seuraa hakemassa.

En kyllä niin usein yksin jaksa lähteä baareihin pyörimään. Mutta jos tulee lähdettyä, niin eihän tuntemattomienkaan seura baarissa silloin haittaisi, ettei yksin tarvitse istuskella (vaikka siihen on jo tottunut). En kyllä itse ikinä ole uskaltanut kenellekään mennä juttelemaan, ujo kun olen.

• elänyt

puolet elämästäni alkoholistin kanssa - itse olen absolutisti. Siksi.

• lista

- känniääliöt sukupuoleen katsomatta
      - ennemmin panostan harrastuksiin, kuin juomalla rahat kurkusta alas
      - jatkuva viikottainen dokaaminen käy terveyden päälle, eikä ole hyväksi
      - muutama olut silloin tällöin riittää, ja nekin saa kaupasta halvemmalla

• Jamppa G.

- koska en pidä ihmisistä yleisesti ottaen
      - etsimäni ihminen ei käy baareissa
      - en pidä tungoksesta ja metelistä
      - en pidä tupakansavusta
      - viihdyn rauhallisemmissa merkeissä

• edustavat juuri

sitä lihamarkkina meininkiä jota halveksun sydämeni pohjasta.
      Apinat koreilee ja kilpailee lihasta, ja tulos on aina ennakolta arvattavissa.

Baarit tuhoaa uskoni rakkauteen.

• Baareissa käyn.

Baareista ei löydä ketään jos on mies ja selvänä. Baariin kannattaa mennä juomaan alkoholia ja ottamaan rennosti, naista sieltä ei todellakaan löydä, vaikka etsisi.

• Mies kolmekymmentä

Kohtuullinen baareissa käynti voi olla mielekästä, mutta yksinäinen mies kun on, niin se helposti menee siihen, että baareissa tulee käytyä - ja paljon.

Koska baareissa en viihdy selvinpäin, pitää siellä juoda itsensä aina humalaan. Se taas rasittaa kukkaroa ja terveyttä, eikä ole paljon harrastettuna edes kovin hauskaa.

Poikamiehelle baareissa käynti on myös partnerin etsimistä. Sitä kuvittelee että baarista saattaisi "iskeä" nätin ja kivan naisen itselleen parisuhteeseen ja seksikumppaniksi sekä ystäväksi. Tämä ei toteudu käytännössä.

Kun ajan saatossa herää todellisuuteen - ei baarista saa sitä mitä sieltä hakee, voihan kotonakin juoda, jos vain se on tarkoituksena - niin mielellään lopettaa baari-illanvietot ja keskittyy työhön ja harrastuksiin koska baareista ei yksinkertaisesti vain saa tasoistaan naisseuraa.

• Tee7

Kaveripiirin suppeus.
      Olen ilmeisesti niin tylsää seuraa, ettei minua kutsuta mukaan. Näin olen päätellyt.
      Toisaalta yksinään ei tule lähdettyä, kuin korkeintaan kesällä terassille... baareissa ei yksibn tule käytyä, hyvässä ruokaravintoloissa ja kahvioissa kylläkin.

• M22.

EN yhden yön panoa. Siinä painava syy!

• ikisinkku__m

En ole koskaan käynyt baareissa/yökerhoissa, mutta kaikkihan sen tietää, millaista se meno on niissä. Paljon pinnallisia ihmisiä, hirveä meteli, miehet on aggressiivisia ja naiset lutkamaisia. Pthyi, ei noissa paikoissa käy kuin eläimen tasolla olevat "ihmiset".

Lisäksi en käytä alkoholia, mikä on myös yksi olennainen syy.

• anorakkijee

Teidän kirjoituksista paistaa läpi jonkinsorttinen ylimielisyys baarissa käyviä kohtaan. Itse käyn kohtalaisen useasti baarissa, esimerkiksi koulututtavia näkyy ihan hiton useasti, ja niitten kanssa voi solmia suhteita. Onpa muuan suhde johtanu pitemmällekin. Jos te että käy "tuulettumassa" missään, niin ette te ketään kohtaakkaan. On sitten turha itkeä foorumeilla kun "ketään ei kiinnosta vaikka kävin kirjastossa iskemässä naisia"/"katselin kaupanjonossa söpösti, mutta ei tullu vastakaikua".

Ugh, olen puhunut.

• _m79_

Ei se välttämättä ylimielisyyttä ole. Ehkä baarissa käyminen ei vaan yksinkertaisesti sovi kaikille ihmisille.

Hieman nuorempana kun asuin vielä hieman pienemmällä paikkakunnalla, baarissa tuli käytyä hieman mieluummin. Kun baareja ei ollut kuin muutamia, niin silloin siellä oli mahdollista törmätä tuttuihin/puolituttuihin. Täällä kaupungissa taas (varsinkin kun ei ole täältä kotoisin) on taas sattumalta tuttuihin törmääminen täysin mahdotonta. Vaikka olenkin täällä opintoni suorittanut yms. niin ei noilla kouluporukoillakaan ole mitään "kantapaikkaa" missä niihin sattumalta törmäisi.

Baareissa on käytännössä siis tuttuja vain kaverit joiden kanssa sinne menee ja kaikki muut ovat ihmisiä joita ei ole ikinä nähnytkään eikä todennäköisesti tule koskaan uudelleen näkemäänkään. Niille tämä saattaa sopia, jotka osaavat mennä tekemään tuttavuutta täysin tuntemattomien ihmisten kanssa, mutta esimerkiksi minä en ole yksi niistä. Näillä tuntemattomilla ihmisillä ei myöskään koskaan tunnu olevan minulle mitään asiaa, joten kivempi sitä on nautiskella oluensa vaikka kotona kuin siellä tungoksessa tuntemattomien ihmisten keskellä. :)

• turpeen kyntäjä

En pidä enään itseäni sinkkuna, sillä en aktiiviseti enään hakeudu naisten seuraan,
      olen läksyni oppinut yksineläjä.

Mutta vaikka olin hidas oppimaan, niin opin lopulta että baari ilmastossa ei minunlaiseni onnistu pariutumaan. Baarissa ilmasto ja pariutunmisen rytmi on sellainen että sinun tulee olla ominaisuuksiltasi baari ilmastoon sopiva jotta pärjäät.

Ole kaunis tai komea, ole rohkea, ole puhelias eikä vaurauskaan ole pahitteeksi varsinkin yleisesti niissä piireissä tiedossa oleva vauraus. listaa voi jatkaa mutta ensi vaikutelma korostuu baari ilmastossa.

Mutta jos et ole ominaisuuksiltasi ja maineeltasi nopeaa ensivaikutusta tekevä niin baari ilmastossa et juurikaan onnistu pariutumaan, näin olen itse asian kokenut toki muunlaistakin kokemusta varmasti on toisilla, mutta näin minulla.

• jippijee

miksi en käy baareissa?? kävin sillon ihan alkuaikoina ku tuli se 18v lasiin ja sitten se kiinnostus baareista hupeni,ja syynä on kai se että saan tätä naisseuraa paljon muualtakin enkä tykkää katsella ihmisiä kun he ovat päissään,ja nämä jotka joka vkl hilluvat tanssiravintoloissa ovat minun silmissäni ihan nollia,ite kulutan vkl kunto salilla ym t;boy 20v;>

• 7

mistä muualta saat naisias

• Eewuli

Ite käyn aika harvoin ja silloinkin kun käyn niin selvinpäin ja olen siellä vain tanssimassa :) Ei mulla tee mieli juoda eikä tule miehiäkään kateltua kun ei sellaselle ole tarvetta.

• pano-einolla jatkot

Niin Niin.

Tää on se se vakiovastaus naisilla.

• Eewuli
        pano-einolla jatkot kirjoitti:

Niin Niin.

Tää on se se vakiovastaus naisilla.

No paras piät sen turpas kiinni jos et tunne tapausta.
        Olen aika kylmä nainen sinkkuna eikä mulla huvita baarista muutenkaan miehiä kattella. Kyllähän sen tietää mitä ne on vailla eikä multa tipu kuin vasta kuolleen ruumiini yli.
        Mie olen katsos vaan parisuhdeihmisiä.

• mies asialla

En ole käynyt oikeastaan koskaan miellyttävässä baarissa ja myös kavereiden puute nykyisin syynä

• En vain jaksa, eikä viitsi tuhlata sinne rahaa.
      Olen yleensä aina tykännyt olla kuskina, joten kännisten katseleminen ei ole ongelma. - Samoin olen yleensä "syntymähumalassa", eli tanssin mielelläni ja olen riehakas ilman alkoholiakin, jos on mukavaa seuraa. - Mut kun en vaan viitsi lähteä. - Ehkä kerran vuodessa tai pari korkeintaan :)

• My Pussy Is So Sweet

En tarvitse naista. Kissa riittää.

• Kertakäyttönikki

Varmaan suurin syy on kaveripiirin laantunut baareiluinto. Ei sillä, että olisin ollut koskaan kovimpia baariin hinkujia, mutta muun seurueen mukana niihin kuitenkin nykyistä paljon useammin päätyi.
      Jos/kun ei ole tuttua seuraa, niin baarissa tuppaa olemaan turhan ulkopuolinen olo: totta tai ei, niin vaikutelmaksi helposti tulee, että kaikki muut ovat hilpeillä seurueilla liikeessä. Olen valitettavan huono ottamaan kontaktia ventovieraiden kanssa - ei vaan suju luonnostaan eikä käskemällä.
      Yleensä visiitti jääkin juomaan tai pariin.

• Minä en käy, kun en juo ja olen muutenkin epäsosiaalinen. Eikä olisi rahaakaan moisiin turhuuksiin.

• M 20

Baarien ilmapiiri yleisesti on minun kannalta ulostyöntävää, kaverien puute on myöskin syy tähän miksi en siellä viihdy ja viimeisenä on kyllä tuo ettei jaksa katella noita kaatokännissä olevia ääliöitä.

• Reipas Poikamies

Juon alkoholini mieluiten kaveriporukalla mökillä saunoen, tai muuten iltaa istuen, tosin nykyään elämässäni on muutakin paljon tärkeämpää ja käytän alkoholia hyvin harvoin ja vähään.

Baareissa voisi olla hauskaa minusta kun diggaisin sitä perseen hetkutus tanssia ja pinnallisia muijia-jotka yleensä ohjautuvat baariasiamestarimiesten hoitoon ennemmin tai myöhemmin. Hitto, ihan hyvin minä pystyn sellainen oikeassa let's go fiilarissa olemaan, nou hätä. Myös se että paikalliset sinkku naiset olivat joko tosi teinejä tai eronneita nelikymppisiä naisia, vähenti intoani pörrätä baareissa sinkku aikanani. Juu ja aploodeista perustuen varsin menevä karaoke äänikin minulla kuulema on.

Olen jokaisen naisjuttuni muualta kuin baarista aloittanut, ja sillä tiellä olen vieläkin ja sen mulle paras valinta. Pidän kyllä monenlaisista kesätapahtumista joissa on paljon ihmisiä.

Toisaalta pidän ihan tuntemattomaan ihmiseen tutustumisessa kuin kaikki on tabula rasa, on vain se vaikutelma minkä sillä hetkellä annat ja saat aikaan. Se on niin pirun haastavaa samalla.

En minä silleen dissaa baareilua, se ei vaan niin henki ja elämä minulle ole enää. Ihminen taitaa pyrkiä etsimään samanlaista seuraa mitä itse on.

• desperate single

Taustatietona: olen nelikymppinen YH. Tässä syyni, miksi en käy baareissa:

- vapaa-aikaa on vähän. Kun lapset ovat minun luona, en halua lähteä yöksi pois kodista.
      - en juo alkoholia, siksi muiden riehakas hauskapito alkaa pidemmän päälle ärsyttämään
      - en jaksa valvoa. Sinnittelen haukotellen baarissa puolille öin, mutta en jaksa valvoa valomerkkiin asti, jolloin vasta jutustelu pääsee paremmin käyntiin.
      - löydän rahoilleni parempaa vastinetta esim. lasteni harrastukset, asuntolainan ylimääräiset lyhennykset jne. Mieluummin vuokraan vaikka baarirahoilla leffan ja ostan sipsipussin.
      - en tykkää, että baari-illlan jälkeen on seuraavana päivänä tosi väsynyt olo. Koen, että aikani menee hukkaan ja melkein koko vapaaviikonloppu tärveltyy baarin vuoksi
      - baarissakäynti turmelee itsetuntoa. Laitan itseni niin nätiksi kuin pystyn ja silti kukaan ei tule juttelemaan
      - koen olevani liian vanha. Ikäisiäni ja oloisiani miehiä ei baarissa juurikaan käy. Jos on, etsivät nuorempaa naista yhdeksi yöksi. Parisuhdemielessä en ole koskaan löytänyt baarista ketään
      - koen, että minun pitää baarissa ollessa teeskennellä olevani iloinen ja sosiaalinen hauskanpitäjä, vaikka menen baariin vain ja ainoastaan löytääkseni seurustelukumppanin
      - minulla ei ole kaveria, jonka kanssa käydä baareissa. Kaikki ystäväni ovat onnellisesti naimisissa. Yksin käydessä uskon, että näytän säälittävältä, kun istun yksin limulasin kanssa ja yritän näyttää siltä, että minulla on mukavaa.

• m__84

- Ei enää kavereita kenen kanssa mennä ja muutenkin tapaan mielummin kavereita baarin ulkopuolella. Helpompi jutella kun ei tarvi huutaa että kuulee jne
      - Yhen yön jutut ei kiinnosta ja vastakkainen sukupuoli ei tunnu kiinnostuvan rauhallisemmasta miehestä baarissa ja kai mä alan olemaan jo vähän vanhakin suurimmalle osalle baarissa kävijöistä... Eli ei sinne oikeen kannata mennä naisiakaan iskemäänkään...
      - Uusien kavereiden löytäminen baarista aika toivotonta. Oon liian vanha teineille, miehet lähinnä iskemässä naisia ja tuskin suurin osa naisistakaan siellä uusia kavereita on ettimässä. Eikä mua kiinnosta hommata lisää jotain bilehilekamuja. Joten turha sieltä uusia kamujakaan on ettiä..
      - Ja kolmen edellisen takia mielummin istun sit vaikka yksin kotona illan kun yksin baarissa. Voi ainakin kuunnella musiikkia josta tykkää :)

- Tuli nuorempana käytyä sen verran usein että kyllästyin jo monta vuotta sitten
      - Laitan rahani mielummin harrastuksiin jne
      - Kai tätä listaa vois jatkaa loputtomiin...

Harmi kun uusiin ihmisiin baarin ja opintojen ulkopuolella tuntuu olevan niin hankala tutustua Suomessa, mutta ehkä vielä joku päivä...

• jotta notta

Isommilla paikkakunnilla on baareja joka lähtöön, mutta monella pienemmällä paikkakunnalla on vain yleisbaari, jossa käyvät kaikki tai tanssilava, jossa myöskin käyvät kaikenikäiset, jotka eivät jaksa lähteä ajamaan 100 km lähimmälle "kunnon" yökerhoon/diskoon tms.

Omalla paikkakunnallani on teinihelvetti, yökerho (avoinna liian myöhään), lihatiski (jossa varattuja paljon), lähiöpubia ja muutamia ylihintaisia pubeja, joissa käy minulle liian nuoria ihmisiä (25-35 v). Tässä paikassa ei ole ainuttakaan paikkaa, jossa kävisi normaali työssäkäyvä 40-60 vuotias ihminen, joka ei ole alkoholisti, vaan haluaisi juttelukaveria, ehkä tanssiseuraa tai jopa seurustelumielessä ihmistä rinnalleen.

• jjkajgjlgj

Been there, done that, got bored.

Nuorempana tykkäsin käydä tanssimassa, ilta menikin usein tanssilattialla.

Tylsäähän se on pintaliitoa, kiimaa ja kimallusta. Ei kuule keskustella, humalaiset kourii, rahat menee jne.

Miksi pitäisi tuhlata aikaa, rahaa ja itsetuntoa semmoisen eteen jonka löytäminen on epätodennäköistä jostain baarista ja kun ei siellä kertakaikkiaan viihdy?

Näin kliseemäisesti voi toki sanoa että joskus (erittäin harvoin) on ihan kiva käydä tyttökaverien kanssa pitämässä "hauskaa" mutta kyllä se mulla se hauskanpito jää siihen pariin tuntiin. Etkoilla on usein mukavampaa kuin baarissa.

• Krissy

Meteli ja känniläiset. Plus minusta on tullut varsin mukavuudenhaluinen, mieluummin käperryn omaan sänkyyn...

• Suurin syy siihen, miksi en käy baareissa on se, että kun ei ole ketään kavereita joiden kanssa voisi noissa paikoissa käydä. Yksinäisenä nuorena miehenä sinne meneminen tuntuu tosi hankalalta, kun pelottaa aina se, että, mitä muut ihmiset siitä ajattelevat, kun oon yksin baarissa ilman ketään kavereita.

Kävisin kyllä joskus baareissa, jos mulla vaan olisi kavereita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      141
      6688
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4901
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3905
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3081
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2976
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2452
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2207
    Aihe