Citymarket/Prisma tmv

työpaikka menossa vaihtoon

Paljonko saa palkkaa isommassa marketissa työskentelevä "apulainen" (ei siis kassa, vaan se, joka laittelee tavaroita hyllyihin), eli paljonko voin pyytää? Ja paljonko suunnilleen on palkka kuukaudessa, kun laskee mukaan ilta- ja viikonloppulisät?

6

2677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukainen palkka
      • työpaikka menossa vaihtoon

Kiitos tiedosta. Eli ei kovin hääpöiset tulot ole... Osaisko joku vielä sanoa, kun itse en tiedä edes sitä, milloin alkaa iltalisät juosta, että jos viikossa tekee vaikka viisi vuoroa, joista kaksi aamua, kaksi iltaa ja yksi lauantai, niin mitä mahtaisi tilipussissa olla kuun lopussa, jos se peruspalkka on alle 1400e?

En ole ikinä ollut kaupassa töissä, nyt on pakko tehdä mitä vaan, kun vaihtuu asuinpaikka ja ennenkuin löytää oman alan töitä.

Niin ja paljonko about mahtaa vero% olla noin alhaisilla tuloilla, jos ei ole lainaa? Nyt mun tulot on vähän päälle 2000e ja vero% 18.

Olen kaikesta tiedosta kiitollinen!

• polemik
        työpaikka menossa vaihtoon kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Eli ei kovin hääpöiset tulot ole... Osaisko joku vielä sanoa, kun itse en tiedä edes sitä, milloin alkaa iltalisät juosta, että jos viikossa tekee vaikka viisi vuoroa, joista kaksi aamua, kaksi iltaa ja yksi lauantai, niin mitä mahtaisi tilipussissa olla kuun lopussa, jos se peruspalkka on alle 1400e?

En ole ikinä ollut kaupassa töissä, nyt on pakko tehdä mitä vaan, kun vaihtuu asuinpaikka ja ennenkuin löytää oman alan töitä.

Niin ja paljonko about mahtaa vero% olla noin alhaisilla tuloilla, jos ei ole lainaa? Nyt mun tulot on vähän päälle 2000e ja vero% 18.

Iltalisä on 3,83/h klo 18:n jälkeen,ja lauantailisä 4,96/h klo 13:n jälkeen.Saattavat tehdä noilla vuorokaavailuilla n.150/brutto.Palkat on myös hieman nousseet tuosta linkitetystä taulukosta,ehkä vajaan satasen.Kaupan töissä on usein se ikävä puoli,että tarjotaan osa-aikatyötä,esim.30 h/vko,jolloin palkka vielä vähän putoaa,tosin ajaa samaan,jos tekee vaikka jatkuvaa iltaa.Veroprosentista sen verran,että itse tienaan n.1700,ja prosentti on 16.

• .............

normaalissa työrupeamassa voisin arvioida, että saat normipalkan päälle noin 25-30% päälle vuorolisiä. Tämä on karkea arvio.

• tiinakärkäs

Niin. Eivät ole kummat palkat tuolla alalla. Ja nykyään teettävät enimmäkseen 25 tuntia/vko. Eli palkka lasketaan tuntipalkkana lisät tietenkin. Jos kuulut työttömyyskassaan, niin kassa saattaa maksaa soviteltua päivärahaa palkan lisäksi, mikäli teet noin lyhyttä viikkoa tuollaisella pikkupalkalla. Kannattaa selvittää! Itse tein aikanaan 3 päivää viikossa, jäi 4 vapaapäivää ja kassa maksoi päivärahaa palkan päälle. Kyllä sillä hetken pärjäsi, mutta melko pian tuli siirryttyä muihin hommiin.

Verottajan sivuilla voi käydä itse arvioimassa laskurin avulla veroprosenttinsa.

• työpaikka menossa vaihtoon
        tiinakärkäs kirjoitti:

Niin. Eivät ole kummat palkat tuolla alalla. Ja nykyään teettävät enimmäkseen 25 tuntia/vko. Eli palkka lasketaan tuntipalkkana lisät tietenkin. Jos kuulut työttömyyskassaan, niin kassa saattaa maksaa soviteltua päivärahaa palkan lisäksi, mikäli teet noin lyhyttä viikkoa tuollaisella pikkupalkalla. Kannattaa selvittää! Itse tein aikanaan 3 päivää viikossa, jäi 4 vapaapäivää ja kassa maksoi päivärahaa palkan päälle. Kyllä sillä hetken pärjäsi, mutta melko pian tuli siirryttyä muihin hommiin.

Verottajan sivuilla voi käydä itse arvioimassa laskurin avulla veroprosenttinsa.

Kiitos vastanneille!
        Toivoisin saavani täyspäiväisen työpaikan, osa-aikaisena ei palkka riitä elämiseen.

Mutta näillä tiedoilla mennään eteenpäin :)

Ja edelleen saa laittaa infoa, jos vielä joltain löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1850
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1691
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1423
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1103
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      1022
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      880
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      861
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      860
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      21
      760
    Aihe