Ari Paunonen ?

pohtija.

Mihin se Paunosen menestys aikanaan oikein tyssäsi ? Kaveri oli nuorissa maailman huippuja mutta aikuisissa sitten ei jatkunut samaan tyyliin.

8

4067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoksijaveteraani

on itse todennut, että valmennuksellisiin virheisiin. Vedettiin ylikuntoon ja liian kestävyyspainotteisesti treenaten, kun tavoiteltiin Moskovasta jättipottia. Tuon jättipotin korjasikin sitten yksi englantilainen pikku-ukko, jonka juniori-Ari pieksi 3 vuotta aikaisemmin mennen tullen. Pikku-ukko alkoi treenaamaan nopeuspainotteisesti ja menestyikin kilparadoilla pitkään, olympiakultia ja maailmanennätyksiä.

• on itse

kertonut, että menestys tyssäsi siihen, kun hän kieltäytyi doping-aineiden käytöstä.

Ilmeisesti tuo englantilainen pikku-ukko ei sitten kieltäytynyt..

• mt1

Aläpä syytä Coeta dopingista. Miksei urheilun kyseessa ollessa jotkut osaa muusta puhua kuin dopigista? Sebastian Coe oli puhdas urheilija. Kannattaa lukea kirja Voittohin ja ennätyksiin. Ensinnäkin mies oli tosi lahjakas, mikä yhdistettiin kovaan ja järkevään harjoitteluun.

• Asian tietävä

Nyt levittelet täyttä mutulööperiä. Valmennuksen karkeat virheet johtivat Paunosen loppuunpalamiseen juoksijana. Dopingilla ei asiassa ollut mitään tekemistä.

• mt1
        Asian tietävä kirjoitti:

Nyt levittelet täyttä mutulööperiä. Valmennuksen karkeat virheet johtivat Paunosen loppuunpalamiseen juoksijana. Dopingilla ei asiassa ollut mitään tekemistä.

kommentti. Paunonen on itse Juoksija-lehdessä useita kertoja puhunut harjoittelunsa virheistä. Usein on myös korostanut hänen virheidensä välttämistä harjoittelussa. Paunonen juoksi itse asiassa melko pitkän uran. Parhaat ajat vain tulivat jo 19-vuotiaana. Mm. 20-vuotiaana juoksi vielä tosi hyviä aikoja.

• Laku

Naiset ja alkoholi uran tyssäämiseen?

• Reijoreenaa

Juaksijalehen opeillako reenas?

• Vanhakonna

Vähän niin kuin lahjakkaan henrikssonNinkin ura tyssäs naiset ja alkoholi. Semmosta se elämä on. Oppi ja ikä kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe