Kuinka monta eri autoista kertovaa biisiä tiedätte?Itse en muista/tiedä kuin Kesä-Ladan ja Cadillakin.Tarvitsisin ainakin kymmenen.
Auton merkki biisejä?
27
7626
Vastaukset
- jepjep.
mitä nuo biisit, joista kerroit, on nimeltään? minä tiiän ainakin corolla kappaleita.. ja helvetin ooppeli. :)
- Retkuilija
Tuli mieleen.
- Kummelista
Toyota Mark II on autoista aivan verraton....tai jotain sinne päin.
- Suurlähettiläät
Rahat on loppu mutta myydään Volvo....
- Jope Ruonansuu
Onhan näitä jos tarkoitat kappaletta jossa vain mainitaan auton merkki. Pelkästään autosta tehtyjä lienee huomattavasti vähemmän.
ZZ Top - Chevrolet
Lynyrd Skynyrd - Outta Hell In My Dodge
Janis Joplin - Mercedes Benz
Mike Patton - Ford Mustang
Wigwam - Hard Top Lincoln- lauletaan
Angliasta. jos nyt oikein muistan...
- kaksi autoa
Oikein muistat Anglian, mutta myös naapurin Sierra mainitaan, Fordeja molemmat.
- Retkuilija
-Mercury blues.
- ainakin
sieltä oon imuroinu ainakin semmosia kun ratakiree corolla, opel, sit balladi volvolle. tais olla hakusanoina amis ja sit auton merkki
- tihk
Janis Joplin - Mercedes Benz
- anglian katsastuslaulu
täää
- martti servo
Martti servolla on ainakin johtotähti biisi ja sleepy sleepersiltä tulee mieleen semmonen kun -jimi-lauletaa jotenkin et "broidil oli auto upee se oli chevrolet viis viis kupee... ja sit sleepyn toine mitä muistan ni lauletaan jotenki " mul on buicki mut ei korttia, mul on buicki mut ei korttia, ajan buickin mä pusikkoon.
- Se on :D
Anssi Umpikela - Helvetin ooppeli
http://www.youtube.com/watch?v=dpTUjwB25FM&feature=related - Me kaanikot
Sonny Boy Williamson: Pontiac blues
Rehtorit: Apina ja Corolla - Rasvanäppi
Raaka-Arska: Corolla, cossua ja tupakkaa
(Arskahan on se Popedan riskinnäköinen roudari)
Ismo Alanko Säätiö: Datsun - ,l,l,l,l,
oli trans amin takapenkillä
- audionseparas
nrj aamupojat-audi mies
- Retkuilija
Röyhkältä.
- riittää
Cadillac on myös Eero & Jussi & Boys versiona Mosse
- vekes
ei varsinaisesti ole kappale vaan muunnos Kirkan kappaleesta Varrella virran muotoon Virralla Warren. Warrehan oli itäsaksalainen Wartburg. Oli jossain kotimaisessa leffassa jokunen vuosi sitten....
- 350cid
C.C. Catch - Backseat of Your Cadillac
- doirhglkdjf
"Little Red Corvette"
- fnftjdzfjnj
Tai "the artist formerly known as talented".
- ..
dj irppa- opel vectra :))
- Ryönän syy
Turo's Hevi Gee : Warrelle Virtaa (Down By The River/Varrella Virran)
Sleepy Sleepers (vaiko Leningrad Cowboys?) : Volga (Moscow/Volga, eri sanoitus) - Retkuilija
Jukka Kuoppamäki, Capri-club!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760