Täällä ei Metallista tietoakaan!

DuriaSadyr

Olen seurannut jo pitkään tämän suomi24 "metalli" palstan keskusteluja, ja voin pettyneenä todeta että täällä ei muusta jauheta kun mainstream sonnasta. Kaikkia turhanpäiväisiä hälläväliä-artisteja tyyliin Sonta Arctica, Childern of Bodom, Mokoma, Thunderstone jnejne. Hohhoijaa, sanoo meikäläinen!
Kuuntelisitte nyt KUNNNON METALLIA! Kokeilisitte kerrankin mitä sieltä pintaa syvemmältä löytyisi. Sieltää nimittäin voi löytyä sellaisiakin helmiä kuin DURIA SADYR.

http://www.mikseri.net/artists/duriasadyr.68051.php

11

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allan1

      Jos mainostamasi DURIA SADYR yhtyeen albumi nousisi joskus suomen virallisen albumilistan kärkeen sekä massojen suosioon, niin olisiko tämäkin bändi silloin ns. mainstream sontaa?

      Onko KUNNON METALLIA vain ne bändit, jotka eivät saa levytyssopimusta tai joiden levyt eivät myy?

    • on keksinyt

      uuden tyylisuunnan.Retard metallin.

    • Demica

      Palstan otsikko on Kotimainen metallimusiikki.
      Eli palstalla on lupa keskustella kaikesta kotimaisesta metallista, ja jokaisella on lupa pitää
      haluamastaan musiikista.
      Itsekään en välitä palstalla pyörineistä bändeistä,
      mutta muut saavat pitää ja kirjoittaa niistä.
      Tottakai saat tuoda oman mielipiteesi julki, tee vaikka keskusteluja näistä Sinun mielestäsi kunnon bändeistä.
      Kuitenkin esim. Mokoma sopii gentreltään tähän palstaan., vaikka sinä et siitä pitäisikään.

      En nyt saanut itseäni ilmaistua kunnolla näin kirjaimin, mutta toivottavasti älysit pointtini. :)

      • metalunion

        alumiinista,myös kotimaisesta saa romukaupassa ehkä noin 8 eekiä kilo?


    • Petter X

      Olet sitten kaivanut lääkärikirjasta visvasyylän latinalaisen nimen. Arvaa kiinnostaako katsoa jostain mikseri.netistä moisten nobodyjen aikaansaannoksia?

      • liha-SS

        Väitätkö sinä Duria Sadyria "nobodyn aikaansaannokseksi"? Olet aika pihalla asioista. Mitä helvettiä edes teet Metallifoorumilla? Pois täältä, epämetallinen idiootti! Et varmasti ole itse tehnyt elämässäsi mitään hyvää metallimusiikin eteen, joten SHut the fuck up!


      • Neo-88
        liha-SS kirjoitti:

        Väitätkö sinä Duria Sadyria "nobodyn aikaansaannokseksi"? Olet aika pihalla asioista. Mitä helvettiä edes teet Metallifoorumilla? Pois täältä, epämetallinen idiootti! Et varmasti ole itse tehnyt elämässäsi mitään hyvää metallimusiikin eteen, joten SHut the fuck up!

        No kerropa nimim. liha-ss, kuka tämä "ei nobody", jonka nimenkin jo unohdin vaikka äsken sen mikseristä katoin, oikein on kun niin mainitsemisenarvoinen sankari on?

        Kyllä se nyt vaan on niin, että vaikka olen kuunnellut metallimusiikkia jo toistakymmentä vuotta ja makuun kuuluu niin listäkärjessä käyneitä kuin demotasonkin bändejä, niin ei joka helvetin kellaribändiä jaksa käydä mikseristä katsomassa ja kuuntelemassa.

        Se nimittäin sillä lailla, että kun tässä maassa on tää "metallibuumi" yms. paskaa, niin noita turhanpäiväisiä kellaribändejä on niin vitusti liikaa, ettei kukaan jaksa sitä kaikkea kuraa kahlata lävitse. Jokainen saa toki soittaa ja harrastaa niin paljon kuin sielu sietää, parempi se kuin polttaa pilveä ja impata tinneriä, mutta ei kannata olla naama norsunvitulla jos se oma suhinataideteos ei miellytäkään kuin äitiä.


    • Nimetön

      kuuntele ite vaan sitä mistä pidät. mä kuuntelen mieluummin rajumpaa ja rujompaa metallia sitä syvintä olemusta, black metal. siinä on kyllä sellanen genre jossa alkaa pää heilumaan ja turvasta alkaa tuleemaan kunnon örinää.

    • ---!---

      Onko tämä muka metallia? Kuka helvetti jaksaa kuunnella moista shittiä?

    • Saluunanbosse

      Kyllä sitä nyt ollaan sitten oikein TRUU-HEVAREITA!
      Saatana!
      Kyllä minä kehtaan hevi-ihmisenä myöntää pitäväni myös ''massabändeistä'' kuten Children of Bodomista.
      Silti on myös näitä ''oikeitakin'' metallibändejä (bändejä, jotka eivät ehkä koskaan tule nousemaankaan koko kansan tietoisuuteen).
      Perkele että ottaa päähän tuollainen sonta.
      Kyllä sinä minun puolestani saat fiilistellä pelkästään underground-bändien tahtiin, mutta älä jumalauta kiellä sitä tosiasiaa, että yleensä tunnetuksi tuleminen on jokaisen sellaisenkin bändin salainen unelma. Ja jos joku siinä joskus onnistuukin, niin sehän on jumalauta hatun noston paikka se!

      • duriasaadyri

        Sinä olet PASKAA, pintaliitäjä-poser! FUKK OFF, Duria Sadyr's gonna rip your head off!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe