Ajattelin aloittaa joogaamaan kotona, mutta onko siinä aloituksessa mitään eritystä? Jos tiedätte jonkun hyvän kirjan (mieluummin kirja kun dvd) niin minkä niminen kirja on ja minkä hintainen ja mistä ostettu. Onko parempi joogata aamulla vai illalla?
KIITOS!
Joogaa kotona...
5
2229
Vastaukset
- +henri
moi..
http://yogalife.fi/product_info.php?products_id=572
tuolla on petri räisäsen kirjottama kirja, joka käsittelee ashtanga joogaa. todella hyvä kirja aloittelijalle ainakin omasta mielestäni.
http://yogalife.fi/product_info.php?products_id=678
tässä on myös toinen yhtä pätevä ellei parempi vaihtoehto. saatavana myös dvd:llä.
Kirjat löytyy kyllä www.akateeminenkirjakauppa.fi myöskin
-----------------------------------------
Itse joogaamiseen sanoisin, että heti kun pystyy eli keho antaa myöten niin kannattaa joogata aamuisin. Aluks vaan on ehkä helpompaa "jumppailla" iltapäivällä esim töiden jälkeen kun on jo vähän päässyt vetristymään. Mutta alun kankeuden jälkeen itse suosin ainakin aamuharjoittelua. Sama pätee myös meditointiin - mieluummin aamusta. - Kotijoogaaja
Joogaa aloittelijoille -julkaisussa on selkeät ohjeet.
Minä kävin neljä kertaa joogan alkeiskurssilla ja sen jälkeen olen joogannut koton. Halu oppia enemmän sai minut kuitenkin lähtemään kurssille uudestaan. Käyn kurssilla kerran kahdessa viikossa ja joogaan muuten 20 minuuttia kolmena päivänä viikossa kotona. Vaan nälkäpä kasvaa syödessä.. - räpäti
.... eli kirjastosta löytyy kasapäin erilaisia jooga kirjoja ja siitä sitten vaan valkkaamaan itselle sopivimpia :)
- Jovain1
Jo vain se jooga on hihhuli hommaa, mieki oon pysytellyt mieluummin joikhaamisessa.
- eeva-kaarina
Joogan harjoittaminen kotona ei häiritse naapureita niinkuin joikujen lurittelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492