Solarium Turku

rusketus

hei, mikä olisis hyvä solarium turussa? olen kuullut että solariumlaitteet ovat eritasoisia.. olen menossa solariumiin ekakertaa ja tahtoisin kunnon jälkeä.. :) suositteluja?

13

11314

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suositus

      on Sunny Days Maariankadulla, jos haluat jopa ruskettua.

      Olen kokeillut monia ns. "korkeatasoisiakin" paikkoja mutta hyvä jos 10 x ruskettaa. Sunny Daysin laitteet antavat näkyvää väriä jo muutamien kertojen jälkeen, muistaakseni 12 min /kerta. Eikä hintakaan ole paha, jos oikein muistan niin 10 x 45€ (ei varma)

      • Ruskea

        Onko tuota Sunny days:ia enää olemassa?
        En ole enää huomannut siinä muuta kuin tya:n hoitolan!


      • se siinä
        Ruskea kirjoitti:

        Onko tuota Sunny days:ia enää olemassa?
        En ole enää huomannut siinä muuta kuin tya:n hoitolan!

        mutta kieltämättä jää vähän TYA:n varjoon :)

        On viimeinen liiketila siinä rivistössä, ennen porttikonkia...


      • rusketus

        täytyypi mennä kokeilee sitä sunny days paikkaa! :)


      • rusketuksesta
        rusketus kirjoitti:

        täytyypi mennä kokeilee sitä sunny days paikkaa! :)

        metrosun humalistonkadulla on hyva paikka. itsepalvelusolariumi, joten aikoja ei tarvi varailla. uudet laitteet eli kalpeena kun menee niin ei tarvii olla kun suunnilleen 8min. solariumissa pystyy myos kuuntelemaan musiikkia.


    • Mawka

      Petreliuksen maauimalassa kävimme kaverin kanssa kerran, ja siellä kyllä yksi 20minuutin reissu riitti ja rajat näkyy.. Maksoi muistaakseni 4e. Erittäin tehokas!

    • Mia-Mia

      No mikä olisis hyvä solarium turussa?´Nyt on vuosi 2010.

      • x

        Moi,
        itse olen käyttänyt Metrosunia Humalistonkadulla ( Humalistonkatu 7). Tosi tehokas ja siisti paikka. Ei mene paljoa aikaa ja tulee varmasti ruskeeksi. Suosittelen!


      • rusketus
        x kirjoitti:

        Moi,
        itse olen käyttänyt Metrosunia Humalistonkadulla ( Humalistonkatu 7). Tosi tehokas ja siisti paikka. Ei mene paljoa aikaa ja tulee varmasti ruskeeksi. Suosittelen!

        Lueskelin näitä juttuja kun oon ajatellu mennä itse kanssa solariumiin ennen kesää, koskaan aikasemmin en oo ollu. Pitääkö sinne varata jotain mukaan? Mitään kun en näistä touhuista tiedä :D ja miten laite ylipäätänsä toimii? :D


    • SolTu

      Elellään vuotta 2011, kohta 2012. Onko metrosun edelleen käymisen arvoinen paikka? Käykö paljon porukkaa? Joutuuko odottelemaan että pääsee koneeseen?

      Onko tämmösessä itsepalvelusolariumissa siis vaan rivi ovia joiden takaa löytyy koppi missä riisutaan ja rusketutaan ja puetaan ja poistutaan? Ettei tarvii muille vilautella ;)

    • sunkisssed

      Tänään kävin solariumissa ensimmäistä kertaa, ja paikkana oli Metrosun. Ei voi muuta kuin kehua kyseistä paikkaa :) Siisti paikka ja selkeät ohjeet miten solariumia tulisi käyttää; kolikkoja (tai kortti) automaattiin sen verran kun haluaa solariumissa olla 4e/ 6min ja siitä ylöspäin. Pari minuuttia aikaa riisutua ja laittaa suojalasit päähän (pitäisi löytyä kopista, kannataa toki tarkistaa ennenkuin laittaa rahaa automaattiin että suojat löytyvät kopista :p) Sitten vain sinne makoilemaan, kone käynnistyy ja sammuu itsestään kun aika on kulunut. Jo ensimmäisen 6min jälkeen huomaa pientä eroa :))

      Huomenna 9-12 min, täytyy katsoa minkä väriseksi tulee että tarviiko vielä käydä kolmannen kerran kun en mtn kauhiaa rusketusta hae vaan hieman väriä kalpeaan talvi-ihoon :))

    • maipo228

      Paljonko se solkkukortti suunnilleen maksaa? ja onko 16-vuotiaalla mitään asiaa metrosuniin, usein saa kuulla että alle 18-vuotiaita ei ainakaan joissain paikoissa esim. kylpylöissä päästetä solkkuun.. Itse olen turusta myös ja salilla jossa käyn niin maksaa solkku ihan sikana, ja itsepalvelu kuulostaa jotenkin houkuttelevammalta kuin kuntosalilla ramppaaminen :) paljon on metrosunia kehuttu niin siksi aattelin et sitä vois testailla.

      • Ffhbn

        Onko tietoa että oisko mitään hyvää itsepalvelu solkkua enään 2018 vai onko kaikki vaan tyyliin kaikissa kuntosaleilla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe