Kaikki ne joiden mielestä se oma ukko on maailman ihanin, kertokaas mitä kaikkea kivaa arjen piristystä olette keksineet? =o)
Mieheni on todellakin aivan mahtava. Syötävän näköinen, osaa remontoida talot, autot, laitteet ja varsin yritteliäs ja kiltti, huomaavainen, hellä jne jne (lista on loputon). Harrastamme samoja asioita mm. kotikuntosaleilua, hevosia, koiria ja ajatusmaailmamme kohtaavat tavalla jota voisi kutsua "taivaassa tavanneet".
Siksipä olen niin onnellinen ja tahdon arkeakin piristää aina sopivalla tavalla (Ihan sisäsyntyinen halu!)
Eilen oli mieheni ilme kyllä katsomisen arvoinen!
Olin tullut kampaajalta, laittanut ruuat ja kahvit ja ensimmäinen kysymykseni ovella oli "syödäänkö, juodaanko vai naidaanko ensin". Ja tehtiin kaikki, tuossa järjestyksessä... Ei haitannut vaikka oli rankka työpäivä takana.
Sängyssäkin on kiva piristää vaikkapa hierontaöljyllä! Tai ostamalla tuokkonen mansikoita ja niitä voi sitten syötellä toiselle tavalla jos toisella... Ei aina tarvitse rutiininomaisesti, mielikuvitus kehiin! Ja kuka on käskenyt aina sängyssä harrastaa seksiä?
Mieheni on ollut perin otettu kun olen tullut häiritsemään autotalliin puuhat mielessäni. ;o) Samaten tallin siivouksen lomassa on ollut mukava tehdä muutakin kuunnellessa hevosten heinän syöntiä...
Spontaanius on parasta kaikessa mielestäni. Tai toisaalta on mukava saada kesken työpäivän eroottisia tekstareita omalta rakkaalta. Siinä kiihko sitten vain kasvaa koko päivän ja yhteinen paluutyömatka voi johtaa "mettäteille" kodin sijaan...
Mun mielestäni on aivan ihanaa saada tehdä toiselle hyvää, samalla saan sen ainakin tuplasti takaisin itselleni. Vaikka olisi väsynyt, nälkäinen ja vaikka mitä, kyllä oikealla tavalla lämmitettynä syttyy! Vastaavalla tavalla kuin itse olen impulsiivinen, myös mieheni on samassa määrin. ;o) Voitte arvata ettei elämä ole tylsää. Mielestäni elämä täytyisi yrittää elää niin että jokainen päivä voi olla se viimeinen. Pitää antaa arvostusta, nauttia ja iloita!
Niin, ja ei sen arjen piristyksen aina tarvitse olla seksiä. Se voi olla lämpimäisiä, hyvää ruokaa, siivous tai jotain muutakin!
Mites olette itse yllättäneet miehenne?
Maailman ihanin mies?
5
1181
Vastaukset
- mariska
Mä yllätän mieheni aina välillä matkalla. Matka vain meille kahdelle millon mihinkin.
Meillä kun on pari lasta niin viikonloppu mökillä miehen kanssa on juhlaa, saatika välillä ulkomaille.
Välillä myös lapset mukaan. - Ella
vain sanoa, että on se hienoa, kun jollakin asiat hyvin. Upeaa, että onnellisiakin ihmisiä vielä löytyy. Kun tuntuu, että nykyään ihmiset vain murehtivat huoliaan ja elävät arjessa tiedostamatta kuinka onnellisia he oikeasti voisivat olla.
Oikein hyvää kesää Teille =) Ja kaikille muillekin tietysti.- Enkeli
Kiitos kiitos, sitä samaa itsellesi! =o)
Ehkä sitä osaa nauttia ja olla onnellinen sitten pienemmistäkin (?) asioista kun elämä on potkinut päähän tavalla jos toisella ensin? Samaten osaa arvostaa toista ihmistä kun on kokenut elämässä kaikenlaista. Oppia ikä kaikki myös itsekin. Ehkä se on tätä jatkuvaa elämänkoulua.
Tuntuu todellakin välillä ettei kukaan enää osaa iloita mistään, pitäisi olla kaiken aina suurta ja mahtavaa ennenkuin mikään liikuttaa mihinkään suuntaan.
Elämä on sen verran ollut julma minulle että pyrin nauttimaan jokaisesta hetkestä niin kuin vain ikinä voi. Vastoinkäymiset kuuluvat elämään osaltaan, ei niiltä voi välttyä mutta arjesta voi tehdä juhlavampaa. Parisuhteeseenkin tarvitaan kaksi ja suhdetta on huollettava, ei se itsestään pysy kasassa natisematta. - Enkeli
Kiitos kiitos, sitä samaa itsellesi! =o)
Ehkä sitä osaa nauttia ja olla onnellinen sitten pienemmistäkin (?) asioista kun elämä on potkinut päähän tavalla jos toisella ensin? Samaten osaa arvostaa toista ihmistä kun on kokenut elämässä kaikenlaista. Oppia ikä kaikki myös itsekin. Ehkä se on tätä jatkuvaa elämänkoulua.
Tuntuu todellakin välillä ettei kukaan enää osaa iloita mistään, pitäisi olla kaiken aina suurta ja mahtavaa ennenkuin mikään liikuttaa mihinkään suuntaan.
Elämä on sen verran ollut julma minulle että pyrin nauttimaan jokaisesta hetkestä niin kuin vain ikinä voi. Vastoinkäymiset kuuluvat elämään osaltaan, ei niiltä voi välttyä mutta arjesta voi tehdä juhlavampaa. Parisuhteeseenkin tarvitaan kaksi ja suhdetta on huollettava, ei se itsestään pysy kasassa natisematta.
- Multeripuu
muodostuu minusta todella upeasta parisuhteesta, jonka onnekseni olen sattunut löytämään n. 30 vuotta sitten. Voisin myös sanoa, että minulla on maailman ihanin mies, hän on hellä, huomaavainen, tarvittaessa voimakas, hyvä keskustelija, hyvä rakastaja, mainio perheenisä.
Kun tulen väsyneenä työstä, hän saa päiväni kirkastumaan, harrastamme yhdessä urheilua ja kielien opiskelua. Käymme taidenäyttelyissä, teattereissa - siis kaikkea yhdessäolemista.
Toivon muillekin yhtä hyvää tuuria avo- ja avioliitoissa. Keskustelkaa avoimesti, jos ongelmia ilmenee, tulkinnat asioista voivat omassa mielessä tulla liian suuriksi ja värittyä väärin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840