Hätähuuto Keniasta!
Pia ja Tapio Villikka Keniasta!
Rukoilkaa meidän ja Kenian puolesta. Viime yö oli kauhein.
Olemme Korussa. Emme pääse kotiin. Maa sekaisin raivosta.
Ihmisiä kuollut jo 150. Eldoretissa on poltettu ihmisiä kirkkoon.
Hätähuuto syyttömien puolesta. Olimme viime yönä suurimassa
vaarassa. Peltoja poltettiin 400 m päässä. 75 000 ihmistä on
joutunut jättämään kotinsa. Se mitä pelkäsimme on
tapahtunut. Vaalitulos väärennettiin. Oppositio olisi ollut oikea
voittaja.
PS lähettäkää tätä viestiä emailen ja sähköisin viestein
eteenpäin!!!
Hätähuuto
3
462
Vastaukset
Kristityksi ei ole pakko tulla mutta se on täysin välttämätöntä.
http://www.kepa.fi/kumppani/arkisto/2006_12/5483
Ei voi parempaa esimerkkiä löytyä ihmisen kaksinaamaisesta raadollisuudesta.- Jansku H
Pakkaa reppus ja meepäs katsomaan tonne Tansanian ja Kenian puolellekin noiden maasai-ihmisten elämää. Ja mä takaan ettei tuu olemaan maisemista huolimatta mikään hupijuttu!
Kiertelehän muutenkin siellä ja tuu heitteleen tyhmyyttäs tänne sitten vasta. Puhu sitten uskovien raadollisuudesta! Jos kehtaat! Mee ihmeessä katsoon mitä siellä on ja mitä nuo uskovat tuputtaa! Sinne ei kukaan, toistan, ei kukaan menisi, ilman todellista aitoa lähimmäisen rakkautta. Mä olen itse ollut paikan päällä ja mua todellakin pistää harmittaan tollaset typeryydet!
Mä arvostan suuresti niitä ihmisiä, jotka siellä jaksaa asua heidän keskellään ja auttaa heitä jokapäiväisessä elämässä ja tulevaisuudessa.
Keniassakin on ollut valkosia ryöstämässä ja raiskaamassa ja orjuuttamassa. Ja mikä onkaan itsekkyyden tulos? Äärimmäinen köyhyys ja puute!
Mitä sä teet maailman "vähäisten" hyväksi? Arvostelet niitä jotka oman terveytensä uhalla ja monesti omin varoinkin auttaa!
Hakukoneen kautta tai telkkarin kautta on tosi kaukana todellisuudesta. Uskotko sä edes sen että tosi paljon jutut muuttuu ennekun ne tulee uutisista ulos? - tehtiin kun kenialaisille
Jansku H kirjoitti:
Pakkaa reppus ja meepäs katsomaan tonne Tansanian ja Kenian puolellekin noiden maasai-ihmisten elämää. Ja mä takaan ettei tuu olemaan maisemista huolimatta mikään hupijuttu!
Kiertelehän muutenkin siellä ja tuu heitteleen tyhmyyttäs tänne sitten vasta. Puhu sitten uskovien raadollisuudesta! Jos kehtaat! Mee ihmeessä katsoon mitä siellä on ja mitä nuo uskovat tuputtaa! Sinne ei kukaan, toistan, ei kukaan menisi, ilman todellista aitoa lähimmäisen rakkautta. Mä olen itse ollut paikan päällä ja mua todellakin pistää harmittaan tollaset typeryydet!
Mä arvostan suuresti niitä ihmisiä, jotka siellä jaksaa asua heidän keskellään ja auttaa heitä jokapäiväisessä elämässä ja tulevaisuudessa.
Keniassakin on ollut valkosia ryöstämässä ja raiskaamassa ja orjuuttamassa. Ja mikä onkaan itsekkyyden tulos? Äärimmäinen köyhyys ja puute!
Mitä sä teet maailman "vähäisten" hyväksi? Arvostelet niitä jotka oman terveytensä uhalla ja monesti omin varoinkin auttaa!
Hakukoneen kautta tai telkkarin kautta on tosi kaukana todellisuudesta. Uskotko sä edes sen että tosi paljon jutut muuttuu ennekun ne tulee uutisista ulos?mentiin tyrkyttämään kristinoppia.
Heillä oli siellä sitä ennen hieno
kulttuuri ja jokaisella oli omat
jumalat kaapeissaan joita he palvoivat.
Nyt koko kansa on mennyt sekaisin kiitos
länsimaisen uskintosonnan levityksen.
Paluuta ei enää ole.
On kestettävä vaan kuin mies.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533