Mikä luokitellaan lyhyeksi jalan sisäpituudeksi? Mietin vain, että kun melkein kaikissa housuissa lahkeen sisäpituus on ainakin 83 cm, niin pitääkö jalankin sisäpituuden olla niin pitkä?
lyhyt jalanpituus
7
1091
Vastaukset
- 78cm
joten aika monet housut olen joutunut lyhentämään.
- jaanaS
Mittasin juuri jalkani sisäpituuden... Se on 76 cm! pituus 32 on farkuissa sopiva, en ole joutunut lyhentelemään... Olenkohan sitten mitannut ihan väärin
- väärin
todennäköisesti olet mitannut väärin, koska 32-tuumaa vastaa senteissä 81-82cm.Siten 76cm vastaa tuumanumeroa 30. Tarkistin asian mitasta, jossa tuumamerkinnät ovat sentti-merkintöjen vieressä. Jalanhan sisämitta katsotaan niin, että mitataan jalan sisäpuolelta haarojen loppuosaan saakka.
- ja pituuteni on 156 cm
toisinsanoen, aina saa lyhentää.
- odjodofk
Aivan, itselleni 32-housut ovat liian isot kaikkialta.
Olen 156,5cm pitkä ja aina pitää kaventaa ja lyhentää. :/ Se ei ole kivaa. - saman pituinen kuin edellinen
odjodofk kirjoitti:
Aivan, itselleni 32-housut ovat liian isot kaikkialta.
Olen 156,5cm pitkä ja aina pitää kaventaa ja lyhentää. :/ Se ei ole kivaa.Eli tosiaankin lyhyt. En nyt ihan tarkaksi muista, mutta ei se paria senttiä tuosta enempää heitä. Ei löydy oikean pituisia housuja ikinä:-(
- löysin useita
Tein tässä viime kesänä loppukesän alessa useita kivoja löytöjä.
Nimittäin caprihousuja oli paljon alessa. Yleensä aina saa lyhentää lahkeista sen 10cm vähintään pois, mutta nämä ostamani caprit (useita pareja ja kaikki alessa) olivat juuri sopivia :)))
Eli olivat minulle lyhentämättä normipituisia ja mikä parasta, vielä kaikki edullisia. Sain yhdellä soppilukerralla kerrankin housuja useaan käyttökertaan. Farkut, mustat ja sini/valkoraidalliset kesähousut, kaikki aukuisten malleja ja kuoseja, ei pikkulasten pinkkiä.
Niin mitat on 158/48.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442