KESÄKUNTOON 2008

Moikka! Missä te kaikki ootte? Ilmotelkaa ny hyvät ihmiset itestänne jotain. Mulla pudotusta viime viikosta -600g. Olen ihan tyytyväinen. Eilen olin vesijuoksemassa ja se on tosi mukavaa. Jaksoin juosta peräti kilometrin. Mites uusi vuosi on lähteny käyntiin? Mun piti ottaa toinen nimimerkki käyttöön ku ed. oli rekisteröity toiselle eli minä olen entinen Mamselli ja nykyisin Mami35.

3

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auroora 2

Ilmoittelen tähänkin nyt sitten tämän aamun painoni vaikka eilen tuohon vanhaanm keskusteluun sen ilmoitin. Vaaka näytti tänä aamuna 67,5 eli 300 gramman tiputus eiliseltä. Eli ihan hyvin menee. Täytyy vaan pitää myös viikonlopun itselläni kova kontrolli.

Minä olen ihmetellyt myös samaa seikkaa missä loput ryhmästä ovat. Aloittajiahan oli hirveästi. Toivottavasti into ei ole lopahtanut kesken kaiken.

Onneksi tässä on nyt vielä kesään aikaa. Minulla tiputettavaa nyt sitten 1,5 kiloa. Täytyy nyt vain edetä pikku hiljaa, ja laskea tarkkaan kalorit. Mutta eiköhän me kaikki onnistuta tavoitteemme saavuttamaan ennen kesää. Toivon ainakin sitä.

Eipä tässä nyt tällä kertaa muuta kuin hyvää viikonloppua ja hyvää uutta vuotta koko ryhmälle, ja vielä tsemppiä tähän projektiin.

Ps. Mami35 onnittelut laihtumisesta.

ter. auroora 2

• mukana!

Ilmoittelen tuolla alempana, että 3 kiloa pompahti joulun ja uuden vuoden tietämillä ylöspäin. Olen kriisistä toipunut ja kaksi kiloa on mukana; näyttää tuo lukema heiluvan. Hienoa, että te muut olette onnistuneet! Tavallinen arki tuo säännöllisyyttä elämään - sitä myöten aion päästä vihdoin kunnon alkuun. :) Yazzu

• borracha

Viime vuoden puolella kirjoittelin tänne viimeksi. Olen ollut kipeänä eli en ole päässyt aloittamaan vielä kunnolla. Sain viimein uudet kuulokkeet mp3-soittimeen ja kolmena päivänä olen jo käynyt lenkillä. Musiikki auttaa kummasti. Jaksoin jopa hölkätä melkein kokonaisen tunnin, johon en olisi uskonut pystyväni. Tänään tuli lunta, joten kävin vain sauvakävelemässä. Pitäisi ostaa uimahalliin sarjalippuja, että pääsee vesijuoksemaan. Kuntosalillakin voisin periaatteessa käydä, mutta olen jo niin lihaksikas, että alan kohta näyttää mieheltä. Tai ainakin hauikseni ja reisi- ja pohjelihakseni ovat suht isot ilman minkäänlaista säännöllistä harjoittelua. Jalkoihin on saattanut vaikuttaa se, että harrastin aiemmin ratsastusta. Muutenkin pari kommenttia on tullut leveistä hartioista yms.

No onneksi olen sentään syönyt suht terveellisesti. Huomenna voisin polkea kuntopyörällä aamupäivällä ennen kouluun menoa. Painosta kerron sitten, kun itse tiedän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe