Oon töissä tutustunu yhteen mieheen, jonka käytös mietityttää... Mistä tietää onko mies kiinnostunut vai muuten vaan kiva ja ystävällinen? Kuvittelin jo joskus yhden toisen miehen käytöksestä, että se on kiinnostunut musta, mutta sainkin tietää, että se taitaa olla varattu, niin nyt en uskalla enää kuvitella mitään tästä kiinnostavasta tapauksesta, kun sen käytös on ollu melkolailla samanlaista mua kohtaan kun ton (mahdollisesti) varatunkin... Me ei useinkaan ehditä montaa sanaa vaihtaa, mutta joku siinä miehessä sai mun huomion jo syksyllä...
Oon kuitenkin viime kuukausina ollu huomaavinani jonkunlaista kiinnostusta siitäkin suunnasta muhun, mutta kun en tiedä elänkö vaan kuvitelmissani. Se hymyilee mulle usein ja katsoo joskus sillee "jännästi", että sen katsetta on vaikee tulkita, se koittaa piristää sanoillaan mun päiviä, saada mun huomion usein jollain tavalla, päästä mun kans edes pieneksi hetkeksi kahdestaan, lisäksi se vaikuttaa mua kohtaan jotenkin välittävältä, tulee vaan sellanen olo, että "toi tykkää musta" :) Mut ehkäpä se haluu vaan olla ystävällinen, tukea, rohkaista ja jotenkin suojella... Sitäkin oon miettiny, että vaikka sillä on mun työnumero, niin miksei se oo ikinä soittanu mulle, jos sitä kiinnostais? Voisko tota miestä jotenkin rohkaista lähestymään? Musta tuntuu, että oon saattanu antaa itestäni aika kylmän kuvan sille, vaikka todellisuudessa koitan peittää mun oikeet tunteet sitä kohtaan.
Ystävällinen vai kiinnostunut?
6
12660
Vastaukset
- J. Elukka
Voisit kuvailla mun käyttäytymiseni ihastustani kohtaan... eli KIINNOSTUNUT.
Mutta voihan joku olla vaan niin periystävällinen ja huomaavainen että noi merkit pätee siihenkin.
Mä käyttäydyn juuri noin ollessani kiinnostunut... aloitetta en tee ennenkuin oman yksityiselämäni asiat on lopullisesti kunnossa. (Joka voi olla syy miksi se sun miehes ei tee aloitetta. Tai sitten se on vaan ujo. Tai...).
Joten en voi olla varma kuin siitä mitä minä itse tunnen :)
ps. "Mut ehkäpä se haluu vaan olla ystävällinen, tukea, rohkaista ja jotenkin suojella..."
Ehdottomasti tätä kaikkea, ja niin paljon enemmänkin!
Jos mun ihastuksen kohde tekis aloitteen mua kohtaan niin mä olisin heti mennyttä miestä... joten kysynkin miten SINUN kiinnostuksesi näkyy?... Kun tuntuu että mun ihastuksen kohde puhuu suunnilleen kaikille muille paitsi mulle :-P- ulkopuolinentyttö
Minulla oli tämmöinen ihastus töissä, josta vasta myöhemmin tajusin, että olikin ihastunut minuun. Sattumoisin päivän mittaan aina kohtsimme..myöhemmin itsekkin ihastuneena häneen tein kaikenlaista jotta näkisin hänet =)
Tuo osui minuun niin.....--> Kun tuntuu että mun ihastuksen kohde puhuu suunnilleen kaikille muille paitsi mulle :-P .....vaikka miettisin valmiiksi mitä hänelle sanoisin, nähdessäni hänet menen edelleenkin ihan lukkoon enkä saa sanottua yhtään mitään! Eipä hänkää ole minulle juuri puhunut, ujoja kaiketi molemmat :)
Kerran hän kysyi multa jotain enkä saanut sanottua mitään, ensinnäkin säikähdn että hän edes tuli eteeni niin yhtäkkiä, saati että puhui mulle.. Oli sillä varmaan ihmetelemistä!! Enkä ihmettele enää ettei puhu mulle.... - pakko saada tietää
ei välttämättä ihan selvästi oo tälle ihastukselleni näkynytkään... paitsi että huomaan usein jääväni tuijottamaan häntä piiitkäksi aikaa, silloin kun kuvittelen, että hän ei huomaa... lähinnä siis hän huomaisi sen mun katseesta... lisäksi mua alkaa aina hymyilyttää, kun vain näenkin hänet, mutta usein on pakko kääntyä silloin pois päin, ettei hän vain huomaisi, typerää, mutta se johtuu kai siitä, että pelkään hänen huomaavan, että olen täysin ihastunut häneen, ja jos selviääkin, että hän on varattu, niin mun maailma saattais olla ainakin hetken romuna, ennenkuin saan taas ajatukseni ja tunteeni järjestykseen... toisaalta hän vaikuttaa välillä mua kohtaan ujolta, vaikka ei kai muuten sitä ole...
oon joskus tehnyt vähän tikusta asiaa, että oon päässyt juttelemaan ja oon myöskin kysellyt häneltä vähän hänen elämästään, kuitenkin työasioihin liittyen ja vaikka olisin voinut kuvitella vastausten olevan "mitäs se sua kiinnostaa" tms., niin hän vastailikin ihan kuin olisi odottanut multa niitä kysymyksiä... eli olen kyllä yrittänyt päästä puhumaan hänen kanssaan, mutta usein se on just tota "tikusta asiaa" kun on pakko vähän miettiä mitä puhuu, ettei vaikuta liian tyrkyltä, flirtiltä tms. Outoa, kun muutamilta työkavereilta ym. oon jo ensitapaamisella kysellyt kaikkea henkilökohtaista, mutta ton ihmisen kanssa ne jutut on ollu aika pitkälti vaan töihin liittyviä... olen kyllä päättänyt, että alan ite olla jatkossa aktiivisempi ton asian suhteen, kun oon kerran löytäny sellasen miehen joka vaikuttaa täysin mun unelmalta, ja saattais jopa olla kiinnostunut musta... ehkä joutuu pettymään, mutta sittenpä ainakin tietää :)
- ratkaisu____
"Mistä tietää onko mies kiinnostunut"
"Voisko tota miestä jotenkin rohkaista lähestymään"
>>-->
Rohkaistus nyt kuule epätietoinen itse ja pyydä häntä kahdestaan lounaalle :)
Sehän on ihan sopivan kevyt aloite, jonka naisetkin saa duunissa tehdä.
Jos et uskalla häntä kuitenkaan face 2 face pyytää
laita lyhyt sähköpostiviesti.
Jos mies suoralta kädeltä torjuu
ehdottamasi lounastapaamisen, sitten vaan tuumaat
omassa mielessäsi että: seuraaaaava mies kiitos!
;) - XLK
Eli miksi arvelet miehen olevan kiinnostunut? Ellet ole tehnyt mitään, josta miehet voisivat kiinnostua, on kysymys normiystävällisyydestä. Olet silloin liian passiivinen herättääksesi todellisen kiinnostuksen.
- pakko saada tietää
miehet sitten kiinnostuu? Mitä mun olisi pitänyt tehdä, että hän saattaisi olla kiinnostunut? Kuvittelen vain siksi, että muut työkaverit ei käyttäydy mua kohtaan samalla tavalla (paitsi se yksi mahdollisesti varattu)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279