Oon miettinyt epilaattorin ostoa.Onko se kannattava osto?Miten se toimii,siis onko siinä pää joka poistaa juurineen sekä joku toisenlainen pää?Pitääkö geelejä ym käyttää sen kanssa? :D Pitääkö epilaattoprin pää joskus vaihtaa??
Kertokaa jotain nettisivuja joista löytyis hyvä ja kohtuuhintanen epilaattori :)
Hyvä Epilaattori?
4
1808
Vastaukset
- sanon minä
Itselläni on Philipsin epilaattori, joka maksoi n. 50 euroa ja ei kyllä toimi.
Karvat irtoilevat satunnaisesti ja suurin osa vain katkeaa. Olen kyllä yrittänyt pitää epilaattoria eri asennoissa, vaihdellut liikuttamisnopeutta ja lukenut käyttöohjeita, mutta eipä auta. Silti kaamea kipu, sattuu melkein enemmän kuin kylmävahaliuskat.
Itse hoitelen karvojen ajelun mieluiten vahalla tms. jolla karvat oikeasti häipyvät. - käyttäjä.
Olen kuullut ennenkin moitteita tuosta Philipsin epilaattorista. Olen käyttänyt jo useamman vuoden Braunin epilaattoria ja olen tyytyväinen. Karvat (lyhyetkin) lähtee tehokkaasti ja juurineen kuten epilaattorilla pitääkin. Epilaattori siis poistaa pyörivässä rummussa olevilla "pinseteillä" karvat juurineen. Ainakin tuossa omassa epilaattorissani (halvin Braunin versio) on myös sheivauspää ja siihen kiinnitettävä kampa jolla voi lyhentää pitkät karvat epilointiin sopivaksi. Mitään geelejä tms. en käytä. Joissakin kalliimmissa malleissa olevaa jäähdytyspäätä tai muita "hilavitkuttimia" en ole kaivannut. Epilaattorini on kestänyt jo useita vuosia ja hankkinut hintansa, eli kun joskus hajoaa, voi hyvin ostaa uuden. Epilaattoreita löytyy useampaakin merkkiä isoimmista tavarataloista. Omani taisin ostaa Anttilasta. Suomalaisissa nettikaupoissakin epilaattoreita löytyy, jos tavarataloon on pitkä matka. Alle viidelläkympilläkin saa hyvän perusepilaattorin. Niitä luksusmalleja lisukkeineen ei kannata ostaa, koska peruskone on kuitenkin sama.
- zdxfcvbn
Itsekkin olen tyytväinen tuohon Braunin epilaattoriin! :) Mulla on siis Braun silk epil (makso 55€ norm.hinta n. 100€?) ja se oli tarjouksessa eli kannattaa katsoa anttilan, sokoksen ja suurempien ruokakauppojen (citymarket,prisma) tarjouksia.
zdxfcvbn kirjoitti:
Itsekkin olen tyytväinen tuohon Braunin epilaattoriin! :) Mulla on siis Braun silk epil (makso 55€ norm.hinta n. 100€?) ja se oli tarjouksessa eli kannattaa katsoa anttilan, sokoksen ja suurempien ruokakauppojen (citymarket,prisma) tarjouksia.
Mulla on myös ollut käytössä Braunín epilaattori jo yli kymmenen vuotta. Olen ollut tyytyväinen siihen. Viime syksynä se alkoi potemaan vanhuuden oireita ja ostin Panasonicin "huippumallin" kahdella eri ajopäällä. Todella hellävarainen kone, ei sillä kyllä karvatkaan lähteneet. Onneksi Huutonetissä oli myynnissä edullisesti Braunin tuttu malli. Nyt taas säärikarvat saavat kyytinsä. Ja niitä on ollut tosi paljon, onneksi nyt ne ovat hieman vähentyneet ja ohentuneet. Muualle kuin sääriin en ole uskaltautunut karvojen poistoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60846
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688