Snowskate

snows8

Osaisiko joku ystävällisesti kertoa mistä noita snowskateja voi ostaa. Olen ajatellut ostaa sellasta
premier versiota tuloksetta.

50

6755

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löysin lumitykki.netistä

      joululahjaksi sukulaispojalle Burton JunkYardin. Surffaa kaikki alan palstat läpi ja pistä ostoilmoitus.

      Suksellinen on minusta parempi, koska kengät ei ota kiinni syvässäkään lumessa.

      Omani Mattel suksellisen snowskeden ostin honkarista nelisen vuotta sitten 70 eurolla. Nyt kukaan ei valmista enää uusia suksellisia snowskedeja paitsi amatzonissa joku pieni valmistaja 400 dollarin hintaan. Tässä bisnesvinkki suomalaisille suksivalmistajille.

      Snowskedellä kiva mennä treenaamaan loiville ruohikkorinteille kun ensilumi tulee ja lautailla voi ympäri vuoden keskeytyksettä ulkona.

      • minä vaan

        Mä ostin iconin sivulta uuden snowskaten mutta joku sano että sitä pitäisi hoitaa tai se katkeaa niin miten sitä pitäisi hoitaa?


      • EnköhänMäTiiä
        minä vaan kirjoitti:

        Mä ostin iconin sivulta uuden snowskaten mutta joku sano että sitä pitäisi hoitaa tai se katkeaa niin miten sitä pitäisi hoitaa?

        Vahaamalla niitä voi hoitaa.


    • lauttasaaren snow skate team

      niit saa aika monesta kaupasta citymarket esim ne on hyvii ja halpoi

    • SK8-75

      Löysin semmosen kaupan kun (prostore.fi) ostin alkuviikosta kaksi Premier Ninjaa sain ne torstaina ja on todella hyviä.. Suosittelen muillekin!

      • Snedeejä

        Hieno juttu kun laitoi viestin olen etsinny pitkään juuri noita lautoja.... kiitokset...


      • OSTA
        Snedeejä kirjoitti:

        Hieno juttu kun laitoi viestin olen etsinny pitkään juuri noita lautoja.... kiitokset...

        Kannattaa ostaa http://www.youtube.com/watch?v=oM_UQTUc2nw tuolta.... laadukkaampia.... itekki pitsin just tilauksee... kaverilla on ja ite tykkään aineki eri malline ku tavalline lumi skeitti


      • xxxxxxxxxxxx

        Onks toi premier lauta puinen vai muovia??? Haluisin tietää ku oon kuullu et muoviläpyskät on aika taipusia reileis...


      • xxxxxxxxxxxx
        xxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Onks toi premier lauta puinen vai muovia??? Haluisin tietää ku oon kuullu et muoviläpyskät on aika taipusia reileis...

        vaan se snowskate prostoren sivuilla jos lukee ''SNOWSKATE MUSTA'' tais olla viel premierin lauta.Ni onks se lauta muovii vai puuta???


      • afsdfadfsdadsdsdsd
        xxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        vaan se snowskate prostoren sivuilla jos lukee ''SNOWSKATE MUSTA'' tais olla viel premierin lauta.Ni onks se lauta muovii vai puuta???

        voisko joku kertoo mulle et kestääks muoviset snowskatet tehä ollien


      • asdaadfadfsdasdfadfa
        afsdfadfsdadsdsdsd kirjoitti:

        voisko joku kertoo mulle et kestääks muoviset snowskatet tehä ollien

        Hallooo!! Voisko joku kertoo et kestääks ne ku oisin ostamas:!!!


      • Jauhis2
        asdaadfadfsdasdfadfa kirjoitti:

        Hallooo!! Voisko joku kertoo et kestääks ne ku oisin ostamas:!!!

        Mulla on kestänny jo monta vuotta :D PT rules!


      • vfvvfvfvfvf
        Jauhis2 kirjoitti:

        Mulla on kestänny jo monta vuotta :D PT rules!

        Minulla olis jo dekki valmiina , mutta haluaisin siitä suksellisen snowskeitin.. olisiko mahdollista?


      • frghjkl
        vfvvfvfvfvf kirjoitti:

        Minulla olis jo dekki valmiina , mutta haluaisin siitä suksellisen snowskeitin.. olisiko mahdollista?

        tilaa black river shopista sukset


      • snedeboy69
        xxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Onks toi premier lauta puinen vai muovia??? Haluisin tietää ku oon kuullu et muoviläpyskät on aika taipusia reileis...

        premier ninja on muovinen snowskate. itellä on violetti premierin lauta, myös muovinen, mutta se on aika jäykkä ja reileis menee tosi hyvi.


      • snedeboy69

    • www.overboard.fi

    • minä vaan

      kannattaa tilata iconin sivuilta sieltä saa satassellaa hyvän laudan ilman toimituskuluja

      • snede

        tuliko muita kuluja kuin pelkkä sneden hinta?


    • kim66mo
      • manaul

        Premierin snedet on huippuja, suosittelen todellaki!


    • adde20000

      Osta ambition tai icon ne on maailman parhaita! Siis se on ihan todistettu.
      Voit ostaa ambitionin boardstockista.

    • LondonKid

      Todellakin Ambition, itellä on myös sellanen!

    • SK8-75
    • isnowskate4life
    • Icon(y)

      ihan liian pitkä toi premier ite tilasin iconin 32" blue team collectionin

      • snede

        tilasitko iconin sivuilta jos tilasit nii paljon makso toimitus kulut ja muut kulut postimaksun lisäksi?


    • AUTTAKAAA!!

      Nyt olisin ensimmäistä snedeä ostamassa ja tuli pieni valinnanvaikeus.

      Elikkäs PUINEN vai MUOVINEN, jos joku asiasta tietävä voisi kertoa molemmista hyviä ja huonoja puolia. lähinnä ajattelin juuri tuota premierin green pea/madridia muovisena vaihtoehtona tai sitten santa cruzia, jos päädyn puiseen taas tämä: http://www.prostore.fi/talviurheilu-118/lumiskate-snowskate-123/snowskate-ambition-blue-947.html kannattaako tuosta ambitionista sitten maksaa 60 € enemmän?

      luin netistä että noita puisia pitäisi jotenkin huoltaa raaputella yms, kertokaa vielä tarkkaa miten se tehdään että snede kestäisi mahdollisimman pitkään!

    • JPJ92

      Premierin puinen on yhtä hyvä kun ambition, todella kevyt vaikka on 8 keroksinen.

    • Snowskedettäjä

      Boardstockista saa puisen ambitionin ja overboardista saa puisen premierin. Ei oo mitää välii mikä merkki ku ne molemmat iha yhtä hyvii. Katot vaa mikä on koolta/väriltä sopivampi.

      • Snowskedettäjä

        Ja vielä lisäys että jos ostat puisen, tämän kauden ambitionin, niin kannatta kattoa Boardstockista koska siellä on vähän enemmän värivalintoja kun tuolla pro storessa. Mut on pro storekin hyvä jos löytyy mieleinen väri.


    • premiersnowskates

      suksellinen premier on paras

    • Anita M

      Onko toi Fortrus Green 5v pojalle sopiva?

    • nrtssss

      Ponkesist saa ja sit junkyard ja boardstockistaki saap hyvii

      • ???

        Saakohan noita premiereitä enää mistään prismoista tai halpahalleista tai muista.


    • KonaGuski:D

      Onko teillä jotai kokemuksii premier fortruksesta ite tilasin sellasen saapa nähdä onko hyvä!? :D:D

    • moikka

      onko semmone apex snowskate hyvä oon kattonu halpoja snowskateja mut nää premier,icon ja ambition on aika kalliita ku vertaa toho apex snowskatee se on kyllä ihan saman nälönen ??? : D

    • Snowsk8
    • snede

      paljon maksaa iconin sivuilta postikulut ja muut kulut sneden lisäks?

    • Snede-ville99

      Snowskate Shop toimii, Premierin Green Pea tuli nopsaan

    • snowwskedaaja

      itsellä suksellinen premier overboardista, hyvin pelaa ja lasken sillä rinteissäkin. lisäksi aloittelijoiden (varsinkin jos meinaa laskea rinteessä) kannattaa hankkia suojat ja kypärä. sen verran paljon kaatumisia tulee varsinkin alussa

    • snowsk8
    • premier3

      Ostin overboardis sen premier green pea ja iha hullun hyvä:)

    • juho4

      Kandee mennä PT Pro Storen myymälään, ihan sikana noita snedejä hyllyssä ja isoja kasoja lattialla.

    • backhill

      Kellään tietoa onko Bachillit hyviä ?

    • Jami87

      kiinan lautoja. kai ne talven kestää

    • Onkoextremegriphyvä?
    • SNOA

      Kävin tänään PT Storessa oli Iconia hyllyt täynnä. Extreme Grippi on sika hyvä..

    • snedespede

      ambition ja icon ovat parhaita snede merkkejä itellä on ambition ja ostin sen boardstockista puiset on parempia ku muoviset

    • AUTTAKAAAAA55

      Mistä marketti kaupoista voi ostaa ja voiko sillä liikkua suoraan eteen potkimalla vai pitääkö mennä alamäkiä kokoajan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe