Moi! Olen 30-vuotias nainen ja miesihanteeni on ehdottomasti NUOREMPI. Ei tarvitse olla komea, voi olla jopa ruma, kunhan on nuori. En osaisi missään tapauksessa olla ikäiseni kanssa, hyi olkoon. En edes 25-vuotiaan kanssa (paitsi jos on oikein hyvin säilynyt). Mieluiten vietän aikaani noin 20-24 vuotiaiden kundien seurassa, tosin jopa 18-vuotiaskin kelpaa. Näin vaan on...
viehätyn nuoremmista
22
2583
Vastaukset
- Nimetön
olet nuorempana saanut huonot kyydit vanhemmalta mieheltä ja siksi kärsit lievästä pedofililiasta. löysennä pipoa niin ei kiristä.
- vissiin söpö kundi
Oho. Tarkoittanee sitä että minulla on siis jopa mahiksiakin kun itse taas pidän enemmän 30 vuotiaista. Olen miettinyt, hyväksynyt asian itselleni mutta kyllä kelaillut että kuinka huono on oma lähtökohta...
kuitenkin käsittääkseni yleensä naiset hakee jopa reippaasti itseään vanhempaa - -å-
Sen verran outo kirjoitus, että oletan provoksi.
- 23v
outo?
Onko ajatus mahdoton?
olen kyllä kuullut ja lueskellut että on paljon tällaisia pareja. Nuori mies, vanhempi nainen.
Mutta yleisesti sitä ilmeisesti pidetään lähinnä vaan seksuaalisena. Leimattu jollakin tapaa. Minua kiinnostaisi ihan seurustella vanehmman naisen kanssa tositarkoituksella.
Koska ensinnäkin olen löytänyt jo paikkani kolmekymppisten seurasta,ystävät ja toiseksi olen kyllä myös seksuaalisesti kiinnostunut siitä ikäluokasta.
En uskoakseni koskaan ole lapsia hankkimassa että se voi olla yleinen ongelma.
Olen jo lähestynyt tämän ikäisiä naisia ja se onkin jotenkin paljon luontevampaa kuin nuoremmat... - tämän ketjun aloittaja
23v kirjoitti:
outo?
Onko ajatus mahdoton?
olen kyllä kuullut ja lueskellut että on paljon tällaisia pareja. Nuori mies, vanhempi nainen.
Mutta yleisesti sitä ilmeisesti pidetään lähinnä vaan seksuaalisena. Leimattu jollakin tapaa. Minua kiinnostaisi ihan seurustella vanehmman naisen kanssa tositarkoituksella.
Koska ensinnäkin olen löytänyt jo paikkani kolmekymppisten seurasta,ystävät ja toiseksi olen kyllä myös seksuaalisesti kiinnostunut siitä ikäluokasta.
En uskoakseni koskaan ole lapsia hankkimassa että se voi olla yleinen ongelma.
Olen jo lähestynyt tämän ikäisiä naisia ja se onkin jotenkin paljon luontevampaa kuin nuoremmat...Ei tosiaan ole provo. Eikä pelkästään seksimielessä kiinnosta vaan ihan tositarkoituksella. Pistä mailiosoittees jos kiinnostaa tutustua tarkemmin
- Aina halusin 30 naisen
tämän ketjun aloittaja kirjoitti:
Ei tosiaan ole provo. Eikä pelkästään seksimielessä kiinnosta vaan ihan tositarkoituksella. Pistä mailiosoittees jos kiinnostaa tutustua tarkemmin
Kun olin vielä itse 21-24 nyt kun olen 26 30 vuotias ei tunnu enää kuin oman ikäiseltä ja en voi enää kuvitella kuin harrastavani seksiä sitä vanhempien kanssa sillä haluan itse joskus lapsia. PS tosin kiikarissa on eräs 31 vuotias nainen jonka kanssa haluaisin kyllä enemmänkin.
- Petter X
Inspiroiduin jostain aiemmin näkemästäni viestistä. Muokataan vähän alkuperäistä viestiä, jotta todelliset tarkoitukset tulevat esiin. Näin mennään!
"Moi! Olen 30-vuotias nainen ja miesihanteeni on ehdottomasti NUOREMPI koska en tule toimeen ikäisteni, aikuisen tasolla olevien miesten kanssa. Ei tarvitse olla komea, voi olla jopa ruma, kunhan on nuori eikä missään tapauksessa 30-vuotiaan elämänkokemuksen ja lisääntyneen järjen omaava. En osaisi missään tapauksessa olla ikäiseni kanssa, hyi olkoon, enhän tulisi toimeen täysijärkisen aikuisen kanssa, hyi olkoon. En edes 25-vuotiaan kanssa (paitsi jos on oikein hyvin säilynyt). Mieluiten vietän aikaani noin 20-24 vuotiaiden kundien seurassa, tosin jopa 18-vuotiaskin kelpaa; siinä iässä kun järki on lähinnä tennispallon luokkaa. Näin vaan on...
Mutta nou hätä! Näin vapaamielisyyden aikakaudella ei siinä ole mitään häpeämistä, että on itse jämähtänyt henkisesti itseään reilut 10 vuotta nuorempien tasolle.- ....
poltatko roviolla samalla homot ja lesbot kiitos
- katrian
että olet oikeassa - tulen itsekin paremmin toimeen nuorempien miesten kanssa (tosin vain 4 vuotta) ja koen itseni ikäiset ja vanhemmat jotenkin "pelottavina" ; )
- suhteellinen tuo ikäero
Okei, nyt sit kolmekymppinen on riittävän aikuinen ja elämänkokemusta omaava? Tuolla jossain aikaisemmassa viestissä kun tämänkin ikäinen mies haukuttiin kakaraksi ihan samoin argumentein (ei elämänkokemusta jne), koska nainen oli jotain viidenkympin nurkilla :D
Jos se elämänkokemus on kaikki kaikessa, miksei miehet sit porukalla metsästä pelkästään jotain 65 vee GILFejä? :D
Vai oisko niin, että ihmisillä on edelleen lupa ihastua MYÖS partnerinsa fyysiseen habitukseen?
Mulla ja miehelläni on sen verran ikäeroa, että tällasia turhia kuittailuja saa joskus kuulla. Tähän maailmaan kun mahtuu paljon sellasia, jotka oikeasti tietää muiden asiat paremmin kuin ne ite, ja ovat sit valmiita suureen ääneen sulle kertomaan että voivoi, sä elät nyt ihan väärin :P
Mut kyllä nekin yleensä sit vaikenee elettyään riittävän pitkään, se elämänkokemus kun niilläkin karttuu niin tajuaa, että ihmiselämä on kovin monimuotoista - ja ihan hyvä niin.
- amalia11
Mitä sitten? =) oon mäki 30 ja oon 18-vuotiaan kans, ei mitään ongelmia oo ollu. Toisten mielipiteet ikäerostamme ovat heidän oma ongelmansa.
- amalia11
eihän nyt tuollainen alle 10 vuoden ikäero ole yhtään mitään. Ei tunnu meilläkään 12 vuoden xD eri asia ehkä jos ikäeroa on yli 20 vuotta ja sellaisiakin pareja on nähty ja onnellisia.
- siitä..
että olen ihastunut nuorempiin ja päin vastoin. Esim 6 vuotta nuorempaan mieheen. Tällä hetkellä voisin sulattaa tuon 6 vuoden ikäeron, mutta jos alkaa olla 8-9 vuotta, niin oikeasti siinä on sulattelua.
Näin mä koen naisena, olen ite tosin nuorekas ja luullaan nuoremmaksi. 35 vuotta, mut oikeasti ite en haluais hirveän isoja ikäeroja, kymmenen vuotta tuntuu liian isolta. - Ikäkriisi vai kypsymättömyys?
Ihan tuttu ilmiö. Moni 30v nainen alkaa tuntemaan itsensä vanhaksi
ja kuvittelee, että nuori mies tekee hänestäkin nuoren. Tämä ilmiö
korostuu, jos nainen on vielä sinkku, eikä siis ole perhettä.
Asia tulee hyvin ilmi siinä, että et puhunut edes sen-ja-sen ikäisen
näköisistä, vaan nimenomaan ikä oli se ratkaiseva tekijä.
Nainen yrittää väheksyä oman ikäisiään miehiä ja palvoo nuoria, koska ei
haluaa myöntää itselleen, ettei ole enää kovin nuori. Ehkä nainen haluaisi vain
jatkaa huoletonta nuorten
biletystä ja siksi pyörii nuorempien seurassa? Usein tähän liittyy
myös se harhaluulo, että nainen kuvittelee olevansa paljon
ikäistään nuoremman näköinen, vaikka se nuorisoporukka hyvin huomaa,
että nainen on heitä paljon vanhempi.
Joskus ilmiö johtuu myös siitä, että nainen (useammin mies) on
ikäisekseen kovin kypsymätön ja siksi viihtyy paremmin nuorempien
seurassa. Hän ei koe oloansa mukavaksi ikäistensä seurassa, koska
huomaa että muut ovat häntä aikuisempia, eikä heille elämä ole
enää pelkkää biletystä.
Ihan normaali vanhenevan naisen ikäkriisi siis kyseessä. Toivotaan että
pääset siitä yli, etkä joskus 40-vuotiaana saa kahta kauheampaa
kriisiä, kun olet vieläkin sinkku ja pyörit parikymppisten seurassa.
Olet aikuinen 30v nainen, joka toivoo edelleen olevansa huoleton
parikymppinen pissis.- asgasdfadadgadgafg
no niin no joo ehkä, mutta eipä se itseäni haittaa vaikka mua pitkään katsottaisi. Mistähän mahtaa johtua ettei kiinnosta tippaakaan mitä muut ajattelee, toisten etuhan se pitäisi olla eikä minun, koska pääsevätpähän sitten itse pätemään "omalla täydellisyydellään". Elän tavallani ja olen onnellinen, hirteen itseni vetäisin jos olisin kotona pallo(lapsi) jalassa, 16-vuotiaasta saman, sikamaiseksi muuttuneen äijän vaimo. Ja nuorihan tässä vielä ollaan, jos 3-kymppinen on jo "vanha" niin mitäs 5-kymppinen sitten? tai 6-kymppinen?? mahdatkohan itse olla aivan tyytyväinen elämääsi, katsos elämässäni on kuitenkin vielä muutakin kuin tämä seurustelusuhde... eivätkä toki kaikki ystäväni ole minua nuorempia, on jopa 20 vuotta vanhempia.
Mutta se koira älähtää johon kalikka kalahtaa eli ettei vaan olisi kateutta mukana?? Niin ja hyvältä näytän vieläkin ja pissikseksi en alkaisi mistään hinnasta, muitakin tyylejä on olemassa ja minulla on omani.
- Toiset
vaan pitää nuoremminmista miehistä, onhan he, nam, ihania. Niin intensiivisiä ja eroottisia. Ja en tarkoita mitään kovin isoo ikäeroa, vaan 5-10 vuotta.
- Kauraa
mä oon 30 ja ikäiseni naiset ei todella kiinnosta.
23 - 25 välil oltava. Ketä nyt 30nen kurtsu kiinnostais HALLOO!- vaikeeta.
Jos 30nen kurtsu ei kerran ketään kiinnosta, niin sun on sit vaikee löytää seuraa. Sääli.
melkein kun seurustelisit oman lapsesi kanssa.
- on saanut olla...
"melkein kun seurustelisit oman lapsesi kanssa."
Jos nainen on 30v ja häntä kiinnostaa 18v mies, niin sehän tarkoittaisi tuon kommenttisi perusteella, että hän olisi tehnyt lapsen 12-vuotiaana... - kait
on saanut olla... kirjoitti:
"melkein kun seurustelisit oman lapsesi kanssa."
Jos nainen on 30v ja häntä kiinnostaa 18v mies, niin sehän tarkoittaisi tuon kommenttisi perusteella, että hän olisi tehnyt lapsen 12-vuotiaana...se "melkein" sana tuohon kommenttiin olikin laitettu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841