Sonnikeskustelun innoittamana.
Kuka on sinun suosikkinainen tai -mies tällä palstalla?
SUOSIKKI-
49
2076
Vastaukset
Muuten mä en valitse ketään.
- -kallupp-
kovin montaa valitse ettei idea huku.
- hero111
että vähämieliset jatkavat edelleen perseesi nuoleskelua ?
-kallupp- kirjoitti:
kovin montaa valitse ettei idea huku.
Mangustista tykkään ja en tykkää. Jotta se on mun suosikki, ku se aiheuttaa ristiriitasia tunteita.
Ja Marie-Cecile on mun bestis.
(tykkään mä kyllä viilisniiliksen huumoritajusta ja välittömyydestä, sekä bebs muistuttaa mun ex-vaimoo nuorena, että tykkään mä siitäkin)- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mangustista tykkään ja en tykkää. Jotta se on mun suosikki, ku se aiheuttaa ristiriitasia tunteita.
Ja Marie-Cecile on mun bestis.
(tykkään mä kyllä viilisniiliksen huumoritajusta ja välittömyydestä, sekä bebs muistuttaa mun ex-vaimoo nuorena, että tykkään mä siitäkin)että ihan jonkun suosikki. :) Mutta en halua aiheuttaa ristiriitoja, vaan rauhaa ja rakkautta. Peace. =) Onko ristiriidat kivoja?
Mistä tykkäät minussa ja mistä et, jos saa kysyä? Mangusti. kirjoitti:
että ihan jonkun suosikki. :) Mutta en halua aiheuttaa ristiriitoja, vaan rauhaa ja rakkautta. Peace. =) Onko ristiriidat kivoja?
Mistä tykkäät minussa ja mistä et, jos saa kysyä?että sä oot joskus niin ärsyttävän oikeessa. Sitte mä tykkään siitä, että sä oot niin ärsyttävän oikeessa.
Niinja. Jotkut sun kommentit joskus laittaa pähkäilemaan, että sä oot 15 vuotta mua nuorempi, toiset taas sitten tekee susta 15 vuotta mua vanhemman. Sellanen kummallinen haitari. Varmaan johtuu mystisyydestä. Tai jostain.
Jotta kai se tykkääminen ja ei tykkääminen on sitä, että sä oot mielenkiintoinen persoona.
Sellasia ristiriitoja. Enkä mä tiedä onko ne kivoja, mut tyyppi jokei minkäänlaisia tunteita aiheuta, ni on tylsä.- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
että sä oot joskus niin ärsyttävän oikeessa. Sitte mä tykkään siitä, että sä oot niin ärsyttävän oikeessa.
Niinja. Jotkut sun kommentit joskus laittaa pähkäilemaan, että sä oot 15 vuotta mua nuorempi, toiset taas sitten tekee susta 15 vuotta mua vanhemman. Sellanen kummallinen haitari. Varmaan johtuu mystisyydestä. Tai jostain.
Jotta kai se tykkääminen ja ei tykkääminen on sitä, että sä oot mielenkiintoinen persoona.
Sellasia ristiriitoja. Enkä mä tiedä onko ne kivoja, mut tyyppi jokei minkäänlaisia tunteita aiheuta, ni on tylsä.kivasti sanottu.
Joo, mä oon tämmönen iätön ihminen vaan. Missäköhän asioissa vaikutan sua 15 vuotta nuoremmalta? Mangusti. kirjoitti:
kivasti sanottu.
Joo, mä oon tämmönen iätön ihminen vaan. Missäköhän asioissa vaikutan sua 15 vuotta nuoremmalta?mut sanon kyl sit jos sellanen kommentti naaman eteen tulevaisuudessa pätkähtää mikä laittaa sun ikää pohtimaan.
- tietysti :
yrmio ja cat.mint
- SupremeSatan
ja gek-ko
- Papeete1
Mä laittelen tästä lähin näihin aina eri nimen sen mukaan kuka on mua lähipäivinä huvittanut tai ylipäätänsä puhunut mulle tms. eniten :)
Eli nyt on sitten Gek-ko ja Ryynänen Ne sun motiivit on kysellä tällasii,en tajua. Tai no oikeastaan tajuan,tälleen saa helposti aikaseksi pikku yleiset kaikki vastaan kaikki vittuilukarkelot.
- viilisniilis
Oletko noin hämmentynyt kohtaamastasi suosiosta?
- Ihana!
Aloittaja toivoo salaa, että joku mainitsee hänen rekatun nimimerkkinsä.
- tykätään
yrmio kirjoitti:
Ja erittäin skeptinen.
susta!
Jos tulisit palstamiittiin saisit naida niin paljon kuin jaksaisit, se on palstarentun etuoikeus. - viilisniilis
yrmio kirjoitti:
Ja erittäin skeptinen.
No ei vaan, huijasin. Mutta fakta on vaan se, että susta on tullut pehmo. Tai sit sun oikea persoonas on vaa alkanut tulemaan vahvemmin esiin. Musta se on sussa kuitenkin positiivista, että sä sanot asiat suoraan ja niin kuin ne on. Enkä mä nyt yritä lähettää mitään kosmisia hymiöitä telepatialla, ettäs tiiät!
viilisniilis kirjoitti:
No ei vaan, huijasin. Mutta fakta on vaan se, että susta on tullut pehmo. Tai sit sun oikea persoonas on vaa alkanut tulemaan vahvemmin esiin. Musta se on sussa kuitenkin positiivista, että sä sanot asiat suoraan ja niin kuin ne on. Enkä mä nyt yritä lähettää mitään kosmisia hymiöitä telepatialla, ettäs tiiät!
niin pehmo. Kukaan ei vaan oo onnistunu ärsyttään mua viimeaikoina sen vertaa et ois jaksanu alkaa äksyileen. Eiköhän se v-käyrä saada taas kohtapuolin noususuhdanteeseen niin loppuu se pehmoilu perkele.
- hellyys ovat
yrmio kirjoitti:
niin pehmo. Kukaan ei vaan oo onnistunu ärsyttään mua viimeaikoina sen vertaa et ois jaksanu alkaa äksyileen. Eiköhän se v-käyrä saada taas kohtapuolin noususuhdanteeseen niin loppuu se pehmoilu perkele.
pehmittäneet yrpän :D
- viilisniilis
yrmio kirjoitti:
vitutusta, jos sitten saatas se vanha kunnon yrmy kehiin. Mua meinaan vituttaa itteeni tällä hetkellä aika rankasti.
viilisniilis kirjoitti:
vitutusta, jos sitten saatas se vanha kunnon yrmy kehiin. Mua meinaan vituttaa itteeni tällä hetkellä aika rankasti.
Tipaton tammikuu teettää,no onhan sulla jo kokonaiset 6pv takana:-) Mikäs se sit noin pahasti masentaa ja vituttaa? Eikait täs kellään mitenkään hulvattoman hilpee olo oo,eka täys työviikko edessä aikoihin ja seuraava arkivapaa pääsiäisenä 3kk:n päästä.
- viilisniilis
yrmio kirjoitti:
Tipaton tammikuu teettää,no onhan sulla jo kokonaiset 6pv takana:-) Mikäs se sit noin pahasti masentaa ja vituttaa? Eikait täs kellään mitenkään hulvattoman hilpee olo oo,eka täys työviikko edessä aikoihin ja seuraava arkivapaa pääsiäisenä 3kk:n päästä.
päivän puolella jotain drinksua nassuuni vedellä, että oikeestaan 5 päivää tipatonta. Mutta joo, velvollisuudesthan tässä vituttaa, ja se että menin ihastumaan kunnon mieheen, eikä ne tunnetusti meistä jakareista tykkää :). Koulu on maksimus vitutus.
viilisniilis kirjoitti:
päivän puolella jotain drinksua nassuuni vedellä, että oikeestaan 5 päivää tipatonta. Mutta joo, velvollisuudesthan tässä vituttaa, ja se että menin ihastumaan kunnon mieheen, eikä ne tunnetusti meistä jakareista tykkää :). Koulu on maksimus vitutus.
Et tuo kunnonmiesjuttu on pelkkää läppää mut näköjään olin väärässä. Onks teillä vähän pienet piirit vai mistä pirusta naisesta voi tietää onks se 'jakari' vai harras herran palvelija. Onks se nyt sit ihan suoraan antanu pakit vai epäiletsä vaan ite et se ei oikein syty. Kyllä ne kunnonmiehetkin heltyy ja unohtaa mamoutensa / katkeruutensa ko soppeli suttura sattuu kohdalle,luulis ainaki.
- viilisniilis
yrmio kirjoitti:
Et tuo kunnonmiesjuttu on pelkkää läppää mut näköjään olin väärässä. Onks teillä vähän pienet piirit vai mistä pirusta naisesta voi tietää onks se 'jakari' vai harras herran palvelija. Onks se nyt sit ihan suoraan antanu pakit vai epäiletsä vaan ite et se ei oikein syty. Kyllä ne kunnonmiehetkin heltyy ja unohtaa mamoutensa / katkeruutensa ko soppeli suttura sattuu kohdalle,luulis ainaki.
tiedä, että mikä mä oon. Enkä kyllä itsekkään minään pahana jakorasiana itseäni pidä, mutta kn täällä nytvain sattuu olemaan niitä, jotka luulevat, että jos nainen on pari kertaa ennen avioliittoa nusassut, niin se on lutka. (Tiedän kyllä, että sinä et usko niin.) Miehethän kyllä ilmoittaa ihan suoraan, jos jatko kiinnostaa. Meikä on nyt sen pallon aivan selvästi ko. herralle potkaissut, eikä sitä takaisin ole tullut.
Eikä se muuten ole katkera tai mamo, mutta muuten kunnon mies ;). viilisniilis kirjoitti:
tiedä, että mikä mä oon. Enkä kyllä itsekkään minään pahana jakorasiana itseäni pidä, mutta kn täällä nytvain sattuu olemaan niitä, jotka luulevat, että jos nainen on pari kertaa ennen avioliittoa nusassut, niin se on lutka. (Tiedän kyllä, että sinä et usko niin.) Miehethän kyllä ilmoittaa ihan suoraan, jos jatko kiinnostaa. Meikä on nyt sen pallon aivan selvästi ko. herralle potkaissut, eikä sitä takaisin ole tullut.
Eikä se muuten ole katkera tai mamo, mutta muuten kunnon mies ;).ite poika vielä:-) Kyl se aika mamolta ainakin mun korvaan kuullostaa. Mistä sen tietää vaik pojalla ois menny vaan pupu pöksyyn kaiken kunnollisuutensa kanssa.
- viilisniilis
yrmio kirjoitti:
ite poika vielä:-) Kyl se aika mamolta ainakin mun korvaan kuullostaa. Mistä sen tietää vaik pojalla ois menny vaan pupu pöksyyn kaiken kunnollisuutensa kanssa.
No ei se ole mikään poika. Ihan mun ikänen. Tai voihan se jonkun mielestä olla poika. Mut joo, ehkä se kunnon mies oli siinä osaksi läppää, mutta just sellanen se on, mihin en koskaan uskonut ihastuvani. Eli hankkii hyvän ammatin, käyttäytyy fiksusti, kaikki pitää siitä jne. Eli ei ollenkaan sellanen irstas taitelijarenttu, mitä mä olin itselleni kaavaillut.
viilisniilis kirjoitti:
No ei se ole mikään poika. Ihan mun ikänen. Tai voihan se jonkun mielestä olla poika. Mut joo, ehkä se kunnon mies oli siinä osaksi läppää, mutta just sellanen se on, mihin en koskaan uskonut ihastuvani. Eli hankkii hyvän ammatin, käyttäytyy fiksusti, kaikki pitää siitä jne. Eli ei ollenkaan sellanen irstas taitelijarenttu, mitä mä olin itselleni kaavaillut.
Oli se mitä mä tos hain. Siis jos vaatii neitsyyttä tai ainakin nyt karvaa vaille sitä niin kait sitä on sit ite yhtä hyveellinen.
- viilisniilis
yrmio kirjoitti:
Oli se mitä mä tos hain. Siis jos vaatii neitsyyttä tai ainakin nyt karvaa vaille sitä niin kait sitä on sit ite yhtä hyveellinen.
Ei sillä itselläänkään mikään poikuus tallessa ole, enkä mä tiedä, että mitä se hakee. Voinhan mä olla ihan väärässäkin. Mutta pointti nyt vaan on se, että minä en ole hänen tyylisensä. Ja se vituttaa.
viilisniilis kirjoitti:
Ei sillä itselläänkään mikään poikuus tallessa ole, enkä mä tiedä, että mitä se hakee. Voinhan mä olla ihan väärässäkin. Mutta pointti nyt vaan on se, että minä en ole hänen tyylisensä. Ja se vituttaa.
No jokaiseen ei voi tykästyä eikä edes jokatoiseen. Sit jos ei oo sitä tyyppii et siitä huolimatta kokeilee kyydit niin se onkin sit siinä samantien. No ei se varmaan ainut potentti nuorimies ollu edes teidän perällä,uutta vaan katteleen niin äkkii se unohtuu.
- viilisniilis
yrmio kirjoitti:
No jokaiseen ei voi tykästyä eikä edes jokatoiseen. Sit jos ei oo sitä tyyppii et siitä huolimatta kokeilee kyydit niin se onkin sit siinä samantien. No ei se varmaan ainut potentti nuorimies ollu edes teidän perällä,uutta vaan katteleen niin äkkii se unohtuu.
Sillä minä sä nyt pidät mua, aattelet etten mä olis kyytejä tarjonnut? XP No joo, ei oo mikään ainoa mies tässä maailmassa, mutta saa nyt noi ukkelit jäädä taas vähäksi aikaa. Ei niistä saa kun pahan mielen lopulta.
- viilisniilis
Naisita ehdottomasti gek-ko. Tai t-foxista tykkään kans kovasti... Mut ehkä sit kuitenkin gek-ko.
Miehistä pidän Asiasta.Huvittuneesta, koska se on oikeassa elämässä sellanen rikaspoikarukka. Ei me kyllä varmaan mistään samaa mieltä olla. - vänkyrä-nainen
Frederico - tarpeeksi hyvä sekoitus fiksuutta ja huumoria, keskimääräistä enemmän samoja ajatuksia kuin mulla... hmm... Jotenkin vaan sellanen tutun oloinen.
Gek-go - No se nyt vaan on ;D
Serpico - Ajattelevia pohdintoja, ei pelkkää pinnallista höpinää
Ja tietty kaikista muistakin tykkään, paitsi en lutkittelijasta. - cat.mint
naisten nimetä suosikkimiehensä ja miesten suosikkinaisensa vai nimeääkö kukin sekä naisen että miehen?
- oman suosikkinsa
sukupuolta ei tarvitse joka paikkaan sotkea.
- cat.mint
juuri tällä hetkellä on yrmio. Vaikka vittuileekin, niin ainakin tekee sen nikkinsä takaa (näin ainakin oletan). Hän ei myöskään sorru sellaisiin tietynlaisiin hyökkäyksiin jotain keskustelijaa vastaan.
Mutta tämä on VAIN tällä hetkellä. Suosikkini vaihtelevat koko ajan, ja varsinkin yrmion ollessa kyseessä mielipiteeni varmaan vaihtuu useinkin. - hähää
mutta sanotaan nyt vaikka että vänkyrä nainen ja relaxed eyes tai siis noi ainakin tällä hetkellä on niitä muitakin. niin ja ryynänen ja sumi oli kans ihan kiva mutta se ei taida enää kirjoitella tänne. joo ja fredu kuuluu kans suosikkeihin.
- Aurinko79-
ja moni muu mielenkiintoinen kirjoittelija esim. vänkyrä, sarvis ja gekko.
- Pitäisikö nyt
tämän kerran osallistua? Jokainen, joka ymmärtää... Niitä on täällä muutama. Puskassa ja rekattuna. Kai jokainen niistä tunnistaa itsensä.
- hähää
sarvikuonokas
- vänkyrä-nainen
siit oot?
Oot vaan hähää, vai?:) nainen, mies? - hähää
vänkyrä-nainen kirjoitti:
siit oot?
Oot vaan hähää, vai?:) nainen, mies?nainen :)
- vänkyrä-nainen
hähää kirjoitti:
nainen :)
kun kaikki muut sun suosikit oli miehii, paitsi minä.;)
Sit suosikin on pakko olla sumi :D
muuten miespuolisista ykkösenä on yrmiö- sarvikuonokas
Ettei aina tule kovin tasapuolisesti kirjoituksia luettua.. Näiden tyyppien jorinoita nyt ainakin..
aurinko, bebs, saimi, dorkam, vili, vänkis (tosin en kaikkea... kirjoittelee niin paljon :) ). Muidenkin kyllä, mutta vähemmän.. - -S-
Niitä on monia. Aina paljastuu jostakin jotain uutta arvaamatonta.
Just nyt on mulla suosikkeina nämä
cat.mint
vänkyrä-nainen
Mangusti
ja ukoista
relaxed-eyes
asiasta.huvittunut
ja kestona DorkaM - bebs
Jokainen omalla tavallaan mutta tämän vähempään nyt en ainakaan pysty karsimaan;
Yrmis pistää viduttaan ja naurattaan samaan aikaan, se on virkistävää eikä siihen moni muu pysty.
Rentosilmä ymmärtää mun ajatusmaailmaa ja sekavien juttujen lähtökohtia ehkä paremmin kuin kukaan muu täällä,keskusteluista saa aina jotain irti.
Vili on sonni (kuvatodisteita odotellaan ettei pidä perua puheita),suorapuheinen ja..no tuollanen, ei voi olla tykkäämättä?!
Kuonokas on mun kultainen kurasuoja, symppis ja reilun olonen kaveri. Suosikki ollu alusta asti.
Viilis saa aina nauraan ja hyvälle tuulelle, tykkään.
Laralta oon oppinu paljon paljon uusia näkökulmia asioihin ja saanu toisinaan muokattua suppeaa ajatusmaailmaani, siitä oon erityisen kiitollinen.- on...
...niin helppo manipuloida...
- bebs
on... kirjoitti:
...niin helppo manipuloida...
mullahan ei ole aivoja itse päättää ja tiedostaa kenen jutuista tykkään ja kenen en, se on todettu jo aikoja sitten joten keksihän nyt jo jotain uutta.
Mikä liene noin ahistaa kun piti noinkin "kypsä" kommentti laittaa, enkö maininnu sun nimimerkkiä vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91244- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691